• All-inclusive

1412049507 81
1419676796 84
1511204272 84

1. Jan Pouwels

Eten was goed maar niet bijzonder of speciaal maar was gewoon normaal lekker eten en de sfeer was niet echt gezellig maar dat is ook moeilijk in zo'n groot restaurant

2. Eddy Becqué

3. Wij zijn zeer tevreden over dit restaurant. Het personeel is zeer vriendelijk, bereid om te helpen.
    En dan het eten, van de voorgerechten tot de nagerechten. Alles smaakte heerlijk.
    Geloven jullie mij niet?
    Zelf gaan en hier dan je recentie neer zetten.
    EET SMAKELIJK.

4. Dick Aalders

Gezellige sfeer en erg ruime keuze in eten en drinken! En ondanks de drukte waren de wachttijden bij de wok en teppanyaki niet lang. En prima prijs-kwaliteit verhouding!!

5. Ondanks dat het heel druk was, vooral voor het personeel was het heel gezellig. Het eten was heerlijk, heel variërend, en de sfeer was goed,

2 uur eten is lang genoeg,

6. Heerlijk gegeten, aan een ronde tafel, wat we erg fijn vonden!
    Ook werd er niet moeilijk gedaan over de tijd die we er langer zaten...
    Kortom... dik voor mekaar.
    Ook het reserveren... Prima!

7. a drenthen

wegens ziekte is het niet door gegaan maar we houden het te goed we zijn er al een paar keer geweest wij vinden het 1 van de betere wokks van de hele buurt we zijn bij velen geweest maar happy grill steekt er ver boven uit kwa vriendelijk heid en kwa uitzoek super chinees het is een eindje rijden maar heb het er graag voor over

8. G.Blokzijl

Leuk en gezellig restaurant, veel keus en schoon.

9. Stuurwold

Met een groep wezen eten, het eten is vers en er is zeer veel keus. Het wordt uitstekend met de wok bereid door vakkundige Chinese koks die alle bestellingen ter plekke bereiden en de borden eten goed uit elkaar kunnen houden. Een hele kunst lijkt me.
    Het buffet met sate, gehaktbal , loempia's e.d. is prima.
    Het enige wat minder is, is de sfeer aan tafel. Iedereen loopt regelmatig weg om eten te halen, aangezien de 1 een grotere en/of snellere eter is dan de ander, zijn er veel lege plekken. Het is dus minder gezellig dan in een normaal restaurant, maar als je dat voor lief neemt, heb je een leuke avond en je buik is flink gevuld.

10. Mevr.Mennink

Goed, maar we komen heel vaak met de fam. in Pesse, vaste klanten!

11. a.abbingh

Heerlijk en veel keuze. Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening.

12. Het was een gezellige avond. Eten goed voor elkaar, voldoende keuze weer!

13. Schonewille

Super goed eten en gezellig restaurant. Vriendelijke bediening.

14. Het was weer lekker. Als het lukt gaan we één keer per maand altijd naar de Happy Gril...

15. Reeds vaak heerlijk gegeten bij Happy Grill in Pesse. Enorm uitgebreid assortiment, prima formule. Bijna altijd volle bak.

16. Allie Ottens

17. Jaqueline Doldersum-Schotanus

We zijn al vaak bij Happy Grill geweest. Zowel met mijn man zijn werk of voor ons zelf. Het is ons elke keer goed bevallen. Vriendelijk personeel. Het eten is goed. Aan het begin wordt alles goed uitgelegd, als je er voor de eerste keer bent. Als je bij de reservering aangeeft dat je er komt voor bijvoorbeeld een verjaardag krijg je zelfs een leuk kadootje van hun.

18. Hemelvaartsdag geweest. Niet gereserveerd, was superdruk, maar ze hebben toch een plaats voor ons geregeld. Prima personeel, zelfs nog tijd voor een praatje. Het eten ver boven gemiddeld. Een dikke 10. Aanrader!!

19. Wezen eten met een groep. Vlotte bediening. Mooie nette aankleding van restaurant. Alles schoon. Goed gegeten. Ruime keuze qua gerechten. Ga vast nog een keer heen!

20. Fam. Hoogenkamp

Afgelopen weekend met 15 personen gegeten. Ontvangst en bediening was zeer vriendelijk, het eten was erg lekker, een ruime keuze en van wachten bij de bakplaat was nauwelijks tot geen sprake.. Kinderen en volwassen waren allemaal zeer tevreden!! Kortom, een echte aanrader..

