Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Papendrecht verdeeld zijn.

Onvergetelijke avond. Echt genoten, dankzij de inzet van alle bij het bedrijf betrokkenen.

Leuk, lekker, geen gedoe, gewoon goed.

Henny van Veldhuizen

Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
    Bediening vlot maar beetje familiair wel erg vriendelijk bar dame beetje stuurs.
    Al met al boven verwachting!

Vanavond op zich prima kunnen eten bij Wokplanet. Bij alle buffetten voldoende keus. Indeling / sfeer van buffetten (met name dessertgedeelte) is met de tijd wel achteruit gegaan, was is het verleden beter/fraaier. Verder had ik het vlees van de plaat graag als een groter stuk gezien ipv allemaal kleine stukjes.

Het was weer heerlijk en lekker gegeten! Ik vond de aardappeltjes echt super lekker!
    Wat wel jammer was dat ons tirimisu toetje wel erg klein was.

Helemaal super. Ook voor de kids met zelf pizza maken

Altijd patat halen bij de hapsnap/ kwalitaria. Altijd prima kwaliteit! Vandaag een portie bitterballen gehaald, de bitterballen waren zuur van geur en smaak… terug gegaan om te melden dat de bitterballen niet meer goed waren zodat ze naar de andere bitterballen konden kijken of deze wel allemaal in orde waren. Deze jongen die mij geholpen had wist niet meer dat ik de bitterballen 5 min daarvoor had besteld en zei ‘ je krijgt nieuwe bitterballen van mij’ helaas was ik harstikke misselijk van de bitterballen en kon dus echt geen bitterballen meer zien… kreeg mijn geld terug. Had liever gezien dat de jongen een notitie maakte van de klacht en ging kijken wat er mis was zodat andere mensen geen bedorven bitterballen krijgen.

Prima gegeten. Vriendelijke en gezelige bediening die goed meedenkt.
    Amicaal maar correct. Eten was prima, goed op smaak en gewoon lekker. Wij komen hier zeker terug.

Margareth

Super eten en goede bediening. De tiramusi is heerlijk als nagerecht! Aanrader dit restaurant.

Wij hebben heerlijk gegeten, prettige bediening, een aanrader.

Sinds een paar maanden een nieuwe eigenaar en nieuwe naam.
    Heet nu happen en Stappen en is een culinaire aanwinst voor Papendrecht.
    Vriendelijk personeel en top kok in de keuken Warm aanbevolen.
    Wel tijdig reserveren want is niet zo groot, maar erg gezellig.

Jannie en Bert Lodonk

Een weekendje in Papendrecht… al googelend bij de Pepermolen uitgekomen… prachtige recensies gelezen en inderdaad: dit is een aanrader: vriendelijk personeel, lekker gegeten, leuke ambiance.

Bediening was super vriendelijk. Eten was niet wat ik verwacht had… spareribs aangebrand, tiramisu was een aanfluiting en niet zoals een tiramisu hoort te zijn. Carpaccio was ook niet de gewenste smaak, gekruidde aardappeltjes te zout om te eten. Jammer! In t verleden goed gegeten maar ons zie je hier niet meer.

Antonius Romsom

Eten was prima. Vlotte bediening. Het enigste minpuntje dat ik kan verzinnen is dat de tafels dicht op elkaar staan. Verder was het top.

Helaas geen goede ervaring, de bestelde jus`orange kwam uit een pak en was slecht, smaakte vies.
    Heb gevraagd om nieuw drankje maar de hadden geen jus`orange meer. Dus een ander drankje gekozen, Het kwaad was echter al geschied. Het hele menu lag zwaar op mijn maag. Teleurstellend dat dit op de rekening niet is gecompenseerd.

Wij waren afgelopen zaterdag in het restaurant in Papendrecht. Ontvangst en bediening was vriendelijk. Sfeer ontspannen en behulpzaam. Ik vond alleen de Tiramisu een aanfluiting. Twee lange vingers met daarover saus en een soort banketbakkers room. Dat kan echt niet. Wij zullen er niet snel meer terugkomen.

