Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Papenhoven verdeeld zijn.

Ik had me een vissalade besteld die op de kaart voor € 15 stond geprijsd. Bij thuiskomst zag ik op de bon dat er € 19 voor was gesteld. Salade was overigens lekker de witte wijn daarentegen was niet lekker.

Gezellig restaurant, fijne bediening en super lekker eten. Helemaal top!

3. Chinees-Indisch Papenhoven

M van Neijenhoff

Geweldig eten. Veel meer "chinees" dan de meeste Chinese restaurants, die erg "europees" koken.

Slecht gegeten, bediening is jong en slordig. Aardappels opnieuw gebakken en taai. Konijn taai, groenten zien er verlept uit, enige wat lekker is, sla met sausje, al met al slecht gegeten.

Het eten werd snel en vriendelijk opgediend. Nadeel was dat het varkenshaasje met champignonroomsaus/stroganofsaus geen varkenshaasje was maar gewoon een kotelet van de haas.

Was gister daar voor wat friet en een schnitzel, maar die smaakte niet, die was met een ei en het vlees was ook niet lekker.

wijnants

Wij zijn op zondag 29-05-2016 geweest. Bediening niet ingewerkt, frietjes koud, rest was lauw. Bediening was niet op de hoogte van de tafelnummers en daarom niet altijd bij de juiste tafel... Jammer, zijn er nu vier keer geweest, maar dit was niet goed.

Heerlijk was de wildschotel. Prima bediening en schappelijk geprijsd.

Zeer goed onderhouden en goed eten voor weinig geld.

Prima gegeten afgelopen zondagavond met 4 personen. Je moet inderdaad de rekening nakijken (proefwijn werd volledig doorberekend - maar achteraf wel gecorrigeerd na ze hier op aangesproken te hebben).
    Wat op tafel geserveerd werd was indrukwekkend en lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

Kom regelmatig hier. Altijd goed geweest. Doch laatste keer viel het vies tegen. Heel lang moeten wachten op voorgerecht. Tournedos was de helft kleiner dan normaal. Ook hebben ze een aantal sauzen van menukaart geschrapt. Andere mensen aanwezig waren ook aan het klagen. Wat is er hier gebeurd? Jammer.

Afgelopen kerst hier gaan eten. We moesten reserveren van te voren en het diner ging in rondes die op een bepaalde tijd begonnen. Het hele restaurant begint dus tegelijk de gangen af te werken. Na anderhalf uur had onze tafel nog steeds geen eten terwijl de rest van het restaurant al het diner zat. Diverse malen gemeld maar geen actie. Wel al 3 drankjes gehad. Toen ik een beetje kwaad werd op deze manier van gastvrijheid kregen we de soep, voorgerecht en hoofdgerecht in 30 min uitgeserveerd. Dit kan toch gewoon niet. Na een soep en voorgerecht heb je geen zin om binnen 5 minuten je hoofdgerecht naar binnen te werken. Als commentaar kregen we te horen dat ze anders zouden uitlopen en de groep na ons niet op tijd kon beginnen. Het eten zelf was lekker maar zeker niet iets apparts. De inrichting is al jarenlang hetzelfde met hier en daar wat nieuwetijdse decoratie. Na afloop van het kerstdiner wel een flinke rekening en geen excuus gekregen. Alsof wij de lastige klant waren terwijl zij ons gewoon vergeten zijn. Dit was de laatste keer voor onze familie dat we hier gegeten hebben.

We kwamen bij toeval hier terecht. De inrichting is... raar. Blingbling gecombineerd met kringloopuitstraling. Smakeloos. De bediening was erg vriendelijk. Niets op aan te merken.
    De vissoep en de aspergesoep waren prima. De vissoep zelfs een aanrader. We bestelden beiden salade met vis (van het huis en warme vis). Deze waren niet geweldig. Grote bladen sla en witlofblad. Weinig of geen dressing. De warme vis smaakte allemaal hetzelfde. Vlak. De vis bevatte nogal wat graat en de koude garnalen hadden een rare vieze bijsmaak.
    Kortom: keuken moet veel beter. Ondanks de heerlijke vissoep rijden we dit restaurant voortaan voorbij.

