De Pepermolen in Papendrecht

Stel zelf uw heerlijke 3-gangenmenu samen - vanaf €19,50!

Er is volop gratis parkeergelegenheid rondom ons restaurant.

Op ca. 150m stoppen buslijnen 14/15 en 91, bij halte Willem Dreeslaan.

De Pepermolen staat voor hartelijk, welkom, ongedwongen en ontspannen. We zetten u heerlijke gerechten voor, en blijven daarbij aardig voor uw portemonnee: voor slechts €19,50 / €22,50 kiest u de heerlijkste gerechten in een volledig driegangenmenu!

We werken graag met seizoens- en streekproducten. Mede daarom vernieuwen wij onze kaart iedere paar maanden. We bieden u daarnaast een kleine, gezellige bar en een keurige rookruimte.

We nodigen u van harte uit om met 2... 8... of misschien wel 30 personen bij ons te komen eten. Gezellig met z'n tweetjes of juist met het hele bedrijf: ons nieuwe concept is er ideaal voor. Zo ook onze ruimte: het restaurant is voor groepsuitjes en feestjes in 2 delen te scheiden. Daarbij zijn dan ook bijvoorbeeld verschillende buffetten, eigen muziek etc. mogelijk.

Bekijk gauw hieronder onze menukaart; dan weet u precies wat we bedoelen!

• Rookruimte

1420505502 82
1427482036 82
1511200448 76

1. Chantal

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Aanrader!

2. We hebben heerlijk gegeten, de sfeer is heel goed en de bediening top. Tussen de gerechten door hoefde we niet te lang op het eten te wachten dus dat was ook super.
    Het enige minpuntje was de sorbet waar citroenijs in zat, je verwacht iets zoets en dit was super zuur en er zat iets in wat de sorbet deed borrelen, ik denk dat het een overrijpe kiwi was die hier de oorzaak van was.

3. Mooi 3 gangenmenu met goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening. Sfeer in de hut kan wel een oppimper gebruiken.

4. Een tijdje terug zijn we bij de Pepermolen wezen eten en we werden erg vriendelijk ontvangen. Op de bediening valt dus ook niks aan te merken, die was erg goed. De kwaliteit van het eten had daarentegen beter gekund. De biefstuk was doorbakken ipv medium en de mixed grill viel ook wat tegen. Wel een leuk prijsje voor een 3-gangenmenu!

5. Ron Coenraad

Heerlijk gegeten en gedronken een hele gezellige sfeer en vriendelijk personeel

6. E v Rijnberk

Sinaasappelsap stond al poosje klaar. Jammer niet vers! Water onderin en bovenop drab.
    Cappacio stond waarschijnlijk ook al poosje in de koeling en was vrij drassig en smaakte naar niks.
    Hoofdgerecht was goed te doen we stikte ook dan van de honger.
    Was leuk maar voor ons geen volgende keer meer.
    Mag dan goedkoop zijn maar ik betaal liever wat meer voor wat meer kwaliteit.

7. Jacques de Leeur

Gezellig en lekker gegeten. Voor die prijs kan het ook wat vaker.

8. Kees den Hartog

Met een aantal vrienden heerlijk gezellig gegeten, ieder vond het fantastisch na een dagje fietsen en museumbezoek in Dordrecht. Aangeraden door onze zoon, die onlangs ook bij u gegeten heeft!

9. Hubert

Heerlijk gegeten in een rustig en kleinschalig restaurant.

10. Heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden.
    Het ging wel (erg) vlot achter elkaar de gangen.
    Mogen wel vaker om drinken langskomen.
    Maar totaal: top, gezellig en mooie prijs.

11. Het was prima. Niet meer niet minder.

12. Het was even afwachten hoe het zou zijn, omdat we hier nog nooit geweest waren.
    Maar het was er top en gezellig.
    We kregen allemaal ons eten tegelijk en het was meer dan genoeg.
    Alleen jammer dat ze geen kaasplankje hadden als dessert, maar goed, je kunt niet alles hebben. Bedankt voor de fijne avond!

13. Wij waren met 6 personen. En hebben heerlijk gegeten.
    Maar ook de sfeer met het personeel, was vrolijk en gezellig.
    Alles werd mooi op gediend. En goed warm, lekker en meer dan voldoende. Wij als papendrechter komen er wel eens vaker. Maar onze gasten waren zeer te vreden.
    Kortom wij moeten eigenlijk vaker aan tafel schuiven bij de pepermolen.

