Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Papendrecht verdeeld zijn.

MJ Alblas- de Groot

Gewoon top! Zeker voor herhaling vatbaar..

Het eten was goed. Omdat het aardig druk was hebben ze waarschijnlijk niet gezien dat wij na onze hoofdmaaltijd zeker 20 min hebben zitten wachten om ons nagerecht door te kunnen geven. Terwijl ze zeker 10 keer langs ons heen liepen met eten voor de andere tafels. En wat we ook fijn vinden als ze komen vragen tijdens de hoofdmaaltijd of alles naar wens is of dat er nog iets nodig is maar ook dat waren ze vergeten. Jammer want de andere keren was de bediening stukken beter.

3. Pannenkoekenhuis Papendrecht

Begin december eten hier en hebben er gemengde gevoelens over. Ten eerste was het binnen steenkoud, nog nooit meegemaakt in een restaurant. De verwarming kon of mocht niet hoger van het bedienend personeel, zou automatisch ingeregeld zijn. Bediening was goed en vriendelijk, het eten zelf OK. Mijn pannenkoek was halflauw en had wat langer doorgebakken mogen worden maar smaakte niet slecht.

De prijs vonden wij te hoog, echt goedkoop is het niet. Echt sfeervol ook niet, meer een eetzaal. Door de kou en de prijs was de avond wat minder voor ins, was een eenmalige ervaring.

We waren van plan om gezellig een drankje te drinken. In het restaurant was bijna geen plek meer dus werden we naar buiten verwezen. Daar was voldoende plek werd ons verteld. Buiten hebben we 15 minuten moeten wachten tot we werden geholpen. Vervolgens werden we genegeerd door de bediening. Toen er nog een vriendin aanschoof, heeft ze 20 minuten gewacht tot ze werd geholpen. Ook tijdens het bestellen van hapjes, werd de bestelling verkeerd opgenomen. Het broodplankje wat we besteld hebben, bleek ook nog eens keihard te zijn. De bediening is er uit de hoogte en niet klantgericht. We hebben er erg om kunnen lachen maar we komen voorlopig niet meer langs!

Willem Robert van Dijk

Prima restaurant en ambiance met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Voorkomende ontvangst, prettige bediening en service. Kortom: een aanrader!

Marijke van Andel

Ik kwam alleen en werd ontzettend fijn ontvangen. Het eten was er mega snel en de bediening kwam vragen of het smaakte. Lekker sfeertje, schone tent en lekker eten voor een normale prijs.

Erg lekker eten, en voor een 3 gangenmenu ook nog eens goed betaalbaar!

Wat een leuke zaak. Geen poespas, maar gewoon heerlijk eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening. Enige minpuntje vonden wij de vele rookpauzes vh personeel terwijl de zaak goed vol zat.

marco

Nette bediening gezellige mensen goed eten. Ik raad het aan om eens een keer lekker te eten daar bij olympia.

klijntjeklijn@hotmail.com

Vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit is goed. Lekker gegeten.

Onvergetelijke avond. Echt genoten, dankzij de inzet van alle bij het bedrijf betrokkenen.

Leuk, lekker, geen gedoe, gewoon goed.

Henny van Veldhuizen

Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
    Bediening vlot maar beetje familiair wel erg vriendelijk bar dame beetje stuurs.
    Al met al boven verwachting!

Vanavond op zich prima kunnen eten bij Wokplanet. Bij alle buffetten voldoende keus. Indeling / sfeer van buffetten (met name dessertgedeelte) is met de tijd wel achteruit gegaan, was is het verleden beter/fraaier. Verder had ik het vlees van de plaat graag als een groter stuk gezien ipv allemaal kleine stukjes.

Het was weer heerlijk en lekker gegeten! Ik vond de aardappeltjes echt super lekker!
    Wat wel jammer was dat ons tirimisu toetje wel erg klein was.

Helemaal super. Ook voor de kids met zelf pizza maken

Altijd patat halen bij de hapsnap/ kwalitaria. Altijd prima kwaliteit! Vandaag een portie bitterballen gehaald, de bitterballen waren zuur van geur en smaak… terug gegaan om te melden dat de bitterballen niet meer goed waren zodat ze naar de andere bitterballen konden kijken of deze wel allemaal in orde waren. Deze jongen die mij geholpen had wist niet meer dat ik de bitterballen 5 min daarvoor had besteld en zei ‘ je krijgt nieuwe bitterballen van mij’ helaas was ik harstikke misselijk van de bitterballen en kon dus echt geen bitterballen meer zien… kreeg mijn geld terug. Had liever gezien dat de jongen een notitie maakte van de klacht en ging kijken wat er mis was zodat andere mensen geen bedorven bitterballen krijgen.