Hans Beckers

Slechte ervaring. We moesten een uur wachten op het voorgerecht, soep was deels koud, brood besteld en dat werd nooit gebracht. Ze kunnen de drukte duidelijk niet aan in de keuken.

Fam Janssen uit Nuth

Wij komen er al jaren en we vinden het nog altijd even super. Eten is heerlijk, sfeer is goed en personeel is vriendelijk. Ga zo door!!

Kom circa 25 jaren in de Hafenstube en ben nooit ook maar enigszins teleurgesteld in kwaliteit en prijs. Dit restaurant is een aanrader van de bovenste plank.

mevr klein

We hebben lekker gegeten met een groep van 12 personen voor een 60 jarige. De tafel was gezellig gedekt. En als afsluiting kregen we nog ijs met een vuurwerk fontein. Ze waren allen zeer tevreden. Ook omdat er 2 rolstoelgebruikers bij waren, ze waren zeer behulpzaam. We gaan er zeker nog eens eten.

Het was er erg gezellig, de service & bediening was correct, kwaliteit van het eten was zeer goed. Had een salade besteld met zeevruchten. De frietjes goed gebakken, de garneringen zagen er leuk uit. Mijn dochter had een schnitzel Hafenstube, ook deze was zeer goed van kwaliteit en lekker gegeten. Zeker een aanrader voor iedereen.

Gisteravond wezen eten met een groep van 15 personen. Er ontbraken nog twee personen bij het opnemen. Vijf minuten na het brengen van de drank arriveerden de twee personen en werd door een meid uit de bediening gevraagd 'wat willen jullie drinken?'. Zo spreekt men geen gasten aan weet ik uit mijn horeca ervaring!

Nadat ook deze personen hun drinken hadden werd ons de kaart gebracht en verteld dat we ons moesten aanpassen aan elkaar en er niet meer dan 5 sauzen bij de groep gebruikt konden worden. Beetje raar verhaal dat je gasten gaat dwingen om misschien voor iets te laten kiezen waar ze geen zin in hebben? Na vijf minuten kwam een andere meid van de bediening de bestelling opnemen en werd er geen probleem gemaakt over sauzen. Ik had zelf een kalfsoester met champignonroomsaus gekozen.

Na een kwartier wachten kregen we ons eten en de garnituren. Helaas vielen de portie's garnituren (sla, boontjes, friet aardappeltjes) tegen, erg kleine portie's voor een groep. Op de sla was naar mijn mening een lepel met dressing gegooid en niet eens helemaal aangemaakt. De aardappeltjes waren erg gaar en vielen bij het opscheppen al uit elkaar. De boontjes hadden totaal geen smaak. De kalfsoester was volledig plat geslapen en was dus geen lekkere kalfsoester meer.

Nadat bijna iedereen zijn bord leeg had werd er nog gevraagd of er nog genoeg aardappeltjes etc. waren helaas. Hoefde niet meer bijgevuld te worden aangezien iedereen bijna uitgegeten was. Wel kregen we nog wat drinken maar moesten hier minstens 10 minuten op wachten.

Het was zelfs zo erg dat twee personen van onze groep 20 minuten moesten wachten op hun Spa rood. En dat bij het brengen van deze Spa rood er nog iemand vroeg voor een pilsje, er werd geantwoord door de dame van de bediening 'dan moeten jullie in een keer bestellen en niet steeds in groepjes' terwijl dit pilsje ook allang besteld was.

