Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Paterswolde verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Paterswolde

Wat een net mooi restaurant.
    Ontvangst zeer vriendelijk.
    Bediening is ook goed.
    De kwaliteit van het vlees is super.
    Wij deden tepan yakki.
    En dat was heerlijk van zeer goede kwaliteit.
    Wij hebben bijzonder genoten.

Op een mooie na zomerdag lekker zitten op het terras van de dame, door de drukte blijven veel van de vier zits lounge hoekjes leeg, doordat er geen twee persoons plekken zijn, sluiten we aan bij een ander stel, deze vinden dit prima, behalve de bediening (kwamen pas na 30 min.) deze vertellen dat zij niet aan " gesplitste tafels" doen, het andere stel stelt voor om de totaal kosten dan zelf te berekenen en nadien af te rekenen, zodat wij konden blijven zitten )en ook dit is veel te ingewikkeld aldus de bediening, u kunt een andere plek uitzoeken, welke er gewoon niet was, anders hadden we niet daar gezeten, moeilijk allemaal en en we worden " geloof het of niet" weg gestuurd.
    Wij zijn vijftigers, bourgondiers en terras liefhebbers, maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt.
    Dit is wat " de Dame " bedoelt met gastvrij, nadien nog een mail gestuurd en drie maal getracht contact te leggen met de bedrijfsleiding, maar deze zijn niet bereikbaar voor commentaar.
    Kortom, chique tent, maar zeer onfatsoenlijk!

Karel Niemeijer

Op een dergelijke locatie mag je een uitstekende kwaliteit verwachten, maar dat je hier gefrustreerd weggaat zonder iets te nuttigen is zeer reëel, op internet deelt ruim 30% mijn ervaring. Gastvrijheid en een goed management ontbreekt volledig. Bij elke willekeurige cafetaria is het gezelliger en krijg je wel iets te eten. Ondanks mijn reservering en pogingen om bestellingen door te geven, na 45 minuten nog geen enkele aandacht van het personeel. We hebben het nog nooit eerder gedaan maar hier zijn we weggegaan.

Na deze mislukte avond hebben wij de directie een brief gestuurd met onze bevindingen en vriendelijk verzocht om een reactie, ook nu kregen wij geen enkele reactie. Helaas heeft deze dame een ongeïnteresseerde houding en is zeker geen “heer”.

4. Chinees-Indisch Paterswolde

Afgelopen week hier heerlijk gegeten! Wij waren met zijn vieren plus 2 kinderen en bij ingang hartelijk begroet en onze jassen aangenomen. Leuke ronde tafel met veel licht was voor de kinderen ook wel leuk. Wij kozen voor de 3 gangen diner (25,95) en mochten zelf iets uitzoeken van de kaart, alles was mogelijk zonder extra kosten.

Wij kozen allen voor de Peking eend flensjes als voorgerecht wat erg lekker was!! Voor onze neus werd het opgerold met warme zachte flensjes met bovenop eend, komkommer en prei(?) Hoofdgerecht was ook uitmuntend; Thaise runderhaas, Tipan Lams, Eend Kantonees en Garnalen zoetzuur. Kinderen aten met ons mee en kregen uitgelegd hoe stokjes werkte, heel leuk. Zelf van alles beetje geproefd en het was allen erg goed.

Verder mochten we zelf alles van de dessertkaart uitzoeken. We namen allen French coffee en achteraf nog lekkere Lychee likeur, bijzonder lekker. De kinderen genoten van de kinderhoek dus iedereen tevreden. Vriendelijke jonge man die met de kinderen speelde en met ons gezellig praatje ging maakte.

Wat is dit toch een perfect gesitueerd restaurant in het noorden van Nederland. Prachtig gelegen aan een open meer, gebouw is modern en strak en chique.

Wat opvalt zijn de doorlooptijden, niet storend maar toch te lang. Het eten is wisselend, van soms geweldig kreeft tot tegenvallende saté. Echt een aanrader voor de zomermaanden. Hogere prijs klasse maar dat geeft niet, voor entourage moet nu eenmaal worden betaald.

