Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Papenvoort verdeeld zijn.

Gewoon koffie en appelgebak besteld, maar er was geen decafe. Dus dan maar thee en een cappuccino besteld met appelgebak.
    Wat een disaster.
    De melk in de cappuccino was bijna zuur. De thee was zo oud er zat geen geur of smaak meer aan. Het appelgebak was zo droog, waarschijnlijk al een week in de koeling vanuit de diepvries.
    Ik heb 1 hap genomen en dat was al te veel. Gelukkig zonder slagroom besteld want dat zal ook wel uit een spuitbus komen.
    Hebben na 1 hap en 1 slok direct afgerekend en zijn weggegaan.
    Nooit meer dus. Ranzig is een understatement.

Sjoerd Pel

Het was heel rustig op deze avond, maar het eten was zeer goed en de prijs was redelijk, en de bediening zeer vriendelijk. Als we weer in de buurt zijn, gaan we zeker weer hier eten.

Kwamen om 18.05 aan. Hadden een reservering om 18.15. Deur op slot, eigenaar zat achter de laptop en deed net of hij ons niet hoorde. Na luid op het raam te hebben geklopt werd de deur open gedaan door iemand, eigenaar bleef achter de laptop zitten. Het eten was slecht, vlees was taai en groente koud. Nagerecht laten staan, zo droog en smakeloos.
    Geen aanrader, wij komen er nooit weer.

Uitstekend gegeten en gedronken, vriendelijk bediend, redelijk geprijsd. Het was alleen erg rustig gisteravond. Voor ons niet zo erg, voor de chef jammer want dit is een uitstekend adres!

Bert Wiegman

Gisteren twee sorbets besteld met verse vruchten. Prijs 6,50 euro per stuk. Het duurde wel 20 minuten voordat de sorbets werden geserveerd.

Het werd geserveerd in een coupe i.p.v. een sorbetglas. In de coupe twee bolletjes ijs met daarop twee kersen en drie halve aarbeien en geen slagroom. Ronduit schandalig en puur afzetterij.

Bij afrekenen bleek dat we een euro per sorbet minder hoeven te betalen omdat ze in de gaten hadden dat er wel weinig fruit was geserveerd.

Ronduit schandalig, absoluut geen aanrader.

Van Schaik

Vriendelijk ontvangst en fijne bediening. En heerlijk gegeten.

Dirk

Ria Bakker-Caspers

Wat een geweldige kok!! We hebben een 5-gangendiner gehad waar dan ook niets aan mankeerde. Sterker nog: het was culinair genieten! Nu nog de bediening de kneepjes van het vak leren. Het is belangrijk dat ze weten wat er op het bord ligt. Verder: Chapeau!

familie bouvoir

Heerlijk gedineerd. Fraaie ambiance en correct personeel. Aanrader.

simone van dijk

Heel wisselende ervaringen, vandaag 4 oktober viel erg tegen, ronduit slecht. Dat kan en moet veel beter !! We hadden gereserveerd en verwachten dan normale kwaliteit. Kaal voorgerecht, carpaccio zonder opmaak, zalm-plak gemakkelijk over standaard salade heen gegooid. Geen brood etc., gedoe met stoelen door andere gasten, personeel vergeet bestek, vergeet wie welk gerecht heeft besteld, dient hoofdgerecht op als vuil bord van voorgerecht er nog staat. Hoofdgerecht alleen steak met frites en maisrolletje, geen groente, geen sla, geen saus. Het enige wat deugde was het humeur van de meisjes (dapper!) en de malsheid van de steak.

jan de vries

Wat een drama dit 'restaurant'. Er waren 10 mensen in het restaurant en we hebben dik een uur gewacht op ons eten. Krijg je eindelijk je eten, is er geen bestek! Medium steak besteld, steak van mijn vrouw nog bloederig en koud van binnen. Vliegen om ons heen en af en toe een sigaretten walm. En dan ook nog topprijzen vragen. Hier komen we nooit meer.

Hendrik de Jong

We zaten dit weekend bij het Hof van Saksen en dichtbij vindt je dit steakhouse. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was correct en zeer vriendelijk. Over het eten niets dan lof, de House Steak van de sucade met name is super, kortom een aanrader.

Geza de Reus

Tja, een kok die thuis hoort in een snackbar. Bediening zonder opleiding, dat zie je. Veel te duur, voor een maaltijd die je met gemak zelf thuis in elkaar kan flansen. Erg amateuristisch allemaal. En er word er duidelijk gerookt, dat ruik je gelijk! Niet fris.

Henk berghuis

Slecht personeel en eten. En te duur, het is meer een kroeg.

De zaak is een aantal jaren gesloten, maar nu weer open met een nieuwe uitbater en kok. We hebben echt heerlijk gegeten in een zeer gemoedelijke sfeer. Hier komen wee zeker weer!

Uitstekend kwaliteit voor weinig geld
    Uitmuntende en zeer vriendelijke bediening
    Lekker ijs toe
    Heel gezelig