Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Philippine verdeeld zijn.

René Van Rompay

Vandaag een king-size pot zeer lekkere mosselen gesnoept.

Zeker een aanrader.

Iedere week rijden we van zuid-beveland naar Breskens.

Maar eens per jaar maken we een reisje terug over Philipine naar de Vlaamse Pot om mosselen te eten nergens zo lekker als daar al wonen we toch kort bij Yerseke.

De mosselen waren goed en het personeel was aardig maar niet ervaren. Het prijsniveau dat het restaurant hanteert wekte bij ons de verwachting dat alles net iets meer zou hebben dan bij een gemiddeld restaurant, maar helaas........

Superlekker en veeeeeel mosselen!

Ideaal ook voor de kindjes! Mooie speelhoek!

Een aanrader!

Katrien

Heel lekker mosseltjes gegeten! Restaurant zat ook boordevol, en velen zonder reservatie hadden geen plaats meer. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Slecht en oneerlijk; waterig vissoepje met één klein stukje tonijn en één mossel (geen enkel mossel op de kaart juni)

Besteld een grote tong (van op de kaart-+300gr € 29.50); gekregen.
    Mini sliptong van nog geen 180 gr. Na opmerking der feiten, ging de jonge dienster er van uit dat dit volgens haar mening toch 300 gr. zou zijn. Geen verantwoordelijke beschikbaar!

Niet te verwonderen dat er maar 5 gasten waren.

1,7

Bert Boone

Een van de slechtste restaurants waar ik ooit gegeten heb. De entourage ziet er goed uit, maar er is gekozen voor uiterlijk boven comfort. De stoelen zitten verschrikkelijk slecht.

Een kleine kaart, wat niet direct negatief hoeft te zijn, maar dan verwacht je toch wel dat de gerechten die erop staan met zorg worden bereid. Een vispannetje met een brokje zalm en een brokje witte kweekvis met een waterig sausje... gruwelijk.

Afgesloten met een kopje koffie waar je bijna doorheen kon kijken. Nee, Philippine zet zich met dit restaurant niet op de kaart.

1,3

angelique van hoeve

Ik zeg : daar kun je mij 's nachts voor wakker maken! Vooral voor de heerlijke stoverij! Mensen zijn verwend als ze deze frituur gewend zijn.

Rene Amicourt

Goed restaurant, verzorgde en beleefde bediening.

Niet duur.

Een zeer tevreden klant.

Vriendelijke ontvangst, op Philippinse wijze, maar dan met een vleugje Zuid-Amerikaans temperament! De klant is koning tegen een acceptabele prijs. De steeds wisselende maandmenu's en het keuzemenu zijn zeker een aanrader, daarnaast: mosselen, as much you can eat!

Coen Leich

Wij komen al een paar jaar bij dit restaurant, we hebben zelfs onze 30 jarige bruiloft daar gevierd en hebben nooit iets te klagen gehad. De bediening en het menu zijn gewoon van topniveau.

Probeer ook eens het fruit de mer arrangement, incl hotel, u zult er geen spijt van krijgen.

Wij komen al jaren mosselen eten in oude haven.

Zijn zeer lekker en zeer vriendelijk.

Aan te raden.

En ook vriendelijk en gastvrij.

Tot binnenkort.

Heerlijk gegeten. Heerlijke wildgerechten en gezellige sfeer.

Donderdag 18 nov 2010 hebben wij weer zeer lekkere mosselen gekregen zoals altijd, +een mooi geschenk voor het 25 jaar bestaan. Proficiat aan de ganse ploeg.

Met zakenrelaties hier wezen eten om eens echte mosselen te eten. Waren verrast door de ambiance van het restaurant. Vriendelijke bediening en niets was te veel.

De variatie aan oesters was enorm en perfect!

Wij hebben een enorm leuke avond gehad in een toptent.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

We waren hier met een klein gezelschap.

Hebben erg genoten van de goede keuken en bediening.

De gekookte mosselen waren zeer goed bereid.

De menukaart biedt ook diverse andere mooie klassieke gerechten.

We komen hier zeker terug.

Beste frituur van zeeuws vlaanderen!

Rachèl de Meijer

grigoorieff

Heel vriendelijke bediening.

Heel netjes en heel proper restaurant.

Altijd gezellige sfeer.

Heel lekker eten, en niet alleen de mosselen.

Winter en zomer altijd een mooie keuze van de kaart.

Tafels mooi verzorgd.

Anita en Frans.

Alhoewel ik aan de kust woon....
    Gaan we voor goede mosselen en bediening naar de Oude Haven.
    De zaakvoerder leidt onder zachte dwang het personeel voor een vlotte bediening.
    Zelf onderhoudt hij de klanten en geeft op een ludieke wijze een gevoel van erkenning mee.

