2. Ambiance
  8. Betalen Visa Master Card pin

1355611950 88
1519110295 87

1. Kiekens Henk

Kwaliteit van de mosselen waren zeer goed alsook de bereiding ervan.
    Voldoende hoeveelheid en goed warm gepresenteerd.
    Top.

2. Lucia leemans

Lekker gegeten super… de bediening was ondermaats krijgen de tijd niet om te aperitieven ons dessert moesten we binnen slikken want de volgende tafel was al aan het wachten onze aankomst 18.00 Vertrokken om 19.45 Terug buiten even nagenieten was niet meer mogelijk. De wijn werd in het glas gegoten meer er naast dan er in en zonder te mogen proeven. Wij gaan jaarlijks minstens 2 maal naar daar maar dat was ondermaats wat de service aan gaat.
    Had gereserveerd sinds12/08 2019

3. Braeckman grietje

De mosselen waren bijzonder lekker! De bediening was zeer vriendelijk!

4. Ronny De Bie

We waren er met een vriendin. Zij bestelde er mosselen a volonté. Wij namen paling in het groen en in de roomsaus. Het eten is van goede kwaliteit en zeer lekker bereid. Zeer vriendelijke bediening.

5. Zeer lekker, vriendelijk en gedienstig personeel. Prettig interieur.

6. Van hoogdalem

Ongelofelijk lekker gegeten.

7. Moorthamers

Vlotte bediening, vriendelijk personeel en lekkere mosselen gegeten !!

8. Zoals gewoonlijk zeer lekkere mosselen.

Minpuntje aperitief op ons gemak laten benutten.

9. devlamynck patrick

De mosselen waren héél smakelijk, de bediening was goed, het personeel vriendelijk en vlot, wij waren erg tevreden.

10. Lievens Van de Walle

Vandaag de eerste keer naar de Phillipine mosselen gaan eten. De recensies leiden me naar de Mosselbank. Wat hebben we genoten, lekkere mosselen zoveel je wil (zijn gestopt bij de eerste kom. Was al voldoende). Goed ieder is vrij om meer te nemen of niet. De vlotheid waar de dienst mee verloopt was ook top vriendelijk personeel
    De baas heeft ondanks een operatie aan de voet toch nog eens goeiedag komen zeggen. Ik ga zeker terug. Ik voelde me er goed

11. Hallo ik kom hier al 30 jaar denk ik en van uit Bornem is het even rijden. Ook mijn moeder en nu ook mijn kinderen en mijn broers en kinderen, dan moet het hier wel super goed zijn, toch. Wat er zo goed is: de bediening, vriendelijk personeel, altijd alles goed verzorgd.

12. Daphne Vermeir

In augustus had ik gereserveerd voor 2 personen fruits de mer op 4 november. Vandaag gebeld om te vragen of er nog één persoon extra aan tafel kon, maar dit was blijkbaar absoluut niet mogelijk! Integendeel: "zal ik uw reservatie dan annuleren? Bij deze is ze geannuleerd mevrouw!"
    Blijkbaar hebben ze volk genoeg! Heel jammer, want vorig jaar zijn we daar gaan eten en we waren heel enthousiast! Nu zeer teleurgesteld want 1persoon meer is geen onmogelijke opgave!

13. We hebben nog geen betere mosselen gegeten dan bij jullie.
    Ook de bediening was heel vriendelijk, we hebben ook niet lang moeten wachten. Ook het voorgerecht en dessert waren heerlijk. In oktober komen we weer, ik kijk er al naar uit.

14. Annie De Jonge

Stijlvol gedekte tafels, zoals gevraagd, in een rustig deel van het restaurant. Vriendelijke bediening, maar vooral zéér lekkere mosselen, het dessert met vanille-ijs zorgde voor een ideale afkoeling...

Een klein minpuntje: er heerst een zekere 'gehaaste' sfeer... daarom een 8 op 10 daarvoor.

Alles bij elkaar een échte aanrader!

15. De mosselen waren fantastisch! De bediening is heel vriendelijk en efficiënt. Ook onze kleinkinderen (7 en 4 jaar) voelden zich erg op hun gemak.

16. Heidi Koninckx

Lekker gegeten, fijne sfeer. Vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.

