ma 10:00 - 22:00

1616220592 80
1620951618 80
1691917008 74

1. Landa van Haren

Doordat ik een gebroken sleutelbeen had, was het lastig eten met alleen links. Ik vroeg aan de mevrouw aldaar of ze mijn Carpaccio XXL met een pizza snijder oid zouden kunnen snijden. Het antwoord was dat ze geen pizza snijder hadden, ze waren namelijk geen pizzeria! Ik was totaal niet voorbereid op zo'n klantonvriendelijk antwoord. Ik droeg een mitella dus verder uitleg was eigenlijk overbodig… ik heb toen maar een salade genomen. De desbetreffende dame zou beter tot haar recht komen in de afwas.

2. Wij hadden allebei een gin tonic. De vruchten waren volledig bevroren, er zaten heel veel ijs klonten in, maar noch de gin noch de tonic waren proefbaar. Het ergste was dat toen wij de cassier (vermoedelijk de eigenaar) hierop aanspraken, hij ons belachelijk maakte. “Je kunt er een heel verhaal van maken, maar het was gewoon gin tonic” was zijn letterlijke antwoord. Tot twee maal toe. Uiteraard hebben we gewoon betaald, maar zeer zeker niet voor herhaling vatbaar en een absolute afrader (voor €9,95 ) per drankje!

2,8
  3. ÉéN sneetje brood met brie voor meer dan 10 euro. Het was zeker niet voldoende voor de lunch, en zo duur zijn twee sneetjes brood toch niet. Verdeel dan de brie, dit was zeker te duur voor wat je krijgt.

4. Roy Van Egmond

Tafel gereserveerd, pas anderhalf uur later kregen we ons eten. De bediening was best vriendelijk en omdat het lang duurde ontvingen we excuses. Na anderhalf uur werd het eten gespreid aan tafel gebracht; het eten van de kinderen was al zeker tien minuten op tafel voordat de andere gerechten kwamen. De bediening vroeg of we tevreden waren, toen wij aangaven dat dat niet zo was kwam de gastvrouw. Zij sloeg een onaardige en zeer onfatsoenlijke toon aan en liet mijn zwager niet uitspreken. Toen liep ze weg. Kortom zeer ontevreden, wij komen niet meer terug. Hebben trouwens ook op geen enkele wijze excuses of compensatie gekregen.

5. Vermeulen

Voor de lunch zijn we vaak geweest. Altijd goed.
    Gisteren zijn we voor diner geweest en was het wel lekker, maar te weinig en duur.
    Bovendien liep mevrouw de eigenaresse rond met een chagrijnig gezicht en had er duidelijk geen zin in die avond. Kortaf en onvriendelijk tegen ons.
    Voor ons voorlopig geen Thornse Molen meer!!

6. B. van Viegen

Ik vind € 16,60 voor twee lauwe kleine kopjes cappuccino en twee niet al te grote stukjes gebak, belachelijk veel! We vinden het niet gepast dat de bediening de tafel direkt afruimt wanneer je niets meer wenst te bestellen. Geeft het gevoel dat je snel weg moet wezen.

3,4
  7. Wat een mooie locatie! Snelle bediening en heerlijk geluncht!
    Als ik volgend jaar deze route weer fiets kom ik zeker weer terug!👍

8. Regelmatig een drankje bij Thornse Molen, maar vandaag een wel heel vreemde reactie op de bestelling van 2 kopjes koffie. Het zou iets langer duren . Onze vraag; hoe lang ongeveer? Kregen we het antwoord dat het wel een uurtje kon duren. M.a.w. Je kunt beter vertrekken , dan kunnen we aan deze tafel meer mensen kwijt die misschien ook meer bestellen dan alleen koffie. Absoluut geen” de klant is koning” Heel jammer.

9. ma 28 sept 2020
    - Moest ik recent toch eu 6,30 betalen voor een Cappuccino met Appeltaart; een beetje veel... . Normaal na Corona ?
    - Later gezocht naar uw prijzen op uw site. Die zijn niet vermeld.
    - Maar de Cappuccino met Appeltaart waren wel erg lekker !

