't Binnenhof in Paasloo

• EV-oplaadpunt

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1274198241 74
1312204777 81
1371929334 90
1420794880 65
1453371911 79
1480519436 80

1. Een cursus bedienen zou hier op zijn plaats zijn. Volle tafels worden niet afgeruimd. Gasten die na drie keer vragen maar zelf binnen de kaart gaan halen. Wijn voor bij het eten werd vergeten. Mopperende baas omdat naar zijn idee gasten in de weg zitten. Rokende koks buiten en lauw eten. Kortom geen topper

2. shannon

prison break spel gedaan, was afgezaagd, werden geholpen door de medewerker. mochten spel eigenlijk niet afmaken. vanwege andere groepen die ook bezig waren!
    matig! buffet besteld bbq gekregen, compensatie: ijsje nadien!
    wat bleek twee bolletjes vanille ijs met spikkeltjes!! waar 6x naar gevraagd moest worden. Erg matig. niet uitgebreid! bbq deed het niet.
    kortom niet voor herhaling vatbaar!!

3. A. van Adrichem

Goede kwaliteit en bediening bij een goede sfeer. Prijs kwaliteit verhouding kan beter.

4. H.J. Rademaker

Wij hebben gebruik gemaakt van de Hemabon 'Borrel&hapje voor twee', na vooraf aangemeld te hebben.

We kregen twee drankjes naar keuze en bitterballen, niet naar keuze. Dit t.w.v. 11,75 euro, terwijl de bon 22 euro gekost heeft. Navraag ter plekke leverde niets op. Op de site van de Hema staat': Een fles wijn voor 2 personen of 6 consumpties (bier/wijn/fris) in een leuk café naar keuze met bijpassende borrelhapjes. Verras jezelf of een ander met een 'borrel & hapje voor 2'. Geniet samen van een heerlijke fles wijn of zes andere versnaperingen bij één van de gezellige cafés bijvoorbeeld binnen aan de bar of tijdens de mooie dagen op het terras.'

Een zeer slechte zaak!

5. Ga hier niet heen, wij moesten 7 mei 2 uur op ons eten wachten.
    We kregen geen stokbrood vooraf, op ons bord lag uiteindelijk onder de vis/kip
    een onzichtbaar kwakje puree, we waren met ons 5en en kregen 3 piepkeine
    schaaltjes aardappeltje, bietjes en sla... we bestelden frites bij maar die kwam niet.
    We klaagden maar kregen niet eens een kopje koffie aangeboden als troost.
    Bediening slecht, geen aandacht, giechelend eserveerster, bloemetjes op tafel uitgedroogd. Dames blanche op warm bord met vrijwle geen chocola... terurig/schandalig - moesten vole pond betalen

6. Vandaag een familiedag gehad met 100 ooms, tantes, neven en nichten. Al vanaf het eerste contact met de mensen van 't Binnenhof liep alles erg prettig en kon er veel overlegd en geregeld worden. Wij hebben vandaag een fantatische dag gehad waarbij velen zich hebben vermaakt met de Aquabubble en/of de Bouncing bubble. Voor het oog een mooie speelzolder en waren er buiten nog veel meer dingen te doen. Over de bediening niets dan lof en de barbeque aan het eind van de middag was ook heerlijk. Alles was ruim voldoende mate aanwezig en de kwaliteit van het vlees was ook heel goed. Heerlijk malse spareribs, zalige satespiesjes, worstjes, hamburgers, salades en patat. Alle lof. Wij hebben een super dag gehad.

