Hier zie je hoe de meningen over de De Pepermolen verdeeld zijn.

1. Gezellig ingericht restaurant, niet te groot wat de sfeer ten goede komt. Vriendelijk, spontaan personeel en zeker niet opdringerig, waardoor ze er voor zorgen dat je een heel welkom gevoel krijgt. Ze gunnen je ook de tijd om te eten en na te genieten (je wordt niet weg gekeken voor de volgende gasten). Het eten is van zeer goede kwaliteit en je krijgt er zeker voldoende. Complimenten aan de chef. Het is de tweede keer dat we er kwamen en we komen er zeker terug.

2. Rustig en net restaurant. Eten smaakte prima, biefstuk was iets te ver gebakken maar over het algemeen dik tevreden.

3. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

4. B. de Leeuw

Heerlijk gegeten! Was echt top. Echt een aanrader. Alles met zorg en aandacht bereid, en fijne smaakcombinaties. Ook de bediening was top. Hier gaan we zeker terugkomen!

5. Super relaxte sfeer en heerlijk eten.

6. Dennis Pelle

Leuke gezellige sfeer, met bijpassende muziek. Eten was zeer goed, goed vlees, genoeg groente en de annanas soep was verassend. De zoete smaak van de framboos ijs met slagroom in combinatie met de fris zure smaak van de ananas en de kleine chocolade snippers maakt het tot een uitstekende combi.

Aanrader voor als je gezllig en lekker wilt uit eten voor een goede prijs.

7. Ralph Zink

Het eten was perfect. Het was een rustige avond maar hebben ons genoeg vermaakt. Hebben in een rustige sfeer goed bij kunnen praten. Gezellig ingericht.

8. Wessel Verlek

Ook al was het een rustige avond was het evengoed gezellig, met name door het vriendelijke personeel en gezellige inrichting (klein/knus restaurant).

De kalfsoester beviel prima, lekker mals, evenals de zalm. Tevens vond ik de Carpaccio een van de betere die ik heb gegeten (*vervent Carpaccio-eter :-).. ).

Prima prijs/kwaliteit verhouding, zeker gezien het vlees.

Tot de volgende keer!

9. Gerard Zwiers

Gisteren met familie bij jullie gegeten. Ook deze keer was het eten weer lekker. Sfeer is gemoedelijk, vriendelijk personeel en leuke prijzen.

10. Voor de eerste maal bij jullie gegeten, was prima in orde. Goed vlees (waar kopen jullie dat in?). Wij vonden het zeer zeker voor herhaling vatbaar!! De rode wijn is prima, heerlijke fruitige smaak, je leest wel jullie hebben er 2 tevreden klanten bij.

11. Jelle Both

Super lekkere spareribs gegeten! Kom zeker nog een keer langs.

12. J de Koning

Wij hebben zaterdag bij De Pepermolen gegeten. Het was heerlijk en de bediening erg goed.

13. Prima eten voor een redelijke prijs. Aangezien we op een woensdagavond er zaten was het erg stil, dus kan niet helemaal zeggen hoe de sfeer op een avond in het weekend is. Goede service verder, weinig op of aan te merken verder.

14. kees

Lekker gegeten maar het restaurant zit op een rare plek. Onderin een flat met uitzicht op de stoep en water. Het eten was goed. Uitgebreide kaart met seizoen gerechten.

Minpuntjes:

1 De pepermolen zoals het restaurant zich noemt moet zijn naam eer aan doen. Dus echte pepermolens op tafel en niet van die standaard glazen peper en zout molens. Ook gepeperde gerechten zou goed passen. Waarom staat er eigenlijk zout en peper op tafel? Het eten was goed en heb er dus geen gebruik van gemaakt.

2 De bediening ging even naar buiten om een hond te aaien. Daarna kreeg ik mijn eten. Toch even handen wassen lijkt me?

3 Een bier/drankkaart heb ik niet gezien. Oja en er zijn geen bubbels verkrijgbaar....

15. Vaste klant hier, heerlijk gegeten, zoals altijd gezellig en prima service!

16. Super gezellig, vrolijk personeel! En heerlijk eten! Top👍

17. Bert en Kim

Lekker gegeten. Ben je echte een veelvraat dan is het misschien wat beperkt qua hoeveelheid.

18. Mirjam

Een leuke en gezellige tent.