10. De beste mosselen ooit!

Ik eet al jaren mosselen als ze er weer zijn. Meestal goed, maar nog nooit zo lekker als hier!! Geweldig heerlijk gegeten. Prima lokatie, service en goeie prijs prestatie. AANRADER

11. A peters

Eten en drinken is goed. Het smaakt goed en ziet er goed uit. Restaurant ziet er mooi uit en fijn groot terras.
    Alleen de bediening is slecht. Erg traag en absoluut niet efficient. We moesten erg lang op alles wachten. Jammer!

12. Prima ligging, best sfeervol, maar prijs kwaliteit verhouding ligt te ver uit elkaar.
    Bij uitserveren,
    vraag wat is dat en dat etc, wist men niet, heel slecht.

Conclusie te veel betaald voor wat men voorgeschoteld krijgt.

13. We hebben met 8 personen gegeten. Hadden binnen een tafel gereserveerd. In een zaal ernaast was een feest met harde muziek. Wij konden elkaar moeilijk verstaan. Dit probleem is perfect, met de juiste aandacht, opgelost.
    Iedereen heeft heerlijk gegeten. De keuze was voortreffelijk evenals de smaak. Prima personeel.

14. Jolien de Jonge

Fijn restaurant, goede bediening, heerlijk eten!
    Wij hadden de maaltijdsalade Ocean allebei, mijn vriendin heeft een melkallergie, geen probleem; voor haar zonder blini’s.
    Het was echt heel gevarieerd: garnalen, gravad laks, olijven, zongedroogde tomaatjes, appel, rode ui, tonijnsalade en lekker brood!
    Ook heel fijn: 0% tapbier, goed te drinken.

De sfeer is wat koel, grijstinten, maar de rest maakt dat meer dan goed!

15. Sandra everaers

Terras prachtig, kun je heerlijk zitten, dinerkaart bagger weinig keus en de vis in n krokant jasje is in visje niet gaar in een erg nat bedje, waren zo weer weg, goed voor n terrasje maar eten noway!

16. Annelies

Gezellig terras en lekker eten.De bediening was vriendelijk wat tegen viel was dat wij voor 2 menu,s maar 1 klein mandje met frites kregen en toen we wat bij vroegen het daarna op de rekening €2,85 voor moesten betalen dat vind ik een slechte service!

17. Super kwaliteit gegeten, keurige bediening,
    Alles was naar wens.

18. Roel Vink

Broodplankje met honing boter met zeezout, dat was erg lekker

Als voorgerecht hadden we:
    *oosterse kippensoep
    *kerrie/kokos soep
    Beiden waren super lekker!

Toen het gerecht waar het om gaat, het hoofdgerecht:
    *varkenshaaspuntjes
    *stoofpannetje van de polder. Met vlees uit de polder
    Beide waren erg lekker, maar het stoofpannetje is toch wel zeker de aanrader van de eeuw!! Alsof er een engeltje over de tong heen piest!

Toetje:
    *weet ik niet
    *dame blanche..
    Lekkerrrrr!

19. Hennie koster

Perfecte lokatie. Vooral met mooi weer. Altijd gezellig en heerlijke producten.
    👍👍👍

20. Thijs Arts

Wij waren met 10 personen en hebben allemaal lekker gegeten.
    Lekkere wijn en goede bediening.

21. Hét restaurant met het mooiste uitzicht van de Ooijpolder heeft altijd iets lekkers in huis, of je nu komt lunchen, dineren of gewoon een drankje komt doen! Met extra complimenten voor het altijd vriendelijke personeel, dat precies op tijd komt vragen 'of er nog wat gewenst wordt'. Ik kom hier graag en zal dat voorlopig vaak blijven doen!

22. Met 7 personen op zaterdag lekker geluncht in een prachtige omgeving. De porties zijn meer dan voldoende en heerlijk vers. Eerlijk eten. Misschien iets te dikgesneden boterhammen, maar dat was bijzaak. Vooral genoten van een mooie omgeving, vriendelijke bediening en lekkere lunch. En aansluitend is het vanuit daar prachtig wandelen. Voor herhaling vatbaar.

23. vera sibon

Kaart gedeeltelijk nieuw. Dus iets meer keus dan vorig bezoek. Vriendelijke bediening.

