Op dit adres zit nu: Arash

De Pannenkoekenschuur in Peize

1320912769 79
1419960954 66
1454919137 66
1519009139 66

1. Anita Bolt

Heerlijke pannenkoeken gegeten en prima sfeer. De bediening was vlot en zeer correct. Leuke boerderij met speelplaats waar de kinderen zich prima hebben vermaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Bij binnenkomst waren alle tafels bezet terwjl we hadden gereserveerd. Uiteindelijk werden we naar een zaaltje ernaast gebracht. Hier konden we een gratis drankje bestellen. Helaas was er geen witte wijn.
    Na een halfuur te hebben gewacht mochten we in het restaurant plaats nemen. Hier duurde het weer erg lang voordat we geholpen werden. Mensen die na ons kwamen waren zelfs eerder aan de beurt. De bediening gaf elkaar de schuld voor het lange wachten: "Oh heeft mijn collega nog geen menukaart gebracht? Wat slecht!".
    Ook bij ons was er geen shoarma en salami. De pannenkoeken die we hebben gegeten waren wel lekker.
    Helaas voor het restaurant wij komen niet meer terug!

3. Ik heb hier niet gegeten maar ben er geweest om een verjaardag te vieren. Het personeel was vriendelijk en vlot. over het eten kan ik dus niet praten. Wat ik wel vind (maar dat is misschien persoonlijk): als ik aan een pannenkoekenschuur denk, dan is dat met geruiten gordijntjes, gezellige lampjes boven iedere tafel, potten en pannen aan de muur, vooral erg veel sfeer dus, en dat was hier niet aan de orde. Maar daar kan natuurlijk wat aan gedaan worden!

4. Via Groupon gegeten, prima pannenkoek, ham/spek/kaas heerlijk maar zoals verwacht machtig. Zeer vlotte bediening,vrolijk en oplettend. Voor herhaling vatbaar.

5. Via Groupon kennis gemaakt met de Pannenkoekenschuur, pannenkoeken waren lekker hoewel de eerste niet helemaal gaar was, de tweede te donker aan de onderzijde, maar 3 maal scheepsrecht ... nr 3 was perfect.
    Ik vond 12.60 voor 5 glaasjes fris wel aan de prijzige kant en we moesten vrij lang wachten op de eerste pannenkoek, ook was het er vrij lawaaiig, wel te verwachten met kinderen ... maar niet fijn, de deur stond open, wat erg koud was, een ander tafeltje was niet beschikbaar.

6. Ook ik ben via een Groupon-actie bij de Pannekoekenschuur terecht gekomen. Vrienden wilden per se hiervan gebruik maken en ik heb mij laten overhalen. Vantevoren dus niet veel van voorgesteld, want Groupon-acties staan voor koopjesjagen. Maar ik heb een geweldige avond gehad! Het was druk dus we moesten wel even op onze bestellingen wachten. Maar dit was geen probleem want het personeel had het loeidruk, dat zag je gewoon. Toch maakten ze, wanneer het maar even mogelijk was tijd voor ons vrij en werden wij op een zeer vriendelijke en professionele manier door hen geholpen. De pannenkoeken waren heerlijk, rijkelijk maar niet overdreven belegd. Wel jammer van de baklucht die er hing, maar dit namen wij op de koop toe. Wat kun je ook voor zo'n bedrag verwachten? Onbeperkt pannekoeken eten voor twee personen voor 11, 50... Wij hebben nu eens voor een dubbeltje op de eerste rij gezeten en dat is ons bij de Pannenkoekenschuur zeer goed bevallen. Pannenkoekenschuur: chapeau!!!

7. Met de Groupon naar het restaurant, vriendelijke ontvangst.
    Pannekoeken: formaat prima maar deeg erg zacht en matig tot slecht belegd. Op een spekpannenkoek zaten bv. maar 3 reepjes spek, dus alleen maar wat in het midden rest van de vrij grote pannenkoek was 'leeg'. De shoarma was 'op' en ook de ananas was 'op' toen we een 2e pannenkoek bestelden.
    Ventilatie is niet best, dakraam gaf veel tocht en later werd er in de keuken waarschijnlijk een deur/raam geopend waardoor het in het restaurant niet erg aangenaam was van temperatuur.
    Kleding ruikt thuis nog naar pannenkoeken.
    Niet voor herhaling vatbaar.