19. Marjan en Gerard

Het eten in de Pepermolen was heerlijk en op temperatuur. De bediening was vriendelijk en ongedwongen. Prijs, kwaliteit en sfeer goed in balans. Verwacht geen toeters en bellen.

21. Op maandagavond voor het eerst bij De Pepermolen gegeten en beviel prima. De paté van Fazant en vervolgens de Eendebout waren erg lekker. Gelukkig ook prima gebakken friet en goede mayonaise erbij. Service is gewoon goed en relaxed. Fijne muziek op de achtergrond. Kortom, een fijne eerste kennismaking met dit restaurant.

22. Op zaterdag avond gegeten in de Pepermolen. Werd ons aangeboden door onze baas. Ondanks dat alles vol zat, uitstekende bediening en vriendelijk. Heerlijk gegeten, bordjes leeg, Zeker voor herhaling vatbaar.

23. Wij hebben hier gisteren met 4 personen gegeten. Doordat de kaart recent was veranderd (op de website staat nog de oude kaart) viel het qua keuze voor ons een beetje tegen. We hadden vooral brood met smeerseltjes, als hoofdgerecht de mixed grill en de Ierse biefstuk, maar vond het niet heel erg bijzonder. Weinig groente, wel heel goed vlees. Twee van ons hadden als toetje het ananas 'soepje' genomen, die was echt mierzoet en niet lekker. Al met al wel lekker gegeten, alleen weet ik niet of wij nog eens terug gaan.

24. John van Beest

Lekker en goed eten. Hier kan en mag je nog de tijd nemen om gezellig te tafelen.

25. Jacco Hessing

Een rustige dinsdagavond. Bediening was relaxed en servicegericht. Prima! Een goede kaart met voldoende keuze. Het eten was gewoon goed. Hier kom ik zeker nog een keer terug.

26. Zeer gezellig en gastvrij restaurant waar je heerlijk kunt eten.

27. Heerlijk gegeten, alle borden waren leeg. Gemoedelijk, een goede prijs kwaliteit verhouding.

28. Blankesteijn

Prettige persoonlijke benadering en echte gastvrijheid. Prima eten en een net verzorgd restaurant. Ligging is wat minder representatief (tussen woonwijk/hoogbouw).

29. Een prima zaak, het geserveerde is van uitstekende kwaliteit. De bediening is relaxed en opgewekt aan het werk. Met genoegen zitten we zo af en toe aan tafel bij de Pepermolen.

30. Op dinsdagavond gegeten bij De Pepermolen. Een rustige avond met plezierige bediening gehad. De dames hebben humor en dat hebben wij zeer gewaardeerd! Prima gegeten en gedronken. Zeker een aanrader, al verwacht je dat wellicht niet op die locatie.

31. Prima zaak, zeer goed eten voor een juiste prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten.

32. Eten goed, bediening ondanks dat er geen andere gasten waren slecht, heb zelf 4 x moeten roepen om bediening. Antwoord "ik ben met voorbereiding bezig".

33. Anne-Mieke

Prima ontvangst, relaxe bediening. Prima eten. Goede ambiance, geen harde muziek.
    Voor herhaling vatbaar!

34. Nineke Schildwacht

We hebben heerlijk gegeten. Alleen viel ons op dat de menukaart nog exact hetzelfde was als verleden jaar.

35. Het restaurant ligt op een plek waar niet heel veel sfeer is (grote gebouwen, parkeerplaatsen en Domino's pizza), desondanks viel de sfeer binnen ons mee. Dit kwam met name door de vriendelijke bediening die alert was en regelmatig kwam vragen of alles naar wens was. Erg lekker gegeten, zowel vlees als vis was prima van smaak. Genoten van het toetje, stroopwafelijs. Wij komen zeker nog eens terug.

36. Henk Berendsen

Het eten was prima in orde. Ook de bediening was goed: vriendelijk en attent. Op een doordeweekse avond (woensdagavond) kun je niet veel sfeer verwachten en dat was er dus ook niet. Dat lag absoluut niet aan de kwaliteit van het restaurant.

37. Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag, zeker voor herhaling vatbaar. Wij hadden een menu voor 2 combinatie met vis en vlees, zeer goed bevallen. Alles was perfect.

