Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Philippine verdeeld zijn.

Ik heb gisteren het suggestiemenu gegeten en ik heb er heerlijk gegeten. Echt super top! Komen zeker weten nog een keer terug. Groetjes daar! Groetje Cheyenne, tot ziens!

Een ronduit slechte ervaring: wellicht de kleinste mosselen die er op de markt te vinden zijn. Ze waren bovendien smaakloos en melig, net zoals de vettige patat friet, een 'Fijnproever' volstrekt onwaardig.

Altijd consistent goed eten. Natuurlijk bekend van de mossels, maar de kaart gaat mee met de seizoenen. Bediening altijd vriendelijk en kwaliteit eten alijd goed. Al een aantal keren langs geweest en zeker voor herhaling vatbaar.

Reeds meerdere malen geweest. Prijs / kwaliteit blijft nog steeds de beste, zo niet één van de betere in Philippine! Bezoek is zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden om zowel mosselen te gaan eten als voor de maandmenu die toch steeds weer uitstekend is!! Tot ziens bij Ferry en Milagro!

Reeds meerdere malen geweest. Prijs/kwaliteit blijft nog steeds de beste in Philippine, dan wel een van de beter! Bezoek zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden zowel om mosselen te gaan eten als voor de maandmenu die toch steeds weer uitstekend is!! Tot ziens bij Ferry en Milagro!

Maes peggy

Door meerdere malen en jaren te komen en door de onlangs fijne renovatiewerken, is het er nog altijd gezellig. Het eten is top, echt een aanrader!

Gisteren gekozen om bij het restaurant de mosselbank te gaan eten, dit bleek een goede beslissing te zijn geweest! Een heerlijk mosselmenu gegeten waar niets op aan te merken was! Een top avond!

Perfect bereide mossels gegeten, gewoon super.

Zomer 3-gangenmenu super! Vis met risotto en groentjes zeer smakelijk, super!! Mosselen altijd even lekker en ruim voldoende. Voorgerecht en dessert ook zeer verzorgd en aantrekkelijk.
    Interieur, ontvangst en vriendelijkheid zoals steeds heel aangenaam.
    Bedankt voor de mooie omkadering en beleving

Al verschillende keren hier wezen eten. Elke keer weer heerlijk gegeten en perfect bediend. Vooral de jongen die je ontvangt bij binnenkomen. Die begrijpt wat gastvrijheid betekent. Wij blijven hier zeker terugkomen

Geweldige friet elke keer weer, lekker pittige saté of stoofvlees over de friet heen. Goede grote en genoeg friet in één bakje! Altijd weer super

Hans van Elmpt

Zeer goed gegeten en voor een goede prijs

Aspergesoep goed. Carpaccio miste olijfolie en azijn, was ook niet op tafel. Asperges als hoofdgerecht, goed en ruime portie. Vispannetje goed, mochten twee stukjes bij. Inrichting schoon, maar er mag een modernere inrichting komen (meer romantisch).. Vriendelijke bediening.

De Cuyper - Lebacq

Op doortocht vanuit Wemmel (België)
    Het was een fantastische ervaring bij jullie te middagmalen!
    Netheid, service echte aspergemenu waren perfect.
    Wij spelen dit adres door aan vrienden!

Super vriendelijke ontvangst,eten lekker en fijn,bediening uitmuntend, aanrader voor iedereen,komen zeker terug

De Waele Frederik

Een van de betere restaurants waar ik reeds gegeten heb. De ontvangst was super,het eten heel lekker en de bediening top.Hier kom ik zeker nog terug!

Vanavond hier gegeten. Hier kan niemand tegenop! Fantastisch! Volle pot Mosselen met heerlijke smaak! Je kan merken dat hier met liefde gekookt wordt en met passie wordt bediend!

ED

Klassiek mosselrestaurant met voortreffelijke mosselen.

Marie Pieters

Dit mosselrestaurant en de mossels zijn gewoonweg de beste! Betere mosselen hebben we nog nergens gegeten en willen dan ook nergens anders geen mosselen meer eten.....de bediening is altijd zeer vriendelijk en correct,niet teveel of teweinig en niet erover...gewoon zoals het moet. Ze weten dus echt waarmee ze bezig zijn en das fijn. Ik gaf dus een negen en half voor sfeer puur om niet te overdrijven en het niet saai te maken maar hier kan je niets negatiefs zeggen....petje af dus voor dit aangename Restaurant. Liefs, Van Loo Ariane

defeyder lionel

Met onze groep van 54 mensen hebben we lekker gesmuld.
    Om duimen en vingers af te lekken, goede vriendelijke bediening, kortom een welzijn van smaak en sfeer. bedankt patron voor uw vriendelijkheid, ook uw personeel mag er wezen. Echt, het is even de moeite waard bij u langs te komen om gezellig en rustig te tafelen. Bedankt en tot nog eens.

het eerste wat mijn vriendin en ik doen als we vanuit Amsterdam naar Zeeuws-Vlaanderen komen is een overheerlijke bak friet met stoof en tartaar halen bij Henkie. Dit zijn de lekkerste frieten van de wereld en beslist niet verkrijgbaar in onze hoofdstad. We verheugen ons dan ook de hele rit op deze zinnenprikkelende traktatie die komen gaat.

Amez Roger

We zijn met 4 mossels komen eten.
    Ze waren zeer lekker .
    Daarom komen we terug met een bus van 79 personen.
    Proficiat 10 op 10 voor alles

de postbode

Heerlijke friet en lekkere pittige stoverij

Lekker gegeten, goede sfeer , goede bediening.
    Een aanrader.

Bert Broeders

Vanuit het Brabantse land afgereisd naar Philippine om bij restaurant De Fijnproever met familieleden mosselen te gaan eten.
    Heeft al onze verwachtingen overtroffen. Klasse, klasse en nog eens klasse!!
    Ook voor onze kleindochter van 2 jaar was daar alle aandacht en kon heerlijk in de kinderspeelhoek vertoeven.
    Wij wensen Gerben, Jurcita Wiskerke en alle medewerkers heel veel succes en bedanken hen voor een super mosselfestijn.
    Komen beslist weer terug en is de reis zeker waard.

Een aanrader, perfecte service en vriendelijk en een zeer aangenaam buitenterras voorzien met een decor van verlichte groene omgeving en gezellige vijver voorzien van aantrekkelijke vissen. Het sanitair kunt U geen opmerking op maken, netheid en zeer veel ruimte. Gezellige eetplaatsen die U een grote ruimte aanbieden en voldoende plaats voor alles op tafel. Grote parkeerplaatsen in de omgeving.

De lekkerste mosselen die ik ooit heb gegeten! Wij aten het familierecept.
    Geen enkel mosselhuis in ons eigen België kan mosselen zo bereiden. Vriendelijke bediening en goede sfeer.
    Hier rijden wij graag 100 km voor om, we komen zeker terug!

Carine Iliaens

Slechtste mosselen ooit gegeten! Hoe kan dat in een mosselrestaurant??? Mosselen kraakten, waren taai en smaakloos. De groenten die erbij zaten, waren tot een vieze moes gekookt.
    En tenslotte de koffie die we bestelden... werd nooit gebracht.
    Na klacht ter plaatse heeft men zich onmiddellijk verontschuldigd en er werd een nieuwe pot mosselen aangeboden... maar voor mij hoeft het hier niet meer!

Van Wijnendaele Diane

Heel vriendelijk en gedienstig personeel ! De lekkerste mosselen die ik ooit gegeten heb !! Allemaal dikke, grote en enorm lekker ! Ook de nagerechten !! Een echte aanrader !!