Bezorgrestaurants in de buurt van Délifrance

1. Vanmiddag een waardeloze bijzonder ongezellige high tea voorgeschoteld gekregen a 16,95 pp. Echt schandalig. Een in stukken gesneden chocolade broodje, wat bonbons en wat stukjes brood. Heel ongezellig op een bordje op tafel gekwakt. Nooit meer. Kijk eens bij uw collega's in Apeldoorn delifrance Papendrecht. Zo hoort een high tea te zijn! Ook geen personeel die even vraagt of alles naar wens is, thee werd niet aangevuld. Kortom grote misser!

2. Zojuist 2 broodjes besteld waarvan 1 met zalm. Voordat we de broodjes kregen waren we ruim een half uur verder terwijl er vrijwel niemand in de zaak was. Bestelling gekregen, naar huis om broodjes te eten. Bij de eerste hap van broodje zalm breken bijna mijn kiezen af op iets wat tussen de zalm en het broodje ligt. Met open vouwen van het broodje kom ik ook nog eens katoen tegen op de zalm. En daar betaal je dan 4,75 voor. Ronduit schandalig en smerig. Nooit meer delifrance Papendrecht, wat is dat achteruit gegaan zeg.

1,3