Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Philippine verdeeld zijn.

Lekker eten en vlotte bediening ondanks de hoeveelheidsproblemen omdat het de laatste dag voor sluiting was. We hebben allemaal smakelijk en voldoende gegeten! Deze zaak is een aanrader!

Kerstmenu gegeten, zeer lekker verzorgd, perfekt bereid met verse ingredienten.
    Zeer vlotte en vriendelijke bediening, daarna nog een biertje aan de bar genuttigd en praatje met de eigenaars, kortom topavond bij superleuke restaurantuitbaaters 😀😀😀

Interieur en bediening schitterend maar de mosselen allesbehalve; niet alleen de grootte maar vooral de smaak viel enorm tegen. De verwachtingen, voortgaande op de gelezen recensies, werden niet ingelost. Spijtig!

Wim Ducheine

Wij hadden het maandmenu. Prima keuze. We hebben lekker gegeten, prima gerechten en prima van smaak. Geen haut-cuisine, maar gewoon goed. Nog slechts één ander tafeltje bezet. Daardoor een wat "lege" atmosfeer. Voor herhaling vatbaar.

Gonda Mertens

Heerlijke mosselen, rustig en gezellig (was op een maandag) prima service, kortom een aanrader !

Restaurant ligt aan een leuk pleintje met zicht op het oude stadshuis. Bediening heeft erg goed naar onze wensen geluisterd om eerder aan tafel te kunnen i.v.m. schouwburg bezoek.
    3 Gangen menu was uitstekend en de bediening goed en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb er met vier mensen gegeten vreselijk,mosselen alleen maar zand en zeer klein en oud patat o,o!!!
    Sliptong zonder een lekkere saus,sla zo in een schaal gekieperd,echt niet te geloven!
    En dat voor die prijs schandalig!!!
    Een snackbar is beter!
    Interieur prima!

Luc De Brandt

Gewoon super lekker en en volonté.

Wij kozen het suggestiemenu. Alles was zeer lekker, correct klaar gemaakt, mooi gedresseerd.
    Zeer verzorgde, gedistingeerde bediening. Na het eten kwam de kok zelf informeren of alles in orde was. Oprecht vriendelijke mensen.
    We hadden een tafeltje aan het raam met zicht op het pittoreske pleintje, en ook dat beviel ons.
    Niks op aan te merken, voor herhaling vatbaar.

November menu gegeten, alles was super goed, vriendelijk personeel, de eigenaar en eigenares zijn zeer betrokken met de klanten.

De Murel gustaaf

Wij waren heel tevreden en keren zeker terug.
    We hebben het menu genomen van 45 euro en alles was heel lekker. Ook verse frietjes en verse sauzen, heerlijke mosselen, voor- en nagerechten met uitgebreide keuze. Wij waren met 8 personen en hebben allen iets anders genomen, was heel lekker.

We hebben het Wildmenu besteld, lekkere wildpaté en wildbouillon, fazantfilet met groentjes en kroketjes, tiramisu, lekkere huiswijnen, en een café à la Leo. Place du marché is een aanrader. Place du Marché is Philipinne en Philippine is Place du Marché. Leo en Andrea = Toppie.

Hoetelmans

Heb nog nooit zulke lekkere gebakken mosselen gegeten als bij Place Du Marche… SUPER!
    Gekookte mosselen overigens ook erg aan te bevelen. Dessert is behoorlijk aan de prijs. € 13,50 Voor 3 bolletjes roomijs met wat advocaat en slagroom dat kan in prijs best minder.

Dophemont

In sept. Hier gegeten. Niet voor herhaling vatbaar. Omdat plaatselijk cafe was gesloten, maakte men gebruik van de bar in dit restaurant, wat storend was. Deze avond had de kok overmatig gebruik gemaakt van zout. Waarom zout bij de mosselen? Wat zonde van de zilte smaak van deze lekkernij. En laat de groenten heel aub. De gemarineerde mosselen waren ook te zout en dreven in veel vocht. Het vispannetje wederom te zout en de witte vis hierin erg droog. De warme appelstrudel dreef in het ijs. Beter apart serveren. Kortom niet geslaagd.

Van hoogdalem

Ongelofelijk lekker gegeten.

De Bruyne Wim

Leuke ervaring, lekker eten, lekkere wijn, vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.

Robbie en Dinie

Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Wij hadden het oktober menu. Heerlijk!

De Smet Marcel

Geen slechte ervaring, integendeel. We werden vriendelijk ontvangen en bediend. De schotel met zalm was heerlijk en de mosselen smaakte heel goed en een royale portie. Daarbij een lekkere mosselwijn maakte het af.
    De achtergrondmuziek was aangenaam. Als we zin hebben in een etentje gaan we meestal naar " In De Vlaamsche Pot".
    Spijtig dat we alleen daar waren, de meeste mensen gaan 's avonds eten.

Zeer lekker, zeker een aanrader en vriendelijk personeel!

We aten mosselen in knoflook-roomsaus, werd geserveerd met frites, mayonaise en een mosterd-roombotersaus. De bediening was vlot en vriendelijk. Het belangrijkste: de mosselen waren heerlijk, heel af en toe een dichte of een kapotte, maar dat is normaal in een portie (een kilo of twee) als deze. Het was een stille avond, onderbroken door de harde muziek. Waarom bij vier gasten BZN op vol volume werd afgespeeld was me niet helemaal duidelijk... Informele sfeer, goed eten voor een redeljke prijs.

Zoals altijd… Super lekker, vriendelijke bediening, prijs kwaliteit! Daar maken we graag een autoritje voor vanuit Antwerpen!

Moorthamers

Vlotte bediening, vriendelijk personeel en lekkere mosselen gegeten !!

Frans weyts

Is en blijft een echte gastronomische plek waar men ongedwongen kan genieten van hoogstaande keuken. Gezellig interieur, mooi wit gestreken tafellinnen, en "mensen" die er alles aan doen om hierin te slagen! Dankjewel!

Scheire Nicole & Co

Een lieve, sociale en heel joviale en gedienstige uitbaatster, bijgestaan voor het opdienen door een vriendelijke mooie, jeugdige seniorita. Meer dan voldoende mosselen met frieten gegeten. De gebakken paling en de Lotte waren ook voortreffelijk. En met en beetje Spaanse muziek op de achtergrond was ons bezoekje meer dan geslaagd. Ze hebben ons vieren letterlijk moeten buiten rollen. Bedankt lieve mensen.

Zoals gewoonlijk zeer lekkere mosselen.

Minpuntje aperitief op ons gemak laten benutten.

devlamynck patrick

De mosselen waren héél smakelijk, de bediening was goed, het personeel vriendelijk en vlot, wij waren erg tevreden.

Lievens Van de Walle

Vandaag de eerste keer naar de Phillipine mosselen gaan eten. De recensies leiden me naar de Mosselbank. Wat hebben we genoten, lekkere mosselen zoveel je wil (zijn gestopt bij de eerste kom. Was al voldoende). Goed ieder is vrij om meer te nemen of niet. De vlotheid waar de dienst mee verloopt was ook top vriendelijk personeel
    De baas heeft ondanks een operatie aan de voet toch nog eens goeiedag komen zeggen. Ik ga zeker terug. Ik voelde me er goed

Haley Smit

Super mossels! Top bediening!

Goede produkten, prijs komt overéén met gerecht. Bediening vriendelijk en oplettend in de zaal. Zeker nog eens terugkomen. Een aanrader; heb geen mosselen gegeten, die kan men overal verkrijgen.

familie de Ritter

Zeer goed restaurant. Heel lekker gegeten en een geweldige service. We hebben een fijne avond gehad.