21. Heerlijk gegeten met 17 man. Mijn vrouw heeft nog een fles wijn gekregen omdat ze jarig was. Vriendelijk personeel! Aanrader!

22. Jan R Blom

23. Johnnie Koel

We zijn er meerdere keren geweest en elke keer was het prima voor elkaar. Goed eten en vriendelijk personeel. Je mag zelf je drinken pakken. En je hoeft echt niet lang te wachten bij de grill en de wok.

24. Wij komen regelmatig bij de happy grill. Eten is perfect en het personeel is zeer vriendelijk. Regelmatig loopt de baas langs de tafeltjes om een kort praatje te maken en eventueel je nog te voorzien van een extra drankje. Dit kunnen wij waarderen. De prijs is perfect en alles is inbegrepen. Met mooi weer is het perfect voor kinderen. Er is een buitenspeeltuin met een groot hek eromheen waar je alleen vanuit het restaurant in kan komen. Zeer ruime keuze uit frisdrank, wijn en biertjes.

25. Dennis en Roos

Wij houden van wokken en hebben echt al heel veel verschillende wokken uit geprobeerd door heel Nederland. Toen kwam ineens de happy grill op ons pad en sinds we hier een keer hebben gegeten komen we hier regelmatig!

Er is ruime keuze, heerlijke biefstuk van de grill die je moet hebben geprobeerd, lekkere wolksauzen en daarbij heel veel keus, genoeg drankjes (alcohol/verse jus/fris). Kortom voor ons is er geen betere wok dan de Happy grill! Onze nummer 1.

TIP:
    Ondanks het lekkere eten en de ruime keuze kan het heel druk zijn op vrijdag/zaterdag/zondag. Wij vinden dat zelf geen probleem, maar mocht je niet zo van de drukte houden is het aan te raden om op een andere dag te gaan of om te reserveren om 17.00 uur of na 19.00 uur zo ontloop je de drukte een beetje op vrijdag/zaterdag/zondag!

26. van zetten

Daar we redelijk vaak naar de wok gaan, kunnen we een goed oordeel geven over het geheel. Tot op heden heb ik er niets kunnen vinden waar verbetering in moet komen, ik vindt het een top wok restaurant. Zowel het eten als de omgang met mensen, en de bediening is gewoon top, ga zo door dan zullen we er nog vaak komen.

27. Wij hebben gisteren met een groep lekker gegeten bij Happy Grill. Het was prima verzorgd. Wij werden vrolijk ontvangen door het personeel. De soepen en salades stonden al klaar. Vooraf namen we tomatensoep met kruidenboter en stokbrood, dat begon goed. Daarna namen we voorgerechten van het koude buffet. Er was zoveel keus, 5 soorten salades, sushi, haring en andere visgerechten. De salades waren lekker vers en fris. We konden gezellig praten met de koks over welke gerechten goed gecombineerd konden worden. We vonden de vooral lamsbotvis erg lekker. Het ijsbuffet is lekker uitgebreid, lekker genieten van 12 soorten schepijs. Het was een geslaagde avond en we komen zeker weer.

28. karin van der made

Gisteren voor de 3 de keer gegeten bij happy grill deze keer was ik alleen met mijn dochters. We hebben heel erg lekker en heel veel gegeten. Heerlijke zalm rollade, mosselen. Heerlijk toetje: peer, meloen, slagroom, chocoladesaus van de chocoladefontijn, koffie, wijn, de meiden slusch puppy, enz. te veel om op te noemen. De eigenaar en al het personeel zijn super vriendelijk. Er werd zelfs koffie voor mij gehaald. Het was niet erg druk deze keer maar dat komt omdat het net na oud en nieuw was. Als je hier niet lekker en gezellig eet ligt dat denk ik aan jezelf. Eet smakelijk allemaal.

29. Gisteren voor de zoveelste keer bij Happy Grill wezen eten en zoals de vorige keren was het weer lekker en gezellig. Doordat het nu niet zo druk was konden de meisjes en de koks ook gezellig 'n praatje met je maken. Er was alleen 1 minpunt en dat was dat de mensen die voor ons afrekende wel 'n presentje kregen voor kerst en nieuwjaar en wij als vaste klanten niets kregen, maar voor de verder rest was het weer zoals gewoonlijk super.

