Hier zie je hoe de meningen over de Da Kepello verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Vriendelijke bediening en lekker gegeten.

2. Prima gegeten voor een redelijke prijs. Service was top! We gaan snel terug...

3. Prijs/kwaliteit zeer goed en leuk personeel. Aanrader.

4. Tijdje terug wezen eten vanwege mijn verjaardag. We hadden er veel zin in. We hadden gereserveerd omdat het een zondag was. We hadden ergens achter aan een tafel, wat de pret niet mocht drukken. Helaas heb ik de eerste 15 minuten geen bediening gezien. Ik heb maar aan de bar doorgegeven wat we wilden hebben. Ik ben zelf een horeca mens, ik weet dat in drukke tijden niet overal de bediening 100% kan zijn. Maar dit was jammer. Het meisje kon het blijkbaar niet aan.

6. Bedienig traag, te lang wachten tot je wat krijgt. Ontzettend gehorig binnen. Tapas avonden zijn een lachertje, twee gerechtjes per uur krijg je. Hebben er vier uur gezeten voor acht gerechtjes en zij vinden pasta gerechten schijnbaar ook tapas. Ga er zeker niet meer naar toe, weinig voor veel geld.

2,4
  7. Heerlijk gegeten. Porties meer als voldoende. Mooi opgediend. Prijs helemaal geen klagen. Dus kortom een heerlijk avondje uiteten bij Da Kepello met 6 personen. Zeer zeker een aanrader.

8. De eerste keer hebben we gelunched, hetgeen redelijk was, donderdag j.l. van de avond kaart saté uitgebreid, en hamburger gehad. Zeer slecht, de saté was vlak en glibberig met veel te veel saus, de warme chamignons met een vreemde vieze smaak , de sla minimaal. De hamburger was gewoon een standaard snack met een klef broodje en dat alles voor de prijs van maar liefst € 41,-.

Nooit meer, het is ons bijna slecht geworden na een half uur onderweg naar huis.

1,8
  9. Een paar keer geweest, maar het valt helaas steeds meer tegen. Niks is vers.. broodje hamburger uit diepvries/friture. Sate uit blik.. saus uit een pakje. Zware tegenvaller.

Groentewrap was altijd goed maar is van de kaart gehaald.

1,8
  10. Ben Joosten

Ik ben hier vorige week met mijn vriendin geweest en het was erg lekker. Ik had de gegratineerde schnitzel en mijn vriendin de zalm. Het zag er goed uit en de bediening was erg vriendelijk. Ze vroegen op tijd of we nog wat te drinken wilden en een aantal keer of alles naar wens was. Zeker een aanrader! Ik kom hier zeker terug!!

11. Lonne Brummans

12. Zojuist terug, wat een teleurstelling, koks zijn meer bezig met drankjes voor eigen gebruik inschenken dan creatief bezig zijn in de keuken! Sate met frites (7 kleine stukjes kip, 100 gram vlees) gegratineerde schnitzel (dikke varkenslap met courgette en kaas), meneer de kok eet het zelf eens!! Vegetarisch wrap was ook een flauwe hap. En dan de bijgerechten, slappe sla, gestoofde smakeloze wittekool en een klein kommetje frites voor drie personen, kwaliteit is niet veranderd sinds vorig jaar. Wij komen niet meer!!

13. Op het eerste oog een mooie moderne lunchroom. Helaas is de sfeer binnen verschikkelijk! Koude uitstraling, lange smalle ongezellige ruimte met als absoluut minpunt de verschrikkelijke akoestiek. Het lijkt wel of je in een overdekte kinderspeeltuin zit. Sommige combinaties van gerechte zijn volledig fout en de bediening, welke vriendelijk en vlot is, kan het geheel dan ook niet meer redden. Advies: er zijn betere alternatieven in Panningen!

14. Gisteren met mijn vriend bij jullie gegeten. Het was weer als vanouds erg lekker. Ik had vooraf de funghi trifoata en mijn vriend de dagsoep, dat was brocolisoep. Als hoofdgerecht had ik de de zalm met spinazie champignons en hollandaisesaus en dan met kaas overbakken. Heb de zalm nog nooit zo lekker gegeten. Mijn vriend had een combinatie van gebakken vis en als nagerecht had ik de tiramisu en mijn vriend ijs met caramelsaus en slagroom.

Alleen een ding wat mij opviel is dat je heel lang moest wachten voordat je weer wat te drinken kon bestellen, dat ze pas toen ze het hoofdgerecht kwamen brengen kwamen vragen of we nog wat te drinken wilden terwijl mijn vriend al een 20 minuten droog stond en ze je gewoon straal voorbij liepen. Maar heb hier al meer klachten over gelezen hier, jammer dat jullie hier niks aan doen.

