Hier zie je hoe de meningen over de De Thornsche Molen verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Theo Thijssen

Heerlijk ontbeten in een rustige omgeving met mooi uitzicht.
    Vriendelijk personeel

2. hoogenhout

Lekker gegeten, flinke porties, zeer vriendelijke bediening.

3. Bij de reservering had ik een aantal verzoeken gedaan en daar was helemaal rekening mee gehouden. Echt TOP. Het plekje waar we zaten we helemaal perfect, het eten wat lekker, de bediening uitermate vriendelijk en de prijs heel redelijk. We komen zeker nog een keer terug.

4. Wij hebben zaterdag heerlijk gegeten.
    Ik zelf vond het voorgerecht het kleine koekenpannetje met mosselen helemaal geweldig. Natuurlijk was de rest ook lekker.
    Het personeel was zeer vriendelijk.
    Wij prijzen dit restaurant iedereen aan.

5. Annemiek Lelie

Gewoon goed eten voor een goede prijs. Aardige mensen ook.

6. Marloes Daamen

Lekker gegeten in een gezellige tent. Heel vriendelijk personeel. Een aanrader dus!

7. Een erg mooie locatie. Ook voor een kopje koffie en een lunch is het de perfecte locatie. En alles met zorg bereid.

8. Edwin Hermsen

Tweede kerstdag super genoten.
    Super gezellig gezeten en gegeten.
    Prachtige locatie om lekker genieten van alles.
    Wij komen zeker nog vaker langs om wat te eten en te drinken.
    Met vriendelijke
    Groeten familie Hermsen

9. Ronduit slecht gegeten. Het begon al bij binnenkomst. Het duurde ruim 10 minuten voor we werden gezien. Bij het afleveren van het eerste drankje bleek dit het verkeerde te zijn. De biefstuk was teveel doorbakken en daardoor taai. Extra frietjes grof voor bij moeten betalen. Wat viel dat tegen zeg. Het enige positieve is het uitzicht.

1,6
  10. Peter van der Wiel

Wat een mooie lokatie. We kwamen aan en de gastvrouw kwam aan en we werden naar de tafel gebracht. Toen werden de drankjes op genomen. Ik vind dat de bediening vriendelijk is. Daarna de voorgerecht en hoofdgerecht besteld. De voorgerecht was heerlijk. Daarna de hoofdgerecht. En echt, dat was ook heerlijk. We hebben een nagerecht genomen. En ja hoor uitstekend. Restaurant De Tornse Molen is het uitstekend! Dit is voor meer mensen een goede plek om uit te eten.

11. J. Van Adrichem

Het verrassingsmenu was echt een ware verrassing, waarbij ook goed rekening was gehouden met een aantal dieetwensen.

12. ineke keizers

Heerlijk geluncht met een groep van 8.
    Aardige mensen.

13. Conny van den Hoogen

Zeer goed en lekker gegeten. Goede, snelle en zeer attente bediening.
    Mooie omgeving, Sfeervolle ambiance.

14. Heerlijk gegeten. Zeer prettige bediening. Uitstekende kwaliteit/ prijsverhouding.
    Gevarieerde menukaart.

15. Ada Janssen

Prima gegeten. Heel lekker, een klein puntje: het zou mooier, fantasierijker zijn als de bijlagen per gerecht anders zou zijn. Dus niet op ieder bord exact dezelfde groente ongeacht hetgeen je besteld.

16. Sander van Poorten

Leuke gezellige ambiance. Goede en vlotte bediening en lekker vers eten.

17. Theo en Liset van Megen

Wat een prachtige lokatie om te mogen dineren! Super!

18. Miranda Rutjes

Gezellig gezeten en heerlijk gegeten.

19. Heerlijk middagje/avond gehad met familie! Er was zelfs een tafel buiten en binnen voor ons gereserveerd. Dit ivm het hele mooie weer. Top!