30. Johannes

31. Eens en de laatste keer in dit kippenhok!! Je voelt je hier echt als een kip, die met moeite eten kan pakken! Dat het druk is prima, maar de service en kwaliteit waardeloos! Eigenaar die zeurt bij iedereen dat ze niet te veel moeten opscheppen etc. En dat voor 27,00! Je kan beter naar een gewoon restaurant gaan en daar gewoon als gast worden behandeld. Dit is geen aanrader. Geen sfeer etc.

32. Petra Huizing

33. Gegeten met groep mensen. Ze hadden veel eten, uitgebreid assortiment. Voor de prijs wat je betaalt krijg je wat betreft eten en drinken genoeg. Jammer van het personeel die een beetje robotachtig over kwam. Heel ingestudeerd. Vooral heel druk bij de ingang/uitgang. Misschien dat even anders regelen.

34. Mooi ingericht restaurant. Het meeste eten wat er geserveerd wordt is goed, op een paar uitzonderingen na waarbij er vlakke smaken ontstaan, zoals op vlees.
    Erg rommelig bij de in en uitgang, waar een legio mensen zich ophoopt. Een mevrouw die denkt dat ze alles weet en kan maar er uiteindelijk kwa regelen niet veel van kan. Een reservering is een reservering en geen afwijzing! Ook moeten ze echt wat gaan doen aan het ophopen van mensen bij de in en uitgang, dit kan echt niet. Kortom vrij goed eten, mooi interieur, mindere sfeer, veel te dicht op elkaar en de capaciteit is te klein in de weekenden.

35. Ik ben een keer geweest toen het heel druk was en een keer op een rustig moment. Erg massaal kan het zijn. De toiletten, ingang, uitgang is rommelig bij die drukte. Het zit te dicht op elkaar. Prima personeel en het eten is uitstekend, veel keus.

36. D. Schipper

Al verschillende keren gegeten en altijd weer voortreffelijk. Je kunt het niet bedenken of het is aanwezig. En het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig.

37. Martin

38. Een paar weekjes geleden uit eten geweest met de collega's. Gezien deze toko weer groter is geworden wordt het een beetje massaal en erg druk. Buffet, grill & wok, erg veel keuze en gezien het restaurant ongeveer 250man kan hebben, is het eten nooit oud en ingedroogd. dat is dan wel weer mooi. Jassen ophangen kan bij de balie, waar je je meld als je gereserveerd hebt, en waar ook betaald dient te worden (ook de plek waar iedereen naar binnen en buiten gaat & de doorgang naar het toilet).
    Wachtrijen zijn meer gewoonte dan uitzondering, dus daar zouden ze wellicht nog wat kunnen verbeteren / veranderen! Eten is gewoon goed, lekker, smaakvol, goed verzorgd. Bediening is netjes, lege tafels worden direct schoongemaakt & opgediend, helemaal goed!

Niet de eerste keer dat we hier aten, en ook vast niet de laatste keer.

39. Het eten was goed, punt. Maar voor ons niet weer want de ontvangst slecht, begeleiding slecht, wanneer wij de leiding een vraag wilde stellen werden we begroet met "wat moet je?", wc's onder de maat het leek wel dat er een water ballet geweest was, handen afdrogen was niet mogelijk en klacht indienen hielp ook niet, temperatuur in de eetgelegenheid was over de 30 graden en de airco's werden niet aangezet zelfs niet na aandringen en vragen. Dus alles bij elkaar geteld niet voor herhaling vatbaar.

40. Voor de tweede keer gereserveerd en geen plek!
    We waren voorheen al eens in het gangpad gezet, dus voor ons geen Happy Grill weer...

41. Gast uit Nieuwleusen

Slechte ontvangst bij binnenkomst, koude gerechten. Erg slechte ervaring gehad.

42. Geweldig restaurant. Alles netjes verzorgd, vriendelijk personeel, kan niet beter.

43. hf de groot jonkman

Met open armen ontvangen. Alles zag er verzorgd uit en was vers. Volop keus in gerechten, ook erg kindvriendelijk. Een echte aanrader voor een gezellige avond uit.