Kort samengevat vond ik dat de kwaliteit erg slecht was en de bediening erg rommelig was en niet prettig in omgang was met de gasten. Naar mijn mening was het totaal gast-onvriendelijk!! Hier mag wel aandacht aan besteed worden, ook wat de kwaliteit van het eten betreft!!! Dat zo'n bedrijf met een bekende naam deze kwaliteit levert qua bediening en eten vind ik erg triest.

Mij zullen ze daarom niet meer terug zien!

Ik vond het eten niet echt goed, carpatcho had erg veel groen maar weinig parmesaan. Ik had zwezerik, duur maar niet krokant gebakken. Daar tegen was de biefstuk verbrand en daardoor veel te doorbakken. De limburgse koffie had geen echte slagroom, die was met een minuutje helemaal weg. We waren met een groot gezelschap, dus maar niks gezegd, heb er wel beter gegeten. Jammer.

Tel je rekening goed na, is al de zoveelste keer dat 10 euro meer op het handgeschreven bonnetje staat dan dat we in werkelijkheid hebben gegeten en gedronken. Eten is in orde voor de prijs, maar tel je rekening na want er klopt niks van!

Interieur erg kitsch. Veel jong personeel (goedkoop) dat "het" niet heeft of nog veel moet leren. Prijzen van nagerechten schandalig duur voor wat je krijgt. Desondanks gaat het hun goed: Mercedes Sport en Porsche MPV staan te pronken voor de deur.
    Op drukke momenten is het "proppen" wat de gezelligheid niet ten goede komt.

Helaas mindere ervaring gehad. Aangegeven een jarige in ons midden te hebben (werd niets mee gedaan). Saté had een raar bijsmaakje. Op de vraag of het gesmaakt had, aangegeven dat het eten te koud was (werd wederom niets mee gedaan). Drankjes werden vergeten. Bij het afrekenen was de medewerkster aan het telefoneren. Kreeg rekening en pin-automaat onder mijn neus geschoven. 154 euro lichter en zonder dankje wel en tot ziens (ze bleef telefoneren) zijn we kunnen vertrekken.

Goed eten, een zeer uitgebreide menukaart: lekker veel groente bij de gerechten. Snelle en vriendelijke bediening.

Afgelopen zondag voor het eerst daar geweest en ik moet zeggen heerlijk gegeten, leuke sfeer, en zeker genoeg. Geen plaats meer voor een nagerecht. Wij waren met 6 volwassenen en 1kind en allemaal waren we dik tevreden.

Zeker een aanrader. Wij gaan zeker nog eens terug.

Schnitzels en biefstukken (en de sauzen) zijn top, maar de saté kan per direct van de menukaart; een regelrechte aanfluiting!

Ik kan iedereen een bezoekje aan de Hafenstube aanraden!! We zijn er nu al vele malen geweest, maar het is ons nog nooit tegengevallen. We proberen wel de zaterdag en zondag te vermijden, want dan is het nogal druk (daarom gaan we liever op bijv. een vrijdagavond).
    De porties vlees/vis zijn altijd royaal en daarbij krijg je voldoende frites, gebakken aardappels, warme groentes, sla en komkommersalade.
    Kinderen mogen na afloop nog een kleinigheidje uitzoeken uit een grote mand; ons zoontje verheugt zich daar altijd op. En als je iets te vieren hebt, krijg je nog iets mee "van het huis".

Quinto Lepera

Frans en Connie

We zijn hier de eerste keer gaan eten.We hebben echt heerlijk gegeten. De grill teller is meer dan genoeg. De steak was ook superlekker. We kregen het niet op. Frieten, gebakken aardappellen, aardappelkroketjes, boontjes, witlof, komkommer salade.

Echt een aanrader!

Gezellige avond, lekker gegeten.
    Maar pas op, als je de grill teller wilt pakken, neem dan geen voorgerecht en vergeet dat toetje ook maar. Reken dan op vlees, veel vlees in alle soorten. Meer als voldoende bijgerechten. Goed verzorgd.