3. Betalen pin Visa Master Card

1340620462 80
1362205295 85
1419764849 72
1484519348 68

1. Nette bediening gezellige mensen goed eten. Ik raad het aan om eens een keer lekker te eten daar bij olympia.

2. Antonius Romsom

3. Eten was prima. Vlotte bediening. Het enigste minpuntje dat ik kan verzinnen is dat de tafels dicht op elkaar staan. Verder was het top.

4. Niet zo fijne ervaring. Zaterdagavond. Gezellig als het druk is in een restaurant, gezellig druk dan... Hier staan de tafels heel dicht op elkaar. Troffen het slecht naast een zeer luidruchtige groep; mensen die niet praatten maar schreeuwden alsof ze op de bouwplaats waren.
    Bediening erg snel, op het gehaaste af... Eten redelijk, maar de frites was - leek het wel - drie keer opnieuw gebakken; verbrand, hard en veel kleine stukjes. Aan het eind daar een opmerking over gemaakt. In plaats van excuses (ik zou me schamen dat ik zoiets opgediend had...) werd alleen gezegd dat we het eerder hadden moeten melden. Maar ik wil helemaal niet over zoiets onbenulligs als een bakje frites dat in elke willekeurige friteskraam 10 keer beter klaargemaakt wordt, moeten reclameren!!!
    Samenvattend: eten redelijk (prijs - kwaliteit), maar totaal geen 'uit-gevoel'.

5. Corrie van Doorn

Gezellig goede ontvangst en keurige bediening. Prima eten.

6. Hebben in het verleden meerdere keren na tevredenheid gegeten.
    We dachten gisteren eens we gaan weer eens kijken bij ons grieks restaurant.
    Hadden we eerst maar hier gegeken hadden we voor bereid geweest.
    Het was voor ons de laatste keer,de soep was goed maar het hoofd gerecht was slecht had een gerecht met vlees een een romige saus afgeblust met metaxa heb dit al meerdere keren gegeten daar.
    Altijd lekker maar gisteren was het echt slecht de saus proefde aangebrand toen ik er wat van zei werd het een discussie ik proefde verkeerd ik had het verkeerde besteld.
    Weet wat ik besteld heb en ook hoe het voorheen smaakte maar nu niet, dat kon niet.
    Sorry dacht dat klant altijd koning was maar hier schijnbaar niet.

7. Toen dit Grieks restaurant in Papendrecht kwam, was het eten top. We zijn toen vaak geweest. Helaas enkele jaren later fluctueerde de kwaliteit van het eten nogal. Over de moussaka had ik een meningsverschil met de mevrouw in de bediening, naar mijn idee kwam deze niet uit de oven, maar uit de magnetron. Daardoor een tijdje niet meer naar dit restaurant geweest.

Dit jaar maar weer eens geprobeerd en gisteravond voor de laatste keer. 2 Personen hadden de garnalen in kaassaus besteld, het duurste gerecht op de kaart. Helaas, de garnalen waren taai en hard. Hier een opmerking over gemaakt en we kregen na een kwartiertje een nieuwe pan, maar ook deze garnalen waren niet goed en de saus al helemaal niet. De mevrouw in de bediening kwam met een sacherijnig gezicht naar ons toe en vroeg: weer niet goed? Verder liet ze ons over aan de overigens wel vriendelijke ober, die wij al tientallen jaren kenden van andere Griekse restaurants. De friet en de rijst waren inmiddels koud en werden niet vervangen.

Aan de prijs werd niets gedaan, ter compensatie. Wel werden we verrast met een ijstraktatie en een likeurtje. Dit heeft ons bij nader inzien niet over de streep kunnen trekken. We waren een flink bedrag kwijt en gingen met honger naar huis. Dat is toch niet de bedoeling als je naar een restaurant gaat, lijkt mij. De derde persoon had een grillschotel die overigens wel goed was.

8. Voorgerecht mosselen smaakte goed. Kip met champignons (uit blik) erg flauw. Hoofdgerecht grillschotel goed. IJsbergsla met 2 mini blokjes feta en 1 olijf op een schaaltje geserveerd, erg karig. Voor mijzelf een verkeerd hoofdgerecht gekregen, kipfilet uit de oven in plaats van lamsvlees. Er werd een nieuw gerecht beloofd, maar mijn man heeft alleen zitten eten. Toen mijn lamsvlees kwam, lag dit op een laag broccoli met wortel die beide nog hard waren, met een vork niet te prakken en inmiddels de rijst en friet koud. Ik had er frietsaus bij gevraagd, niet gekregen.

Mijn man bestelde na afloop een irish coffee, waar we een half uur op moesten wachten. Bij navraag bleek het vergeten te zijn. Wel 3 verschillende bedienden aan tafel gehad. Er is niets met de rekening gedaan ter compensatie, ook geen drankje ofzo aangeboden gekregen. Voor ons dus niet meer.

