De Tafelaer in Panningen

1579192574 77
1624081986 77
1680193751 77

1. Anoniem

Heerlijk gegeten met zijn 6 vanuit Brabant, vriendelijk personeel, heel lekker eten en goed betaalbaar, ruime keuze, geweldig!

2. Bediening niet onaardig maar behoorlijk dominant. Niet op een prettige manier.
    Er worden steeds kleine foutjes gemaakt. Spa blauw ipv spa rood. Doorbakken ipv medium. Personeel niet echt mee denkend en begint een discussie tot vervelends toe. Ook werd er nogal gemeen geteld bij het 3 gangen menu. Wanneer ik geen nagerecht neem maar een kop koffie en mijn partner het dessert neemt wat bij mijn menu hoort. Moet er voor dit dessert apart worden betaald omdat ik het niet heb geconsumeerd..

2,8
  3. Fam. T. Adams

Zondag met kinderen en kleinkinderen weer heerlijk gegeten. En zo als altijd heel erg goed. Heerlijk gegeten voor een passende prijs.

4. Aca driessen

Gezellig en heerlijk eten

5. Uitsekend drie gangen menu gegeten! Prijs/kwaliteit is dik in orde!

6. Super beleving! Heerlijk gegeten vanavond, aanrader!

7. Loes en Edmond

Eten was zeker lekker, maar is ook goed aan de prijs. Ze hebben blijkbaar geen kraan water...euhh. Duurde lang, binnenkomen tot aan beginnen aan hoofdgerecht bijna 2,5 uur. De 1 voor service is omdat eigenaresse/personeel, in discussie gaat dat het helemaal niet zo lang duurde...euhh wat zijn dat voor gastvrouw normen...niet de onze.

6,3
  8. M 205 punten

Afgelopen zaterdag geweest.

Lekker eten. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Leuk menu. Fijne sfeer en erg vriendelijk.

9. Super geluncht,
    Bezoek gebracht met een kennis in rolstoel, alle medewerking werd verleend door extra ruimte te maken zodat we er goed door konden. Verder heerlijk eten en super vriendelijke, alerte en gastvrije bediening. Het eten smaakte ook nog eens perfect. Luxe koffie voor een normale prijs, heerlijke soepen en rijkelijk belegde broodjes. We komen zeker terug. Met m'n partner kom ik snel opnieuw een keer de avondkaart testen

10. Lekker gegeten en complimenten aan de bediening. Vriendelijk en attent. Voor herhaling vatbaar.

11. Gisteren met 4 personen 10 gangen diner gegeten. Chapeau van a tot z subliem. Sterren waardig en prijs kwaliteit verhouding super, een aanrader.

12. Heerlijk gegeten! Gerechten worden met smaak bereid, de porties zijn royaal en de bediening is erg vriendelijk. Ik kom zeker terug!

13. Pas geleden hier met 4 personen gegeten voor de 1e keer. Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu met begeleidend wijn-arrangement. Helaas teleurstellend, zeker voor de prijs. Voorgerecht van zalm op 3 wijzes klaargemaakt. Simpel, niks bijzonders. Hoofdgerecht van kalfslende redelijk goed, evenals het nagerecht. Echter de begeleidende wijnen voor de prijs matig en belangrijker, niet passend bij de gerechten! Tevens konden we geen fles water krijgen, alleen een fles (duur) bronwater. Na herhaald verzoek, na 1 fles bronwater, werd dit nogmaals op een botte wijze door de bediening (eigenaresse wellicht?) geweigerd! Tevens op een onprettige manier uitleg van de gerechten door deze dame! Kortom slechte service en matige tot slechte prijs/kwaliteit verhouding!!

4,9
  14. Wesley

15. Lekker gegeten. We vroegen om een bijpassende wijn bij onze hoofdgerechten en er werd ons een mooie wijn geadviseerd, zeer professioneel. Bediening vriendelijk en mooie opmaak van gerechten. Helaas, de afstand is te ver om regelmatig terug te keren, maar we komen terug.

Groetjes Ton

16. Het viel ons erg tegen. We hebben hier vaak naar tevredenheid gegeten, maar nu lijkt het wel of er een andere eigenaar in zit. De prijs staat niet in verhouding met de kwaliteit van de gerechten. We waren 50 euro pp kwijt waaronder 6.50 euro voor een mager glaasje wijn. Ook de bediening lijkt geen horeca ervaring te hebben. Simpele vragen moesten eerst gecheckt worden en niemand die ons naar de jassen begeleidde. Voorlopig gaan we hier niet weer terug.