14. Erg lekker gegeten voor een leuk bedrag. Personeel was erg vriendelijk.

15. Leuke tent. Prijs past goed bij de kwaliteit. Geen grote hoeveelheden zodat het toetje er ook nog netjes bijpast.

16. M.Vlasblom

We vonden alles goed. We komen nog wel eens terug.

17. Lekker en goed eten voor een leuke prijs!

18. Fijne sfeer leuk en deskundig personeel goede keuken.

19. Zeer gemoedelijk restaurant. Erg sfeervol en niet overvol. Lekker eten, komen zeker terug.

20. Het was heerlijk (lamshaas)

21. Arend v.d. Waal

Zeer smaakvol en super vers. Voor een leuk prijsje.

22. Lekker gegeten! Super bediening.

23. Antonissen

Al diverse malen hier gegeten en steeds weer goed.

24. Hartelijke ontvangst, snelle en vriendelijke bediening en prima eten. Wij komen hier zeker terug

25. Het eten was goed. Omdat het aardig druk was hebben ze waarschijnlijk niet gezien dat wij na onze hoofdmaaltijd zeker 20 min hebben zitten wachten om ons nagerecht door te kunnen geven. Terwijl ze zeker 10 keer langs ons heen liepen met eten voor de andere tafels. En wat we ook fijn vinden als ze komen vragen tijdens de hoofdmaaltijd of alles naar wens is of dat er nog iets nodig is maar ook dat waren ze vergeten. Jammer want de andere keren was de bediening stukken beter.

26. Willem Robert van Dijk

Prima restaurant en ambiance met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Voorkomende ontvangst, prettige bediening en service. Kortom: een aanrader!

27. Marijke van Andel

Ik kwam alleen en werd ontzettend fijn ontvangen. Het eten was er mega snel en de bediening kwam vragen of het smaakte. Lekker sfeertje, schone tent en lekker eten voor een normale prijs.

28. Erg lekker eten, en voor een 3 gangenmenu ook nog eens goed betaalbaar!

29. Wat een leuke zaak. Geen poespas, maar gewoon heerlijk eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening. Enige minpuntje vonden wij de vele rookpauzes vh personeel terwijl de zaak goed vol zat.

30. klijntjeklijn@hotmail.com

Vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit is goed. Lekker gegeten.

31. Onvergetelijke avond. Echt genoten, dankzij de inzet van alle bij het bedrijf betrokkenen.

32. Leuk, lekker, geen gedoe, gewoon goed.

33. Henny van Veldhuizen

Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
    Bediening vlot maar beetje familiair wel erg vriendelijk bar dame beetje stuurs.
    Al met al boven verwachting!

34. Het was weer heerlijk en lekker gegeten! Ik vond de aardappeltjes echt super lekker!
    Wat wel jammer was dat ons tirimisu toetje wel erg klein was.

35. Prima gegeten. Vriendelijke en gezelige bediening die goed meedenkt.
    Amicaal maar correct. Eten was prima, goed op smaak en gewoon lekker. Wij komen hier zeker terug.

36. Margareth

Super eten en goede bediening. De tiramusi is heerlijk als nagerecht! Aanrader dit restaurant.

37. Wij hebben heerlijk gegeten, prettige bediening, een aanrader.

38. Een weekendje in Papendrecht… al googelend bij de Pepermolen uitgekomen… prachtige recensies gelezen en inderdaad: dit is een aanrader: vriendelijk personeel, lekker gegeten, leuke ambiance.

39. Bediening was super vriendelijk. Eten was niet wat ik verwacht had… spareribs aangebrand, tiramisu was een aanfluiting en niet zoals een tiramisu hoort te zijn. Carpaccio was ook niet de gewenste smaak, gekruidde aardappeltjes te zout om te eten. Jammer! In t verleden goed gegeten maar ons zie je hier niet meer.

40. Helaas geen goede ervaring, de bestelde jus`orange kwam uit een pak en was slecht, smaakte vies.
    Heb gevraagd om nieuw drankje maar de hadden geen jus`orange meer. Dus een ander drankje gekozen, Het kwaad was echter al geschied. Het hele menu lag zwaar op mijn maag. Teleurstellend dat dit op de rekening niet is gecompenseerd.