15. José Uitvlugt

Lunch met 21 personen, waaronder 16 mensen met een verstandelijke beperking. Tafel stond klaar: was netjes gedekt. Sfeer en service waren uitstekend. Het eten en drinken heerlijk. De bediening was snel en zeer vriendelijk.
    Komen hier zeker terug!

16. dirk franssen

Mooie locatie in het centrum goede sfeer en in de zomer een lekker pilsje op het terras. Snelle en goede bediening.

17. Vandaag nog heerlijk geluncht! Prijs kwaliteit is goed, eten krijg je snel en is altijd lekker. Personeel is vriendelijk

18. Behoorlijk groot restaurant, maar door de indeling toch wel knus.
    De gerechten waren allemaal naar wens. De meeste van deze gerechten worden op een iets andere en leuke manier opgediend.
    Zeker een aanrader om daar een gezellige avond door te brengen.
    Ook het personeel is vriendelijk en leuk.
    Tot snel!

19. Claudia van Deutekom

Goed restaurant, erg sfeervol en goede bediening! Is zeker een aanrader!

20. Ik snap niet dat er iemand ontevreden kan zijn over Da Kepello. Ik heb er zo vaak gegeten en het was altijd super lekker, mijn zoon vindt de pasta carbonara bij Da Kepello het lekkerste dat hij ooit gegeten heeft. De sfeer is super en er werken hele leuke mensen!! Dus Da Kepello GA ZO DOOR!!

21. Marloes

Wij komen hier geregeld en we nemen vaak de tomatensoep (die op zich erg lekker is). Maar als het druk is wordt de soep aangelengd met water tot er amper nog smaak aan zit, erg slecht! En een keer zaten er zelfs nog ijsklontjes in de soep! Verder zijn de stoelen van het restaurant erg laag t.o.v. de tafels, dit eet zich lastig.

22. Ik vind het bij Da Kepello ongezellig en het eten niet echt lekker. Ik begrijp niet dat 't er altijd zo druk is. In Panningen kun je nergens echt lekker lunchen, daarom misschien, en het is heel betaalbaar.
    Ik betaal liever iets meer voor lekker eten.
    Bediening is ook niet echt goed.
    Koffie is veel te slap.
    Binnen vind ik het veel te donker.
    Buiten op het teras al betalen voor je je eten hebt vind ik echt niet kunnen.

23. We hebben hier gegeten met vrienden.
    Ik bestelde als voorgerecht duo zalm en soep, en als hoofdgerecht de zalm met zalm.
    Het voorgerecht stelde qua hoeveelheid echt niets voor.
    2 Flinterdunne plakjes zalm op een erg breed bord, met in het midden de soep.
    Deze zat in een soort theeglas, en was amper half vol!
    (Later zag ik ook op de menukaart soepje staan in de beschrijving).
    De soep vond ik ook niet zo lekker, wat meer kruiden zou beter zijn.
    De zalm smaakte goed, maar zoals al gezegd: 2 mini lapjes.

Het hoofdgerecht smaakte goed, maar ook niet super.
    Was wat aan de droge kant, wat met zalm wel vaker gebeurd, maar toch.
    Ik had de zalm in ham gewikkeld wat minder droog verwacht.
    Waarschijnlijk was e.e.a. veel te gaar, het viel ook uit elkaar.

De vis die mijn vrouw had smaakte beter.

De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
    In het begin kwam er enkele keren iemand vragen of alles naar wens was,
    maar toen het wat later werd liep er niemand meer rond om iets te vragen.
    Dat, terwijl er nog heel wat personeel was, en aan onze kant nog maar 2 tafeltjes bezet waren.

Het (heren)toilet is ook wat vreemd voor een restaurant.
    In de 1e plaats zit er geen deur in, waardoor er slechts 1 deur tussen het restaurant en de toiletruimte zit. Ik weet niet of de wet veranderd is, maar vroeger was het verplicht minimaal 2 deuren te hebben tussen een wc en verblijfsruimte, gescheiden door een hal of gang.
    En als je je handen gaat wassen, moet je maar hopen dat niemand bij het urinoir staat, want die duw je dan gegarandeerd tegen het urinoir aan!!!

Het was niet slecht, maar ik zal hier niet zo snel weer voor kiezen.

5,7
  24. Prima prijs kwaliteit. Pizza en pasta erg lekker en ook voor een lunch kun je hier prima terecht. Gezellige inrichting. Stoelen echter iets te laag tov de tafels en rumoerig. Tip: akoestiek kan beter, breng wat zachte materialen aan (wanden, vloer?)

