wo vanaf 12:00

za vanaf 12:00
zo vanaf 12:00

1510081937 76
1515209653 75

1. Duurde 1 uur vanaf bestellen voordat we ons eten kregen. Porties klein en 2 bakjes patat en 2 bakjes salade voor 12 personen! Toen we salade en patatjes bij bestelden stonden deze apart op de rekening.
    Het eten was heerlijk. De service krijgt een onvoldoende. Jammer! Zeker met kinderen wil je geen uur wachten op je eten.

Dat wordt nog wat met de kerst als het echt druk is...

2. Leuk restaurant! Alleen ligt er hier en daar een steen in de vloer los..? Heerlijke pannenkoeken goede bedienig.

3. Heerlijk gegeten en prima bediend

4. Gisteravond bij het Erfgoed gegeten, we hadden met een deel en winactie op Facebook een 3 gangen diner gewonnen.
    Vooraf hadden we carpaccio en pittige kippensoep, beiden erg lekker.
    Als hoofdgerecht had mijn man de mixed grill, een grote plank met 3 soorten vlees en dit was ook prima. Ik had zelf de surf & turf, biefstuk en garnalenspiesjes, dit was ook prima en de biefstuk was precies naar wens gebakken. Hierbij werden frietjes en coleslaw geserveerd.
    Mijn man nam als toetje de drunken sailor, ijs met boerenjongens en slagroom en ik koos voor een kop thee.
    Het Erfgoed is een leuk en laagdrempelig restaurant, waar het altijd gezellig is en waar we altijd vriendelijk en geod geholpen worden.
    Het enige minpuntje vind ik dat er altijd coleslaw geserveerd wordt, ik heb liever een groene salade en wat afwisseling zou ook leuk zijn, zeker omdat we hier best regelmatig eten.

5. Henk ten Boer

Afgelopen week waren wij uiteten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw. Via de leukste deal hadden wij actie vouchers gekocht voor een drie gangen menu. Ondanks dat dit actie vouchers zijn, is er grote keuze uit de menukaart. We zijn begonnen met de carpaccio, echt voortreffelijk! Daarna de Aberdeen Angus steak, ook deze was echt heerlijk en een echte aanrader als je van biefstuk houdt. Ook het nagerecht viel zeer in de smaak. De kinderen hebben genoten en konden spelen in de kinderhoek.

Als laatste een compliment aan de bediening, ondanks de drukte was deze snel, efficiënt en zeer aardig! Bedankt voor de avond en tot de volgende keer, want wij komen zeker vaker.

6. Afgelopen week hier met een groep gezeten.
    We hadden gekozen voor dit restaurant ivm kleine kinderen en de (op de site aangegeven) speel hoek.
    In de speel hoek staat een tv, een spel apparaat voor oudere kinderen (rond de 10 tot 14 jaar), en een spel apparaat voor oudere kinderen waar nota bene geld in moet voor ze een spelletje kunnen spelen!
    Geen kleurboek, potloodje, speelgoed item te vinden!
    In de menu kaart staat dat wanneer kinderen zich keurig gedragen, spelen in de speelhoek en zachtjes aan tafel zijn en goed eten ze wat moois krijgen...
    Terwijl er dus geen vertier is voor deze kinderen!
    Schandalig om ermee te adverteren op je site.

Daarnaast was het eten ook maar zo zo.....
    pannenkoeken werden Door de kinderen als "niet lekker" benoemd (wij als volwassenen hadden het idee dat er met een gekke meel is gebakken want het smaakte meer maar cake,heel apart!), en de burgers waren op zich goed, de bacon was erg droog.

De bediening was ook niet uiterst vriendelijk te noemen, een serveerster trapte telkens heel asociaal tegen de keukendeur aan met haar volle handen...

Kortom, was ons laatste bezoekje hier.

7. Bert schonewille

Afgelopen zaterdag zijn wij hier wezen eten met vrienden, hebben het super gezellig gevonden en zijn zeer tevreden over alles.
    Super lekker eten, zeer snelle bediening en zeer vriendelijk personeel.
    Nodigt uit voor herhaling, doen wij zeker.

8. Een ruime week geleden met 4 personen getafeld bij dit restaurant.

Vriendelijke en attente bediening, de gangen zijn prima getimed. Carpaccio met amandelen, iets anders dan we gewend zijn maar aangenaam verrast. Amandelen niet overheersend, en het leek een veel 'frisser' gerecht.

De dames beide een Aberdeen Angus medium, waarvan een met kruidenboter i.p.v. pepersaus. Dik voor mekaar. Voor mij een New Yorker 'bloody'. Geen saus erbij, had ik overheen gelezen. Helaas teleurgesteld door enorme pezen in het stuk vlees. Zo bleef er van de 400 gram waarschijnlijk nog maar 325 over :( Daarnaast was de temperatuur wat aan de lage kant (binnenin). Verder een mixed grill op tafel, daarover ook weinig te klagen. Overigens zijn er weinig restaurants waar ik blij word van spareribs. En zo ook hier. Friet leuk opgediend in een frituur-mandje.

Desserts dik in orde, waarbij de brownie een extra puntje waard is.

Qua eten prima voor herhaling vatbaar, maar ondanks de AH-restaurantacctie vond ik de prijs best aan de hoge kant. Deze actie even wegdenkend zullen we er waarschijnlijk niet vaker aanschuiven.