44. Wij zijn zondag 16 december wezen eten met 23 personen (verjaardagsfeest 65 jaar). Het was geweldig, super goed eten, en een zeer goede bediening, zeer gastvrij, er was alleen een klein foutje in de afrekening gemaakt. Heb op 17 december even een mailtje gestuurd en werd s'middags keurig terug gebeld, dat ik een tegoed bon kon krijgen, of het bedrag zou terug geboekt worden op mijn rekening.
    Geweldig wat een service. Wij komen zeker weer terug.

Fam. van Dijk uit Hoogeveen.

45. Super restaurant met super koks en vriendelijk personeel.
    Voor ieders wat lekkers en ook aan de kinderen is gedacht.
    mooie speeltuin, rokershok, patat, frikandellen enzovoort

Geweldig

46. Eten was heerlijk. Was wel enorm druk! Vieze borden werden snel opgehaald. Alleen na ongeveer een uur kwamen ze ons bestek ook al ophalen! Dit vonden we niet helemaal netjes we waren nog niet uitgegeten!
    Prijs is iets hoger als andere bekende woks.

47. Super gegeten hier, al meerdere malen voor een leuk prijsje. Het eten, de sfeer en de prijs is super. Zeker een aanrader!

48. Heerlijk gegeten, meer kun je daar niet over zeggen.
    Erg druk. Het enige minpuntje is dat de kinderfaciliteit niet was zoals vermeld staat op de website.

Maar we komen zekers nog eens terug.

Ga zo door!

49. Jacomijn

50. We waren hier voor de tweede keer, het eten was erg lekker en het personeel erg vriendelijk. De vieze borden werden vlot weg gehaald, omdat wij vrijwel de laatste gasten waren werd zelfs ons eten aan tafel gebracht super
    het was dan ook een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.
    Personeel bedankt voor een fijne avond.
    groetjes Herman en Gonnie uit Hoogeveen

51. na een gezellige motortocht hier Hemelvaartsdag afgesloten met een groepje van 17.

het was erg druk, rumoerig, de gastvrouw leidde ons naar de tafel en vertelde in gebrekkig Nederlands dat we gewoon zelf eten konden pakken.

we hebben geen uitleg gekregen hoe alles verder in z'n werk ging, dat dat is wat mij betreft een puntje van aandacht.

vieze borden werden vlot opgehaald, alles was verder prima verzorgd.

over het eten zelf ben ik niet bijzonder enthousiast, er waren gerechten bij die ik erg lekker vond, maar de bami heb ik niet opgegeten omdat het gewoon niet lekker was.

al met al een goede ervaring, ruime keuze, vriendelijke mensen, en als je iets niet lekker vindt, dan neem je gewoon wat anders!

ik wil dit restaurant nog wel een keer proberen op een rustiger tijdstip.

in ieder geval scoren ze een ruime voldoende.

52. We zijn er tweemaal in vier dagen gaan eten.
    Maandag avond was er plaats genoeg geen reservering nodig,donderdags op hemelvaart gereserveerd was nodig,veel mensen hebben moeten wachten tot er plaats was.
    Het eten is er heel goed,de bediening ook heel goed,en de sfeer was op beide dagen gezellig ook al was het tot de laatste plaats bezet,de inrichting is nieuw en modern,lekker fris.
    Mijn vrouw en ik hebben happy grill hoog in ons lijstje gezet.
    Complimenten voor de mensen die er werken. Toppie en bedankt.

53. Eten heerlijk, veel keus. lekkere verse producten. Tepan goed geregeld.
    Ontvangst rommelig en onpersoonlijk, maar de meisjes in t restaurant leuk en spontaan.
    Fijn dat je zelf je drinken kunt pakken, je hoeft niet te wachten als het druk is.
    Zeer tevreden.

54. Enigszins misleidende naam moet ik zeggen. Bij de naam happy grill verwachtte ik toch wat anders gewoon het zoveelste wokrestaurant.
    Het eten was niet bijzonder, in het begin nog wel warm, maar even later was alles in die bakken eigenlijk zo goed als koud. Het ijs was veel te waterig en alle smaken waren met elkaar vermengd doordat er niet zoveel ijslepels waren en doordat die ook niet goed schoon te maken waren.
    Op zich heb ik voor wokrestaurants al niet al te hoge eisen, maar deze scoort ook in mijn lijstje van bezochte wokrestaurants niet al te hoog, er zijn wel betere en dan ook nog voor een lagere prijs.