3,1
  17. Echt heerlijk gegeten! Goede kwaliteit en vriendelijke mensen. Vooral het toetje met 3 kleuren chocolade was om te smullen! Enige puntje is dat het restaurant nogal verlicht is, wat donkerder zou romantischer en knusser zijn!

18. Afgelopen zaterdag met 4 personen heerlijk gegeten, we komen zeker nog eens terug.

19. 2 Keer geweest en lekker gegeten. Goede service, een gerecht werd per ongeluk verknoeid waar we direct een nieuwe voor kregen (gratis).
    Kwaliteit van het eten ook goed. De speciale menu's kun je goedkoop eten (3 gangen). Scheelt veel in prijs vergeleken met de rest van de kaart.
    Kom zeker nog een keer terug.

20. Jan 11 punten

Toch even een reactie. Woensdag heerlijk gegeten. Kom zelf uit de horeca en ik heb zelden zulke vriendelijke ontvangst gehad in een restaurant. Uiterst vriendelijke ontvangst en super vriendelijke bediening.
    Dit zie je nog zelden. Meiden, een tien met een griffel van ons. En het eten was echt heerlijk. Nogmaals, echt super dat een jong iemand zo vriendelijk en professioneel overkomt en je het gevoel geeft dat je welkom bent. Super, super.

21. Paul Wassenberg

Gisteren met 20 mensen gegeten. Eten zoals altijd perfect. Bediening snel en zeer vriendelijk. Komen hier heel graag terug.

22. Heb van het weekend heerlijk met mijn familie gegeten. We zaten met negen personen aan een mooie tafel. We hadden met z'n alle het lazy summer menu en we hebben er heerlijk van genoten. Alles was ruim voldoende, inclusief een aantal bijgerechten. Zodra er iets op was en we meer wilden werd het netjes bij gevuld. En op het einde een heerlijk surprise dessert. Wij komen zeker terug!

23. Danielle

Twee weken geleden heel erg lekker gegeten bij dit restaurant. We hadden van tevoren gereserveerd. Bij aankomst stond er een tafel voor ons klaar, maar wij wilden graag buiten zitten. Dit was geen probleem! Na het voorgerecht toch binnen gaan zitten i.v.m. frisse wind, dit was ook geen probleem. Uitermate vriendelijk personeel! Het eten was erg lekker en er werd ruim voldoende geserveerd. Ik heb een glutenallergie, hier werd heel erg goed rekening mee gehouden. Daarna geen last gehad van het eten, een echte aanrader om glutenvrij te kunnen eten! Vooral het lekkere brood met boter bij de soep. Wij zijn met een tevreden gevoel vertrokken, we gaan hier vaker eten!

24. Al een paar keer hier gegeten. Gezellig, mooi en vooral erg lekker!

25. Afgelopen weekend heerlijk gegeten! Wij kwamen binnen zonder reservering, maar de gastvrouw heeft heel vriendelijk een tafel voor ons opgemaakt. Het eten was erg goed. Vooral de carpaccio was lekker! Daar komen we zeker voor terug.
    Prijs-kwaliteit was ook bijzonder goed. Heel veel bijgerechten en dat werd netjes aangevuld toen we erom vroegen.
    Echt een hele fijne plek en kan het iedereen aanbevelen.

26. Anita Hermans

14 feb. Valentijnsdag met 16 pers. gaan eten. Het welkomsdrankje was erg lekker maar ook erg duur €6,- dit was nergens terug te vinden, want de kaart stond niet op tafel. We hebben stevig genoten van dit heerlijke drankje, maar p.p. 4 stuks is dus wel kassa voor het restaurant. Een glas water mocht niet worden geschonken, moest gekocht worden.
    De pasta had maar 4 Gamba's. Schandalig weinig en makkelijk op verschillende manieren zo je geld te verdienen, via de drank en op het eten. Groenten voor 8 aan één tafel: 4 stronkjes bloemkool/brocollie en een kommetje boontjes. Frieten en aardappels werden zonder meer aangevuld.
    Bediening uitermate vriendelijk! Dat is een echte plus. Maar wij allen 16 gaan geen reclame maken, want een watertje kon er niet eens vanaf. Als je dan bedenkt hoeveel huisdrankjes we hebben gedronken..? Wij hebben wel bijna €700,- achter gelaten.
    Nogmaals, het personeel was super vriendelijk, maar dat was helaas niet te zeggen over de bazin. De kok heeft zijn best gedaan, maar ons zullen géén van allen nog terug zien.