41. Wij waren afgelopen zaterdag in het restaurant in Papendrecht. Ontvangst en bediening was vriendelijk. Sfeer ontspannen en behulpzaam. Ik vond alleen de Tiramisu een aanfluiting. Twee lange vingers met daarover saus en een soort banketbakkers room. Dat kan echt niet. Wij zullen er niet snel meer terugkomen.

42. Eten en drinken waren gemiddeld: niet hoogstaand en qua volume ook eerder beperkt, maar 'redelijk' qua kwaliteit. De portie geleverde frietjes voor 10 personen was minder dan je elders voor 4 personen krijgt en bestond uit 4 kleine schaaltjes. Gelukkig hadden we geen grote honger, want voor extra portie frietjes vraagt men extra bedrag, wat in dit geval een echte schande is bij dergelijke kleine porties. Ook voor beetje brood vraagt men extra en een behoorlijk bedrag, wat men in andere restaurants gewoon vooraf bij krijgt. Idem voor de sla: 2 kleine soepkommetjes voor 10 personen! Extra portie = extra betalen. Prijs kwaliteit dus niet OK.
    De bediening was echter totaal ondermaats. Eén van de serveersters was zeer onvriendelijk en had het duidelijk niet voor Belgische gasten. We waren met 10 mensen en als er op een vraag, die niet iedereen kon verstaan omdat ze niet de moeite deed ook aan andere kant tafel te vragen of duidelijk te praten, niet dadelijk antwoord kwam, verdween ze en liet zich komende half uur niet meer zien, negeerde ons totaal. Het duurde meer dan 50 minuten vooraleer de bestelling van het eten werd opgenomen! En dit dan nadat we gevraagd hadden eindelijk de bestelling te willen noteren. Een andere serveerster werd hiervoor opgevorderd. De dame in kwestie wenste ons duidelijk niet te bedienen? De Nederlanders aan de tafel naast ons kwamen 25 min na ons aan en hadden hun voorgerecht al lang op vooraleer onze bestelling werd opgenomen.
    Ons ziet men alvast nooit terug in dit restaurant en ik raad dit restaurant aan niemand aan. Kan niet moeilijk zijn om beter te vinden, ook al verwachten we als 'op culinair vlak verwende' Belgen misschien meer!

43. IFFB audenaerd

Prijs kwaliteit, bediening en sfeer waren uitstekend.

44. Helga Stal

Helaas weinig glutenvrije producten. Geen allergenen kaart aanwezig.

45. Heerlijk gegeten, snelle en attente bediening en prijs/kwaliteit TOP! Bedankt Pepermolen en tot gauw!

46. Mwa... We komen hier niet meer terug. Eerst vergeten ze de ham bij het toch al simpele asperge voorgerecht, dan krijg je voor vier personen een schaaltje frietjes wat eigenlijk een portie is voor 2 personen. Dus bijbetalen voor extra patat. Ook een mini schaaltje salade voor vieren. Nee hoor, dan krijg je elders beter.

47. Perfekte bediening. Zeer vriendelijk. Zelf een menu samenstellen voor een aantrekkelijke prijs is geweldig en dan alles nog overheerlijk!

48. Het eten was goed, niet hoogstaand maar ook zeker niet niet slecht.
    Omdat je een aanbieding krijgt (voor/hoofd/na voor 23,50) is de prijs ook goed, voor de losse kaart prijs krijg je erg weinig, ook kregen we met 4 personen 1 schaaltje patat, toen wij er nog wat bij vroegen werd dit op de rekening gezet. Ook werd er 3,50 gerekend voor een 1/2 sparerib, nogmaals verder was het eten zeker goed!

49. Lekker gegeten. Bediening was gezellig en het eten kwam supersnel.
    Valt niks op af te dingen.

50. Lekker gegeten voor weinig geld. Toffe sfeer. Goede bediening.

51. Edwin P

Goed eten, goed concept. Locatie in 1 e instantie niet heel uitnodigend, maar eenmaal aan tafel maakt alles goed

52. Heerlijk gegeten (zoals altijd).

Ook zeer goeden service ze hadden zelfs balonnen voor de jarige gereld!