20. Clara de Leeuw

Afgelopen Maandag heerlijk gegeten. Gezellige sfeer, leuke en goede bediening!
    Wij komen er zeker terug

21. Superlekker gegeten! Personeel erg vriendelijk en gastvrij. Vooral de mosterdsoep is aan te bevelen!

22. O.A. SWART

Op 26 augustus gereserveerd bij de Thornsche Molen. Wel een goede ontvangst…
    Werden redelijk snel geholpen, besteling drankje en het aanbieden van de kaart. Duurde erg lang voor opname bestelling…
    Na lang wachten kregen we het voorgerecht wat niet compleet was.
    Na drie kwartier binnen gevraagd waar het hoofdgerecht bleef… ik kreeg het antwoord van komt er aan.
    Na 15 minuten werd het opgediend. Maar binnen een paar minuten werd één menue terruggepakt'''met de mededeling u krijgt wat anders zonder uitleg. Hierna konden we met ons vieren starten met het eten…
    Het eten was niet al te warm, zag er niet bijzonder uit! Droog, taai, niet bijzonder… indruk dat het te lang heeft gestaan om uitgeserveerd te worden… een van de vier heeft het opgegeten, drie personen hebben het laten staan… bij het afruimen de vraag heeft het gesmaakt uiteraard geen positief antwoord, collega erbij gehaald, reactie: waarom dan toch ervan gegeten, hadden het gelijk terug moeten geven… nou ja…
    Voorstel… aanbieden van kopje koffie van het huis, wij niet geaccepteerd, betaald en naar huis met een kater.
    Dit vinden wij niet goed, wat een fijne avond had moeten worden, letterlijk een vieze nasmaak.
    Dit etentje was bedoeld om iemands verjaardag te vieren. Jammer maar helaas.

23. Mike Kladis

Mooi restaurant met een erg goede sfeer. Het personeel is super vriendelijk en gastvrij. Erg fijn gedineerd.

24. Het was druk, maar de wachttijd was niet te lang. Het eten helemaal goed, vooral de vleesminnaars prezen het stoofpotje. Voldoende personeel, maar soms kijken ze niet goed rond.. en ja, de plek is hélemaal geweldig. Prijs/kwaliteit is goed in verhouding. De moeite waard, zeker in combinatie met een rondleing op de molen!

25. Ik heb best gezellig en smakelijk gedineerd. Mijn punt van kritiek heeft te maken met de combinatie van gerechten, die naar mijn mening niet erg handig was: een stoofpotje (met dus klein gemaakt vlees en veel saus) had ik graag gehad (zoals gevraagd) met rijst of aardappel erbij, niet met een zak frites! Een en ander was niet van tevoren duidelijk uit de menukaart.

26. Voorgerechten prima. Hoofdgerechten wat minder. Vlees niet sappig.
    Personeel vriendelijk. Niet altijd allert.

27. Blij met deze nieuwe prachtige aanwinst voor onze polder! Heerlijk om tijdens het fietsen even neer te strijken. Of het nu is voor een kop koffie of een maaltijd, prijs kwaliteitverhouding is uitstekend. Leuke betaalbare gerechtjes voor het hele gezin. Vriendelijke bediening. Mooie setting. Helemaal goed! Tot gauw:-)

28. Arthur Verriet

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goede bediening en een prachtig uitzicht.

29. Lekker, gezellig en een fantastisch uitzicht!

30. Astrid Sillessen

Wij hebben heerlijk gegeten. Erg leuk gezeten in de tuin. Personeel was vriendelijk. Wij komen hier zeker terug

31. Corrie Hanssen

Heerlijke mosselen gegeten op prachtige terras buiten

32. Wat een heerlijk plekje om neer te strijken met zeer vriendelijk personeel.
    Goede prijs kwaliteit verhouding. Stoofpotje is om aan te bevelen!

33. We hebben weer goed gegeten bij de Thornsche Molen.
    De bediening en de snelheid waarmee het geserveerd werdt was prima.

34. Goede sfeer, lekker eten en goede vriendelijke bediening.

35. k. maalsen

Goede ervaring!

Bij binnenkomst, geen begeleiding/vragen gesteld/geboden… duurde lang voor dat we aangesproken werden… voor de rest prima!

36. Harrie Albers

Bijna perfect, spekpannenkoek van de kleinkinderen waren te hard gebakken. Had ik even moeten melden, wellicht was het dan goed gekomen. Alle andere gerechten waren ruim voldoende en heerlijk geluncht.

37. Lekker buiten op t terras gegeten, zolang de boer geen mais zaait heb je prachtig uitzicht. Fles wijn was heerlijk voor een redelijke prijs. Moesten lang wachten maar kregen hiervoor naast excuus ook nog een kortingsbon van 20%.
    Al met al prima en ook nog bediening met een glimlach!

