Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Peize verdeeld zijn.

1. Eetcafé Peize

Lekker eten en een gezellig restaurant. Prima bediening en goede prijs kwaliteit verhouding.

2. Eetcafé Peize

Jan verburg

3. Internationaal Peize

Ellen Schilstra

Zeer tevreden over De Peizer Hopbel. De ruimte is prettig, licht, modern, de stoelen zitten fijn. De bediening was heel goed. De timing was perfect. Als we dachten, waar laten we de jassen: 'zal ik uw jassen even aannemen?', water bij het eten, het werd net gebracht, extra salade, ze kwam net langs etc. Heel prettig als iemand haar vak verstaat.
    Over het algemeen was het eten heerlijk, voortreffelijke wortelsoep als voorafje, plankje brood heerlijk en de hoofdgerechten heel goed (vispotje, paddestoelen, lendebiefstuk), alleen de gevulde aubergine was niet helemaal gaar en een tikje saai. Toetje overheerlijk, kortom een echte aanrader.

4. Internationaal Peize

A.Wolters

Op 26 mei 2017 hebben wij met 6 personen gereserveerd voor een diner in de Peizer Hopbel. Met weer was aantrekkelijk en wij hebben eerst van een aperitief op het terras kunnen genieten.
    Voor het diner hebben wij, in overleg met de bediening, gekozen voor een tafel in het restaurant. Het bleek een goede keuze. De diverse door ons bestelde menu's zagen er erg aantrekkelijk uit en wij hebben allen genoten! Ook de wijnkaart bood vele goede wijnen en wij hebben allen heerlijk gegeten. Daarbij was de bediening perfect en beslist niet opdringerig.
    De Peizer Hopbel is wat ons betreft een aanrader!

5. Eetcafé Peize

Gezellig zitten, Heerlijk & voldoende eten en voldoende keuze qua Vegetarisch.
    een leuke (Grote!) speelkamer met allerlei speelgoed vd kinderen.
    Vriendelijke bediening, kortom precies wat je als klant wenst!
    een absolute aanrader

6. Internationaal Peize

A.van dokkum

Zondag heerlijk gegeten. Tapas enz. De koks zijn zeer bekwaam... vaklui. De sfeer was erg gezellig. Leuke bediening, daar komen we zeker weer terug.

7. Internationaal Peize

Jeannette

Onlangs samen met mijn man met een voucher van De leukste deals bij De Peizer Hopbel gegeten. Een zgn. 4 gangen menu. De proeverij van voorgerechten was helaas een aanfluiting. Het paprikasoepje smaakte naar niets, flauw, waterig. De "mais" kip was te droog en de proeverij van dessertgerechten was werkelijk gênant. We komen hier dan ook niet weer. Verder vonden wij het als gasten onplezierig dat de eigenaar steeds heel joviaal stond te doen bij een tafel met voor hem kennelijk bekenden.

8. Eetcafé Peize

Het was super.
    We kwamen met ons vieren kletsnat aan en kregen gelijk een handdoek om ons af te drogen 👍. Het eten was verrukkelijk en de bediening top. In één woord geweldig. We komen weer terug.

9. Pizzeria Peize

Prima pizza

10. Eetcafé Peize

Heel lekker gegeten, fijne bediening en zeer mooi terras.

11. Internationaal Peize

WillemO

12. Internationaal Peize

WillemO

Diner op vrijdagavond. Niet gereserveerd, rond half acht was het nog 2/3 gevuld. Tafel voor twee. Leuke sfeer, rietgedekte boerderij met authentieke elementen binnen. Lage, hoge tafels, banken en lekkere zitstoelen, even kijken wat beste bij je past. Seizoensmenu/weekmenu 3 gangen voor 24,50. O.a. diamanthaas, heerlijk. Lendebiefstuk a la carte was uitstekend. Vlotte oplettende nette bediening.

13. Internationaal Peize

Hier op een donderdag geluncht. Reserveren was niet nodig geweest, we waren de enige gasten ;)
    Bediening was goed, en eten ook. Leuke ongedwongen sfeer. Ook ideaal voor zakenlunch.

14. Internationaal Peize

Ger Postma

Een tip: als je in het donker het restaurant wilt vinden, is het handig dat het bord aan de weg verlicht is. Wij hebben een heerlijke avond gehad. Ik vind dat ze een ster verdienen!

15. Internationaal Peize

H H Kamp

Het eten was zeer goed; tussen de hoofdgerechten steeds kleine hapjes. De bediening servicegericht en vriendelijk.
    Minpuntjes: de ongedekte tafels en de grote waaier aan de zoldering was af en toe hinderlijk.

16. Internationaal Peize

Zondagavond met de familie hier gegeten. Komen zeker nog een keer terug. Prima eten tegen een heel schappelijke prijs. Leuke sfeer met een prima bediening.