Top restaurant en zeker aan te bevelen!

53. Wij waren hier op uitnodiging en vonden het niet aardig om commentaar op het eten te hebben waar onze gastvrouw/gastheer bij waren. maar wil er hier toch iets over kwijt.

ik vermoed dat de kok zijn dag niet had, we hadden gekozen voor het 3-gangenmenu.
    Voorgerecht gekarameliseerde asperges dit bestond uit 4 armzalige stukjes asperges met wat smakeloze sla, de prijs van 7 euro is wel een beetje overvraagt, het hoofdgerecht was kalfsschnitzel met limoen en koriander het was een doorgekookt lapje schoenzool het smaakte alsof het al een tijdje had gelegen verder lag er ter versiering een plukje sla en een plakje komkommer en een partje tomaat een treurige aanblik. Daarbij werd voor 4 personen een bakje friet geserveerd die ook al wat langer had moeten wachten voordat het op tafel mocht verschijnen, de bovenste friet ging wel maar de rest was slecht! Omdat een schaaltje erg weinig is vroegen we wat bij, deze friet was goed hoop alleen niet dat onze gastheer hier extra voor heeft moeten betalen, heb ook groente gevraagd want de versiering op het bord neem ik niet serieus als groente. Dat werd een bakje sla want aan warme groente doen ze hier kennelijk niet. Het nagerecht peche melba was redelijk, maar niets bijzonders.

Personeel vriendelijk, alleen moet de eigenaar niet met een glas wijn in de hand buiten gaan staan drinken... geen gezicht!

Al met al laten wij het bij deze ene treurige ervaring!

54. Monique

We hebben heerlijk gegeten!

55. Geweldige ontvangst. Wordt op je wenken bediend. Zelfs het 3 gangen menu voor een vaste lage prijs kan je naar eigen wensen aanpassen. Super toch!

56. Echt een wijk eetcafé. Zonder franje, maar het eten is er goed. Nette bediening en alles ging vlot. De prijsverhouding is goed.

57. M. De Groot

Wij eten hier regelmatig, het is er echt geweldig. Goed eten, goede prijs, niet te duur, maar heerlijk!

58. Goed eten
    Aardige bediening
    Leuke prijs

59. Lisanne en Sander

Heerlijk gegeten en dat voor maar 20 euro per persoon. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Vlees was heerlijk mals en de zelfgemaakte frieten zijn ook verrukkelijk. Een week voor ons etentje was de kaart veranderd en heel brutaal om een toetje van de vorige kaart gevraagd. Dit was geen enkel probleem en 10 minuten later had ik het toetje op tafel staan. Gezellig, vriendelijk en keurig personeel. Vind dat het restaurant zelf alleen nog wat sfeer mist. En jammer dat ze geen mogelijkheid voor terras hebben.

60. P.de Groot

Goede en vriendelijke bediening.

61. G. van Eek

Kleine biefstukjes en niet medium gebakken. Maar voor de prijs van 22.50 voor een menu begrijpelijk. De menukaart was een papieren velletje en kwam een beetje amateuristisch over. Verder goed naar onze zin gehad en het eten was goed.

62. M. van Vuuren

Goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel.

63. Lang niet hier geweest, maar aangenaam verrast. De inrichting is wat zakelijk en koud, maar het eten en de bediening was prima. Een heerlijk menuutje voor een redelijke prijs. Aanrader!

64. Heerlijk eten voor een goede prijs!

65. N de Heus

Personeel vriendelijk, eten voor de prijs redelijk tot goed
    Vlees had iets korter tussen de gril of op het vuur gekunnen
    was het wat sappiger geweest.

66. Ingrid Salentijn

Leuke gelegenheid. Leuke bediening. Spelen aardig in op een vergissing. 2 keer werd onze bestelling opgenomen. Het eten was goed (vis) en niet helemaal mals (biefstuk).

67. Vriendelijke ontvangst en we werden met ons 2 geplaatst aan een tafel van 4, mooi. Kort na opname bestelling werd de fles wijn geopend en dit met een woordje uitleg over de wijn, leuk meegenomen.
    Het eten was van goede kwaliteit, wat meer garnituur bij het hoofdgerecht zou aangenaam zijn.
    Prima kwaliteitsverhouding voor het 3-gangenmenu. Leuke avond gehad en het attente personeel steeds bereid tot een korte babbel. Aanrader!
    ADB uit B.

