Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Pernis Rotterdam verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Pernis Rotterdam

Wij komen hier al jaren, blijft constant goed van kwaliteit en variëteit.

Behoort gewoon tot de top 10 van Chinese restaurants.

Vreselijk chagrijnige mensen in de snackbar. Totaal geen zin om te werken, echt onvriendelijk, bah.

3. Chinees-Indisch Pernis Rotterdam

Robert van Herk

Goede culinaire chinees voor bijzondere gerechten, heerlijk.

4. Chinees-Indisch Pernis Rotterdam

Wat een geweldig Chinees restaurant, echt super lekker gegeten.
    De zoete pittige emping vooraf, de Koen Bo Kai, de nieuw kip, ossenhaas in chousie saus, heerlijke gerechten, alles is hoog op smaak.
    Een aanrader, hier rijden we graag voor om.

5. Chinees-Indisch Pernis Rotterdam

De beste Chinees in de wijde omtrek. Wat een geweldige gerechten, altijd heerlijk om hier te eten, waard om wat langer voor te rijden.
    De Zoete pittige, verse emping, de ossenhaas saté, de koem bo kai, noem maar op, allemaal heerlijk.

René Nieuwenkamp

Je hebt weinig keuze in een dorp als Pernis. Vroeger was alles anders, de visboer op de dijk, waar iedere klant pas werd geholpen als de vorige helemaal was afgehandeld en je dus een uur verder was voor een bestelling naar huis kon worden meegenomen, Joke in de snackbar naast de Sluiskop en voor de Pernissers ver van de Dijk Arie van der Steen. De enige wijziging in afhalen vond plaats toen de snackbar van Arie en zijn vrouw tot op de grond afbrandde en heel Pernis een bijzonder avondje volksverwarring verschaftte. Na de wederopbouw van van der Steen konden we in Pernis weer kiezen. Net als met alle andere middenstanders in Pernis is kiezen er niet meer bij. Slappe patat van de Chinees, patat in een restaurant / cafe op een bord uit eten of terug naar de Aziatische Chinees en toch....weten ze hoe ze het moeten aanpakken. Yvonne en Stefan hebben gelijk, de wijzigingen in eigenaars waren niet allemaal positief maar het huidige personeel weet van aanpakken. Accuraat, snel, niet te vermurwen tot een lachje en een zaak vol bestellers. Alleen al te zien dat als je op donderdag rond etenstijd een patatje wilt halen omdat er van koken niets komt en de winkel vol klanten staat zegt genoeg, OK, de satesaus is niet helemaal mijn smaak maar de patat gyros, die een ander te vet zal vinden, lik ik mijn vingers bij af. Snacks zijn gaar en af, patat is niet 2 keer gebakken en er is maar 1 ding dat ik mis als ik wegga met een vriendelijk eet smakelij meneel, en dat is " Sambal Bij?"

Stefan de Jong

Voorheen toen de vorige eigenaar (Japanse man) de toko had over gekocht en had verbouwd was het een uitstekende snackbar. Later toen de huidige eigenaren het overnamen is het heel snel, heel hard achter uit gegaan. Mijn ervaringen tot nu toe; waterige pindasaus, halfgare patat, rauwe mexicano, friet wordt niet goed uitgelekt waardoor er heet vet in het bakje komt waardoor het bakje smelt. En erg vrijgevig met het zout. Ik ben eens terug gegaan met de halfgare patat om ze het nu zelf eens te laten proeven wat ze nu verkopen. Ik kreeg een meningsverschil met de eigenaresse achter de balie wat mij al helemaal verbaasde. Een beetje feedback is wel gewenst toch? Ik werk zelf ook in de keuken en als je niet eens kan frituren doe het dan ook niet. Ik ga weer een eigen frituurpan aanschaffen.

Wij halen iedere zaterdag eten bij deze snackbar en waren er erg lovend over, maar ik vind dat hij hard achteruit gaat, ik had nu patat met pindasaus en uitjes. Nou, de pindasaus en de uitjes waren ver te zoeken. Ik nam een beker ijs van 4.50 euro, niet echt goedkoop maar als het goed is wil ik er wel voor betalen. Maar de beker was tot ver onder de rand gevuld, terwijl op de borden aan de muur de bekers gevuld zijn met een kop erop. Hier word ik dus echt heel boos om, ze hebben niet in de gaten dat ze de klanten echt belazeren zo. Ik denk dat ik voortaan wel naar een andere snackbar ga.

Voor het werk wilde ik overnachten voor een karwei die ik had bij Shell Pernis en zo kwam ik in dit hotel Restaurant terecht.

Zowel, de avond maaltijd, de overnachting en het ontbijt de volgende ochtend waren geweldig goed.

Zeer nette ontvangst, attente bediening en een goede keuken!

Mocht ik hier weer eens in Pernis moeten zijn voor de zaak, dan heb ik mijn plek gevonden. Een absolute aanrader.

10. Chinees-Indisch Pernis Rotterdam

Jac Nieuwenhuijzen

Voor mij het Chinese restaurant. Na 15 jaar nog steeds dezelfde smaakkwaliteit. Dhr. Wong wist na zo'n lange tijd nog wat ik lekker vond. En het is nog steeds lekker. Cha Siew en nasi yuen chow. Ik kom hier graag terug.

11. Chinees-Indisch Pernis Rotterdam

sprangers

Start met ossehaassaté, overheerlijk.

Laat je verrassen met een verrassing vanuit de keuken, garnalen, heet pannetje en hete kip overheerlijk.

Hartelijk ontvangst en vriendelijke bediening.

Wel wat bij drinken, hij houdt van lekker pittig.

12. Chinees-Indisch Pernis Rotterdam

nw.kip is heerlijk! niet te spicy, precies goed!

13. Chinees-Indisch Pernis Rotterdam

J. van Hengel

lekker eten met een goede, vriendelijke bediening, als je het treft staat de baas zelf in de keuken. Vraag ook eens naar Peterkip erg lekker.

Wij vieren hier al ruim 10 jaar een familiebijeenkomst met een buffet. Daarnaast dineren wij tussendoor ook hier. Het eten is heel goed, smakelijk, en er is een prima bediening. Er wordt zorgvuldig met wensen omgegaan. Wij bevelen de Sluiskop van harte aan !