Eten en drinken waren gemiddeld: niet hoogstaand en qua volume ook eerder beperkt, maar 'redelijk' qua kwaliteit. De portie geleverde frietjes voor 10 personen was minder dan je elders voor 4 personen krijgt en bestond uit 4 kleine schaaltjes. Gelukkig hadden we geen grote honger, want voor extra portie frietjes vraagt men extra bedrag, wat in dit geval een echte schande is bij dergelijke kleine porties. Ook voor beetje brood vraagt men extra en een behoorlijk bedrag, wat men in andere restaurants gewoon vooraf bij krijgt. Idem voor de sla: 2 kleine soepkommetjes voor 10 personen! Extra portie = extra betalen. Prijs kwaliteit dus niet OK.
    De bediening was echter totaal ondermaats. Eén van de serveersters was zeer onvriendelijk en had het duidelijk niet voor Belgische gasten. We waren met 10 mensen en als er op een vraag, die niet iedereen kon verstaan omdat ze niet de moeite deed ook aan andere kant tafel te vragen of duidelijk te praten, niet dadelijk antwoord kwam, verdween ze en liet zich komende half uur niet meer zien, negeerde ons totaal. Het duurde meer dan 50 minuten vooraleer de bestelling van het eten werd opgenomen! En dit dan nadat we gevraagd hadden eindelijk de bestelling te willen noteren. Een andere serveerster werd hiervoor opgevorderd. De dame in kwestie wenste ons duidelijk niet te bedienen? De Nederlanders aan de tafel naast ons kwamen 25 min na ons aan en hadden hun voorgerecht al lang op vooraleer onze bestelling werd opgenomen.
    Ons ziet men alvast nooit terug in dit restaurant en ik raad dit restaurant aan niemand aan. Kan niet moeilijk zijn om beter te vinden, ook al verwachten we als 'op culinair vlak verwende' Belgen misschien meer!

IFFB audenaerd

Prijs kwaliteit, bediening en sfeer waren uitstekend.

Helga Stal

Helaas weinig glutenvrije producten. Geen allergenen kaart aanwezig.

Een gezellige en gemoedelijk restaurant. Met prima eten leuk en vriendelijk personeel. Kortom een aanrader.

Heerlijk gegeten, snelle en attente bediening en prijs/kwaliteit TOP! Bedankt Pepermolen en tot gauw!

Goed & gezellig restaurant, heerlijk gegeten. Uitgebreide en gevarieerde kaart. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Mwa... We komen hier niet meer terug. Eerst vergeten ze de ham bij het toch al simpele asperge voorgerecht, dan krijg je voor vier personen een schaaltje frietjes wat eigenlijk een portie is voor 2 personen. Dus bijbetalen voor extra patat. Ook een mini schaaltje salade voor vieren. Nee hoor, dan krijg je elders beter.

klein gefrituurd witvisje met dikke korst deeg brrr.... en dat met beetje friet en saus voor €18,50

Het eten en drinken was heel lekker. Er waren wat luidruchtige gasten. Dat hebben wij als nadelig ervaren.

Maar dat ligt niet alleen aan het restaurant maar een heel groot gedeelte aan de...

Zeker voor herhaling vatbaar

De recensies op deze site zijn (naar mijn mening) veel te hoog. Het eten was prima maar zeker niet bijzonder. Ik vind het restaurant helemaal niet gezellig, vanwege de drukte en het lawaai is het voeren van een gesprek haast onmogelijk. Er waren lange wachtrijen (20 min.) bij het vlees en het vlees was een beetje droog/taai. Vanwege rondrennende en gillende kinderen was het nog een hele opgave om je eten/drinken zonder te knoeien terug te krijgen naar je tafel. Ook vond ik het ontzettend warm in het gebouw, een airco zou fijn zijn.

Kortom: Wil je vooral snel eten en drinken zonder gezelligheid, prima. Wil je gezellig dineren en met elkaar praten, ga hier dan niet heen, ga dan vooral naar een andere wok.

Perfekte bediening. Zeer vriendelijk. Zelf een menu samenstellen voor een aantrekkelijke prijs is geweldig en dan alles nog overheerlijk!

Het eten was goed, niet hoogstaand maar ook zeker niet niet slecht.
    Omdat je een aanbieding krijgt (voor/hoofd/na voor 23,50) is de prijs ook goed, voor de losse kaart prijs krijg je erg weinig, ook kregen we met 4 personen 1 schaaltje patat, toen wij er nog wat bij vroegen werd dit op de rekening gezet. Ook werd er 3,50 gerekend voor een 1/2 sparerib, nogmaals verder was het eten zeker goed!