68. Lekker gegeten, vriendelijke bediening, rustig restaurant en prima prijs/ kwaliteitsverhouding.
    Lekker ongedwongen sfeertje

69. Gezellig en lekker gegeten. Wat meer sla bij het hoofdgerecht zou fijn zijn. Dit dient meer als garnering.
    Als het druk is laat bediening weleens een steekje vallen, al hoef je nergens lang op te wachten.

70. S Veninga

Lekker gegeten. Sfeer gezellig en vlotte bediening.

71. Super avond gehad, goede bediening. Zeer goed eten! Ga zo door!! We komen binnenkort weer bij je terug. Arnold ga zo door!

72. Karina Prins

Heerlijk gegeten, leuke sfeer en een topbediening!
    Kleine opmerking: zitvlak van de stoelen zijn ietwat te zacht, je zakt erin weg.

73. Eten was super vers en bediening top!!

74. Vlotte bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.

75. Janneke

Onze reservering via eet.nu was niet doorgekomen ondanks bevestiging van het restaurant via mail en SMS! Gelukkig was er nog 1 tafel over. Na lang wachten (het was druk) kwam de ober aan met het hoofdgerecht ipv het voorgerecht! Na nog langer wachten kregen we dan het voorgerecht, daarna het hoofdgerecht, het leek erop dat ze de biefstuk warm hadden gehouden ipv een nieuwe te hebben gebakken en in mijn stoofvlees zat een half busje peper waardoor het echt veel te pittig was (de ober trok dit eerst in twijfel maar vertelde later dat de kok al het stoofvlees had weggegooid omdat het inderdaad te gekruid was), ik kreeg een vervangend gerecht maar al met al geen goede ervaring helaas, hier komen wij niet meer.

76. Eenvoudig doch lekker eten. Restaurant is sfeervol ingericht en erg populair bij het wat jonger publiek.
    Redelijke prijzen voor zowel eten als drinken. Een aanbeveling!!

77. Eten was koud en niet lekker warm. Hoeveelheid frietjes veel te weinig een klein schaaltje voor twee personen. Veel betalen en weinig en koud eten is niks. Nooit meer dat we daar gaan eten. Afknapper.

78. Vriendelijke bediening, prima huiswijn, lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

79. Remco & Deborah

Lekker gegeten, goede bediening, (ondanks de drukte) en prima prijs/kwaliteit verhouding!

80. We hebben heerlijk gegeten! Super.
    Goede bediening, vriendelijk.
    Zeker een aanrader.
    Wij komen in ieder geval hier zeker terug.👏🏻👍😁

81. We hadden een familie-etentje ter gelegenheid van de verjaardag van oma en aangezien we altijd goede ervaringen hadden met het restaurant was het snel beslist dat we het weer in de Pepermolen zouden houden. Echter de kwaliteit die we gewend waren was nu ver te zoeken.

Het vooraf was lekker en goed, echter de hoofdmaaltijd hield te wensen over. Het vlees was niet gaar, de salade vergeten en toen dit gezien werd was het eigenlijk mosterd na de maaltijd, want iedereen was bijna klaar met het hoofdgerecht. Wil nooit ter plekke klagen, maar nu ik gevraagd wordt voor een recensie, wil ik dit wel melden. Er was ook nog een familielid aan het eten in de zaak en deze hadden dezelfde ervaring.

Ik hoop dat de eigenaar dit ter harte neemt, want anders gaat het niet goed met de pepermolen.

82. Jeremiah en Leonie

Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Voor herhaling vatbaar.