38. Lenie van Pelt

39. R.van Vianen

Prima eten, en de bediening is zeer goed en vriendelijk. Dit was de 2e keer voor mij en zeker voor herhaling vatbaar.

40. Heerlijk gegeten. Prima en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

41. We hebben een heerlijke avond gehad in de Pepermolen. Vriendelijke bediening, goed eten en een gezellige sfeer! We zullen er zeker nog eens heengaan!!

42. Heerlijk gegeten, ook voor mijn zoon met gluten en lactose intolerantie was er genoeg. Hij heeft gesmuld! Vriendelijk personeel, gezellige moderne inrichting.
    We gaan zeker nog een keer.

43. Eten was super, bediening ook. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was, sfeer goed!

44. Op zaterdag gegeten. 2 obers, is eigenlijk één te weinig. Eten was voortreffelijk. Niet te veel, niet te weinig.

45. Gert en Fredy van Panhuis

Wij waren een weekendje in het Golden Tulip hotel in Papendrecht en zochten op deze website alvast een goed restaurant, zo kwamen we bij de Pepermolen terecht. Een goede keuze, we werden hartelijk ontvangen. Ondanks dat er eerst geen plek was omdat we niet gereserveerd hadden, mochten we na 5 minuten aan de bar te hebben gezeten meteen aan een tafeltje plaatsnemen. Het eten was erg lekker en de bediening gezellig, een aanrader!

46. Vanavond voor het eerst hier gegeten, het eten was super lekker, vriendelijke bediening en de tournedos is aan te raden! Ook de kruidenboter en tomatentapenade is erg lekker. De prijzen zijn zeker niet te hoog, al met al een leuke avond.
    Minpuntjes zijn: duurde erg lang voor de borden opgehaald werden terwijl het heel rustig was, hygiene van het herentoilet kan beter en er hingen spinnewebben in het restaurant.
    De kwaliteit van het eten was wel super, al met al een echte aanrader!

47. Gisteravond dankzij eet.nu hier terechtgekomen. Gezellige sfeer, vriendelijke en attente bediening en geen poespas, maar lekker eten voor niet te veel geld. Het weekendmenu zat goed in elkaar. Ik had alles met vlees, mijn vriendin alles met vis. Alleen de chilie saus bij de gamba's en de friet bij mijn ossebucco waren geen logische combinaties. De porties zijn ruim voldoende en het desem rood vooraf is echt geweldig, net als het ijs. Een gezellige avond met heerlijk eten en een schapppelijke prijs.

48. Al meerdere malen in de Pepermolen gegeten. Overwegend heerlijke mensen, in bediening, en ook de bedrijfsleider is een leuke en aimabele vent. Hygiene en kwaliteit zijn wat mij betreft goed, de meeste gerechten zijn super en kloppen, en de prijzen liggen in de eetcafe regionen. Prettig!

49. Jelle Jettema

Afgelopen week heb ik voor het eerst in de Pepermolen gegeten. De bediening vond ik zeer vriendelijk en gastvrij. Mijn ervaring met het eten was zeer goed, met name de lamshaas (een echte aanrader). Overigens vond ik de rekening ook meevallen.

Kortom, mij zien ze snel weer verschijnen!

50. Recensie over Quikly. (onderdeel van de Pepermolen)

Geholpen door een jongeman die geen enkele ervaring in het cafetaria gedeelte heeft (wel vriendelijk). Hij heeft toen iemand erbij geroepen die echt onvriendelijk/chagrijnig was.

Wij zagen als klant haar met tegenzin alle producten in de friteuse smijten. Later is er nog een nieuwe portie friet bij de friet die al aan het bakken was toegevoegd. Hierdoor krijg je natuurlijk slappe/rauwe en half gare patat. De bitterballen waren niet gaar en de viandel was verbrand.

Kortom, ik kom hier niet meer terug!

2,6
  51. Ondanks dat de bediening de bestellingen af en toe een beetje door elkaar gooide, hebben we hier lekker gegeten. Het was heel erg rustig (maandagavond) maar de sfeer was goed.

52. Wat hier geserveerd wordt is geen haute cuisine....maar wel oerdegelijk! Niks op aan te merken, gewoon heel erg lekker. Je merkt dat hier wordt nagedacht over de samenstelling van de gerechten en de presentatie daarvan en daarnaast is ook de ambiance en de bediening gewoon top. De prijs is echt on-Papendrechts!