55. heerlijk gegeten en gedronken.leuke bediening,veel verschillende gerechten.Ons verjaardag feestje was voor de hele fam..helemaal geslaagd.
    Als we gezond blijven,gaan wij zeker nog eens weer.

56. jantina

heerlijk gegeten, niets op aan te merken, voor herhaling vatbaar.

57. Wij hebben heerlijk gegeten met een groep zaterdag 3 maart. Was erg druk, maar elk weekend is het druk, leuk restaurant, personeel erg vriendelijk. Goede ontvangst door leuke balie dame(s) afscheid word ook leuk en netjes gedaan met een pepermuntje babbeltje en de jassen worden aangetrokken door de dames. alles wordt goed onder controle gehouden door een leuk team. Eten is heerlijk en bijzonder. Super kwaliteit en super schoon. Wij komen zeker terug. Succes met dit mooie restaurant.

58. Klaas Brakkee

1 punt
  59. Voor de eerste keer wezen eten in Pesse en alles voldeed volledig aan onze verwachtingen(waren enthousiast gemaakt door de verhalen in de vestiging in Kampen). Deze (maandag) avond niet zo druk zodat er alle tijd was alles eens rustig te bekijken. Restaurant leuk ingericht, wok gedeelte zeer ruim opgezet en het aanbod van diverse dranken keurig verzorgd. Veel keuze en genoeg voor iedereen. Veel mogelijkheden wat betreft keuze van het eten aanwezig en wat ons opviel de vriendelijke opstelling van het personeel. Zeker een wokgelegenheid om even de A28 te verlaten.

60. Eten was wel goed alleen niet zo gezellig.
    Vind alle selfservice ook niet zo leuk voor een toch hoge prijs.

61. fam dekker

Wij zijn hier afgelopen zaterdag de 21e januari geweest met z'n vieren. Het was allemaal heel goed voor elkaar, ondanks dat het druk was, hoefden we niet te wachten bij het eten. We waren overal snel aan de beurt, het eten was heerlijk. Wij komen hier nog zeker eens terug. Enigste minpuntje is het parkeren, iets meer ruimte zou fijn zijn

62. Het is zeker een aanrader. De sfeer betreft het is erg trendy en modern. Het eten en drinken was top. Vele verse ingrediënten voor wokken, lekker koud buffet met zalm, paling en alle andere lekkernijen.

63. De laatste dag van de actie hier wezen eten. Tja het is net als alle andere wokrestaurants niks bijzonders. Het grill gedeelte was lekker, het wokken zat geen smaak aan net als andere wok restaurants wordt het meer gekookt. De andere gerechten waren prima. De sfeer vond ik minder, kille verlichting in een zaal volgepropt met stoelen en te kleine tafels. We gingen zitten en na uitleg werd er gezegd ... de tijd gaat nu in.... Ben benieuwd of het druk blijft nu de actie voorbij is en het nieuwtje eraf is.

64. Wij waren gisteren op uitnodiging mee met vrienden. Kan alleen maar zeggen dat het erg lekker was en dat we enorm hebben genoten van alles wat er werd geboden. Natuurlijk zijn er enkele opstart moeilijkheden maar daar kijk je toch even doorheen. Heerlijke verse gerechten en voor ieder wel wat wils. Wij gaan zeer zeker terug komen.

65. fam. uit Pesse

Fantastisch, wat een mooi restaurant is dit. en wat is iedereen vriendelijk en behupzaam!
    lekker gegeten en het was er gezellig druk. al het eten was ruim op voorraad en vers.
    Hier gaan we vaker heen!!

66. + Ruime keuze, goede smaak, geen legen bakken, vriendelijk personeel, rookruimte aanwezig, schoon
    _ nasi, bami, mihoen vol met groente en melig, tafels te dicht op elkaar, erg groot bestek, parkeerruimte valt tegen, gardarobe met nummertjes lastig, beter vrij laten.

Ben allergisch voor paprika en dit wordt in veel producten verwerkt, ook waar het van origine niet in hoort te zitten.
    Als u als eigenaar dit leest kunt u misschien de bami, nasi en mihoen naturel leveren. Ook ei hierin niet doen, niet eetbaar voor mensen met kippeneiallergie.