25. Heb daar op 1 november een zalm en zalm benutigd, zalm was koud, tussen voorgerecht en tussengerecht meer als 30 minuten moeten wachten. Ook tussen het tussengerecht en hoofdschotel zolang moeten wachten. Bediening is geen enkele keer komen vragen of we nog iets te drinken wilden dus voor ons eens en nooit meer.

26. Richard

Erg lekker gegeten en de bediening was prima.

27. We hebben eind maart heerlijk gegeten tijdens de tapasavond. Vele heerlijke gerechtjes gegeten. De bediening was prima en vriendelijk. Moderne uitstraling, maar toch heel sfeervol.

28. margriet

Het eten was prima maar ik had er meer van verwacht. Je zit er erg dicht op elkaar en een vrij rumoerig restaurant.

29. ruud en marlies

We hebben gisteren heerlijk gegeten tijdens de tapasavond, de bediening was vriendelijk en gastvrij. Dus onze complimenten, zeker voor herhaling vatbaar.

30. Zeer goed restaurant!
    Net personeel. En goed eten en voor een goede prijs.
    Sfeer is ook altijd heel netjes, net zoals de decoratie.

Ik raad dit restaurant zeker aan!

31. Top Restaurant, prijs kwaliteit is super..!
    Vooral de pizza Taco is een aanrader.

32. Anja en Willy

Enne... Ik ken maar weinig horecagelegenheden waar je zo professioneel wordt geholpen. Men mag best wel eens een steekje laten vallen maar de bediening is altijd vriendelijk en attent. Eten en drinken >>>goede prijs kwaliteit.
    De sfeer en service is er prima. Och, gezellig uit eten mag ook wel een tijdje duren en zeuren kunnen we ook nog ons 'langzalzeleven'.......

33. Wij zijn afgelopen week op het terras gaan zitten om wat te lunchen, was niet bepaald druk. Toch moesten we 15 minuten wachten voordat we wat drinken kregen, niet bepaald leuk als je dorst hebt en het erg warm is. Maar na 10 minuten konden we dan eindelijk bestellen. Soep kwam 5 minuten later al, erg snel dus. We hadden intussen al weer drinken bestel en nadat de soep op was en we al bezig waren aan de broodjes, hadden we nog steeds geen drinken? We vroegen nogmaals waar het bleef, oeps, vergeten! Toen we bijna broodje op hadden kregen we dan eindelijk drinken. Personeel onvriendelijk en niet gemotiveerd. Te jong! Ik denk dat iedereen die daar werkt tussen de 15 en 19 jaar is, niet een goed punt om geld te besparen. Eten was wel lekker en kwam snel. Maar toch niet voor herhaling vatbaar.

34. Ik kan mij geen horeca gelegenheid voorstellen waar je zo onvriendelijk wordt behandeld als hier. Het personeel wordt waarschijnlijk al moe van het woordje "goedendag" want ze komen naast je staan en kijken je aan, nog net niet boos maar het scheelt niet veel. Het duurt allemaal lang, en alles lijkt te veel.
    Gastheer/vrouw schap moeten ze hier echt nog leren! Waardeloos, en dan heb ik het nog niet over het eten......

3,4
  35. Eten is niet lkkr, de keuken heeft weinig fantasie en kruiden kennen ze ook niet. Personeel is niet professioneel.

36. Huybers

Mijn ervaring is, het eten is wel goed, maar de keuken en het personeel zijn niet erg flexibel, want een Italiaans restaurant waar je geen keuze hebt om te kiezen of pasta of friet bij het hoofdgerecht is in mijn ogen niet goed bezig.
    Ik ben hier vaak wezen eten en dit was de tweede keer dat dit probleem zich voordeed, dus mij zie je er niet meer eer ze flexibeler zijn geworden.

37. Bij binnenkomst hing er meteen een prettige sfeer. Het ziet er ook leuk uit en het personeel verwelkomt zijn gasten ook op een vriendelijke manier.

Wij waren met een redelijk grote groep van volwassenen en kinderen. Dit ging allemaal prima. De kinderen konden zich ook fijn vermaken in een soort kinderhoek waardoor wij als volwassenen ook gezellig konden zitten.

Het eten was lekker en werd mooi geserveerd.

Al met al hebben wij hier een gezellig en lekker etentje gehad.

38. Afgelopen maandag geweest eten met een vriendin!

We hadden alle tijd, maar het personeel mag af en toe wel komen vragen of alles naar wens is en of we misschien nog wat willen drinken.