Kortom....echt een restaurant om vaker terug te komen.

53. A van Loon

Door Dee&Ton.

03-11-2010. De wild schotel geprobeerd, is een echte aanrader.

Was uitermate goed.

54. Uitstekend restaurant. Met hun nieuwe kaart hebben ze weer een grote kwaliteitsslag gemaakt. Er wordt gebruik gemaakt van uitzonderlijk mooie producten, en die worden door de kok zeer vakkundig bereid! De bediening is hier zeer correct en vriendelijk.

Kortom, voor ons een van de betere zaken!

55. De bediening is gewoon goed.

Het sfeertje kan iets minder kil kwa aankleding, de plantjes waren half verlept en ik had als aankleding m'n naam gepromoot door echte pepermolens op de tafel te zetten en aan de wand wat schilderijen\doeken met pepers te hangen of er een muurschildering van laten maken!

Het voorgerecht (gamba,s) was superlekker, dus dat beloofde wat voor het hoofdgerecht maar...
    De Mixed Grill viel tegen, erg jammer, had graag meer vlees op m'n bord gezien en wat minder laf van smaak had ik ook niet erg gevonden.
    Beetje suffe garnering met snijbonen kwa kleurenpalet!
    Het oog wil ook wat!

Het sorbetijs was niet lekker, het verse fruit wat erin zat dan weer wel.

Maar ik heb evengoed een gezellige avond gehad.

En deze recensie is niet bedoeld als sneer maar als commentaar waar de sfeer en het eten mee verbetert kunnen worden!

6,7
  56. Marjolijn

Erg lekker gegeten.

Bediening is erg vriendelijk.

Leuke avond gehad.

57. Viel erg tegen na het lezen van de positieve recensies. Het is gezellig als je van een klaslokaal met een systeemplafond houdt.

Voorgerecht was in orde, hoofdgerecht mixed grill viel tegen (vlees niet echt mooi) en nagerecht was echt slecht. (creme brulee smaakt verkoold en ijsgerecht is gewoon goedkoop van smaak zoals supermarkt huismerk; chocoladeijs smaakt niet naar chocolade en vanilleijs is mierzoet).

Bediening is correct.

4,1
  58. Zijn met het jaarlijkse familie etentje naar de Pepermolen geweest. De afspraken die vooraf gemaakt waren, zijn correct uitgevoerd.

Het eten was heel goed en voor elk wat wils. Prima kok.

De bediening was heel leuk. Suzan, we werden allemaal verwend.

De prijs tenslotte was een meevaller.

Een aanrader.

59. Peter en Joan

Gisteren avond wezen eten bij de pepermolen, een restaurant met sfeer, goed eten, en een zachte uitstraling. De bediening is erg vriendelijk en ze geven je het gevoel een gewenste klant te zijn. De prijs was in verhouding tot eten zeer goed. Het eten was namelijk voor treffelijk en daarbij was het aan het einde van de avond een lage rekening.

We hebben erg genoten en bevelen u de Pepermolen zeker aan.

Mvg,

Peter en Joan.

60. De Pepermolen is nog steeds een leuk en gezellig restaurant. Zeker de sfeer en uitstraling is sterk verbeterd.

Het eten wordt er alleen maar beter, hulde aan de kok en tevens eigenaar Arnold. Als het zo blijft zal ik er zeker regelmatig blijven komen. Ik kan iedereen die niet te duur maar goed en gezellig wil eten de Pepermolen aan bevelen.

61. We zijn hier nu een paar keer geweest en het bevalt ons echt uitstekend. De kaart is best uitgebreid, de prijzen vallen reuze mee en de bediening is echt top! Een fijn restaurant om even lekker onverwacht uit eten te gaan!

62. C.A. Reijns

Uitgebreide menukaart, uitstekende kwaliteit,
    ongedwongen bediening, komen er graag terug.

63. p. groenendijk

lekker gegeten en goed betaalbaar.de bedienong is vriendelijk en bereid de gasten een fijne avond te bezorgen ze doen er alles voor

64. Leuk adres voor tussendoor

65. Jolande Eijgermans

Perfect!
    Je komt hier telkens terug!

66. Zeker de tournedos is aan te bevelen. Doen echt hun best (ondanks de verbouwing).

Vorige pagina