7. Gezellig restaurant met lekker eten voor een goede prijs. We komen zeker terug.

8. Wat een super leuk restaurant! Zelden op een vakantiepark zo'n leuk restaurant bezocht. We waren met drie gezinnen met veel kinderen tussen de 3 en 10 jaar. Onze kinderen hebben genoten van Berend de bever, ook is er een speelzolder waar de kinderen konden spelen en ook buiten staat een enorm speeltoestel. Het eten was super lekker. Mijn man is chefkok en erg kritisch maar zelf hij heeft heerlijk gegeten. Het enige minpuntje was dat we in het begin even moesten wachten op onze tafel omdat het erg druk was, hier hebben we gelukkig de rest van de avond geen last van gehad... Wij hebben onze kinderen beloofd om nog een keer terug te gaan dus tot de volgende keer.. We willen nog wel even de complimenten geven aan de bediening.. Wat een leuke en spontane meid was dat!!

9. Vandaag, 25 december 2014, hebben wij als familie met zeven volwassenen en drie kinderen een kerstbrunch genuttigd in het restaurant ´t Binnenhof. Een week van tevoren hadden mijn man en ik even bij het restaurant gekeken om te ervaren of de accommodatie geschikt is voor kinderen. Dit restaurant leek ons wel geschikt en daarom hebben we toen gereserveerd. Er is een speelzolder voor de kinderen aanwezig werd ons toen gezegd en de kinderen zouden gebruik mogen maken van het binnenzwembad.

Bij aankomst werd ons een tafel aangewezen in de serre. De tafel was keurig gedekt. Op zich dus een prima plek totdat de zon behoorlijk op de ruiten begon te schijnen, toen werd het op den duur wel erg warm en je keek steeds tegen de zon in als je met elkaar aan het praten was. Helaas waren er geen jaloezieën of buiten zonweringen aanwezig om de zon te weren. Toen moesten op een gegeven moment de vesten en truien wel uit vanwege de warmte.

De kerstbrunch werd opgediend als een lopend buffet en verderop aan de andere kant van de zaal was een klein kinderbuffetje. Dit kinderbuffetje bestond onder andere uit kipnuggets, mini frikadellen, poffertjes, mini pannenkoekjes en patat. Leuk idee, alleen werden deze etenswaren op den duur koud en stijf, omdat ze niet warm werden gehouden. Dat is misschien ook niet handig voor kinderen met het oog op verbranding, maar toch wel jammer. Als volwassenen hadden we namelijk ook een paar kipnuggets gepakt, maar die waren dus al koud en stijf.

De kerstbrunch was van 10.30 uur tot 13.30 uur. Een prima tijd. Alleen werd het buffet pas omstreeks 11.15 uur geopend en de kinderen werden in die drie kwartier al ongeduldig en hadden al trek. Ook wij als volwassenen vonden drie kwartier wachten net iets te lang duren. Als we dit van tevoren hadden geweten, waren we een half uurtje later gekomen.

De gerechten waren verder prima verzorgd. Er waren gerechten voor een Engels ontbijt (spek, worstjes en ei), drie soorten koude schotels, drie soorten soep en genoeg soorten brood. Naar onze mening stond de prijs (€ 19,50 per persoon) en kwaliteit wel in verhouding. Drinken was inclusief de prijs. De bediening was ook goed.

Waar ik (de schrijver van dit stukje) mij persoonlijk wel aan heb geërgerd is dat de vloeren erg vies waren. Bij de receptie lagen plukken stof in de hoeken, de houten vloer waren zo te zien in geen dagen goed schoongemaakt. Op de plavuizen in de serre zag ik her en der stof liggen en vooral veel haren. Persoonlijk vond ik dit onhygiënisch.

Wat de twee oudste kinderen (van zeven en tien) een beetje tegenviel en ons eigenlijk ook wel als volwassenen, is de speelzolder. Er staat een grote elektrische racebaan, die het niet doet. Bij de tennistafel ontbraken de balletjes en verder was er niet zoveel meer te spelen. Wel draaide er continue een videofilm. De oudste jongens zijn toen gaan zwemmen en hebben zich verder prima vermaakt.

