Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Pesse verdeeld zijn.

1. Steakhouse Pesse

Duurde 1 uur vanaf bestellen voordat we ons eten kregen. Porties klein en 2 bakjes patat en 2 bakjes salade voor 12 personen! Toen we salade en patatjes bij bestelden stonden deze apart op de rekening.
    Het eten was heerlijk. De service krijgt een onvoldoende. Jammer! Zeker met kinderen wil je geen uur wachten op je eten.

Dat wordt nog wat met de kerst als het echt druk is...

2. Steakhouse Pesse

Inge

3. Internationaal Pesse

Wij vonden de buffetopstelling ten opzichte van het aantal mensen te klein. Ook vonden we het erg krap zitten en moesten ver lopen naar het buffet. De toiletten waren ronduit smerig en ook weer te weinig toiletten voor het aantal mensen wat er was. Toetjes waren heerlijk, de rest van het buffet te koud, werd wel goed bijgevuld Een tip voor hun van ons, ga eens kijken in Hardenberg en Ommen, dan zien jullie wat wij bedoelen! Daar is het allemaal wat ruimer opgesteld.

4. Internationaal Pesse

Fam Jonker

5. Internationaal Pesse

Jan Pouwels

Eten was goed maar niet bijzonder of speciaal maar was gewoon normaal lekker eten en de sfeer was niet echt gezellig maar dat is ook moeilijk in zo'n groot restaurant

6. Nederlands Pesse

Gezellig kleinschalig restaurant, leuke bediening en heerlijk eten. Komen zeker terug.

7. Nederlands Pesse

K. de Ridder

Voortreffelijk gegeten in een gezellig restaurant en voor herhaling vatbaar.

8. Internationaal Pesse

Eddy Becqué

9. Internationaal Pesse

Wij zijn zeer tevreden over dit restaurant. Het personeel is zeer vriendelijk, bereid om te helpen.
    En dan het eten, van de voorgerechten tot de nagerechten. Alles smaakte heerlijk.
    Geloven jullie mij niet?
    Zelf gaan en hier dan je recentie neer zetten.
    EET SMAKELIJK.

10. Nederlands Pesse

Ilja Koning

Gezellig vrouwenvoetbal gekeken onder het genot van een heerlijke maaltijd. De boerenschnitzel en de varkenshaas waren voortreffelijk. De dames van de bediening waren uiterst vriendelijk en attent.

11. Nederlands Pesse

Zaterdag heerlijk gegeten met ons gezin en leuke vlotte bediening

12. Nederlands Pesse

E.Steenbergen

Een zeer goed restaurant met prettige bediening. Het eten was geweldig lekker.
    Wij zijn er vaker geweest en komen er altijd weer terug.

13. Nederlands Pesse

Vanmiddag met mijn vader gegeten op het mooie terras. Het was zoals altijd heerlijk!

14. Steakhouse Pesse

Leuk restaurant! Alleen ligt er hier en daar een steen in de vloer los..? Heerlijke pannenkoeken goede bedienig.

15. Nederlands Pesse

uiterwijk Winkel

Wij hebben hier al twee keer gegeten met kennissen, wij komen zeker een derde keer weer. Het eten is heerlijk en de bediening goed. Met de kerst hebben wij een buffet thuis laten bezorgen, en dat was ook top voor elkaar!

16. Nederlands Pesse

Gezina van kleef

Heerlijk gegeten, heel betaalbaar.
    Vriendelijk personeel.

17. Steakhouse Pesse

Heerlijk gegeten en prima bediend

18. Nederlands Pesse

Heerlijk gegeten!

19. Internationaal Pesse

Dick Aalders

Gezellige sfeer en erg ruime keuze in eten en drinken! En ondanks de drukte waren de wachttijden bij de wok en teppanyaki niet lang. En prima prijs-kwaliteit verhouding!!

20. Internationaal Pesse

Ondanks dat het heel druk was, vooral voor het personeel was het heel gezellig. Het eten was heerlijk, heel variërend, en de sfeer was goed,

2 uur eten is lang genoeg,

21. Steakhouse Pesse

Gisteravond bij het Erfgoed gegeten, we hadden met een deel en winactie op Facebook een 3 gangen diner gewonnen.
    Vooraf hadden we carpaccio en pittige kippensoep, beiden erg lekker.
    Als hoofdgerecht had mijn man de mixed grill, een grote plank met 3 soorten vlees en dit was ook prima. Ik had zelf de surf & turf, biefstuk en garnalenspiesjes, dit was ook prima en de biefstuk was precies naar wens gebakken. Hierbij werden frietjes en coleslaw geserveerd.
    Mijn man nam als toetje de drunken sailor, ijs met boerenjongens en slagroom en ik koos voor een kop thee.
    Het Erfgoed is een leuk en laagdrempelig restaurant, waar het altijd gezellig is en waar we altijd vriendelijk en geod geholpen worden.
    Het enige minpuntje vind ik dat er altijd coleslaw geserveerd wordt, ik heb liever een groene salade en wat afwisseling zou ook leuk zijn, zeker omdat we hier best regelmatig eten.