17. albert en carine van.cutsem-buyl

Super ervaring. Met de familie een jaarlijks bezoek aan de mosselbank gebracht. De mossels waren goddelijk, ik nam een filet pure met peperroomsaus, goeie keuze, er lag een waaier van de beste groentjes bij. Dit kreeg van mij direkt 5 sterren. De rest van de familie besliste hetzelfde. Bedankt aan ieder personeelslid voor de goede zorgen en het lekkere eten, alsook de surprice van de waardebon voor jullie 30 jarig bestaan. Tot gauw.

De familie Van Cutsem uit Meerbeke/Belgie.

18. Carla De Wilde

Supervriendelijke en zéér vlotte bediening. De mosselen waren hemels. Dit was echt de moeite waard om eens tot Philippine te rijden. Dit alles heeft er toe bijgedragen dat wij een heel leuke dag gehad hebben. Voor herhaling vatbaar. Dit adresje zit alvast bij mijn favorieten.

19. We zijn deze middag komen eten met de familie 6 personen, waarvan er 3 personen mosselen gegeten hebben die zeer lekker waren! We hebben met 2 personen paling gegeten en 1 persoon de tongschar met groentjes! Iedereen was tevreden over zijn eten, en ik vooral want normaal staat er geen paling in de room op de kaart, maar dankzij de kok heb ik er gekregen en hij was heel lekker! Nogmaals dank daarvoor! Ook lekkere frietjes en de desserts waren ook zeer goed en mooi geserveerd! Zeker voor herhaling vatbaar! We komen zeker terug. Dank en Groeten uit Lovendegem.

20. nicon coussement

21. Wij vonden de mossels er vrij smakeloos. Hebben ze al vele malen lekkerder gegeten. Voor ons was dit een éénmalig bezoek.

22. Vrijdagavond 4 /10 /14 Zijn we met 4 personen + 1kind van 5 jaar gaan eten in de mosselbank (Fruits de Mer). Onbeperkt voor 75 euro per persoon. Het was heel lekker. Maar dat je voor een kind van 5 jaar 37,50 euro moet betalen dat bijna niets heeft gegeten is wel veel. We hadden het wel al gezegd bij het binnenkomen, maar ze reageerden niet. Dus betalen maar. Volgende keer beter uitkijken.

23. Carla van Geldorp

Voor de eerste keer bij de mosselbank gegeten. Ondanks dat wij niet hadden gereserveerd, heeft de eigenaar toch een tafel voor twee kunnen regelen.

Wij hebben gekozen voor het mosselmenu en alles was van superkwaliteit. De leuke enthousiaste bediening door Manja maakte het helemaal tot een feestje! Hier gaan we terugkomen want dit restaurant is een topper, alles is zelfgemaakt tot de mayonaise toe.

Carla en Jacques

24. Gisteren voor de zoveelste maal genoten van de zeer lekkere mosselen bij De Mosselbank. Een spijtig ongelukje deed zich echter voor bij de bediening, wat overal kan gebeuren en elke ober kan overkomen. Wat ik echter nog nooit meemaakte, en ik heb toch al wat restaurants bezocht in mijn leven, was de sereniteit, de professionaliteit en de manier waarop zaakvoerder Dhr De Bruijne dit probleem aanpakte.
    Om het op zijn belgisch te zeggen : chapeau!!!
    Naar dit restaurant blijven we terug gaan want kwaliteit en service worden daar hoog in het vaandel gedragen..

25. Altijd consistent goed eten. Natuurlijk bekend van de mossels, maar de kaart gaat mee met de seizoenen. Bediening altijd vriendelijk en kwaliteit eten alijd goed. Al een aantal keren langs geweest en zeker voor herhaling vatbaar.

26. Gisteren gekozen om bij het restaurant de mosselbank te gaan eten, dit bleek een goede beslissing te zijn geweest! Een heerlijk mosselmenu gegeten waar niets op aan te merken was! Een top avond!

27. ED 799 punten

Klassiek mosselrestaurant met voortreffelijke mosselen.