De salade was prima, alleen weinig verschillende soorten, het was niet echt een maaltijdsalade!

Dat is het enige, want voor de rest hebben we een zeer geslaagde avond gehad!

39. Een echte aanrader!

Bediening is in de zomer wat minder doordat er dan veel vakantiebaantjes zijn maar er lopen ook echt professionele mensen rond in de bediening.

Eten is veel en lekker, mocht er al iets niet goed zijn dan wordt het meteen opgelost.

En dat je moet betalen vooraf op het terras is meer dan begrijpelijk, met zo'n groot en druk terras. Ze zullen wel vaker meegemaakt hebben dat mensen zonder te betalen weglopen, dit is dan de ideale oplossing.

40. Vanavond naar de tapasavond, verheug me erop! Eten is hier telkens super, diner alsook lunch. Wel soms wat veel beweging van personeel/mensen als je bij de bar een tafeltje hebt. Maar hoeft niet altijd storend te zijn, is maar net met wie je tafelt.

41. Pizza's zijn klein, bijna geen beleg..

De doos is 5x zo groot als de pizza..

Erg jammer.

Betalen voor je iets hebt.. op het terras.

Nee bedankt..

2,3
  42. Heerlijk gegeten met wat vrienden!

Het was die avond erg druk en hadden nog net kunnen reserveren voor 4 personen. Plots wilde er nog een vriend meegaan. We hebben gebeld en het werd allemaal voor ons geregeld. We hebben heerlijk gegeten en we hebben een gezellige avond gehad. Er werd goed voor ons gezorgd en het personeel was erg vriendelijk.

Een echte aanrader!

43. Met een vriendin heerlijk bij jullie gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!

44. Het eten is goed. Het personeel jong. De lokatie geweldig. De zaak heeft een leuke en gezellige uitstraling. De prijs is zeer goed betaalbaar. Wat wil je dan nog meer.

45. Zeker geen top, mij viel het behoorlijk tegen qua eten en bediening, geen tweede keer meer.

46. Niet echt mijn bistro, er wordt een vies pasta goedje naast de gerechten geserveerd. Weinig friet en toen ik nogmaals friet bestelde kwam dat nadat ik mijn eten al op had!

Het personeel kijkt niet rond of er nog mensen zijn die al een 20 min zitten te zwaaien ivm dorst....! Erg jammer! Ze zijn dan ook jong en meeste vakantiebaantje lijkt me!

Ook op het terras al betalen voordat je ook maar iets hebt gehad vind ik echt, echt en dan ook echt niet kunnen!

Voor een drankje zal ik er mss nog wel eens heen gaan maar voor eten zeker niet! Op een griekse salade hoeft geen heel potje olijven! BAH!

Wel mooi verbouwd! Alleen de wc is verschrikkelijk, dikke mensen kunnen beter thuis plassen......

47. Lekker voor een hapje en een drankje, ook voor de lunch een goed adresje.

Heerlijke tosti's, mooi terras.

Het personeel komt niet altijd even snel naar je toe, dat is jammer.

48. Je kan er lekker lunchen maar de avondkaart vind ik persoonlijk niet echt geweldig. Klein bakje frietjes, personeel kwam niet vragen of alles genoeg was ( naderhand was het te laat want het eten was al op), ook niet voor een 2de keer drinken geweest. Dus ging nog met honger naar huis.

5,1
  49. Heerlijke lunchgerechten, lekkere desserts en lekker ijs. In de zomer is het heerlijk om hier op het terras te zitten. Wel jammer dat je soms een tijdje moet wachten voordat er plaats is, maar dan heb je ook wat. Ik kom hier graag!

50. Afgelopen week hier 2x gegeten.

Pizza's zijn prima.

Broodjes (van de week) vieze, kleffe zooi.

Sommige personeelsleden erg onvriendelijk.

Er wordt op terras al betaling gevraagd voordat je iets geconsumeerd hebt.

Kan echt niet!

6,3
  51. Heel erg lekker eten, vooral de pasta's, broodjes, soepen en salade's (bijna alles dus haha)!

Super gezellig van binnen en ook heerlijk terras van de zomer. Vriendelijke bediening! Niet duur...

52. Het eten is altijd goed geweest, maar als je s'avonds een broodje wilt eten gaat dat niet omdat het niet op de kaart staat. Ook vind ik het personeel niet altijd aardig. De eigenaar en eigenaresse zijn wel lieve mensen...

53. De bediening is werkelijk geweldig en het eten smaakt ook nog lekker.
    Prachtige kombinatie !!!

Vorige pagina