10. Leuke speeltuin (met verdrinkingsgevaar voor kleintjes, dus goed blijven opletten!!), gezellig levendig terras. Prijs kwaliteitsverhouding ver te zoeken. Bij de Mac Donalds kun je nog beter eten! Verschillende mensen aan je tafel voor het opnemen van eten/drinken, waarvan enkele medewerkers volgens mij liever niet werken...

11. Het was verschrikkelijk!
    - het water om de speeltuin is niet afgeschermd, gevaarlijk voor de kleintjes!
    - het eten was niet te eten!! En dan zijn we allemaal geen moeilijke eters! (Patat die zowat grijs kleurde door het oude frituurvet) en alles was sompig en smaakloos! De sla was zo nat alsof er een glas water ingevallen was!
    - we gaven aan dat het niet zo lekker was als we hadden gehoopt... Er kon nog geen excuses van af!!!
    - als je er toch naartoe gaat raden we de boerenbrok aan voor bij de koffie!

12. Marcel Koedijk

Tijd geleden hadden we dit restaurant al een keer gespot. Nu was het dan eindelijk zover, mede omdat we een kruidvat borrel cadeau hadden gehad van vrienden en we deze hier konden verzilveren. De borrel en hapjes waren erg lekker. Samen met de leuke inrichting heeft het ons doen besluiten om te blijven voor het diner. Ook deze was erg goed van smaak. Alles was vers en je kon door de open keuken goed zien hoe je eten wordt bereid. Wij hebben erg lekker gegeten en een leuke avond gehad.

13. Wat een leuke ervaring. Samen met mijn dochters en hun mannen en kinderen zijn wij wezen eten in dit restaurant. We kwamen binnen en werden meteen begroet. Onze jassen werden aangenomen en we werden netjes naar een tafel begeleid. De kleinkinderen werden meteen vermaakt, zo konden ze zwemmen in het zwembad waar we zicht op hadden en konden ze kleuren en buiten in de speeltuin spelen. Voor de kleinste was er binnen ook nog een speelruimte. Zo konden wij heerlijk bijkletsen met onze dochters en schoonzonen zonder dat zij de kinderen hoefden te vermaken. Uniek dat onze kleinkinderen zich zo snel thuis voelden en zich eindeloos hebben vermaakt. Bediening was kundig en erg vriendelijk. De kok stond met passie in de keuken en dat was te proeven in de gerechten die wij kregen. We hebben heerlijk gegeten en hebben een geweldige avond gehad. Voor iedereen met kinderen (ook zonder) aan te raden.

14. Vanavond wezen gourmetten. Wat een drama. 3 gourmetstellen die niet warm werden, 3 kwartier voor een stukje vlees. Bediening erbij gehaald. I.o.m. de kok werd besloten dat hij het vlees voor ons op zou bakken. Dat was redelijk, maar dit is geen gourmetten. Kregen nog vis aangeboden, zalm en meerval. Nou dat was helemaal geen eten. Eigenaar/manager is gebeld. Deze gaf toe dat de vis niet goed was bereid. Al met al heel jammer. Wat een heerlijk avondje had moeten worden werd een grote flop.....
    Jammer

15. Geweldige high tea; keurige ontvangst; leuke inrichting.
    Voor herhaling vatbaar!
    Klasse!
    Jammer dat 10 het hoogste cijfer is....Ik kom hier graag terug!!!

16. Gisteren een heerlijke uitgebreide High Tea met vriendinnen gebruikt bij; Restaurant " in het Binnenhof " te Paaslo.

Wat er allemaal op tafel kwam was zoveel en zag er zo heerlijk uit, dat we niet wisten wat we zagen. Het één was nog heerlijker dan het ander en de tafel was ook al zo mooi gedekt zodat het bij binnenkomst al een prettige sfeer was.

Zoveel lekkers; hartig, zoet, vis. kaas echt teveel om op te noemen en allerlei theesoorten te kust en te keur. Zelfs bloementhee, een bloemknop die langzaam openging nadat het hete water erop gegoten was, héél bijzonder.