38. Myriame&Paul

De mosterdsoep met spekjes en appel was erg origineel en lekker.
    Het toetje (citroenmerengue) was om te smullen
    We moesten wel een paar keer zwaaien eer de dames van de bediening zagen dat we wat wilden bestellen. Voor de rest deden ze het goed.

39. Voor Herhaling Vatbaar
    Prettige locatie

40. Marcel Koenders

Vriendelijke mensen en ze leggen uit wat je op je plankje krijgt. Het eten was allemaal voldoende en ging mooi op. Prijzen zijn netjes en betaalbaar.

41. Tijdens een fietstocht hier aanbeland. Mede door de aanblik van de molen. Op het terras was het een drukke boel, maar desondanks was de bediening rap. We hadden een soort lunchhap, bestaande uit een klein soepje en drie stukjes heerlijk brood belegd met kaas, heerlijke ham en geode tonijnsalade. En dat voor nog geen 8 euro.
    Verder raad ik een ieder aan om, als deze is geopend, de molen te bezoeken. Deze is, na in de tweede wereldoorlog geheel te zijn verwoest, weer door de inspanning van een aantal vrijwilligers, weer geheel van de grond af opgebouwd. Klasse en een aanwinst voor het landschap. Of bezoek de website www.thornschemolen.nl.

42. wim overmeer

Voor een eerder bezoek waar het eten, door de drukte in het bedrijf,
    wat te lang op de warmhouder had gestaan, kregen we een tweede kans om te komen eten.

Hier de recensie van de tweede keer eten.
    De sfeer op het terras was gezellig, het in de polder zitten eten met de ondergaande zon geeft net iets extra's.
    Vooral met lekker weer is het daar fijn vertoeven.
    De bediening was goed te noemen, ondanks de drukte liep alles snel door.
    Het eten smaakte zeer goed, fris van smaak, creatieve gerechten en meer dan genoeg.
    We kunnen het echt aanraden om hier te gaan eten.
    We komen zeker nog eens terug, bedankt voor deze kans.

Groeten van Wim.

43. eamkönig

prachtige omgeving, gezellige sfeer, meedenken met gevraagde afwijkingen van gerechten en geen twee uur om te genieten, maar zo lang als je wilt!!!

44. G.Bitter

Prachtige locatie , goede keuken , prima vlotte bediening , en aanrader

45. Theo Hubbers

Heerlijk gegeten met een enthousiaste bediening in een top lokatie.

46. Wij hebben hier 21 juni 2017 met 4 personen rond zes uur gegeten.
    Drie personen hadden geschnetzeltes en een persoon Gamba salade.
    Voortreffelijk, nagerechten subliem en dat alles voor een prima prijs kwaliteit verhouding.
    Voor ons voor herhaling vatbaar.

47. Helmie Wieland

Was helemaal top, heerlijk gegeten.

48. T. Reitsma

Moesten een uur wachten op het bestelde.

Er was ons een drankje aangeboden, maar bij het afrekenen zijn gewoon de drankjes in rekening gebracht.

Ik had de indruk dat door de grote drukte het overzicht ontbrak en er ook weinig aandacht aan de maaltijden werd besteed.

49. Fam vd Brink

Super lekker gegeten, zeker een aanrader.

50. Heerlijk gegeten... In een prachtige omgeving.

51. super ervaring
    lekker eten en vriendelijke bediening
    onze kleinkinderen waren ook erg fan van jullie pannenkoeken & de speeltuin buiten.

tot ziens!

52. P.Peters

We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was bijzonder attent vriendelijk.als enige puntje we hadden graag een bonnetje gehad. We hadden er niet om gevraagd .meschien hadden we het toch kunnen krijgen.verder was het ons heel goed bevallen en zullen zeker reclame maken gr.Peter +3gasten

53. Te veel gerechten op de kaart en dit betekent dat het allemaal net niets is. Gezien het prijssegment mag je toch wel iets meer verwachten. Afgelopen zondag ervaren dat het eten niet met zorg wordt bereid en het lijkt productiewerk te zijn. O.a. de aspergers waren erg slecht bereid. Zonde. Tip: verklein de kaart en bereid de overgebleven gerechten wel met passie.

