Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Papendrecht verdeeld zijn.

1. We hebben voor het eerst bij Il Mercato gegeten. We hadden de pizza van een meter, die smaakte goed. De bordjes die we kregen, waren niet schoon. Net zoals de bordjes die we kregen bij het brood met kruidenboter.

Van de pizza was nog een flink stuk over. Er werd gewoon afgeruimd. Later zagen we dat andere gasten het restant meenamen. Dat werd niet aan ons gevraagd.

2. Wij zijn hier ook geweest, het viel ons tegen. De biefstuk was echt niet te eten, helemaal niet mals, echt slecht. En de kipfilet was helemaal geen kipfilet volgens ons. Voor ons geen volgende keer meer, jammer van ons geld. Groetjes krul

3. Mari en Henny

Veel gereisd in Griekenland en dan kom je in Papendrecht te wonen. Wij komen al enkele jaren ,ongeveer 6 maal per jaar, bij dit restaurant, op een normale doordeweekse dag, en kunnen alleen maar zeggen dat wij elke keer prima hebben gegeten met een uitstekende bediening door zeer vriendelijke medewerkers. Ook de eigenaar is altijd aanwezig en is een perfekte gastheer en daarom kunnen wij dit Griekse restaurant in Papendrecht bij iedereen aanbevelen.

4. R.van Vianen

Prima eten, en de bediening is zeer goed en vriendelijk. Dit was de 2e keer voor mij en zeker voor herhaling vatbaar.

5. Heerlijk gegeten. Prima en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Carlo en Ellen

Eens maar nooit meer.
    Een onhygienisch restaurant, personeel zag er onverzorgd en smoezelig uit. Smaak van vlees en vis niet lekker, maar dat kan persoonlijk zijn. De afzuigkappen waren overduidelijk al een tijdje niet schoongemaakt. Er lagen platgetrapte patatjes op de grond en de eigenaar die er vlakbij stond werd er op attent gemaakt, hij liep ernaar toe en schraapte met zijn blote handen de patattroep van de grond. Ik heb hem hierna gevolgd en heb hem niet naar achteren zien gaan om zijn handen te wassen. Glazen die nog niet leeg waren werden al afgeruimd. Het sushi en het dessertbuffet waren goed, maar over-all was het niet voor herhaling vatbaar.

1,8
  7. We hebben een heerlijke avond gehad in de Pepermolen. Vriendelijke bediening, goed eten en een gezellige sfeer! We zullen er zeker nog eens heengaan!!

8. 25/4 gegeten bij Willaerts. Wat opvalt bij binnenkomst is de onpersoonlijke, zakelijke sfeer. Personeel is niet écht vriendelijk (doen alsof). Ook het eten is matig van kwaliteit. De aspergesoep te zout en " kunstmatig" (geen stukje asperge te bekennen). Mijn zalm sandwich was voorzien van oud geroosterd brood waar ik met mijn botte mes nauwelijks doorheen kwam. Het is dat ze een mooi terras hebben..

6,3
  9. Vanavond 20 april hier gegeten. Helaas was de gyros opgewarmd, lauw, en heel erg droog.
    We hebben nog nooit zulke smerige gyros op.

10. Pannenkoekenhuis Papendrecht

Geweldig leuk pannekoekenrestaurant.
    Leuk enthouisast personeel, weliswaar met een beperking maar als ik een restaurant zou hebben, zou ik ze direct in dienst nemen.
    Het eten is goed en veel, misschien zelfs wel wat teveel!
    De sfeer is ook leuk, en je kan een kijkje in de keuken nemen.
    Kortom als je van goed en goedkoop houdt, een echte aanrader!

11. Gerrit Landstra

12. Chinees-Indisch Papendrecht

Ik kwam er al als klein meisje en nu nog steeds, ik vind het de lekkerste Chinees in zo'n beetje de hele regio. Nu eten mijn eigen kinderen het en vinden het ook heel lekker, echt een topzaak. Ik zou het iedereen aanraden daar eens eten te halen.

13. Heel lekker, super. Echt goed. 10 sterren.

14. Robert Verwijs

15. Wessel van heeswijk

Erg lekker maar trage services en slechte sfeer. Ik en mijn vrouw werden pas na 1.5 uur geserveerd omdat er een fout was gemaakt bij de bestelling.

16. Heb hier onlangs een familiezak frieten gehaald. Volgens mij waren ze het zout vergeten. De patat dus zelf maar voorzien van wat zout. Maar er zat geen smaak aan, heb ze uiteindelijk zelfs weggegooid (en dat heb ik nog nooit gedaan). Voor mij geen tweede keer.

