Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Philippine verdeeld zijn.

15/11/2015, in Place du Marché, was zéér goed en in orde. Mijn gasten (10p) waren tevreden met de menu's van wild, vis enz... Doe zo verder!!

Eten was heel goed, enkel bij mijn vrienden kregen ze 1 pot mosselen voor 2 mensen.

Jac van Geldorp

Wij hebben al vaak gegeten bij Au Port, maar je gaat natuurlijk ook ergens anders proberen. Nadat wij in alle restaurants in de Philippine hebben gegeten, kom ik toch weer tot de conclusie dat Au Port de beste keuken heeft. Het restaurant oogt van buiten misschien een beetje minder sfeervol dan de rest als je door het dorp loopt, maar het gaat tenslotte toch om wat je geserveerd krijgt. Gisterenavond mosselen gegeten en deze waren super lekker en van uitstekende kwaliteit. Zelf gemaakte frites en zelfgemaakte mayonaise, heerlijk. Dit vind je bij de meeste restaurants niet meer. Ook de bediening was top.

Zeer goede en lekkere mosselen, ik kom terug ! Beter dan in Philippine kan je ze niet eten. Nu nog andere dingen in het restaurant proberen.

Carla De Wilde

Supervriendelijke en zéér vlotte bediening. De mosselen waren hemels. Dit was echt de moeite waard om eens tot Philippine te rijden. Dit alles heeft er toe bijgedragen dat wij een heel leuke dag gehad hebben. Voor herhaling vatbaar. Dit adresje zit alvast bij mijn favorieten.

De Smet - Mertens, Buggenhout, België

Vanaf het begin van het mosselseizoen reeds herhaaldelijk hier gaan eten en telkens uitstekend!
    Uitermate vriendelijke ontvangst door de uitbaters en telkens een zeer vriendelijke bediening door het personeel. Niet alleen de mosselen zijn top, ook andere gerechten vielen in de smaak!
    Gastvrouw Andrea en gastheer Leo zijn steeds bereid om samen het juiste gerecht te kiezen en staan altijd open voor vragen. Wil je in een rustig, mooi interieur, met vriendelijke bediening genieten van een lekker avondje restaurant? Eén adres: Place Du Marche in Philippine! Een aanrader van topkwaliteit.

Van den abeele

Zeer lekker, zowel mosselen als friet à volonte. Komen er terug, alhoewel het 85 km heen en terug is.

We zijn deze middag komen eten met de familie 6 personen, waarvan er 3 personen mosselen gegeten hebben die zeer lekker waren! We hebben met 2 personen paling gegeten en 1 persoon de tongschar met groentjes! Iedereen was tevreden over zijn eten, en ik vooral want normaal staat er geen paling in de room op de kaart, maar dankzij de kok heb ik er gekregen en hij was heel lekker! Nogmaals dank daarvoor! Ook lekkere frietjes en de desserts waren ook zeer goed en mooi geserveerd! Zeker voor herhaling vatbaar! We komen zeker terug. Dank en Groeten uit Lovendegem.

Weer fantastisch gegeten bij Place du Marche. Iedere keer opnieuw een culinaire belevenis. Dit keer geen menu, maar a la carte; we gaan voor onze favoriet Bisque, traditioneel klaargemaakte kreeftensoep met apart geserveerde Armagnac. Alleen hiervoor al de moeite waard om wat kilometers af te leggen. Het hoofdgerecht, de bekende mosselen op Philippiense wijze, ruime portie en "a volonte".
    De voorgestelde "mosselwijn" smaakte hierbij heerlijk.

Ondanks de drukte in het restaurant was de bediening ook dit keer weer attent en adequaat.

Place du Marche: een aanrader voor wie hier nog niet eerder is geweest. Voor ons weer voor herhaling vatbaar.

De Keyser Andre

Het was gezellig, en zeer lekkere mosselen. Ook zeer vriendelijk naar kinderen toe. Voor herhaling vatbaar.

Michel Fieret

Super gegeten!!

Bennie en Fon

Dit is ons vertrouwde adresje voor de beste Zeelandse mosselen. Iets rustiger dan de andere mosselrestaurants in de buurt en gemakkelijk om met de motor op het plein te parkeren.

Place Du Marche in Philippine is een uitstekend restaurant waar het eten nog een feest is. Een mooie kaart met voor ieder een menu om van te genieten. We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw Andrea. De gastheer Leo nam op ons verzoek de kaart door voor een prefect menu samen te stellen, echt een aanrader. We hebben er heerlijk van genoten en onze gasten ook. Kortom een geslaagde avond, die zeker een vervolg krijgt. Voor een redelijke prijs lekker getafeld.

Place du Marche is een adres waar we graag komen.

Op culinair gebied, de verhouding prijs / kwaliteit is dik in orde. Altijd attente bediening. Kort geleden hebben we het mooie, vernieuwde interieur mogen aanschouwen.