John

Bij binnenkomst begroet en tot het verlaten van De Dame tot in de puntjes verzorgd, eten en drinken was super, goede uitleg van het menu en de daarbij passende wijn.

Personeel is geweldig👍🏽

Het was heerlijk en de omgeving geweldig, kom hier zeer zeker terug

Bedankt voor alle goede zorgen, voelde me net als thuis 😃

Ik ben er nu twee keer geweest. Eenmaal voor een borrel en één keer om te dineren. Wat een prachtige locatie. Super leuke en vriendelijke bediening. Qua eten was het ook dikke prima.

Ik vind het zeker een aanrader en ik zal er zeker vaker terug komen.

Heerlijk gegeten hier. De burger met mozzarella, tomaat en pesto werd geserveerd met gegrilde groente, friet en salade. Alles puur en fijn van smaak. Het ijs na was ook verrukkelijk. In het restaurant hangt een aangename sfeer en het personeel is vriendelijk en zeer gastvrij. Je ziet de koks aan het werk. Op woensdagavond waren veel tafeltjes bezet. Wij komen zeker nog eens terug als wij in Groningen zijn.

Te triest voor woorden. Prachtige tent alleen jammer dat je uren moet wachten op eten en drinken. Na 45 minuten wachten op 2 wijntjes zijn we maar weggegaan.

Op aanbeveling zijn wij naar de Dame gegaan, maar we zijn zeer teleurgesteld. Het duurde al met al anderhalf uur voordat we uiteindelijk ons eten kregen, na er zelf om gevraagd te hebben. Er is te weinig personeel en ze houden geen contact met de klant.

Nooit meer.

Zeer lang wachten, iedereen heeft verschillende taken?? Prijzen en kwaliteit komen niet overeen. Het restaurant en terras wel erg mooi. Jammer

Thom

2 keer geweest. Geen begroeting bij binnenkomst. Lang wachten op bediening terras. Lang wachten op drankjes, 20 minuten. Slechte communicatie personeel. 1,5 uur op eten gewacht.
    Mooie tent zonder de juiste aansturing.

13. Chinees-Indisch Paterswolde

Met 3 personen bij Lotus gegeten. Eten was goed, maar beperkte keuze. Dessert valt tegen. Inrichting modern en netjes. Vriendelijkheid van de eigenaresse erg overdreven, maar een andere chinese een zuurpruim, die je geen blik waardig keurde. Misschien had ze haar dag niet. Deze twee heffen elkaar weer op. Gelukkig hadden wij haar niet voor de bediening, maar een vriendelijk meisje. Of we hier weer terug komen, weten we nog niet. Ik ben een dessertmens.

14. Chinees-Indisch Paterswolde

Met 8 man (incl. baby) hier gegeten op 17-12 en het was top! Bediening was snel en vriendelijk, eten was heerlijk (mix Chinese en Indische rijsttafels). Zaten aan een mooie ronde tafel met een handige draaischijf in het midden. Heerlijk gegeten en erg gezellig. Prijs was meer dan prima voor al het eten wat we kregen.

Verbleven hier twee nachten met een diner op de aankomstavond.
    Het diner was prima, echter het duurde allemaal wel erg lang. Daarnaast is het decor een echt hotel restaurant.

Voor de eerste maal in Paterswolde en dus ook voor de eerste keer hier gegeten.
    De zaak was vol. Als voorafje een heerlijk geroosterd broodje (crostini) met heerlijke tapenade. Dit was gratis evenals het water.
    Daarna een lasagne. Deze was zo groot dat je verder direct vol zat.
    Een heerlijke wijn en een goede en vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer als je uit eten gaat.
    Zodra we in de buurt zijn opnieuw er naar toe.

Klaas den Braven

renge ypenburg

Prima eetwaar opgehaald, met een speciale pluim voor de heerlijk krokante geelbruine patat; topkwaliteit in vergelijking met de halfzachte bleke slierten in de snelklaar snackfabrieken.
    Komen hier zeker nog terug!

