Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Philippine verdeeld zijn.

Eigenaar heeft er alles aan gedaan om het ons zo goed mogelijk naar ons zin te maken. Alles was spik en span Qua schoonheid, een gezellige zaak, met een Grote G. Was we op hebben overtrof onze stoutste verwachtingen. De mosselen en de kreeften soep, hebben we nog nooit ergens zo gehad. Het was fantastisch!

IVETTE VAN BASTELAERE -DE SMAELE OSWALD

Auberge des Moules was top. Wij kenden het restaurant reeds van vroeger. Een echte aanrader.

Crimineel lekker moest strafbaar zijn, dan zou het nog lekkerder zijn.

Zeer vriendelijke ontvangst, zijn er al een zestal keer gaan eten. Het was steeds uitstekend en er is een vriendelijke en vlotte bediening. Zeker aan te raden.

Tom Degroote

Wij komen zeker nog eens terug. Dit zegt meer dan voldoende denk ik.
    Topper.

Geen haastwerk maar ontspannen en rustig genieten. De mosselen waren de beste die we ooit gegeten hebben! Gezellig en proper interieur met vriendelijk personeel. Een aanbeveling waard!!!

Potverdikke, wééral dik in orde, als ik met vrienden of familie naar 'de place du marche, kom, val ik steeds van de ene aangename verrassing in de andere.

Met name de gewokte mossels zijn een aanrader.

begijn erik

gewoon super goed!!en vriendelijk

We zijn uiterst tevreden geweest, een perfecte bediening, zeer lekker eten in een aangenaam kader. Onze familie bijeenkomst was een geslaagd blij weerzien. Dank U vriendelijk.

We hebben een uiterst gezellige zondagmiddag doorgebracht in Auberge des Moules! Niet alleen het weer zat geweldig mee (gezellig terras en verzorgde tafels) maar ook de lunch: keuzemenu met babykreeft en mosselen was overheerlijk. Lekkere wijn, en zeer vriendelijk onthaal en bediening.

We vierden een verjaardag en hopelijk kunnen we dat volgend jaar opnieuw daar vieren. We komen zeker terug!

van wielendaele

Uitstekende mossel ervaring. Kwalitatieve gerechten. Vlotte bediening.

Van Assche Herman

Gewoon doen, zo'n mosselen eet je nergens anders!!

Hesters Linda

Beste, we waren met 13 personen die allemaal super content waren van de bediening en het eten. We doen jaarlijks een uitstapje met de fiets naar Phillephine, aansluitend met eten van mosselen, jullie mogen ons volgend jaar terug verwachten!

Bedankt voor de positieve medewerking voor het slagen van onze dag!

De fietsbende van Zaffelare.

Annie De Jonge

Stijlvol gedekte tafels, zoals gevraagd, in een rustig deel van het restaurant. Vriendelijke bediening, maar vooral zéér lekkere mosselen, het dessert met vanille-ijs zorgde voor een ideale afkoeling...

Een klein minpuntje: er heerst een zekere 'gehaaste' sfeer... daarom een 8 op 10 daarvoor.

Alles bij elkaar een échte aanrader!

Schelfhout - Dujardin

Wij kennen de zaak al heel lang en proberen, wanneer wij in de buurt zijn, steeds een bezoekje mee te pikken. Kortom: kwaliteitsproduct - vriendelijke bediening - aannemelijke prijs

De beste frietkraam die ik ken en ik kan het weten, want heb heel wat friet in België en Nederland uitgeprobeerd! Onze hele familie komt inmiddels regelmatig voor Henk naar philippine.

De Bock Isabelle

Wij zijn daar afgelopen zondag geweest. Na anderhalf uur rijden kregen we bij aankomst te horen dat de mosselen op waren (zondag om 18u)!! We hebben dan maar iets anders genomen, maar de kwaliteit was niet zo goed. De paling was veel te dik en saus echt romig. Ook werd vroeger de kreeftensoep aan tafel geflambeerd, daar was nu ook niets van te merken, het brood kregen we pas toen ons voorgerecht al op was...

We zijn daar in het verleden vaak geweest en was toen steeds zeer goed, maar nu was het de laatste keer zeker geen aanrader. Prijs kwaliteit niet om over naar huis te schrijven.

De mosselen waren fantastisch! De bediening is heel vriendelijk en efficiënt. Ook onze kleinkinderen (7 en 4 jaar) voelden zich erg op hun gemak.

van nieuwenhuyze patrick

lekker eten voor een eerlijke prijs.
    het mosselmenu is een aanrader

Van Hoorebeke Filip

Ons vast stekje om mosselen te gaan eten, en na het seizoen ook de andere menu's te verbruiken! Ook makkelijk om onze motoren te parkeren!

Charles Huysman

Fijne uitbaters en eerlijke keuken !

Aaron haers

Goede, vakbekwame mensen. Een aanrader voor mensen die een gezellige avond uit willen. Gr alle

Jozef Vaerewyck

Vriendelijke ontvangst en bediening. Lekkere maaltijd (mosselen-friet, witte wijn, koffie). Eerlijke prijs, goede sfeer, comfortabel. Aanrader.

Heel lekker mosselmenu gegeten, hartelijke en vriendelijke ontvangst en prima bediening. Prijs-kwaliteit prima in orde, uitstekende kwaliteit mosselen. Is zeker een adresje om terug te keren.

Ik had het wel leuker gevonden als het iets drukker was geweest in het restaurant, maar daar kan je op een winterse weekdag niet tegenop.

Oesters dik in orde, gegrilde zalm lekker erg lekker, mosseltjes volgens de regels van de kunst en subliem, zéér goed, ... :-)

Heidi Koninckx

Lekker gegeten, fijne sfeer. Vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.

Laatst bij Place du Marche gegeten. Zoals we verwachtten was de ontvangst aller hartelijkst. Je voelt je direct thuis. Het diner was uitstekend en van hoog niveau. De bediening uiterst correct en ook zeer voorkomend. Een bezoek aan Place du Marche is zonder meer een aanrader. Een Bourgondisch restaurant met finesse van de Franse keuken. Wij zullen weer graag van de gastvrijheid en de uitstekende keuken van het restaurant genieten.

Ik kom al heel lang en ook heel graag voor de mosselen. Steeds uitstekend lekker. Maar de wijnkaart kan beter... zeker met prijzen. En de mosselwijn is niet op het niveau van de mosselen. Ik hoop gelezen te worden. Ik wens jullie allen een voorspoedig mosseljaar en dank jullie voor jullie fantastisch inzet.

albert en carine van.cutsem-buyl

Super ervaring. Met de familie een jaarlijks bezoek aan de mosselbank gebracht. De mossels waren goddelijk, ik nam een filet pure met peperroomsaus, goeie keuze, er lag een waaier van de beste groentjes bij. Dit kreeg van mij direkt 5 sterren. De rest van de familie besliste hetzelfde. Bedankt aan ieder personeelslid voor de goede zorgen en het lekkere eten, alsook de surprice van de waardebon voor jullie 30 jarig bestaan. Tot gauw.

De familie Van Cutsem uit Meerbeke/Belgie.