Een aanrader, voor herhaling vatbaar

Mosselen en overige visgerechten waren goed. Bediening ook, maar gastheer/eigenaar die achter toonbank olijf met handen uit ons schaaltje pakt plus duidelijk, naar mijn mening, iets te diep in het glas heeft gekeken geeft het geheel een erg onprofessionele indruk.

Zéér lekker mosselsoepje, mossels natuur topic én lekker dessert, kraakverse producten, mijn gasten content, ik content met deftige prijs- kwaliteitsverhouding, ik ga terug zelfs met horeca-specialisten, ik ga zeker niet afgaan als een gieter au contraire !!!!

Een menu genomen met als voorgerecht de mosselkroketjes, omdat we nieuwsgierig waren naar die bereiding. Het waren echter (goede) garnaalkroketjes, en het personeel viel uit de lucht bij onze opmerking. Er werd navraag gedaan in de keuken, maar daar hoorden we niets van aan onze tafel. Op de vraag of de frietjes vers waren, werd geantwoord "Dat weet ik niet, alleszins geen diepvries". Toch waren het diepvriesfrieten, net karton. De mosselen waren wel lekker, maar het waren verschillende soorten door elkaar, zeker geen eerste keus, en dat voor een oud gekend huis! De volgende keer toch maar eens ergens anders proberen!

Vervloet Robert

Zeer lekkere mosselen. Snelle en vriendelijke bediening.

Voor mijn verjaardag m'n ouders op een etentje getrakteerd. Mijn voorgerecht (sashimi van tonijn en langoustine) was werkelijk perfect. Overheerlijke verse vis en ook de voorgerechten van m'n ouders waren prima. De mosselen waren geweldig en het nagerecht ook.
    De bediening was uiterst vriendelijk en amicaal. Als ik dan toch één minpuntje moet noemen: Bediend worden door vier of vijf verschillende mensen (hoewel ze het allemaal goed deden) is m.i. toch iets teveel van het goede. Heb liever de hele avond één dezelfde, maar dat is wellicht een kwestie van smaak.

Hans Vansteenbrugge

Zeer lekkere mosselen buikje rond gegeten op gezellig terras van het restaurant en lekkere frietjes ! Snelle en vriendelijke bediening ! Kortom "de max" !

nicon coussement

Zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening, correcte prijs. Niets op aan te merken!! Doe zo verder!!

Theo & lianne

Gisteren avond heerlijk mosselen gegeten bij Leo en Andrea, samen met vrienden. Zij kwamen voor de 1e keer in Philippine. Zeker niet de laatste keer. Hadden nog nooit zo goed mosselen gegeten. Ook de gegratineerde mosselen is een aanrader. Kortom een heerlijke avond.

Op zich goede mosselen, ook al werd er pas naderhand verteld dat je bij het menu ook mosselen mocht bijbestellen. Had ik liever van tevoren geweten. Als je gamba`s bestelt, krijg je er maar 5. Controleer je rekening, ons werd 17 euro in rekening gebracht voor een halve liter water. "O, we dachten dat het rode wijn was", was het commentaar. De eigenaar (waarvan ik eerst dacht dat deze niet bij het restaurant hoorde) ging uitgebreid, hangend over onze tafel en over ons hoofd, mensen luidkeels bedanken omdat "ze geweest waren". Erg storend, volgende keer proberen we een ander restaurant.

Gastvrij ontvangen door eigenaar Leo waarna we samen met de familie aan een ronde tafel in het mooie nieuwe interieur wederom erg lekker gegeten hebben. Door de ongedwongen sfeer in het restaurant was het ook erg gezellig. Iedereen heeft genoten en we komen zeker weer terug!

Van den neste

Eten perfecte kwaliteit, vlotte bediening, mooi vernieuwd interieur, zeker een aanrader.

Dirk

Jan en Gerda

Gaan eten vandaag 21/04 om 18h. Beetje laat op het jaar voor mosselen dacht ik, maar de gastvrouw vertelde ons over hoe lekker ze nog waren. Dus twee porties van het huis besteld met portie friet en brood.

Als enige klanten in de zaak daar toch ongeveer een 45 min gewacht op de service. Niet te geloven was de kwaliteit van de mosselen, ze waren van de kleinste en taaiste soort die ik ook als 63 jarige gegeten heb in mijn leven. Twee sneetjes voor gesmeerd brood en een klein potje friet als aanvulling op tafel.

Op onze vraag naar een beetje frieten bij de toch karige mosselen, werd deze aangevuld na 10 minuten wachten en ook een beetje tartaar. Deze luxe koste ons in plus €1,50 voor de frieten en €0,70 voor het beetje tartaar. We hebben voor de mosselen en twee biertjes 54,50 euro betaald + de extra's.

Ik heb maar één woord voor dit restaurant: Beschamend...en nooit of te nooit meer. Men moet daar dringend van naam veranderen van fijnproever naar poen proever...

Dirk

Da Silva De Smet