24. Roos Tielman

28 maart onze eerste kennismaking met de Thornsche Molen. Ontvangst vriendelijk en vlot, onze tafel bij het raam was al ingedekt. Op de kaart staan lekkere gerechten en er is voor elk wat wils. Na de bestelling verhuizen we naar een hoekje op de bank, zit toch gezelliger dan bij het (nu nog) wat koele raam. Het eten wordt leuk opgemaakt, porties zijn goed en alles is erg smaakvol. De bediening blijft alert, vlot en vriendelijk. Wij komen heel graag terug!

25. Norbert Jansen
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Es war ein schöner Abend - gerne wieder.
    Auf jeden Fall komme ich wieder.

26. Gewoon heerlijk gegeten. Prachtige locatie, vriendelijk personeel en mooie prijzen.

27. R. van Haaren

Zoals altijd weer heerlijk gegeten, het uitzicht is prachtig.
    Wij hebben weer genoten!

28. Er was een goede sfeer, erg druk.
    De bediening ging niet goed, verkeerde bestelling de koffie en thee waren niet op temperatuur. Bij het afrekenen zouden ze de koffie en thee niet mee rekenen,
    op de bon stonden gewoon de koffie en thee erbij.

6,5
  29. D. Theunissen

Wij hebben genoten van het heerlijke eten, iedereen heeft goed zijn best gedaan, zowel de bediening als de koks. Komen graag weer terug.

30. Angelique Heijnen

We hebben heerlijk gegeten, met 4 pers. Iedereen was zeer tevreden. Een sfeervol, gezellig restaurant.

31. Heerlijk gegeten, super service, alles top!!!

32. mw thijssen

Bij het raam gezeten, mooi utzicht wel op tocht (kou) gevoeld.
    Doordat we een broodplankje als voorgerecht hadden wel wat langer op het echte eten gewacht.
    Dat was wel een verrassing smaak goed maar veel.

Zeker de moeite waard om terug te gaan en aan te bevelen.

33. We hebben lekker gegeten bij de thornsche molen! En is een gezellige sfeer. Gaan we zeker vaker heen.

34. Gezellig en lekker gegeten. Leuke bediening.

35. Super lekker gegeten, goede bediening, super leuke sfeer en prijs en kwaliteit prima!
    Voor herhaling vatbaar. Ook complimenten voor de keuken!

36. Gezellig gegeten, was super lekker en de bediening was top!

37. Gerard van Beek

Vanavond met ons drie wezen eten. Wat een deceptie. De huiswijn was niet aanwezig foutje in de bestelling volgens de jonge dame.
    Voorgerecht redelijk. Champions dreven in het water en weinig smaak. Wild bouillon goed van smaak, ook brood plankje was goed.
    Hoofdgerechten een aanfluiting.
    Zoon had sate, smaak goed, vlees in het midden koud. Bord koud en niet verwarmd. Tournedos was goed ook van smaak. Bord koud.
    Herten biefstuk met uien, champions en spekjes besteld en daarbij apart een schaaltje port saus. Gerecht kwam, port saus over de champions en vlees gestort. Smaak van het vlees was apart. Nog nooit een herten biefstuk gehad met veeeel vet. Bediening kwam vragen of alles goed was, aangegeven dat het niet klopte. En ik apart een schaaltje saus had besteld. O moest dat apart. Jongedame reageerde niet en liep weg. Bij het afrekenen werd door oudere dame gevraagd of alles naar wens was nogmaals verteld dat het niet klopte maar geef de rekening maar. Ja kan er nu niets meer aandoen.
    Rekening was maar €36,00. Dit kon niet gezegd je hebt de verkeerde tafel. O, sorry dank voor uw eerlijkheid bleek 96,00 euro te zijn. Dom ik heb de rekening pas thuis bekeken. Geen wonder dat de hert zo vreemd smaakte het bleek een Kalfsribeye te zijn. Jammer van ons etentje op de huwelijksdag.

Gerard.

38. Heerlijk gegeten in een goede sfeer en leuke bediening.

39. Irene Reimerink

Heerlijk gegeten van het wildmenu. De bediening ging vlot en het is er gezellig.

40. Monique Schel

Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer, fijne bediening!