8. Hebben daar nu voor de 2e keer gegeten met een groupon bon.
    De 1e x was september 2011, toen heerlijk gegeten en waren na 2 pannekoeken al vol, vriendelijke bediening. Nu afgelopen zondag weer geweest hadden al 3 pannekoeken gehad, maar nog niet helemaal vol, maar goed uit beleefdheid maar niet meer besteld. Bediening was nu niet erg vriendelijk, pannekoeken erg slecht, er zat bijna niks op en erg smaakloos. Inderdaad de afzuiging kan daar ook beter, de jassen ruiken dagen lang nog naar de baklucht. Wij gaan er niet meer heen, dan zijn er wel betere pannekoekhuizen.

9. Afgelopen vrijdag hebben we met onze kinderen "onbeperkt" pannenkoeken gegeten (via groupon deal). Aangekomen bestelde we een shoarma pannenkoek. Helaas kregen we te horen dat dit niet mogelijk was.. Deze en nog een aantal andere pannenkoeken waren uitgesloten van de deal :-( Als we dat hadden geweten hadden de kinderen en ik ons niet zo verheugd op een shoarma pannenkoek. Dan maar een andere bestellen. Pannenkoeken op zich prima maar met 1 pannenkoek heb je als volwassenen niet echt genoeg.

Sfeer redelijk, alleen die geur!
    De pannenkoeken worden in een soort open keuken gebakken. Helaas is de afzuiging ver onder de maat. Gevolg: de hele avond ruik je thuis nog naar pannenkoeken en kun je je kleren in de was doen.

10. Met de Groupon aktie hier wezen eten met 2 personen. De aktie hield in: onbeperkt pannenkoeken eten.
    De Pannenkoekenschuur is gevestigd in een leuke boerderij, met genoeg parkeerplekken, langs de grote weg. Het was gezellig ingericht met kerstsfeer.
    De bediening is goed en vriendelijk.
    Nadelen: veel te warm en de vette baklucht kwam het restaurantgedeelte in.
    Wij hebben voornamelijk de geitenkaaspannenkoek gegeten en die was heerlijk. Alleen was 1 lang niet genoeg en wij vroegen ons af hoe mensen zonder deze aktie dit doen want deze pannenkoek was al meer dan 10 euro per stuk.
    Ook 1 met ananas gehad en die was ook heerlijk, alleen zou je daar normaal gesproken wel 3 of 4 van mogen hebben, maar 1 kost al ruim 7 euro.

Vandaag stond er weer een nieuwe Groupon aktie op internet, maar er stond een tegenstrijdigheid in de voorwaarden, dus let op als u deze bestelt.
    Het komt erop neer dat de geitenkaaspannenkoek en die met shoarma uitgesloten zijn van de aktie deze keer!

11. Prima gegeten op leuk terras. Pannenkoeken waren erg lekker. Kids kunnen kleine pannenkoeken kiezen, waardoor ze wat meer verschillende pannenkoeken kunnen eten. Speeltuin erg leuk, prima omheining. Is ook wel nodig omdat het langs een drukke doorgaande weg ligt.
    Pin defect, erg lastig. Zijn hier vorig jaar ook eens wezen eten, en toen konden we hier ook niet pinnen (!?).
    Vooral een aanrader op een mooie dag, zeker met kleinere kinderen. Terras is prima, binnen zit je veel minder leuk.
    Wij komen vast nog een keertje weer.

12. Annemieke Brouwers

- prettige sfeer.

- zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

- kindvriendelijk, zowel binnen als buiten.

- en natuurlijk heeeerlijke pannenkoeken!

Prima! Een aanrader!

13. Ik heb er met 11 kinderen en 2 volwassenen gegeten. Heerlijk en bijna allemaal een andere pannenkoek, en iedereen tegelijk eten. Over drinken werd niet moeilijk gedaan! En allemaal een ijsje na, zelf gekozen! Het liep allemaal zeer soepel!

Kom zeker een keer terug! Prijs viel erg mee!

Het was een voetbalteam feestje, kinderen waren ook zeer tevreden.

14. Met het kinderfeestje zijn we goed ontvangen, de kinderen konden heerlijk buiten spelen en wij als volwassenen konden in alle rust even "bijtanken". De bediening was vlot en aardig. De pannenkoeken waren heerlijk. We kregen allemaal tegelijk onze pannenkoeken voorgeschoteld. Prima pannenkoekenrestaurant. Een kritiekpuntje heb ik wel. Namelijk op de website staat een telefoonnummer voor contact, dit nummer is afgesloten. Dan probeer je via de sita contact te krijgen, maar helaas, dit mislukt ook (ongeldige naam!?) Ik heb binnenkort weer een feestje te organiseren, 'k zal er dus eerst langs moeten gaan.