Prima gegeten. Vriendelijke en gezelige bediening die goed meedenkt.
    Amicaal maar correct. Eten was prima, goed op smaak en gewoon lekker. Wij komen hier zeker terug.

Margareth

Super eten en goede bediening. De tiramusi is heerlijk als nagerecht! Aanrader dit restaurant.

Wij hebben heerlijk gegeten, prettige bediening, een aanrader.

Sinds een paar maanden een nieuwe eigenaar en nieuwe naam.
    Heet nu happen en Stappen en is een culinaire aanwinst voor Papendrecht.
    Vriendelijk personeel en top kok in de keuken Warm aanbevolen.
    Wel tijdig reserveren want is niet zo groot, maar erg gezellig.

Jannie en Bert Lodonk

Een weekendje in Papendrecht… al googelend bij de Pepermolen uitgekomen… prachtige recensies gelezen en inderdaad: dit is een aanrader: vriendelijk personeel, lekker gegeten, leuke ambiance.

Bediening was super vriendelijk. Eten was niet wat ik verwacht had… spareribs aangebrand, tiramisu was een aanfluiting en niet zoals een tiramisu hoort te zijn. Carpaccio was ook niet de gewenste smaak, gekruidde aardappeltjes te zout om te eten. Jammer! In t verleden goed gegeten maar ons zie je hier niet meer.

Antonius Romsom

Eten was prima. Vlotte bediening. Het enigste minpuntje dat ik kan verzinnen is dat de tafels dicht op elkaar staan. Verder was het top.

Helaas geen goede ervaring, de bestelde jus`orange kwam uit een pak en was slecht, smaakte vies.
    Heb gevraagd om nieuw drankje maar de hadden geen jus`orange meer. Dus een ander drankje gekozen, Het kwaad was echter al geschied. Het hele menu lag zwaar op mijn maag. Teleurstellend dat dit op de rekening niet is gecompenseerd.

Wij waren afgelopen zaterdag in het restaurant in Papendrecht. Ontvangst en bediening was vriendelijk. Sfeer ontspannen en behulpzaam. Ik vond alleen de Tiramisu een aanfluiting. Twee lange vingers met daarover saus en een soort banketbakkers room. Dat kan echt niet. Wij zullen er niet snel meer terugkomen.

Eten en drinken waren gemiddeld: niet hoogstaand en qua volume ook eerder beperkt, maar 'redelijk' qua kwaliteit. De portie geleverde frietjes voor 10 personen was minder dan je elders voor 4 personen krijgt en bestond uit 4 kleine schaaltjes. Gelukkig hadden we geen grote honger, want voor extra portie frietjes vraagt men extra bedrag, wat in dit geval een echte schande is bij dergelijke kleine porties. Ook voor beetje brood vraagt men extra en een behoorlijk bedrag, wat men in andere restaurants gewoon vooraf bij krijgt. Idem voor de sla: 2 kleine soepkommetjes voor 10 personen! Extra portie = extra betalen. Prijs kwaliteit dus niet OK.
    De bediening was echter totaal ondermaats. Eén van de serveersters was zeer onvriendelijk en had het duidelijk niet voor Belgische gasten. We waren met 10 mensen en als er op een vraag, die niet iedereen kon verstaan omdat ze niet de moeite deed ook aan andere kant tafel te vragen of duidelijk te praten, niet dadelijk antwoord kwam, verdween ze en liet zich komende half uur niet meer zien, negeerde ons totaal. Het duurde meer dan 50 minuten vooraleer de bestelling van het eten werd opgenomen! En dit dan nadat we gevraagd hadden eindelijk de bestelling te willen noteren. Een andere serveerster werd hiervoor opgevorderd. De dame in kwestie wenste ons duidelijk niet te bedienen? De Nederlanders aan de tafel naast ons kwamen 25 min na ons aan en hadden hun voorgerecht al lang op vooraleer onze bestelling werd opgenomen.
    Ons ziet men alvast nooit terug in dit restaurant en ik raad dit restaurant aan niemand aan. Kan niet moeilijk zijn om beter te vinden, ook al verwachten we als 'op culinair vlak verwende' Belgen misschien meer!