41. Heerlijk geluncht met prachtig uitzicht!

42. Heerlijk gegeten met het verrassings menu. Echt aan te bevelen!

43. Jos Hendriks

Wij hebben weer erg lekker gegeten bij de thornse molen. Mijn man had voor wild grkozen. De borden waren mooi opgemaakt en het smaakte erg goed. Ikzelf had een heerlijke, pommedoriesoep en ik had vis gekozen. Ook heerlijk. De porties zijn royaal. En er word een standaard met een puntzak heerlijke frites bij geserveerd. De koffie daarna smaakte erg goed. De bediening is ontzettend vriendelijk. Gezien het goede en royaleeten is de prijs uitstekend.
    Ik vind, ondanks dat we zeker weer teruggaan, toch 2 dingen jammer. Alleerst krijg je als een een broodplankje besteld met heerlijk brood, de sausjes in een kartonnen bakje. Ook de frietsaus bij de frites zitin zo’n bakje. Dat vind ik zonde, het staat zo simpel en goedkoop.
    Ten tweede word alles heel snel achter elkaar geserveerd. Wij hebben bewust bij ons eerste drankje gezegd dat we nog niet wisten wat we wilden eten. Dat wisten we wel, maar anders hadden we binnen een ruim uur weer buiten gestaan en dat is voor uit eten op zaterdagavond toch niet de bedoeling.

44. Wij waren een weekendje in Molenhoek en wilden ergens gaan eten. Ergens in een boekje zagen we deze molen en het leek ons leuk hier eens te gaan kijken.
    En wat een goed idee van ons was dat zeg! Een onwijs leuke plek, leuke sfeer, ligt prachtig en het eten is ook top!
    De vriendelijke en snelle bediening maakte dit etentje echt tot een enorm succes!
    De volgende keer als we weer in de buurt zijn, kom ik hier zeker weer eten.

45. Prima ambiance en attente service, fijne lunch gehad. Mooist natuurlijk is het uitzicht over de polder en de berg en dalseweg heuvelrug. Genieten!

46. Heerlijk gegeten. Het ‘palet van de molen’ als voorgerecht is een aanrader.

6,7
  47. Berry Schamp

Het eten en de bediening was in orde. Jammer dat rond 21.00 uur de verwarming werd uitgezet zodat het er om 21.30 uur ronduit koud was. Alsof zonder woorden werd gezegd: we gaan sluiten. JAMMER EN NIET GASTVRIJ! Een punt van aandacht.

48. Erik van Bergen

Fraaie locatie, prima personeel en een zeer goede keuken.
    Gezellig en lekker gegeten en gedronken.
    Complimenten.

49. Bernadette Boot

Wij hebben genoten van het eten, de prachtige locatie met een unieke ondergaande zon, genoten van de vele gasten, het was gezellig druk. Goede akoestiek en vlotte bediening. Uitstekende parkeergelegenheid. Top. Een aanrader!

50. We hebben heerlijk gegeten, en de bediening was erg vriendelijk.
    Erg gezellige sfeer, mooi uitzicht, zeker voor herhaling vatbaar.

51. Verheijen

Wederom heerlijk gegeten! Op het beste plekje in het restaurant. Bediening was erg goed en het liep als n trein! Nergens op hoeven wachten. Gewoon heel erg goed, zoals je het graag wil als je uit eten gaat! Onze complimenten! Lekker, gezellig en zeer vriendelijk. Niet voor niks altijd druk😊
    Tot volgende keer!

52. Melanie hendriks

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken. Bedankt allemaal.

53. Meidy de Haan

Carpaccio was taai en de biefstuk ook, plus lang wachten, niet voor herhaling vatbaar!!!!

54. Prachtige locatie en heerlijk eten, gemoedelijk en sfeervol! Echte aanrader voor zowel prive als voor zakelijke gelegenheden!

55. Gezellige locatie.
    Eten matig, smaak wel ok, maar niet bijzonder.
    Pannenkoeken redelijk, niet helemaal gaar.

6,3
  56. Alles was prima. Eten van goede kwaliteit. Service van personeel geen enkel probleem. Blijft een echte aanrader en word zo langzamerhand onze "stamkroeg".

Helaas was het prachtige uitzicht door regen niet echt te zien.

57. Heerlijk gegeten. Super bediening. Voor alle kinderen van 7 tot 14 wat wils qua menu maar ook buiten spelen.
    Dank je wel

58. Lisette de Bekker

Wederom erg lekker gegeten. Mooie omgeving, echt genieten!