17. Internationaal Peize

Dit restaurant verdient een warme aanbeveling. Ontvangst en gastvrijheid: informatief, gelijk op je gemak. De maaltijden: rijk gevarieerd, vlees en vis, streek- en seizoensgebonden producten, heerlijke amuses tussen de gerechten, prachtige wijnen bij de gerechten, als finish likeurtjes, koffie en prachtig dessert.
    Wij hebben er nu in diverse samenstellingen ruim een jaar gegeten en ik heb er het reizen voor over, uurtje heen en uurtje terug.

18. Internationaal Peize

Henk Broekema

In verband met een feestelijke gebeurtenis een reservering gedaan bij restaurant Goudplevier voor 15 december 2015. Op 28-11-2015 krijgen via de mail onderstaand bericht:

Via de Heerlijk-reserveringssite hebben wij een reservering van u mogen ontvangen. Voor 2 personen, 15 december. Wij vinden het leuk u te mogen ontvangen.

Helaas is er kink in de kabel gekomen. Wij vinden het bijzonder vervelend voor u, maar wij moeten uw reservering helaas annuleren. Wij hebben een grote reservering aan kunnen nemen, waardoor er geen plaats meer voor andere gasten is.

Wij hopen op uw begrip. En hopen dat u in de toekomst een ander moment vind om de Goudplevier te bezoeken.

Met vriendelijke groet,

Leendert & Naomi Scholtus

Het is werkelijk ongelofelijk dat gemaakte afspraken omwille van het grote geld zo zonder meer aan de kant worden geschoven. Een beschamende vertoning van een onbetrouwbare gastheer

19. Internationaal Peize

Over het algemeen lekker gegeten, origineel en sfeervol. Jammer dat er Veluwse tamme eend op de kaart stond, dat verwacht je niet bij een restaurant als dit. Gelukkig kun je ook prima vegetarisch eten.

20. Internationaal Peize

Bouwe Molenbuur

Ongedwongen en open sfeer met correcte bediening. Het eten was erg goed qua smaak, balans en opbouw en dat voor een prijs die je bijna niet gelooft als je de rekening krijgt. Hier gaan we graag nog eens heen.

21. Internationaal Peize

2 december 2014 De Goudplevier te Peize ter kennismaking een heerlijke maaltijd genoten met een prachtig wijn arrangement. Naar aanleiding van deze ervaring meteen voor de 1e kerstdag afgesproken, er was een speciaal menu samengesteld waar ik nu 21 januari 2015 nog steeds over praat. Het was in een woord formidabel! Graag tot ziens!

22. Internationaal Peize

31 oktober met 4 p. gegeten. Eten en wijnarrangement fantastisch! Maar randverschijnselen bedroevend: 11,00 betaald voor water uit de kraan, 19,00 betaald voor 4 koffie met ongevraagde friandises er bij die we niet meer hoefden: dat is geen gastvrijheid, maar geldklopperij.

23. Internationaal Peize

Op basis van de informatie op de website hebben vanavond gegeten in de hopbel en vooraf gemeld dat we een dinercadeaukaart wilden inwisselen. Bij het afrekenen gaf men aan dat de dinercadeaukaart niet geaccepteerd kon worden omdat men geen lid was van de organisatie. Het restaurant is per 1 augustus overgenomen. De discussie over de dinercadeaukaart verliep uiterst vervelend. Jammer dat er zo onprofessioneel werd gereageerd.

24. Internationaal Peize

Bert Vrouwe

Prima gegeten. Goede sfeer. Zeer vriendelijke bediening, ongedwongen met kennis van wijn en spijs. Warme entourage.

Kortom: een avond echt uit geweest!

25. Internationaal Peize

Vriendelijk bediening. Verzorgd en lekker gegeten. Eten mocht wel wat warmer. We hadden het 3 gangen menu.

26. Internationaal Peize

Mello Veenstra

Prima eten, we hadden het Valentijnsdag menu. Drie gangen, heerlijk. We komen hier zeker terug.

27. Internationaal Peize

Nel de Groot

We hebben met vrienden bij de Hopbel gegeten. Alles was heerlijk, prachtig verzorgde borden en keurige bediening.

28. Internationaal Peize

W. Nolden

Op 8 november met vrienden bij de Hopbel gegeten!. Gezellige sfeer. Attente, gastvrije bediening. Het eten was erg goed. Niets op aan te merken. Alle gerechten zagen er bijzonder smakelijk uit en werden erg mooi opgediend . We hebben daar heerlijk ontspannen een aantal uren doorgebracht met onze vrienden, die de zelfde mening waren toegedaan. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Hier komen we zeker weer terug!

29. Internationaal Peize

bernard & marjan

30. Kleine eetwaren Peize

Woon pas sinds driekwart jaar in Peize en kwam daarvoor alleen bij Chinese restaurants in de stad (Groningen). Ben blij verrast met de kwaliteit van het eten wat Fortara maakt. En zo ook de mensen die op bezoek komen en we eens chinees halen.

De sfeer in het restaurant zelf vind ik persoonlijk iets minder, maar het eten maakt het ruimschoots goed!