9. Peter vd Lind

10. Sjoerd oosting

Met vrienden wezen eten bij het Erfgoed. We hebben genoten! De dames hadden als voorgerecht een romige kippensoep. Wij hadden garnalen en kippenvleugels. Daarna het hoofdgerecht waar we erg naar uit keken, wat terecht was bleek later. Mijn vrouw had een biefstuk met pepersaus die perfect gebakken was, haar vriendin is vegetarisch en had een groentetaartje met geitenkaas. Wij hadden een Mixed grill die erg uitgebreid was en de lendebiefstuk die echt enorm was. Het werd geserveerd met friet en salade, na hebben wij een dessert met stroopwafel gehad, een cheesecake en de brownies. De bediening was heel vrolijk en had echt aandacht voor ons. We hoefden niet lang te wachten, erg fijn! Wij raden dit restaurant aan voor iedereen.

11. Hebben zondag 25 sep met vrienden gegeten bij Het Erfgoed. Heerlijk gegeten. uitstekende bediening. Aan te bevelen.

12. Met vijf man hier gegeten gisteravond. Erg lekker gegeten; van pannekoeken tot burgers en spare ribs. Veel keuze dus! Ook de desserts waren smakelijk. Het bedienend personeel deed haar werk erg goed. Lege glazen werden bijgevuld en er werd netjes gevraagd of alles naar wens was. Er hing een gezellige sfeer in het restaurant.

13. Marleen Lever-vd Wielen

Heerlijk gegeten. Snelle service en voor de kinderen ook nog een leuke speelhoek. Prijs kwaliteit is super. En de pannenkoeken vullen goed.

14. Truus Janssen

Via de leukste deal geboekt, een 3-gangenmenu voor 2 personen naar keuze. Vooraf keuze uit mosterdsoep, romige tomatensoep of chickenwings volgens de boeking die ik had uitgeprint. De tomatensoep bleek bij aankomst echter geen keuze maar ipv kon je een aspergesoep kiezen. Jammer dus. Derhalve maar de mosterdsoep gekozen, deze was redelijk, een kant en klaar soepje waar enig room aan was toegevoegd en wat groene bieslook sprietjes en uitgebakken bacon, deze was wel heel erg zout. Tegenviel dat alles zeer karig werd opgediend, nog geen stukje stokbrood met een beetje roomboter bij de soep geserveerd. Aan het serveren zelf werd ook weinig aandacht geschonken.

Het hoofgerecht was weer naar keuze. De angus steak biefstuk gekozen, deze was goed bereid en de gekozen gegrilde zalmfilet ook, doch de bijlagen en het bordje waren verder zeer karig opgediend, met heel weinig fantasie. Je hoeft geen uitmuntende kok te zijn om dit op tafel te zetten; een mandje gefrituurde uienringen?? Een redelijk goed gevuld mandje doch niet echt lekker, te vet en te gekruid en een klein schaaltje groenten, dit prutje wat een lauw warme salade moest voorstellen was van enkele roergebakken groenten die wel tig keer opgewarmd leken te zijn. Een beetje zuur erop, en that was it, een overgaar prutje met voor de versiering aan de zijkant 4 stukjes verse watermeloen. Feitelijk was 't prutje niet om aan te zien en zeker niet lekker, niet om te eten dus. De aioli die bij de zalm opgediend zou worden bleek gewone ordinaire mayonaise, en geen knoflookmayonaise

Het toetje was naar keuze en de vanilleijs met slagroom en boerenjongens zag er verzorgd uit en smaakte goed. Feitelijk was 't toetje 't beste van het hele 3-gangenmenu. Met de leukste deal bon redelijk, doch geen voldoende reden om er naar terug te gaan. En moest je betalen wat 't eten er normaal kost, 31,50 euro voor dit menu, dan is dit gewoonweg veel te duur. Je krijgt veel te weinig kwaliteit voor een te hoge prijs. De bediening laat ook te wensen over, men heeft te weinig kennis van zaken en kan geen advies geven met betrekking tot bijpassende drankjes of bieren.

15. ludvig300853

2e Paasdag gegeten in dit sfeervolle restaurant met een Amerikaanse uitstraling. De bediening is vriendelijk en gastvrij. De spareribs pittig waren overheerlijk. De desserts zijn precies zoals op de menukaart omschreven goed dus! Afgesloten met een cappucino en we komen zeker terug.

16. Ik zou er nooit (meer) heen gaan met kleine kinderen, de bediening heeft ons gevraagd of een 1 jarig jongetje stil wou zijn of dat we anders naar buiten wouden gaan om hem stil te maken. Alsof er een uit-knop op een kind zit. En we zaten er nog maar net, dus heeft hooguit een paar minuten gehuild en de moeder was al met het kind weggelopen. We snappen echt wel dat het storend is voor andere gasten maar ze adverteren met familie restaurant, nou mooi niet!

17. Dramatisch!! Eerste indruk geweldig, een echt steak restaurant. Misschien kunnen ze de pannekoeken maar beter achterwege laten want sloeg nergens op. Wat een drama, halfgaar, na het aangeven kon de keuken er niks aan doen.. gewoon volle pond betalen. Werkelijk waar rondom schandalig. Verder de bediening heel erg aardig en wilden alles voor je doen, helaas dacht de keuken er anders over. 1 keer en nooit weer voor ons.