59. Akke Oosterbaan

Ik vierde daar mijn 80e verjaardag en het was een onvergetelijke dag, mede dankzij het prachtige weer konden we heerlijk buiten zitten.
    Iedereen heeft heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend.
    Voor de jongste kleinkinderen was het speeltuintje een uitkomst.
    Al met al was ik dik tevreden en beveel dan ook de Thornsche Molen aan bij vrienden en kennissen.

60. J.van Will

Wij, mijn vrouw en ik, zijn al behoorlijk op leeftijd, maar hebben in ons hele leven nog nooit zo'n lekkere pannenkoeken gegeten als hier. Chapeau!!!!
    Jammer dat we niet buiten konden zitten, maar ook binnen was het prima.
    Ons hele uitgebreide gezin was erg tevreden over smaak en sfeer.
    Wij vinden het zeker een aanrader

61. Het was heerlijk om te eten. Alleen het ging allemaal te snel we hadden het gevoel van snel eten en weer gaan. Natuurlijk moet er tempo in zitten maar hier door kan je van het eten niet genieten.
    De keuken krijgt van ons wel een DIKKE 10

62. Goed weer, schitterende locatie, mooi uitzicht, goed gezelschap en heerlijk eten & drinken dan is er niet veel wat er onbreekt…

63. Karin Wassink

Prima locatie met een mooie kaart. Er wordt zoveel mogelijk gewerkt met streekproducten. De Ocean salads waren heerlijk! Het brood ook.

64. Herman Verblackt

Mooi lokatie, vriendelijke bediening, prima eten voor een schappelijke prijs.

65. G. van Dorp

Wij hadden 2 pannenkoeken. Wij vonden ze te VET en ééntje was ook te snel gebakken. Dus lichtelijk verbrand. Voor een pannenkoek eten komen wij niet weer.

66. Piet van Tienen

Klant is koning, lijkt me. Vragen om een karafje water, wat blijkbaar niet de bedoeling was maar het was bloedheet, leverde echter de rest van de avond spanning op bij de bediening. Jammer, want het is een mooie locatie.

67. Black Angus biefstuk was vrij smakeloos en niet in prijs kwaliteit verhouding, hij was redelijk mals maar had stukken beter gekunnen.

68. W.gerdsrn

Lekker en voldoende gegeten, vriendelijle bediening, echt een aanrader.

69. Ans Bouwhuis

Met 7 personen gegeten hier. Lekker buiten gezeten, lekker gegeten, aardig, behulpzaam personeel.
    Kortom prima!

70. Marian van der linden

Goed verzorgd eten lekkere smaak goede bediening en goede prijs kom zeker terug.

71. Hetty huisman

Met 10 personen, heerlijk a la carte gegeten, we konden ook nog kiezen voor de barbecue, maar dat hebben we niet gedaan omdat we dat ook zondag al zouden doen. Iedereen vond het heerlijk, na afloop kregen we nog een drankje aangeboden door de eigenaar, Pierre VInk. Ook werd de kaart voor de bond van ouderen afgestempeld, een mooi initiatief.
    Wij komen zeker terug.

72. JWH jansen

Gisteren met mijn kleindochter uit Leuth vanwege haar goede schoolrapport lunchen bij de molen. Lunch besteld, en wat te drinken, een glas melk en een glas jusorange, beide glazen veroorzaakte kringen op de tafel. We hebben bijna een uur gewacht op de lunch (het was niet erg druk) toen er wat van zei kregen we een slap excuus, de kok was het bonnetje kwijt geraakt, uit boosheid afgerekend, 5.40 € betaald voor de drank, verder geen enkele coulance. Slechte beurt van de Torhse Molen.

73. Prachtige locatie (ruim voldoende parkeerruimte), goed eten en fijne service.

74. Anoniem

Best aardig eten. Belabberde bediening. Onverschillig personeel.

75. Jan Linders

Kom regelmatig in het restaurant en dat bevalt erg goed.
    Heb echter het idee dat de communicatie van het personeel onderling verbeterd kan worden. Ging 3x mis bij de bestelling van een drankje.
    Men wist kennelijk niet aan welke tafel wij zaten.
    Neem het ze niet echt kwalijk, want na een lange dag hard werken gaat er wel eens iets mis.

Met vriendelijke groet Jan Linders

76. Harry Langenhof

De locatie is super, de ontvangst hartverwarmend, de keuken de haute niveau en de bediening gewoon gezellig!