83. Op basis van goede recensies gereserveerd. Onze ervaring is behoorlijk anders! Bij het serveren van het eerste drankje glijden bij een stagiaire drie glazen van het dienblad over twee van onze kinderen heen... Kinderen, tafel, stoelen en vloer onder de hele tafel erg nat, glazen kapot... Glas wordt vluchtig geruimd, vloer snel gedweild en dan gaat personeel weer verder met het werk, hoewel het op dit vroege tijdstip nog niet erg druk is. De vloer is nog steeds erg nat, er ligt nog glas... Als we dat beleefd aangeven wordt er nog wat gedroogd, de rest zal de vloerverwarming drogen... Wij mogen dus eten op een natte en later plakkerige vloer van de sinas en cola, met glassplinters. Onze suggestie om ons bij een andere tafel te laten plaatsnemen, wordt afgedaan als niet nodig.
    De stagiaire noch de gastvrouw neemt de moeite om sorry te zeggen of iets als compensatie aan te bieden! Een ander personeelslid bedient ons de verdere avond. De gastvrouw heeft het gezellig bij de tafel naast ons. Ook bij vertrek geen enkele verontschuldiging.
    Het eten was in orde voor deze prijs, hoewel biefstuk te koud was geworden op onverwarmde borden, maar duidelijk is dat wij voortaan kiezen voor een ander restaurant. Keuze genoeg in de regio!

84. Lekker gegeten, vriendelijke bediening.

85. A.J. de Heer

Met 6 personen gegeten bij de Pepermolen. Prima eten en drinken. Alle gerechten, welke zeer divers waren, werden zeer positief beoordeeld. De bediening liep goed en was losjes van aard. Personeel wist op het juiste moment de handelingen correct uit te voeren. Al met al is de Pepermolen een uitstekende gelegenheid om te dineren.

86. Uitstekende bediening. Kwaliteit eten goed en mooi opgemaakt. Met groep van 8 correct en vlot uitgeserveerd.

87. Gezellige sfeer, lekker eten en vriendelijk personeel.

88. Vriendelijke bediening en goed eten. Alleen maar complimenten.

89. Gezellig ingericht restaurant, niet te groot wat de sfeer ten goede komt. Vriendelijk, spontaan personeel en zeker niet opdringerig, waardoor ze er voor zorgen dat je een heel welkom gevoel krijgt. Ze gunnen je ook de tijd om te eten en na te genieten (je wordt niet weg gekeken voor de volgende gasten). Het eten is van zeer goede kwaliteit en je krijgt er zeker voldoende. Complimenten aan de chef. Het is de tweede keer dat we er kwamen en we komen er zeker terug.

90. Rustig en net restaurant. Eten smaakte prima, biefstuk was iets te ver gebakken maar over het algemeen dik tevreden.

91. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

92. B. de Leeuw

Heerlijk gegeten! Was echt top. Echt een aanrader. Alles met zorg en aandacht bereid, en fijne smaakcombinaties. Ook de bediening was top. Hier gaan we zeker terugkomen!

93. Super relaxte sfeer en heerlijk eten.

94. Dennis Pelle

Leuke gezellige sfeer, met bijpassende muziek. Eten was zeer goed, goed vlees, genoeg groente en de annanas soep was verassend. De zoete smaak van de framboos ijs met slagroom in combinatie met de fris zure smaak van de ananas en de kleine chocolade snippers maakt het tot een uitstekende combi.

Aanrader voor als je gezllig en lekker wilt uit eten voor een goede prijs.

95. Ralph Zink

Het eten was perfect. Het was een rustige avond maar hebben ons genoeg vermaakt. Hebben in een rustige sfeer goed bij kunnen praten. Gezellig ingericht.

96. Wessel Verlek

Ook al was het een rustige avond was het evengoed gezellig, met name door het vriendelijke personeel en gezellige inrichting (klein/knus restaurant).

De kalfsoester beviel prima, lekker mals, evenals de zalm. Tevens vond ik de Carpaccio een van de betere die ik heb gegeten (*vervent Carpaccio-eter :-).. ).

Prima prijs/kwaliteit verhouding, zeker gezien het vlees.

Tot de volgende keer!

97. Gerard Zwiers

Gisteren met familie bij jullie gegeten. Ook deze keer was het eten weer lekker. Sfeer is gemoedelijk, vriendelijk personeel en leuke prijzen.

98. Voor de eerste maal bij jullie gegeten, was prima in orde. Goed vlees (waar kopen jullie dat in?). Wij vonden het zeer zeker voor herhaling vatbaar!! De rode wijn is prima, heerlijke fruitige smaak, je leest wel jullie hebben er 2 tevreden klanten bij.

99. Jelle Both

Super lekkere spareribs gegeten! Kom zeker nog een keer langs.

Volgende pagina