9. Veel over gelezen. Ik kom uit Alkmaar en ga hier voor het eerst heen. Er staan goede recensies maar ook extreem slechte. Ik ben echt wel verwend wat Grieks eten betreft. De sfeer is gemoedelijk en goed, het personeel erg vriendelijk en lopen hun benen onder hun lijf vandaan. Ik las dat je soms lang moet wachten op je drinken. Dat zal toeval zijn geweest, wij hebben er echt op gelet maar geen enkel negatief daarover. Je wordt niet opgejaagd. Als ze in de haast voorbij lopen en je laat je lege glas zien dan heb je al snel na je nieuwe biertje.
    Het eten vonden wij heerlijk. Wij zijn altijd blij als je weggaat en de lekkere kruiden nog te proeven zijn. Dat hadden wij hier zeker. Niet over gekruid. De hoeveelheid super, de kwaliteit erg goed. De mensen stonden om kwart voor acht nog in een kleine rij bij de ingang om te wachten op een tafel. Wij waren hier erg tevreden. Wij werden zelfs erg blij van het half rennende personeel.
    Top, zeker voor herhaling vatbaar als we weer in deze omgeving zijn.

10. Erwin Hogeboom

Erg goed restaurant, lekker grieks eten van uitstekende kwaliteit. Sfeer geef ik een 7 omdat de stoelen wel erg dicht op elkaar staan. 2 keer per jaar in de regio een bon van 20 euro korting maakt de prijs ook erg gunstig, maar ook zonder bon komen we hier graag.

11. Mari en Henny

Veel gereisd in Griekenland en dan kom je in Papendrecht te wonen. Wij komen al enkele jaren ,ongeveer 6 maal per jaar, bij dit restaurant, op een normale doordeweekse dag, en kunnen alleen maar zeggen dat wij elke keer prima hebben gegeten met een uitstekende bediening door zeer vriendelijke medewerkers. Ook de eigenaar is altijd aanwezig en is een perfekte gastheer en daarom kunnen wij dit Griekse restaurant in Papendrecht bij iedereen aanbevelen.

12. Vanavond 20 april hier gegeten. Helaas was de gyros opgewarmd, lauw, en heel erg droog.
    We hebben nog nooit zulke smerige gyros op.

13. Gerrit Landstra

14. Wessel van heeswijk

Erg lekker maar trage services en slechte sfeer. Ik en mijn vrouw werden pas na 1.5 uur geserveerd omdat er een fout was gemaakt bij de bestelling.

15. Hier gaan we nooit meer naar toe; had een feestelijke avond moeten worden, Valentijn Dag. Hadden gereserveerd, het was er erg druk, waren gelokt met een bon die 20 euro korting gaf, toen we daar aankwamen konden we ondanks het reserveren naast een ander echtpaar gaan zitten voor het raam. Als het ware letterlijk op elkaar, dat vonden we niet fijn. Veel te dicht op elkaar! Toen we vervolgens om een ander tafeltje vroegen, konden we plaatsnemen vlakbij het " afhaalluik". Ook niet echt romantisch, waar we van te voren wel vanuit gingen bij een Valentijn Dag. Erg norse en onvriendelijke serveerster, wuifde het weg met; ja sorry, het is druk. We zijn toen opgestapt, geen goede reclame dus. Nooit meer, waardeloos!

16. jose en fanny

Leuk restaurant, de eigenaar is een goede gastheer. Je krijg waar voor je geld. Ze winnen op alle fronten.

17. Wij gaan hier absoluut niet meer eten. De helft van de patat was rauw en vet, de andere helft bijna zwart gebakken alsof het meerder malen opnieuw gebakken was. De lamsstoofschotel smaakte absoluut niet naar lam en er zat meer vet dan vlees aan. Beide schotels zaten vol met sperziebonen die absoluut uit blik/pot kwamen. Dit was de eerste en laatste keer dat wij hier gegeten hebben.