2,6
  54. Marianne van Thiel

Wij hebben wel lekker gegeten, maar ik ben vegetariër en heb erg weinig keuze. De menukaart zou hier wel op aangepast mogen worden.

55. Seegers

Voor ons was dit de eerste keer dat we hier met ons gezin hebben ontbeten.
    We vonden het lekker en gezellig. Voor iedereen zat er wel iets lekkers bij.

56. Na zoveel keer met genot bij jullie gegeten te hebben, was het ons afgelopen zaterdag erg tegengevallen. We hadden met de kinderen en mijn ouders afgesproken bij jullie. Het duurde erg lang voordat we ons eten kregen en toen we het eindelijk hadden was 1 maaltijd lauw, ribbeye medium van een persoon was rauw, bij een ander was de ene kant aangebakken tot medium maar de andere kant amper aangeraakt, andere ribbeye had een vieze vetlaag en niet te eten. Normaal als we bij jullie zijn wordt er een zakje friet neergezet voor twee personen, nu moesten we met 8 personen met twee zakjes friet doen. er was een driegangen verrassingsmenu met vis besteld en jullie waren de derde gang vergeten. We begrijpen echt wel dat het druk is en evt vakantie personeel ingezet wordt, maar dit moet niet ten kostte gaan van jullie eten!!

57. Nog niet vaak zo dramatisch gegeten en zo onbeschoft behandeld. Heel erg jammer om zo'n slechte ervaring te hebben. Bij het hoofdgerecht heeft een van mijn tafelgenootjes twee keer haar eend terug moeten sturen, omdat deze helemaal doorgeslagen was. De eend was grijs in plaats van rood. Na de eerste keer wilde zij al liever iets anders bestellen, maar de meneer van de bediening was zo snel weg dat ze daar de kans niet toe kreeg. Intussen liet hij het bord gewoon op tafel staan... De tweede keer kwam dezelfde meneer uitserveren en gaf bij het neerzetten van het bord zelf al aan dat hij zag dat de eend weer te ver gebakken was! Dus weer terug en deze keer maar om de kabbeljauw gevraagd. Die had ik ook en zag er bij mij prima uit, een lekker dik stuk. Binnen een paar minuten kwam bord drie eraan en hier lag een heeeeel dun stukje kabbeljauw op. Dachten op dat moment dat het vel er dan vast al af was. Dit was dus niet het geval. Dus opnieuw de bediening aangesproken, mijn tafelgenootje had inmiddels al niet zoveel honger meer. Meneer was bepaald niet te spreken over deze kritiek en zei dat 'de meeste gasten toch niet door hadden hoe eend hoorde te zijn'!?! En dat hij toch ook gewoon drie keer een nieuw gerecht had gegeven... Gevolgd door dat 'hij gek in zn hoofd werd'. Dit heeft voor ons de sfeer echt verpest en gaf een heel naar gevoel. Uiteindelijk gelukkig voor dit mislukte hoofdgerecht niet hoeven te betalen. Verder dreven de asperges in de boter en waren de krieltjes daarbij niet gaar. Oh ja en het ei was ver te zoeken, haha dat zei zelfs de meneer van de bediening. Hiervoor kwam hij nog extra ei brengen. De kipsate was eigenlijk alleen maar kippendij op een stokje met satesaus. Jammer genoeg dus niet lekker gemarineerd. Al met al geen dessert meer genomen en jammer genoeg niet een plek om nog eens heen te gaan.

2,1
  58. petra Langeveld Vink

Heel erg lekker gegeten en ondanks mooie weer en drukte prima geholpen, niet lang hoeven wachten en gerechten fris geserveerd.

59. Vriendelijke bediening. Eten lekker, en royaal qua portie. Salade amper dressing en niet bijzonder.

60. Super lekker gegeten, service was goed. Kortom wij hebben genoten!

61. W. Starmans-T. Oliemeulen

Wij waren meer dan tevreden. Genoten van het heerlijke eten en van de prachtige omgeving.

62. Mooi restaurant bij de molen met een fantastisch uitzicht! Bij volle bezetting veel geluid/herrie in restaurant. Bediening prima en het eten was heel goed. Zag er mooi uit, geen overdreven poespas, maar gewoon goed en lekker.