15. Met mijn familie heb ik heerlijk gegeten in dit restaurant.

Er was genoeg keuze op de kaart en tevens kon je er aparte ingrediënten aan toevoegen.

Wij hebben nog geen tien minuten op onze pannenkoeken hoeven te wachten, en deze waren zeer smakelijk.

Tevens was de bediening erg vriendelijk.

16. Wij hebben prima gegeten in de pannenkoekenschuur in Peize.

In tegenstelling tot wat er in een eerdere recensies is aangegeven, hebben wij in het weekend toch gewoon van de kaart kunnen kiezen (dus niet verplicht buffet).

Erg positief is dat we met een groep waren en toch allemaal tegelijkertijd de pannenkoek geserveerd kregen. We hebben er ook niet lang op hoeven wachten.

Voor (jonge) kinderen is zowel buiten als binnen de mogelijkheid om te spelen. Erg prettig.

17. Helaas een zeer matige ervaring.

De Pannenkoekenschuur in Peize bestaat nog niet zo lang en ik hoop daarom dat de uitbater iets heeft aan mijn mening, en mogelijk kan verbeteren.

Ongeveer 3 weken na de opening gingen mijn partner, ik en een logeetje van 3 jaar op een zaterdagmiddag iets eten bij de pannenkoekenschuur.

Bij binnenkomst werd ons verteld dat we niet konden kiezen van de reguliere kaart. Dit was alleen door de week mogelijk. We konden enkel gebruik maken van het buffet. Het (jonge) meisje dat de bediening deed beloofde ons dat alle pannenkoeken van de normale kaart ook in het buffet aanwezig waren; we konden volgens haar alles combineren aan ingrediënten naar eigen smaak. Leuk idee op het eerste gezicht. De kosten hiervoor bedroegen €11,95 p.p.

Dit vonden we niet heel erg goedkoop, maar ja, als je overal uit kiezen kan, mag het wat kosten.

De manier waarop hier deze vorm van een lopend buffet ingevuld is viel ons echter smerig tegen en kwam erg amateuristisch en goedkoop over.

Na besteld te hebben duurde het enige tijd voor ons alleen een simpele naturel pannenkoek voorgezet werd. Deze konden we zelf bij het 'buffet' voorzien van de gewenste ingrediënten.
    Het blijft uiteraard een persoonlijke mening, maar dit is in mijn ogen niet de manier om een buffet samen te stellen!

Wanneer ik bij een Chinees lopend buffet kom, zou ik het ook niet accepteren wanneer de Chinees witte rijst als nasi aanbiedt. (Er staat immers ook wel groente en vlees bij, waarmee je je eigen nasi wel kunt 'samenstellen')

In een spekpannenkoek hoor je ontbijtspek mee te bakken, en niet achteraf (koude) uitgebakken (dobbelsteentjes) spekjes op je pannenkoek te gooien. Als ik een pannenkoek hawaii bestel, verwacht ik dat de stukjes ananas, plakjes kaas en ham in de pannenkoek zitten, niet dat ik deze er later zelf overheen moet leggen. De uitleg die de bediende in het begin gaf strookte daarom niet met de verwachting die ik daardoor kreeg.

Hierbij kwam helaas dat de aangeboden 'garnering' gewoon niet lekker was. Veel dingen waren koud, er was niet bijzonder veel keuze en de naturel pannenkoek die we erbij kregen was bleek en had weinig smaak. De tweede pannenkoek die we bestelden duurde een eeuwigheid eer deze er was (18 minuten...), waardoor we deze maar afgezegd hebben.

Kortom; een grote misser. Uiteindelijk bijna 40 euro moeten betalen voor 3 glazen drinken en 3 naturel pannenkoeken....!

Ook verbaasde het ons dat er geen 'jeugd'tarief is voor het buffet. De meeste kinderen onder de 3 jaar eten niet meer dan 1 pannenkoek, waar wel 11,95 voor betaald moet worden!

Gezien de reacties van meer mensen op dat moment in het restaurant ben ik bang dat ik niet de enige ben met deze mening...

Echter, het blijft een mening en over smaak valt niet te twisten.