19. Chinees-Indisch Paterswolde

Freek Emming

Op zaterdagavond hebben we het uitgebreide all in arrangement genomen. Hier kun je gebruik maken van een lekker en erg uitgebreid buffet en aan tafel kun je oneindig bestellen uit 9 teriyaki gerechten. De bediening was perfect en de wijn smaakte erg goed. Voor 27,50 pp kun je 2,5 uur lekker eten en drinken.

italian lover

Goed zo! Alles lekker. Bediening is gewoon super goed/vriendelijk.

22. Chinees-Indisch Paterswolde

Het eten was lekker, alleen de bediening was erg slecht. We moesten erg lang op ons drinken wachten en de vieze borden werden ook niet direct opgehaald. Als je wat later op de avond komt (18.30u!) is het blijkbaar iets teveel gevraagd om de schalen van het buffet bij te vullen. Ook als je daarom vraagt.
    De fotos op de site kloppen totaal niet!
    De chocolademelk die werd besteld was over de datum, heel slecht. Blijkbaar word dat niet gecheckt!!

De sfeer was ondanks alles wel goed, ik heb een leuke verjaardag gehad, maar kom hier nooit weer!!!!

Leon van den Heuvel

Gisterenavond 8 september 2013 met twee personen heerlijk gegeten. Aanrader de uiensoep!! Pizza van grote klasse, zeer zeker de moeit waard. Groot en tot tegenstelling van de concurrent goed gevuld met verse ingrediënten. Personeel super gastvrij en met aandacht voor de klanten. Jammer dat Tilburg een beetje ver is anders is dit onze vaste pizzeria, een toptent!

Wij komen hier regelmatig eten. Pizza's zijn heerlijk en rijkelijk belegd.
    Andere gerechten ook prima. En een zeer attente bediening.

25. Chinees-Indisch Paterswolde

We haalden vanavond rond 17.45 uur Babi Pangang met bami en een portie nasi.
    Thuis bleek het eten van een erg slechte kwaliteit en bovendien niet warm genoeg.
    De bami, nasi en babi pangang smaakten eigenlijk nergens naar, zoiets slechts hebben we nog nooit meegemaakt! Halverwege de maaltijd hebben we de rest gefrustreerd weggegooid, zonde van het geld en schandalig dat het op deze manier wordt meegegeven!
    Lotus heeft een verbouwing uitgevoerd, waardoor waarschijnlijk op de kwaliteit van het eten moet worden bezuinigd.

paul vermeylen

Zaterdag j.l. bij Da Gianni gegeten.
    + Ruime parkeergelegenheid, prettige bediening
    Voor en nagerecht zonder meer goed.
    - Hoofdgerecht, varkenshaas met championroomsaus was
    door de spekjes in de saus in combinatie met saus uit een
    pakje veel te zout en het vlees was toch ook echt geen
    varkenshaas.
    Zonde van het hoofdgrecht want niet in de laatstse plaats door de attente bediening hebben we er toch goed vertoefd.

Verbleven hier 4 nachten en het ontbijt is perfect, behoorlijk uitgebreid. 3 keer 's avonds hier gegeten, 2 keer een 3-gangenmenu en 1 x à la carte. 3 keer heerlijk gegeten. Alles perfect klaargemaakt. Personeel is erg vriendelijk en omdat het prachtig weer was konden we iedere avond op het terras zitten.

Hans Jager

Prima cafetaria, uitstekende producten. Tijdens piekmomenten (vrijdag en zondag) is het er erg druk. Als je dan iets besteld om mee te nemen willen ze nog wel eens kleine dingen vergeten. Even controleren dus.

29. Chinees-Indisch Paterswolde

We halen hier regelmatig en zitten er af en toe. Het eten vinden we prima en de bediening is zeer aardig. Geen haute quisine maar wat verwacht je dan?
    Z

Heerlijk en gezellig gegeten bij Da Gianni, ondanks de lekkere pasta's toch weer een pizza gekozen. Hierbij leuk advies gekregen over een lekker wijntje. Prettige en attente bediening en een heerlijke pizza. Kortom een geslaagde avond!! Tot de volgende keer!