27. Aanrader, afgelopen weekend heerlijk gegeten! De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend en er heerst een erg prettige sfeer.

28. Hier komen we dus nooit meer eten!!
    De gastvrouw is géén horeca-vrouw: onattent, chagrijnig, zorgt niet voor een "de klant is koning " sfeertje.
    Een karaf water: niet te krijgen (alleen Spa groen of blauw). Nee, alleen dure drankjes (6,50) die worden aangeboden. Schandalig!

29. Met het eten is niets mis. De bediening is ook prima. Een minpunt zijn de beperkte openingstijden (geen adres voor je vaste lunch). Het voorste gedeelte van de eetgelegenheid is ongezellig donker (dit ondanks het raam) en de temperatuur is, waarschijnlijk omdat men meerdere dagen achter elkaar gesloten is, bij het 'opstarten' op woensdag, ijzig. Jammer dit is niet nodig!

6,3
  30. Lekker eten! Gezellige sfeer, vriendelijk personeel, echt een aanrader. We zullen hier nog regelmatig komen!

31. Sfeervol restaurant, vriendelijke bediening, uitstekend eten, een echte aanrader.

32. Niet voor de snelle hap maar voor een avondje uit. Vriendelijke bediening, goede kaart en zeer goed eten. Absoluut het beste restaurant van Panningen.

33. Een echte aanrader! Met kerst met ons gezin heerlijk gegeten.

34. Slechte bediening, onvriendelijk en niet beleefd!
    Moesten heel lang wachten op ons drinken, kwam gelijk met het eerste gerecht! Vervolgens niet komen checken of het hoofdgerecht smaakte of dat we iets te drinken wilden. In 2 uur tijd 2 drankjes gehad! Wij gaan er niet meer heen!!

35. Patty Croy

Afgelopen weekend lekker geluncht in dit restaurant. De kaart was vernieuwd.Je kunt nog meer ambachtelijke broodjes kiezen.
    Super.

36. Regelmatig als gast geweest. Altijd gezellig en lekker gegeten. Op de site gezien dat er ook een verrassingsmenu was van drie of vier gangen. Tafeltje bij het raam gereserveerd voor drie (woensdag). Staat er op de kaart surprise menu alleen per tafel,staat niet op de site, dus we vragen zeer beleefd mag het surprise menu ook voor twee want de derde persoon wilt gewoon a la carte bestellen. Even vragen zei de serveerster en kwam met de mededeling dat het niet kon. Ik kijk om me heen en tel dat er zo'n 10 gasten zijn en met ons gezinnetje 13. We waren het er niet mee eens, werd verder niets mee gedaan. Vinden we erg jammer dat de kok (de eigenaar) geen zin had voor ons te laten kennis maken van zijn kook kunsten buiten de kaart om. Omdat het op de menukaart stond, alleen per tafel. Tip zet dat dan ook op jullie site.
    Wij komen niet meer, we laten ons op andere plaatsen verrassen door koks die er wel zin in hebben.

6,5
  37. Onlangs hier heerlijk gegeten met een klein gezelschap. Het surprise menu is zeer zeker een aanrader!

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en zeer vriendelijk en attente bediening in dit sfeervolle restaurant.

Een echte aanrader!

Voor herhaling vatbaar!

38. Chantal

Heerlijk gegeten (asperge menu).

Gezellige, gastvrije uitstraling, bediening heel vriendelijk en netjes.

Wij komen zeker terug!

39. Hier kun je echt heerlijk eten!

Een echte aanrader.

40. Niet best. De bediening is niet echt gastvrij. Er kwamen nieuwe gasten binnen en toen kregen wij gauw de rekening zodat we plaats konden maken voor hun. We hadden best nog willen natafelen maar kregen hier niet de kans voor.

41. Fam. Derkx

Wij hebben gisteravond, net zoals vorige keren, wederom heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Wij zijn echte visliefhebbers en vinden de visgerechten hier overheerlijk. Vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding. Een echte aanrader. Wij komen hier weer graag terug.

42. Zeer tegenvallend!

De bediening is zeer onvriendelijk, op het brutale af. Liet ons niet uitpraten maar walste continue volledig over ons heen. Wij mochten geen opmerkingen maken over het eten.

Wij wilden gaan, maar toen werd ons gezegd dat we dan wel de volledige bestelling moesten betalen. Schandalig! We hebben toen maar doorgegeten maar het smaakte nergens meer naar (volgens ons hebben ze expres niet veel moeite meer gedaan aan ons diner).