17. Wij zijn daar inmiddels al vele malen geweest en iedere keer is het weer heerlijk. Je wordt d'r heel vriendelijk ontvangen en behandeld. En is echt een aanrader om daar eens langs te gaan om te gaan proeven dan begrijp je wat wij bedoelen. Wij zijn gisterenavond weer geweest en was weer toppie, tot de volgende keer.

Gr Fam elbers

18. Sjanie Gerde

19. Heerlijk gegeten, ook voor mijn zoon met gluten en lactose intolerantie was er genoeg. Hij heeft gesmuld! Vriendelijk personeel, gezellige moderne inrichting.
    We gaan zeker nog een keer.

20. Jan van der Waal

Het is een enigszins ongeordende ruimte. Je moet wat improviseren. Wijn, als die er al is, is amper te drinken en dan moet je ook niet toevallig het in warme glazen moeten schenken. De hygiene laat in de loop van de avond te wensen over, maar dat krijg je als iedereen zomaar wat pakt. De wok wordt wel op een heel smoezelige wijze schoongemaakt. Het eten is redelijk, maar geen hoogvlieger.

21. Hier gaan we nooit meer naar toe; had een feestelijke avond moeten worden, Valentijn Dag. Hadden gereserveerd, het was er erg druk, waren gelokt met een bon die 20 euro korting gaf, toen we daar aankwamen konden we ondanks het reserveren naast een ander echtpaar gaan zitten voor het raam. Als het ware letterlijk op elkaar, dat vonden we niet fijn. Veel te dicht op elkaar! Toen we vervolgens om een ander tafeltje vroegen, konden we plaatsnemen vlakbij het " afhaalluik". Ook niet echt romantisch, waar we van te voren wel vanuit gingen bij een Valentijn Dag. Erg norse en onvriendelijke serveerster, wuifde het weg met; ja sorry, het is druk. We zijn toen opgestapt, geen goede reclame dus. Nooit meer, waardeloos!

22. elie lanser

Mer kerst hier gegeten, was heerlijk. Gaan nu weer terug met 9 man. Dus voor herhaling vatbaar.

23. C. Kruijthoff

Gisteren wezen eten, alles was uitstekend. Goed eten, goede service. De zaak is een aanwinst voor de regio. Ga zo door.

24. Was gezellig met vrienden wezen eten, op aanraden van onze vrienden bij Dragon Chen. Het was fantastisch. We gaan zeker weer terug komen.

25. Prima restaurant, heerlijk gegeten en gedronken! Ga er alleen nooit op vrijdag avond heen! Het natafelen was lekker aan de gang....en tot mijn verbijstering werden er rond 11 uur asbakken op alle tafels geplaatst!! Wat een schande, het veranderde in 5 min in een rookhol! Navraag leert dat dit wekelijks gebeurd.....slechte zaak anno 2014!

26. nathaliebowser@hotmail.com

Slechte kwaliteit, veel eten te lang in de koeling, we moesten met te veel mensen op de bank zitten zodat er nog meer klanten naar binnen konden. Sushi was niet geweldig. Voor kinderen erbij prima, anders een ander adres kiezen.

2,9
  27. Slechte bediening, niet al tevreden en het eten was ook niet speciaal. Geen aanrader om weer een keer terug te gaan. Viel erg tegen, het ziet er mooier uit dan dat het daadwerkelijk ook is.

28. Vanavond voor het eerst hier gegeten en wij gaan zeker nog eens terug! Heerlijk gegeten en gedronken, de kinderen zonder problemen lekker kunnen spelen en zelfs een grabbel mogen doen in de ton bij weggaan. Erg vriendelijk behulpzaam personeel en de koks werken hard, schoon en met plezier. Mooi om te zien. Met volle buik en tevreden naar huis gegaan!

29. Ik heb een super döner broodje besteld voor 7,50 euro. Bij thuiskomst is dit gewoon een pita broodje met een bakje vlees. Echt een hele grote teleurstelling. Je verwacht net zoals bij alle dönerzaken een vol broodje met vlees en sla. De lasagna was te zout. Je reinste bedrog en ik ga er nooit meer heen. Na telefonisch contact over de verontwaardiging van het pita broodje werd meegedeeld dat wij het zo doen. Ik zou zeggen probeer in Rotterdam bij een willekeurig döner zaakje het broodje döner, die zijn allemaal beter.

1,5