67. Gerda

68. Lekker gegeten, was erg druk, maar alles was prima geregeld! Werd continu aangevuld.

69. Ik ben er samen gaan eten met mijn vriendin , het eten is werkelijk eerlijk veel verse groenten. Ben wel meer bij wok restaurants geweest hier was het eten en drinken uitstekend geregeld . en vriendelijk personeel even een praatje maken aan de tafel geeft ook goed gevoel .
    Dus dat kan vind ik niet beter betreft eten en drinken , maar ook zijn er een paar min puntjes doorgang klein en gelijk bij toilet ingang hele drukke bedoeling in klein hoekje bij ingang
    En we kwamen op de gemaakte afspraak erg vol en druk maar dat was wel verteld , wat ik miste dat er geen aparte ruimte was om opvangruimte sta je daar midden in loop pad .
    Maar neemt niet weg dat ik hier zeker vaker zal gaan komen eerst volgende keer ga ik er ook zeker heen met mijn personeel mede door de grote variatie aan eten en drinken is er voor ieder wel wat bij wat ze graag eten en drinken .

Vriendelijke groet en veel succes met dit prachtige restaurant .

70. We hebben hier vanavond met ons gezin (2 vw, 3 kinderen 16, 12 & 9 jr) gegeten. We waren er vroeg, om 17.00 uur, het was toen nog rustig en nog niet al het eten stond klaar. We begonnen met een lekker soepje, terwijl de kinderen verschillende kleine hapjes op hun borden legden. Er is voor ieder wat wils: diverse Aziatische vlees- en visgerechten, Europese keuken zoals aardappeltjes, frietjes, pizza, boontjes-in-spek, gebakken champignons, een ruime keuze aan wokgerechten en bijzondere vleesvariaties (o.a. struisvogelbiefstuk en krokodillenvlees) voor de teppanyaki-grillplaat. Je kunt 'live' zien hoe de koks je gerecht wokken en/of grillen en dat is wel leuk.
    Je eet voor een vast bedrag 2 of 3 uur lang onbeperkt, en dat geldt ook voor het drinken.
    Het personeel is vriendelijk en vlot.
    Klein minpuntje is het drukke 'verkeer' bij de in- cq uitgang: klanten die binnenkomen èn klanten die willen afrekenen en weggaan moeten allen tegelijk aan de vrij kleine balie geholpen worden.
    We zijn zeker van plan hier nog eens te gaan eten!

71. Vriendelijk personeel, nog een beetje onwennig, waarschijnlijk omdat het restaurant pas open is. Ruime keus in gerechten, bijzonder zijn het Krokodillenvlees, Struisvogelbiefstuk en de Kikkerbilletjes. Tip voor het personeel: haal eerst de kroepoek van tafel voordat je met de spuitbus de tafel gaat schoonmaken! Drinken is goed, Espresso erg lekker. Voor herhaling vatbaar.

72. Wij vonden het heel erg lekker allemaal ook heel veel variatie ook voor de kinderen als u kind liever patatjes of frikandel of snitsel of ijsjes eet ze hebben echt van alles het personeel was ook heel vriendelijk en haalde telkens de lege borden op en konden we weer opnieuw beginnen , de sfeer in het restaurant is ook leuk maar gezelligheid maak je met elkaar prijs kwaliteit verhouding vonden wij ook goed , wij waren met een groep dus erg gezellig allemaal

73. Erg mooi geworden. Lekker eten.
    Alles goed voor elkaar.
    Gaan we zekers nog eens eten.

74. Wij hebben hier gisteren met 4 personen gegeten, zeer goede prijs kwaliteit verhouding, gezellige sfeer en vriendelijk personeel.

75. Is ons goed bevallen, zeker qua prijs/kwaliteit maar dit komt ook door de openingsactie. Ik vond het eten goed evenals diverse voorgerechten. Wat ik een pluspunt vind, is dat je ook alles op de bakplaat mag doen. En niet zoals bij andere woks, dat je geen groenten uit het wokbuffet op de bakplaat mag.

Binnen de actieperiode gaan wij zeker nog een keer, en raden het ook aan, aan andere mensen.

76. Door de "opstart" aanbieding misschien wel aantrekkelijk maar wij waren zondag zeker niet onder de indruk van het eten. Inrichting is trendy en best leuk.