Eerst een koude High Tea en daarna nog allemaal warme gerechten, kortom, wij gingen zeer voldaan naar huis, nadat ik de eigenaar een 10 met een griffel had toegezegd, want het was in één woord een lust voor het oog en het streelde de tong.
    Tot een volgende keer!!

17. Vanmiddag van een echte "High Tea" genoten.
    Na een prettige ontvangst in een aangenaam verwarmde ruimte werden wij welkom geheten door de eigenaar/bedrijfsleider die ons uiteenzette hoe de "HighTea" gepresenteerd zou worden.
    Wij waren zeer verrast door de uitgebreide hoeveelheid hapjes, versnaperingen, scones, muffins etc. etc. die op mooie etagère's en schalen werden gepresenteerd.
    En dit was " nog maar" de ronde koude gerechten...
    Ook konden wij kiezen uit vele soorten thee inclusief een novum namelijk bloementhee, hetgeen leek op een anemoon die in de pot heet water tot ontplooiing kwam.
    Overigens vonden wij de "gewone" theesmaken lekkerder maar dat is puur een smaak-kwestie.
    De tweede ronde warme gerechtjes bestond uit lekkere hapjes in bladerdeeg, o.a. zalm.
    Ik kan echt niet alles opnoemen wat er ter tafel kwam maar wellicht schrijft één van de andere aanwezigen hier ook nog wel een recensie en specificeert zij nog e.e.a..
    Enfin, wij waren allen vol lof over de presentatie, smaak en ook heel belangrijk: de hoeveelheid gerechtjes.
    Echt een aanrader en wij komen zeker een keer terug en zullen in onze omgeving rondbazuinen hoe goed verzorgd onze "High Tea" was!
    Vr. gr.,
    Annelies Elshof

18. Hier afgelopen weekend wezen eten.
    Prima voor elkaar, had een snitzel.
    Mijn vrouw had varkenshaas. het smaakte heerlijk.
    Mooie locatie, omgeving.

19. Mijn verjaardag gevierd van 14.00 tot 21.00 uur in 't Binnenhof met een groep van 50 mensen in de leeftijd van 2 tot 70 jaar. Eerst lekker koffie met gebak, daarna borrelen en een hapje en tot slot met z'n allen lekker BBQen. Het was goed en gezellig en iedereen had het naar z'n zin. Ook de jeugd want die kon als ze wilden lekker (gratis) zwemmen of in de speeltuin spelen. Tennissen, poolen of op de spelcomputer. Dus voor iedereen wat te doen. Zeker voor herhaling vatbaar.

20. wij zaten met 7 vrouwen een midweek op het villapark weerribben
    waar het restaurant onderdeel van is.

we hebben 3 keer in het restaurant gegeten en hebben alle keren lekker gegeten.

ook de serveersters deden goed hun best om het ons naar de zin te maken.

komen zeker terug!!

21. Jan 15 punten

We aten hier op eerste pinksterdag met 4 personen. De menukeuze is niet zo groot, maar wel afwisselend. De gerechten waren zorgvuldig bereid en smaakten bijna allemaal prima. Alleen de vis (heek), gegratineerd met kaas vond ik geen goede comibinatie. De prima klaargemaakte vis had helemaal geen (overheersende) kaas nodig!

Een beetje investeren in de training van de, overigens hartelijke, medewerkers leek nog wel nodig. Een kop soep werd lauw opgediend, twee aanvankelijk geleverde gerechten waren niet besteld en de bediening was nogal onbeholpen. We zullen het maar wijten aan de seizoenstart. Voor het eten komen we graag nog een keer terug.

22. Nou in 1 woord super, wij hebben net de bruiloft van onze dochter en schoonzoon daar gehouden en het eten was voortreffelijk, er werd rekening gehouden met al je wensen, en met name de mensen van de bediening verdienen een dikke pluim.