Nooit meer!

1,5
  43. Twee weken geleden hebben we in dit restaurant met z'n 4en gegeten. We werden vriendelijk ontvangen maar het restaurant was vol. Gelijk kwam een collega van degene die ons aansprak mededelen dat er zo een tafel vrij zou komen. We hebben nog geen twee minuten hoeven wachten.

Met stip de lekkerste carpaccio die ik ooit gehad heb gegeten. Echt een aanrader. Vervolgens heb ik de tilapiafilet besteld. Ik eet zelden vis, maar hier was hij echt heerlijk. Het had voor mij iets meer mogen zijn maar het was voldoende voor de prijs.

De bediening was ondanks het volle restaurant redelijk snel. Het was erg sfeervol. Het enige minpuntje vonden we de garderobe, deze is erg rommelig, alle jassen hangen over elkaar, hiervoor ben je als je weggaat 5 minuten bezig om je jas onder alle andere uit te krijgen.

Het was erg de moeite waard om te eten. Wij komen zeker terug.

44. Prima, prima en nog eens prima. Heerlijk gegeten en perfecte bediening.

En dan ook nog een perfect getapt pilsje.

Beslist een aanrader voor iedereen.

Chapeau voor alle medewerkers, tot spoedig weer ziens.

45. Prettige sfeer, lekker eten en een schappelijke prijs. Aanrader!

46. Een restaurant om regelmatig lekker een hap te gaan eten in een ontspannen sfeer. Ook in de zomer reden om vaker even een terrasje te pikken, roseetje erbij. Gewoon lekker en goed voor Panningen. De bediening is vriendelijk, fris en behulpzaam. Met de prijzen is niks mis.

47. Goede kaart, we hebben heerlijk gegeten. Sympathieke bediening, aanrader! Deze gedoseerde aandacht heeft de klant behoefte aan. Ook speciale wensen worden ingewilligd!

48. Al meerdere malen gegeten.

Errgggg Lekker!

Heel sfeervol van binnen en vriendelijk personeel.

Kortom, toppie!

49. Heerlijk genoten van het vis palet, Mijn echtgenoot spuwde vuur door de Mexican revenge. Het was inderdaad zeer pittig. De bediening deed haar best om onze avond zo gezellig mogelijk te maken.

50. Geweldig restaurant.

We waren hier al eerder geweest maar sinds de metamorfose in juli van dit jaar, een fantastische ambiance qua akoestiek en een buitengewoon smakelijke keuken en zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Chapeau! Ga zo door Tafelaer.

51. Zeer tegenvallend!

Het restaurant ziet er mooi en verzorgd uit, het begon goed. Maar toen...

We bestelden drank, daar moesten we 15 minuten op wachten. De prijzen waren dusdanig hoog dat wij wel wat verwachtten van het eten. Dit was beroerd te noemen. Voor een biefstuk betaalde ik 19 euro. Het vlees was droog, zat totaal geen smaak aan en de hoeveelheid was ook al niet om over naar huis te schrijven. De andere gerechten vielen bij het gezelschap ook niet in de smaak. Droog, weinig smaak en veel te duur!

Voor mij geen bezoek meer aan de Tafelaer.

2,8
  52. Super lekker eten, erg gezellig, zeer kind vriendelijk (speciale menu kaart voor de kinderen) We gaan er regelmatig naar toe.

Bediening is ook erg goed en vriendelijk.

53. lekker gegeten. Bediening kan vriendelijker. Prijs is absoluut in verhouding met kwaliteit. Een van de betere in Panningen

54. Bij de wijn kon geen Ijswater worden geserveerd, alleen (duur) bronwater. Regel van het huis werd nogal bits medegedeeld!! We wilden eigenlijk gaan. Hadden we dat maar gedaan, de kabeljauw was totaal uitgedroogd, verschil tussen vlees en vis was niet te proeven.
    Nooit meer !

1,8
  55. eten is prima. Wel slechte acoustiek.
    Jammer dat je erom half 10 uitgezet wordt.....wij gaan sluiten hoor.

56. We kwamen er binnen en begonnen gelijk te schreeuwen!
    Ze zei: JA zegt u het maar
    Waar gaan we heen?

niet ech vriendelijk dus

57. eten is prima, helaas moet het genuttigd worden in rokerige omgeving

5,7
  58. Chantal

Het eten was zeer goed en de bediening was zeer vriendelijk. We hebben er genoten van deze avond. We gaan hier zeker een keertje terug.

59. goed eten
    helaas was ambiance wat rokerig