77. Arma Rutjes

Ik heb samen met mijn zoon heerlijk gegeten bij DeThornsche Molen. Een echte aanrader, mooie locatie voor oa fiets liefhebbers of wandelaars om even te pauzeren. Binnen een leuke foto collage hoe het vroeger was.

De bediening was erg aardig, bedankt allemaal.

Graag tot een volgende keer.

Arma Rutjes-Driessen.

78. Marie-Annet

Vispotje met verschillende soorten gestoofde vis. De soorten waren niet te onderscheiden. In een zompige, matige saus. Met als garnering twee reepjes paprika en twee cocktail tomaatjes. Te weinig groente en het vis gerecht was teleurstellend. De frietjes waren goed gebakken en lekker.
    Het uitzicht prima en vriendelijke bediening, een prettig terras maar bestel dit gerecht niet.

5,5
  79. Lekker gegeten met zijn drieën tijdens fm de lunch. Alleen de koffie lijkt op het oog heel lekker, maar of er echt koffiebonen aan te pas komen? In ieder geval heel weinig. Een heel slap bakkie, brrrrr.

80. Martin van Deelen

Heerlijke borrelplank en tosti's, lekker drinken en genieten op het terras met een mooi uitzicht!

81. Het begin van het aspergeseizoen werd alle eer aangedaan. Het was heerlijk.

82. Hilletje Wiedhaup

Gezellig lunchen op een mooie plek met een voor Nederland uniek uitzicht! Gevarieerde kaart en mooie wijnen. De ontvangst en bediening was hartelijk, snel en professioneel.

83. A.j van alten-de bruin

Lunch afspraak. 13 Personen. Het was ook mogelijk van de kaart.
    Te kiezen.
    Aardige bediening. Een heel ontspannen omgeving.

84. Jolanda

Leuke ontvangst, nette bediening met een gezellig praatje. Heerlijk eten, goede producten, leuke locatie. Mooi uitzicht!

85. Terwindt

Weer heerlijk gegeten.

86. Lucas Brans

Erg gezellige avond gehad met de hele familie. Je voelt je als gast altijd enorm gastvrij. Top locatie om met je kinderen even onbezorgd te gaan eten!

87. Lekker gegeten, gezellig.

88. Gezellig, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar!

89. R.L. Kluft

Het eten, de sfeer en bediening was prima. Een kleine opmerking, de warme groente bij de boerenschnitsel was minimaal. Iets wat meer warme groente lijkt mij wenselijk.

90. Han van der Steen

Fijn restaurant op gemakkelijk te bereiken locatie. Personeel was vriendelijk met een vlotte bediening. Prijs/kwaliteit is prima in orde.

91. Ruijters

Vrij druk in het begin met tafels kort op elkaar. Later werd het rustiger rond half 8. Prijs/kwaliteit verhouding van de gerechten is aan de dure kant.

5,7
  92. Superlekker gegeten, zeer ruime keuze lunchgerechten. Hele fijne attente service!

93. Stefan Boß

Prima! Echt lekker!

94. Heel gastvrij, uitstekende bediening.
    Lekker gegeten, mooi opgemaakte borden. Met aandacht bereid.
    De lokatie is uniek, inrichting en sfeer vonden wij prima. Niet te stijf en toch netjes.

95. Lekker gegeten, prijs\ kwaliteit verhouding is goed, vriendelijke bediening en zeker een aanrader, mooi uitzicht,

96. Henk van Gils

Wij werden hier vriendelijk welkom geheten en naar de door ons gereserveerde tafel gebracht.
    De bediening bleef goed en attent. Het eten was van een goede kwaliteit. Vooral het Ooijse stoofpotje vonden we erg lekker. Een aanrader voor iedereen die eens in een andere omgeving wil eten.

97. Theo Rutten

Zeer goed en lekker gegeten met een goede service en een vriendelijke bediening in een fijne entourage.

98. Rein Niesing

Gezellig en lekker gegeten, prachtige omgeving en wel heel prettige bediening!

99. Heerlijk gegeten, mooi op tijd geserveerd, niet te lang hoeven wachten. Vriendelijk personeel.

100. Jord Knuiman

Prima eten alleen bediening niet heel oplettend.

Volgende pagina