63. D.L. Holster

Mooie plaats aan het raam met uitzicht op de Beekse heuvelrug. Goede wijn en lekker eten.

64. Dick vd Hoeven

Prachtig uitzicht.
    De pannekoek carpaccio carpaccio is fantastisch.

65. Mooie locatie en het paasbuffet was uitstekend. Zeker een aanrader!

66. Frans en Antoinette Schoppema

Eerste ervaring, was voortreffelijk, verrassingsmenu was een verrassing, goede kwaliteit, goede service. vriendelijk, biologisch wijntje erbij en het was compleet in een bijzondere omgeving in de Ooijpolder.
    Volgender keer zeker weer!

67. Ton Moors

Na vele malen eerder goede ervaringen gehad te hebben, viel het dit keer een beetje tegen. Gezelschap van 4 personen. Twee hoofdgerechten waren niet oké. Schnitzel met champignons. Deze waren zwartgeblakerd. Had ik zélf moeten melden. Niet gedaan. Niet slim. De kipfilet van mijn vrouw was droog. Jammer. Op 8 juni komen we terug met 8 personen. Hopelijk is dan alles in orde.

68. Brigitte Rutjes

Met 12 personen wezen eten op deze bijzondere locatie. Prachtige ligging in een mooie omgeving. Heerlijk gegeten, complimenten aan de kok(s)!! Zeer vriendelijke bediening. Kortom een perfect avondje uit.

69. Edwin

70. Dit was onze eerste kennismaking bij de Thornsche Molen. Een mooie ruimte en sfeervol ingericht. Wij waren met 7 personen de gerechten waren leuk opgemaakt en smaakten lekker. De service zeer vriendelijk en voorkomend. Het is zeker de bedoeling om vaker terug te komen en te genieten van een heerlijk moment in deze prachtige omgeving en je laten verwennen.

71. janneke braam

Heerlijke sfeer, prachtige plek. Service met een glimlach.

72. Harrie van Boerdonk

Prima restaurant met mooie ligging, enthousiaste medewerkers en een goede keuken!

73. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Interieur ziet er mooi uit en met mooi weer is het goed vertoeven op het terras. Wat ik wel vond tegenvallen was dat er niks extra's werd gedaan voor mijn man's verjaardag. Hij was die dag 50 geworden en dat was ook overduidelijk te zien. Ik had een drankje cadeau dan ook wel gepast en heel leuk gevonden voor hem. Hij is door één personeelslid gefeliciteerd terwijl we door meerdere bediend werden.... Maar ondanks dat gaan we zeker nog eens terug!

74. Nicole van Mourik

We hebben een heerlijke avond gehad. Eten en bediending was erg goed. Geheel tevreden.

75. Jolanda Lastdrager

Zaterdag 25-3-17 hebben wij bij de Thornsche molen gegeten. Het was geweldig en het personeel is zeer vriendelijk.

Wij gaan er zeker nog vaker na toe. Ga zo door Thornsche molen.

76. Bezoeker uit Nijmegen

Mooie nieuwe locatie met veel potentie, maar de keuken kan nog echt groeien;

77. Jacqueline

Heerlijk gegeten, prima sfeer en super vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader!

78. Tineke B

Super lekker gegeten, goede service van lieve betrokken medewerkers.

79. Jan Bart Boerwinkel

Het komt allemaal nogal amateuristisch over. Dit geldt bijna voor alles: van het telefonisch contact, de bediening tot en met de geserveerde gerechten. Dit, terwijl de prijzen van een professioneel restaurant wordt gehanteerd. Maar je vergeeft het hen al snel vanwege de fantastische plek: een fraaie molen, een weids uitzicht. Charmant! Je ontspant bovendien als vanzelf. Maar met serieuze horeca heeft het weinig te maken.

6,3
  80. Gezellig, warm welkom. Mooi plekje bij het raam gereserveerd voor mijn rolstoelafhankelijke zus. Heerlijk gegeten, genoeg keus.
    Ik kom gauw weer terug!

81. P.M.R. van Berne

Een zeer gezellige en geslaagde Valentijns diner.

82. Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten in een prachtige ambiance, voor een redelijke prijs. Kortom, wij komen hier vaak en graag.

