Bistro aan het Bos in Papenvoort

• do lunch 10:00 - 16:00 diner 18:00 - 22:00
  • vr lunch 10:00 - 16:00 diner 18:00 - 22:00
  • za lunch 10:00 - 16:00 diner 18:00 - 22:00
  • zo lunch 10:00 - 16:00 diner 18:00 - 22:00

Bistro aan het bos is een nieuw restaurant gelegen aan het Borger Bos, in het midden van de Pieterpad-etappe Rolde-Schoonloo.
U kunt elke dag tussen 10:00 - 22:00 terecht voor een lekker bakje koffie, zelfgemaakte gebak, een heerlijke lunch en/of een uitgebreid diner.

Wij hebben een ambachtelijke keuken waar bijna alles zelf wordt gemaakt. Het enige dat wij niet zelf maken is het speltbrood van Bakker Pots uit Rolde. Zo halen wij rundvlees en eieren bij de buren vandaan, komt het kaas van de boer uit Rolde, en de aardappelen, biologische sappen en de honing uit Grolloo. De wijnen die wij schenken komen van de heer Streuer en zijn biologisch-dynamisch.

Diëten Biologisch, glutenvrij, lactosevrij en vegetarisch
Foto van Bistro aan het Bos in PapenvoortFoto van Bistro aan het Bos in PapenvoortFoto van Bistro aan het Bos in PapenvoortFoto van Bistro aan het Bos in PapenvoortFoto van Bistro aan het Bos in PapenvoortFoto van Bistro aan het Bos in PapenvoortFoto van Bistro aan het Bos in PapenvoortFoto van Bistro aan het Bos in PapenvoortFoto van Bistro aan het Bos in PapenvoortFoto van Bistro aan het Bos in Papenvoort

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Bij het bos en landelijk
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats en rolstoeltoegang
Ambiance
Gezellig, klassiek, romantisch, zakelijk en rustig
Voorzieningen
Afhalen, catering, Wi-Fi, all-inclusive, high-tea, honden toegestaan, rookruimte, terras en bezorgen
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, vermaak en magnetron (voor kindervoeding)
30 zitplaatsen en maximaal 40 personen in één groep
Personeel