18. We zijn eerste kerstdag weer eens bij deze Griek wezen eten en ik kan zeggen mede uit naam van mijn vrouw. Het was weer geweldig, steengoed voorgerecht mijn vrouw varkenshaas met champignons en ik gebakken mosselen in zo een kroepoek achtig bakje, toen een lekker champignonsoepje met de opmerking dat mijn vrouw daar eigenlijk niet van houdt, maar dat ze er toch erg van heeft zitten smullen. Daarna samen de mixed grill gekozen en dat was weer zo als we dat hier gewend zijn "meer dan voortreffelijk". Uiteindelijk geëindigd met verschillende soorten ijs met verse vruchten, ook dit werd weer op een geweldige manier gepresenteerd, en zoals het bij ons te doen gebruikelijk is hebben we deze heerlijke ervaring weer afgesloten met koffie resp. cappuccino met daarbij een glas Kum Kwat. Ook de zoete witte wijn en voor mij de Samos maakte het voor ons kompleet af. Ook heb ik hier zo'n kleine negen jaar geleden mij afscheidsdiner met mijn collega's laten verzorgen. Ook dat was geweldig georganiseerd, dat als ik mijn oud collega's nog eens zie ze altijd teruggaan naar die voor ons onvergetelijke avond.
    Tot slot een opmerking van mijn vrouw vanochtend 2e Kerstdag de dag na dit besproken diner "Ik zou vanavond best weer willen. Ik denk dat dit het grootste compliment is wat je als restaurant kan krijgen. Je snapt het al een echte aanrader voor als je eens heel erg lekker uit eten wil. Wij zulle er in ieder geval nog vak te vinden zijn.

Adrie en Marion Hartog.

Ps. De bediening was ook weer geweldig met de sprankelende Griekse vriendelijkheid.

19. J. de Krijger

Al vaak wezen eten en elke keer is het weer een genot. Zeer goed eten,attente en vriendelijke bediening en prijs/kwaliteit verhouding is prima. Een regelrechte aanrader. Zeer goede Griek voor Papendrecht en ver daarbuiten !!!!!!!

20. Het beste restaurant waar ik ooit gegeten heb! Ik ben hier al meerdere malen geweest en het is elke keer weer een feestje. Super lekker eten, super aardig personeel enzovoorts. Gewoon top dus een echte aanrader.

21. sjoerd 236 punten

Met moederdag hier gegeten. 2 schotels besteld voor 5 personen, 1 met vis en 1 met vlees.
    verhoudingen kwa prijs vond ik wel iets aan de dure kant. vergeleken wat je krijgt als je gewoon los besteld.
    Verder vriendelijke bediening.

22. Helaas in tegenstelling tot andere positieve geluiden meld ik een negatieve recensie. Ik had tong besteld . De vis liefhebbers weten dat je daar echt van kan genieten. neem hem niet bij (deze) Griek ! Het was een hele grote tong een prachtexemplaar....helaas kwam hij uit de frituur!! Kon wel janken, met zo'n geweldige vis zo omgaan, en dan daar 27.50 voor betalen snik... nooit meer hier.

23. Is gewoon een hele goede Griek! Een aanrader!

24. Al vaak hier gegeten. Het eten is prima. Alleen jammer dat ze vergeten op de drankjes de winst binnen te halen. Je moet heel vaak zelf vragen om nog iets te drinken. Wel aardig personeel. En als je vragen hebt, leggen ze het ook echt uit. Dus geen supertent, maar wel leuk en je kunt er lekker eten.

25. Voor het eerst in dit restaurant geweest.Hadden goede berichten gehoord die wij niet kunnen beamen.Het restaurant is niet erg sfeervol en heeft meer weg van een eetschuur.Snel bestellen en snel weer weg want er staan nog meer klanten te wachten op een tafel.Het eten is goed,maar de drankjes werden vergeten...we moesten er telkens om vragen.Door de drukte vergeten ze dit dus.De vuile borden,bestek en ander servies werden opgestapeld buiten de keuken.Afwassers konden de berg niet doorkomen,omdat hij alleen aangevuld werd.Wij zaten er dus naast aan een tafeltje en dat komt niet ten goede aan de eetlust.Vond het erg onhygienisch.Ons zien ze hier niet meer terug...

26. Hier samen met mijn partner voor het eerst zaterdag 24 juli uit eten geweest. In een woord super! De rode huiswijn smaakt erg goed! Ook het bekende Griekse drankje ' Ouzo' als welkomstdrankje. Het eten heeft ook heerlijk gesmaakt, was ruimschoots voldoende en een heerlijke salade erbij gekregen.

We komen hier zeker vaker terug!

27. Zaterdag 25 juni voor het eerst wezen eten in dit Griekse restaurant.

Om 19.00 uur zat de zaak vol en kreeg ik een gezellige indruk, niet de typische Griekse inrichting, maar wel netjes verzorgd. Met veel mensen wel luidruchtig. De kaart werd snel gebracht met een lekker drankje erbij, tot zover alles prima. Bestelling werd ook snel opgenomen, eten kwam goed door met voldoende tijd tussen voor en hoofdgerecht, daarna vertrokken veel mensen dus veel rustiger in de zaak, eten was heerlijk, eerder te veel dan te weinig. Alleen hadden we ondertussen veel dorst gekregen, personeel overigens zeer vriendelijk, maar lopen een aantal keer voorbij en zien duidelijk dat we lege glazen hebben en klaar zijn met eten! Uiteindelijk hebben we zelf maar om nog een drankje gevraagd en uiteindelijk de dessertkaart, toetje weer helemaal goed! Tip verkoop meer drank dat is ook goed voor je omzet! Conclusie: prima restaurant, maar zeker nog ruimte voor verbetering! Leer je personeel ook verkopen en inspelen op de situatie en loop niet snel voorbij!

