Hier zie je hoe de meningen over de In den Vlaemschen Pot verdeeld zijn.

1. de ketelaere patrick

Wij waren met 4 personen en hebben mosselen van het huis gegeten, waren zeer lekker (grote porties). Service was zeer goed, zeker een aanrader.

2. Zo horen mosselen te zijn. We kozen voor de klassieke bereiding en werden verrast op elk 1,8 kg mosselen, perfect klaargemaakt, met bijpassend sausje. Een royale portie friet maakte van het geheel een enige ervaring. Mooi wijntje erbij en vriendelijke bediening.

3. Bianca Geelhoed

We hebben hier prima gegeten voor het 75-jarige verjaardagsfeestje van onze pa.
    Leuke sfeer, vriendelijke bediening en lekker eten, we komen zeker nog eens terug.
    En Pa kreeg spontaan nog een cadeau ook, heel leuk

4. Paul Kieckens

Was onze eerste maal in dit restaurant. Is voor herhaling vatbaar. Fantastisch, vriendelijk en behulpzaam team. Gaan zeker terug.

5. Joseph everaert

Alles, eten en bediening, perfect. Voor herhaling vatbaar.

6. Uitstekende bediening, lekkere mosselen, meer dan genoeg. 1,7 kg per persoon.
    Zeer vriendelijk personeel. Komen zeker terug.
    Groetjes, Luc en Chris.

7. 's Middags op het terras gegeten. De mosselen op traditionele wijze waren zeer lekker. Gaan er zeker nog terug.

8. Emiel GORGON

Lieve en attente bediening, voldoende heerlijke mosselen, correcte prijs. Zoals alle voorgaande keren. Warm aanbevolen. Tot de volgende keer !
    Elisabeth en Emiel

9. Benjamin

Heel lekker gegeten, sfeer was erg goed.
    Bediening erg vriendelijk, word goed geholpen.
    Zeer goede prijs/kwaliteit!

10. Robijn De Smet

We hebben er vrijdag zeer goed gegeten. Dit restaurant is erg sfeervol en niet duur. Komen zeker terug!!

11. Toen we om 7 uur aankwamen was het restaurant goed gevuld. Gelukkig nog een plekje voor 2. De kaart en de drankjes kwamen redelijk snel. We hadden echter al 3 drankjes op voordat het voorgerecht kwam. Toen we een serveerster vroegen hoe lang het nog ging duren, zei ze: " We zijn ons bewust dat het wat langer duurt". En dat was ruim 5 kwartier nadat we besteld hadden. En ook geen broodje oid op tafel! Het eten was uiteindelijk best ok, maar heel bijzonder was het zeker niet. Vissoepje was redelijk gevuld, maar aan de bouillon zat niet veel smaak. Garnalencocktail was lekker. De paling van het hoofdgerecht was dik en vettig, de tarbotfilet had formaat kleine sliptong en de friet was uit de vriezer. Al met al duurde het veel te lang en was het eten niet om voor terug te komen.

12. Ik heb gisteren het suggestiemenu gegeten en ik heb er heerlijk gegeten. Echt super top! Komen zeker weten nog een keer terug. Groetjes daar! Groetje Cheyenne, tot ziens!

13. Reeds meerdere malen geweest. Prijs / kwaliteit blijft nog steeds de beste, zo niet één van de betere in Philippine! Bezoek is zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden om zowel mosselen te gaan eten als voor de maandmenu die toch steeds weer uitstekend is!! Tot ziens bij Ferry en Milagro!

14. Hans van Elmpt

Zeer goed gegeten en voor een goede prijs

15. Els

Restaurant aan vernieuwing toe. Mosselen a volente maar je moet wel zelf bijvragen, kleine portie diepvriesfrieten en bijvragen is betalend. Geen verse slagroom bij desserts. Het eten was voor ons en onze vrienden maar matig. Ik zou zeker niet teruggaan. Om positief te eindigen het personeel is vriendelijk.

16. Antonissen

Wie van mosselen houdt is hier op de juiste plaats. Vriendelijk onthaal en correcte bediening. Komen zeker dit jaar nog terug.

17. Op een gezellig gelegen plein met meerdere horeca gelegenheden met de mogelijkheid voor op het teras te zitten.

Aangekomen in het restaurant werden we vriendelijk ontvangen en naar de tafel begeleid, 5 minuten later werden de menukaarten gebracht en dikke 10 minuten later konden we de bestelling doen. Het drinken liet zich circa 20 minuten wachten en de uiteindelijke bestelling werd pas een uur later gebracht, uiteindelijk konden we dus pas na 1 uur en een kwartier na aankomst gaan eten, eerlijk gezegd vondrn we dit toch wel overdreven lang wachten.

De mosselen waren wel lekker daarintegen was de sliptong een beetje verbrand en stond er geen prijs op de menu kaart voor deze vis ( 32,50 ).

Ondanks de goede recensie niet voor herhaling vatbaar.

18. guido de smet

We hebben er zondag gegeten en het was super.

19. Iedere week rijden we van zuid-beveland naar Breskens.

Maar eens per jaar maken we een reisje terug over Philipine naar de Vlaamse Pot om mosselen te eten nergens zo lekker als daar al wonen we toch kort bij Yerseke.

20. Rene Amicourt

Goed restaurant, verzorgde en beleefde bediening.

Niet duur.

Een zeer tevreden klant.

21. Vriendelijke ontvangst, op Philippinse wijze, maar dan met een vleugje Zuid-Amerikaans temperament! De klant is koning tegen een acceptabele prijs. De steeds wisselende maandmenu's en het keuzemenu zijn zeker een aanrader, daarnaast: mosselen, as much you can eat!

22. Ingeborg

Hun recept voor Mosselen op wijze van het huis is een aanrader - enkel vragen zonder broodkruim, als je allergisch bent zoals ik.

Goede bediening en heel vriendelijk.

23. Dit is restaurant is erg sfeervol en je kant er goed eten voor een goede prijs.

24. Sfeervol, het eten is hier heerlijk en de bediening is erg beleefd!

Wij hebben hier heerlijk genoten en raden het anderen zeker aan!

25. B.Kraaikamp

Zeer goede keuken. Sfeerlicht i.p.v felle lichten zal de ambiance beter maken.

Vorige pagina