83. Annemarie

Heerlijk ontbijt!
    We misten alleen de hagelslag😉

84. Super locatie met mooi uitzicht. Heerlijk eten.

85. Jan van Ophuizen

We hebben met de hele fam een zeer leuke en genoegelijke avond gehad. De bediening was uitermate attent. Het eten was erg lekker (we zijn heel wat gewend). Dank jullie wel.

Ger en Tiny, Theo en Ricky, Ben en Annelies, Mari en Ineke. Willie. Marja en Jan.

86. Toos Braam

Na al eerder te hebben gelunched, nu een diner afspraak met vrienden. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en een zeer prettige en vriendelijk bediening. Zeker een aanrader en voor herhalling vatbaar. Een dikke pluim!!

87. Wilhelmien

Heerlijk gegeten. Bij- hoofdgerechten zijn beperkt, mag iets uitgebreider.

88. We hebben heerlijk gegeten en het naar onze zin gehad. De bediening is prettig en vriendelijk.

89. Mooi ingericht restaurant en lekker gegeten.
    Vond alleen de deur vd hoofdingang niet mooi, en past niet zo bij de rest.
    Maar dat heeft natuurlijk niets met het eten te maken.

90. Het was niet zo heel druk, maar de sfeer was prima. Het restaurant is sfeervol ingericht en ademt gezelligheid uit.
    Het eten was heerlijk. Een verrassend voorgerecht (zalmgerecht) met perfecte smaakbalans en dito opmaak.
    Het hoofdgerecht (kalfsentrecote) was zeer smaakvol, perfect bereid en mooi opgemaakt. De bijgerechten waren gevarieerd en voldoende.
    Lang geleden dat ik zo lekker buiten de deur heb gegeten! Mijn complimenten!!

91. richard barsch

de locatie is mooi, het personeel erg vriendelijk en het eten is goed.
    het enige nadeel is dat de gangen elkaar te snel opvolgen, wij waren binnen 1 uur al 2 gangen verder, waardoor een avondje uit al snel eindigt met een te volle maag.
    ook vond ik de porties te groot, vooral wanneer het om wildgerechten gaat is dit niet prettig (en ik ben van nature wel een grote eter).

92. Guus van den Brink

Mooie lokatie, goede bediening en bovenal goed eten. Eerste bezoek, en zeker niet de laatste

93. Vlotte nette bediening,gezellige sfeer

94. Toen we aankwamen, duurde het even voordat er iemand naar ons toekwam. We hingen onze jas op en werden naar onze tafel gebracht. Drinken werd vrij snel gebracht. Toen we naar de dag-special vroegen, moest dit eerst nagevraagd worden. Vervolgens duurde het ruim 20 minuten voordat onze bestelling werd opgenomen. Het eten was prima. Er werd ons gevraagd of we er rauwkost erbij wilden, dit wilden we, de rauwkost is niet gebracht. Ook werd ons niet meer gevraagd of we iets te drinken wilden. Echt super slechte service! Het eten was goed, maar hier gaan we niet meer naartoe!

95. W Houterman

Voor de eerste maal daar heerlijk gegeten en beslist niet voor de laatste maal 👌

96. De service was prima. Werd meegedacht, aardig, klantvriendelijk echt top. Het eten was goed, op punten te verbeteren, maar lekker! Voor herhaling vatbaar.

97. C.F.W. Schuwirth

Altijd een gezellige sfeer. De bediening is ook heel vriendelijk.

De kwaliteit van het eten kan wel wat verbeterd worden. Het is jammer dat bijvoorbeeld bij de fish en chips de paneermeel laag zo dik is dat de stukjes vis nauwelijks terug te vinden zijn. Bij de salademaaltijd vond ik het jammer dat het er wat rommelig uitzag en dat er geen knapperige ijsbergsla tussen het groen zat. De porties zijn zeer royaal.

98. Rob Consemulder

Zeer fijne avond gehad met mijn vriendin bij jullie top restaurant. Personeel is jong en enthousiast en is geboren voor de horeca. Vlot en behulpzaam bij het maken van de juiste menu keuze. Want dat is echter een nadeel, alles op de kaart is lekker en er is zo veel om te kiezen!

Complimenten aan de keuken want dat was ik gisteren nog vergeten. En we komen nog eens terug als de molen draait van de zomer.

Groetjes Rob & Hetty

Vorige pagina