28. Vanavond heerlijk gegeten bij Olympia in Papendrecht. Mooi opgemaakte borden en goede kwaliteit.

De huiswijn is ook erg lekker! We werden gastvrij ontvangen en gaan zeker vaker naar dit restaurant!

Ook de bediening is erg vriendelijk!

29. We komen hier al jaren,

Geweldig lekker eten en altijd goed en veel.

Vanavond ook geweest maar nu was ook de prijs ineens `veel`.

Niet veel bijzonders genomen maar vanwege een aanhoudende populariteit zijn de prijzen stelselmatig gestegen.

Ze moeten uitkijken dat ze zich de markt niet uitprijzen.

Verder zou er meer moeten worden gedaan voor vaste klanten.

30. G.de.Bus

Gisterenavond zat de hele zaak vol 100%.

Mensen zaten zelfs te wachten voor bij de bar tot dat er een tafel vrij kwam.

Ondanks dat het zo druk was alles perfect.

Complimenten aan het voltallige personeel!

We hebben heerlijk gegeten.

Hartelijk Dank.

31. c. den hartog

Heerlijk gegeten. Gyros tiganaki heel lekker. We komen zeker terug.

32. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.

De stifado is aan te bevelen!

We zijn hier nu reeds 3 maal geweest.

En we zullen zeker vaker gaan.

33. We zijn hier al diverse malen wezen eten en dat is altijd prima bevallen, qua sfeer, eten en bediening absoluut een aanrader!

34. Heerlijk gegeten, komen hier regelmatig.

Eten ruim voldoende en erg lekker. Bediening zeer vriendelijk.

Voelen ons hier thuis.

35. E. Dijkstra

Wij hebben hier gegeten en het was echt heel goed, de bediening is vriendelijk en behulpzaam en niet opdringerig. Het vlees is mals en goed gekruid. Zeker een aanrader.

36. Hartelijke ontvangst en vriendelijke bediening tot laat in de avond. Lekker vers, warm stokbrood met tapenade en kruidenboter vooraf. Voor- en hoofdgerechten zijn heerlijk!

Voor iedereen voldoende keus en zelfs leuke kindermenu's voor € 7,50. Top! We gaan zeker nog een keer terug.

37. Tijdje terug hier gegeten met zn vieren. Het eten was okay, maar niet super. Denk niet dat het voor herhaling vatbaar is. Bediening was erg vriendelijk.

38. We zijn hier eerder geweest en de kwaliteit van eten is zeer goed, helaas vanavond mochten wij dat niet ervaren.

Ruim van te voren gereserveerd om 20.00 uur, netjes op tijd aangekomen. Moesten we zo lang wachten zonder informatie te krijgen dat we ergens anders zijn wezen eten, jammer.

39. Wij zijn er al diverse keren wezen eten. Goede kwaliteit wordt geleverd tegen een zeer acceptabele prijs. Personeel is zeer vriendelijk en weet op alles een toelichting te geven. Het enthousiasme van het personeel moet soms afgeremd worden, maar ik krijg het idee - ook in andere restaurants - dat wij tot de weinigen behoren die van zo'n avond ook een uitje maken. Dus we willen graag van ca. 19.00 - 22.00 uur rustig eten.

40. Ik eet bijna alle zondagen bij dit griekse restaurant, en dat is niet voor niks.

De bediening is snel, vriendelijk en doet zijn werk correct.

Het eten is gewoon goed en betaalbaar.

Ook hebben ze vaak aktie's met kortingsbonnen.

De eigenaar is een vriendelijke man die altijd even een praatje komt maken. De omgeving is sfeervol en schoon. Ja, wij komen graag bij deze Griek.

41. Tafeltje gereserveerd voor 4 man, vervolgens 3 kwartier moeten wachten. Eten top, maar de bediening diep chagrijnig. Geen aanrader.

42. Aangesloten bij een keten tegenwoordig, maar het is er niet minder om geworden, eigenaar en naam zijn nog hetzelfde trouwens.

Erg gezellig opgezet, goed eten en vriendelijke bediening, zeker een aanrader.

43. Nieuwe eigenaar nieuwe naam! De keuken is verbetert maar het personeel is nog steeds matig. Verder een mooi restaurant waar je voor een redelijke prijs een redelijke maaltijd kan eten. De wijn is super maar daar kan weinig mis aan gaan.

44. breedveld

Toppie!

45. Gezellig, goede bediening, lekker eten

46. Een grieks doch modern restaurant ook al houd je niet van Grieks toch aan te bevelen ook vegtarische gerechten !