22. Steakhouse Pesse

Henk ten Boer

Afgelopen week waren wij uiteten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw. Via de leukste deal hadden wij actie vouchers gekocht voor een drie gangen menu. Ondanks dat dit actie vouchers zijn, is er grote keuze uit de menukaart. We zijn begonnen met de carpaccio, echt voortreffelijk! Daarna de Aberdeen Angus steak, ook deze was echt heerlijk en een echte aanrader als je van biefstuk houdt. Ook het nagerecht viel zeer in de smaak. De kinderen hebben genoten en konden spelen in de kinderhoek.

Als laatste een compliment aan de bediening, ondanks de drukte was deze snel, efficiënt en zeer aardig! Bedankt voor de avond en tot de volgende keer, want wij komen zeker vaker.

23. Steakhouse Pesse

Afgelopen week hier met een groep gezeten.
    We hadden gekozen voor dit restaurant ivm kleine kinderen en de (op de site aangegeven) speel hoek.
    In de speel hoek staat een tv, een spel apparaat voor oudere kinderen (rond de 10 tot 14 jaar), en een spel apparaat voor oudere kinderen waar nota bene geld in moet voor ze een spelletje kunnen spelen!
    Geen kleurboek, potloodje, speelgoed item te vinden!
    In de menu kaart staat dat wanneer kinderen zich keurig gedragen, spelen in de speelhoek en zachtjes aan tafel zijn en goed eten ze wat moois krijgen...
    Terwijl er dus geen vertier is voor deze kinderen!
    Schandalig om ermee te adverteren op je site.

Daarnaast was het eten ook maar zo zo.....
    pannenkoeken werden Door de kinderen als "niet lekker" benoemd (wij als volwassenen hadden het idee dat er met een gekke meel is gebakken want het smaakte meer maar cake,heel apart!), en de burgers waren op zich goed, de bacon was erg droog.

De bediening was ook niet uiterst vriendelijk te noemen, een serveerster trapte telkens heel asociaal tegen de keukendeur aan met haar volle handen...

Kortom, was ons laatste bezoekje hier.

24. Internationaal Pesse

Heerlijk gegeten, aan een ronde tafel, wat we erg fijn vonden!
    Ook werd er niet moeilijk gedaan over de tijd die we er langer zaten...
    Kortom... dik voor mekaar.
    Ook het reserveren... Prima!

25. Internationaal Pesse

a drenthen

wegens ziekte is het niet door gegaan maar we houden het te goed we zijn er al een paar keer geweest wij vinden het 1 van de betere wokks van de hele buurt we zijn bij velen geweest maar happy grill steekt er ver boven uit kwa vriendelijk heid en kwa uitzoek super chinees het is een eindje rijden maar heb het er graag voor over

26. Nederlands Pesse

Doldersum

Wij hebben heerlijk gegeten.
    Sfeer en bediening was ook super.

27. Internationaal Pesse

G.Blokzijl

Leuk en gezellig restaurant, veel keus en schoon.

28. Internationaal Pesse

Stuurwold

Met een groep wezen eten, het eten is vers en er is zeer veel keus. Het wordt uitstekend met de wok bereid door vakkundige Chinese koks die alle bestellingen ter plekke bereiden en de borden eten goed uit elkaar kunnen houden. Een hele kunst lijkt me.
    Het buffet met sate, gehaktbal , loempia's e.d. is prima.
    Het enige wat minder is, is de sfeer aan tafel. Iedereen loopt regelmatig weg om eten te halen, aangezien de 1 een grotere en/of snellere eter is dan de ander, zijn er veel lege plekken. Het is dus minder gezellig dan in een normaal restaurant, maar als je dat voor lief neemt, heb je een leuke avond en je buik is flink gevuld.

29. Steakhouse Pesse

Bert schonewille

Afgelopen zaterdag zijn wij hier wezen eten met vrienden, hebben het super gezellig gevonden en zijn zeer tevreden over alles.
    Super lekker eten, zeer snelle bediening en zeer vriendelijk personeel.
    Nodigt uit voor herhaling, doen wij zeker.

30. Internationaal Pesse

Mevr.Mennink

Goed, maar we komen heel vaak met de fam. in Pesse, vaste klanten!