28. Dit mosselrestaurant en de mossels zijn gewoonweg de beste! Betere mosselen hebben we nog nergens gegeten en willen dan ook nergens anders geen mosselen meer eten.....de bediening is altijd zeer vriendelijk en correct,niet teveel of teweinig en niet erover...gewoon zoals het moet. Ze weten dus echt waarmee ze bezig zijn en das fijn. Ik gaf dus een negen en half voor sfeer puur om niet te overdrijven en het niet saai te maken maar hier kan je niets negatiefs zeggen....petje af dus voor dit aangename Restaurant. Liefs, Van Loo Ariane

29. defeyder lionel

Met onze groep van 54 mensen hebben we lekker gesmuld.
    Om duimen en vingers af te lekken, goede vriendelijke bediening, kortom een welzijn van smaak en sfeer. bedankt patron voor uw vriendelijkheid, ook uw personeel mag er wezen. Echt, het is even de moeite waard bij u langs te komen om gezellig en rustig te tafelen. Bedankt en tot nog eens.

30. Lekker gegeten, goede sfeer , goede bediening.
    Een aanrader.

31. Van Wijnendaele Diane

Heel vriendelijk en gedienstig personeel ! De lekkerste mosselen die ik ooit gegeten heb !! Allemaal dikke, grote en enorm lekker ! Ook de nagerechten !! Een echte aanrader !!

32. Met z'n vieren genoten van het Fruits de Mer buffet op 11-2-2012 voor een prijs van €67,50. Het was meer dan uitstekend het buffet was à volonte, en was voorzien van kreeft tot en met scampi, van krabbepoten tot en met oesters (twee soorten) warme gerechten zoal vissoep, scampi en tongrollletjes in de garnalensaus. Dit was allemaal kakelvers, chapeau keukenbrigade. Je voelt je ook gelijk welkom door de prima bediening en de ontvangst van de gastheer eigenaar Eric de Bruine. Een geweldig restaurant ook om mosselen en andere gerechten te eten. Super

33. De mosselen waren zoals elk jaar zeer lekker !

34. De mosselen waren goed en het personeel was aardig maar niet ervaren. Het prijsniveau dat het restaurant hanteert wekte bij ons de verwachting dat alles net iets meer zou hebben dan bij een gemiddeld restaurant, maar helaas........

35. Wij komen al een paar jaar bij dit restaurant, we hebben zelfs onze 30 jarige bruiloft daar gevierd en hebben nooit iets te klagen gehad. De bediening en het menu zijn gewoon van topniveau.

Probeer ook eens het fruit de mer arrangement, incl hotel, u zult er geen spijt van krijgen.

36. Donderdag 18 nov 2010 hebben wij weer zeer lekkere mosselen gekregen zoals altijd, +een mooi geschenk voor het 25 jaar bestaan. Proficiat aan de ganse ploeg.

37. grigoorieff

Heel vriendelijke bediening.

Heel netjes en heel proper restaurant.

Altijd gezellige sfeer.

Heel lekker eten, en niet alleen de mosselen.

Winter en zomer altijd een mooie keuze van de kaart.

Tafels mooi verzorgd.

Anita en Frans.

38. Ik vond de bediening goed. Zeer attent en vriendelijk. Doch het eten vond ik achteraf gezien toch tegenvalllen, zeker gezien de prijs. Ik had kreeft en die vond ik eigenlijk niet boven het niveau van een blikje uitkomen. Ik vond het zeker geen verse kreeft en er was weinig smaak aan. Verder de frieten: niveau ovenfriet.

39. Mosselliefhebber

Ik ben helemaal geen persoon om een slechte recensie over een restaurant te schrijven maar er waren toch een paar punten die ik echt heel vervelend vond. We waren aan het eten, gezellig aan het raam zou je denken werden de ramen gewoon schoongemaakt! Daar gaat je leuke uitzicht!

Ook vond ik de bediening niet echt bepaald heel vriendelijk. Wij waren de laatste lunchgasten en we werden bijna naar buiten gekeken.

Ook waren de mosselen niet opperbest en zijn ze zeker niet gewillig om te vragen of je nog een portie wilt, want het is onbeperkt! Die denken vast als ze het niet vragen moeten wij het ook niet voorstellen, niet echt klantvriendelijk.

Als je gezellig wilt gaan eten in Philippine met een vriendelijke bediening, moet je zeker niet aan dit adres zijn!

40. Hanskens-De Rouck

Het eten en de bediening waren grandioos.

Een echte aanrader.

41. bea slock

Vriendelijke ontvangst en dito bediening plus lekker eten.

42. de beste plaats om mosselen te eten ,zeker als je meer dan 1 kg op kan