Ja, als ik naar Philippine ga is het naar de Oude Haven om mosselen te eten.........

Ferdinand.

Ingeborg

Hun recept voor Mosselen op wijze van het huis is een aanrader - enkel vragen zonder broodkruim, als je allergisch bent zoals ik.

Goede bediening en heel vriendelijk.

fam. B uit roesselaere

Vrienden uitgenodigd in ons geliefd mosselrestaurant de oude haven, waar we al jaren verwend worden met de allerbeste mosselen. We moesten een kwartiertje wachten, vanwege de enorme drukte, maar dat zijn we gewend en drinken dan ons aperitief. We hebben buiten kunnen eten op het prachtige terras aan de Koivijver omringt door een tuin vol bloemen en planten, werkelijk een droom! Kwaliteit van de mossels was fenomenaal goed en onze vrienden hadden zulke mosselen nog nooit elders zo gegeten, en waren verblufd door het vriendelijke ontvangst ontvangst van de Patron en de snelle zeer vriendelijke bediening! Kortom een klasse restaurant in alle opzichten. Proficiat en we komen snel weer terug!

Afgelopen zaterdag de eerste nieuwe mosselen geproeft bij de Oude Haven en het was weer in 1 woord top. De kwaliteit van de mosselen was perfect, net zoals de bijpassende mosselwijn. Wij komen al vele jaren naar dit restaurant en zullen dit zeker blijven doen. De bediening is altijd vriendelijk en alles is altijd tot in de puntjes verzorgd!

Ik vond de bediening goed. Zeer attent en vriendelijk. Doch het eten vond ik achteraf gezien toch tegenvalllen, zeker gezien de prijs. Ik had kreeft en die vond ik eigenlijk niet boven het niveau van een blikje uitkomen. Ik vond het zeker geen verse kreeft en er was weinig smaak aan. Verder de frieten: niveau ovenfriet.

Voorgerecht perfect, tussengerecht zo-zo, alles veel te snel op tafel.

Wijn was goed, maar men had geen tijd om bij te schenken..

Hoofdgerecht was zeer beneden de maat, we hebben in een bistro vele malen beter gegeten. Bediening zeer slordig en onbekwaam.

Niets voor ons.

Mosselliefhebber

Ik ben helemaal geen persoon om een slechte recensie over een restaurant te schrijven maar er waren toch een paar punten die ik echt heel vervelend vond. We waren aan het eten, gezellig aan het raam zou je denken werden de ramen gewoon schoongemaakt! Daar gaat je leuke uitzicht!

Ook vond ik de bediening niet echt bepaald heel vriendelijk. Wij waren de laatste lunchgasten en we werden bijna naar buiten gekeken.

Ook waren de mosselen niet opperbest en zijn ze zeker niet gewillig om te vragen of je nog een portie wilt, want het is onbeperkt! Die denken vast als ze het niet vragen moeten wij het ook niet voorstellen, niet echt klantvriendelijk.

Als je gezellig wilt gaan eten in Philippine met een vriendelijke bediening, moet je zeker niet aan dit adres zijn!

Wij komen hier ook al jaren en elke keer is het weer een feestje om bij Manon en Joris en hun bediening te gast te zijn.

Wij laten ons elke keer verrassen en onze smaakpapillen strelen. Een heerlijke ambiance en hopen snel weer terug te komen.
    Voor ons een ster in aanmaak!

Wij komen er al vele jaren, telkens is het een culinair hoogstandje! Topkwaliteit! Zo ook de bediening en de sfeer!

Ieder jaar steevast naar dit mosselrestaurant wat tot ver in België bekend is. Gisteren er weer gegeten met zijn drietjes.
    De entourage is oubollig maar je gaat voor de mosselen. Nog steeds royale porties. Helaas, wat een diepe kwaliteitsval.
    Veel kleine mosseltjes en veel en veel te veel peper wat de smaak kapot maakte. De verbrande randen van het mosselbrood waren er deels vanaf getrokken, de frieten koud, hard en smakeloos. De bediening lomp.
    We betaalden 22,50 voor een karakterloze witte wijn die bij het inschenken over 2 van de 3 glazen heen gegoten werd.
    Geen excuus en het plasje wijn bleef op tafel liggen.
    Toen ons gevraagd werd of het gesmaakt had en we wezen op het feit dat de mosselen veel te veel gepeperd waren kon dat niet aldus de kelner en werden we impliciet als zeuren neergezet.
    Na de slappe koffie en een gepeperde rekening dit restaurant waar we al zo lang kwamen (voor de laatste keer) verlaten.
    Vandaag bevestigden nog een paar kennissen deze ervaring in de Oude Haven. Jammer, was ooit top, nu is het niets meer.