Restaurant d'Ertepeller in Papendrecht

Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Restaurant d'Ertepeller!

• Lunch Diner
  • di lunch 12:00 - 14:30 diner 17:30 - 22:00
  • wo lunch 12:00 - 14:30 diner 17:30 - 22:00
  • do lunch 12:00 - 14:30 diner 17:30 - 22:00
  • vr lunch 12:00 - 14:30 diner 17:30 - 22:00
  • za vanaf 17:30

Restaurant De Ertepeller is vernieuwend, stijlvol en toegankelijk. Een geweldige plek in Papendrecht met spectaculair uitzicht over het adembenemende Drierivierenpunt waar de Beneden Merwede, de Noord en de Oude Maas samenkomen. De plek waar chef Arjan Kuipers en gastheer Mark van den Berg en hun team hun gasten culinair verwennen met smaakvolle gerechten en de mooiste wijn-spijs combinaties. Arjans kookstijl is modern met een klassieke basis en hij werkt graag met seizoensproducten die zoveel mogelijk uit de regio komen. Bij Arjan gaat het vooral om smaak en herkenbaarheid, hij laat het hoofdingrediënt van zijn gerechten in zijn waarde.

Samen met de sommelier zorgt het ervaren bedieningsteam van het restaurant ervoor dat het de gasten aan niets ontbreekt. De inrichting is warm, met natuurlijke kleuren en ruim geplaatste tafels met voldoende privacy. We maken veel werk van onze wijnen, die we betrekken van gespecialiseerde leveranciers die voor ons de pareltjes weten te vinden.

Foto van Restaurant d'Ertepeller in PapendrechtFoto van Restaurant d'Ertepeller in PapendrechtFoto van Restaurant d'Ertepeller in PapendrechtFoto van Restaurant d'Ertepeller in Papendrecht

Overnachten
Hotels in de buurt »