23. Cor Terpstra

Afgelopen maandag op de verjaardag van mijn vrouw hier gegeten. Mijn vrouw is vegetarisch en hoewel de keuze voor een vegetarisch hoofdgerecht beperkt is, kreeg zij een grote en smakelijke groentewrap. Zelf heb ik de carpaccio en ossobucco genomen en daar heb ik absoluut geen spijt van gekregen. Met name de ossobucco in groentenratatouille was heerlijk.

De gastvrouw was zeer attent en vriendelijk en zorgde ervoor dat wij een heerlijke avond hebben gehad.

Het was niet de eerste, maar ook zeker niet de laatste keer dat wij hier zullen aanschuiven.

24. We hebben vorig weekend gegeten hier, het was heerlijk. Gezellig en druk.

Eten&en drinken 9

Service 9

Sfeer 9

Prijs kwaliteit 8

De bediening was erg vlot en vriendelijk, er werd rekening met de kinderen gehouden, kregen kleurpotloodjes aan tafel, mochten ook lekker rondlopen, zonder dat de bediening zich ergerde.

Erg gastvrij!

25. We hebben erg lekker gegeten, de mensen die er werkten waren erg gastvrij. De kinderen werden meteen opgevangen en kregen kleurtjes en konden lekker spelen. Dit restaurant is zeker de moeite waard.

26. Ik moet zeggen dat dit een leuke tent is. Personeel altijd even vriendelijk en aardig. Ik vind het hier ook zeer gezellig zitten. We waren hier met zes personen en het was erg druk, maar werden net als iedereen goed behandeld. We merkten aan de bediening niet dat ze het druk hadden. Ook vond ik het erg leuk dat ze op het laatst echt even een praatje met ons ging maken. Dan het eten nog. Het was heerlijk. We waren met de kinderen. De kinderen kregen het hoofdgerecht gelijk met ons voorgerecht. Dit was gewoon super. Hier hoefden we nog niet eens naar te vragen. Ze deden dit al automatisch.
    Toen de kinderen waren uitgegeten konden ze heerlijk spelen in het kinderhuis. Zo hebben wij nog lekker rustig kunnen eten en genieten van het overheerlijke eten. Ik heb een heerlijke varkenshaas gehad van de kaart, dit was uitmuntend. Mijn ouders hadden allebei een biefstuk. Ook die waren precies goed gebakken.
    Echt een dikke tien krijgen jullie van mij. De sfeer, de bediening, het eten.

Groetjes van villa 26, Fam Verbeek.

27. Bas en Anne

Wij komen uit de buurt van Paasloo en we gingen voor de verandering weer eens naar het Binnenhof toen we hoorden dat er nieuwe eigenaren in waren gekomen.
    Tot onze grote verbazing was het op de woensdagavond behoorlijk druk. Ondanks de drukte werden we rustig en aardig bediend. Mijn vrouw had een salade met zalm en spekjes en ik had de pittige cajun beef, het was heerlijk. Wij zijn nog lang blijven zitten en hebben nog even met het bedienend personeel gesproken, erg gezellig. Een echte aanrader.

28. Een heerlijk gezellig restaurant.

Bediening was erg vriendelijk, en gastvrij.

We hebben lekker gegeten en de kinderen konden lekker spelen.

Dit is een aanrader voor jong en oud.

29. silvia winter

Lang gewacht.

Kleine kaart, weinig keus.

30. Onlangs hier met een vriendin geweest.
    Wat een verademing, vanuit een drukke stad naar zo'n rustige omgeving.

's Middags heerlijk op het kleine terras aan het water een glas rosé gedronken en even gesproken met de eigenaar van het restaurant en de nieuwe kok. Aardige mensen.
    De eigenaar heeft ons het een en ander verteld over het prachtige bungalowpark en over het restaurant.
    Het restaurant is per 1 juli jl. overgenomen.

Vervolgens een overheerlijke Cajun Beef met huisgemaakte knoflooksaus gegeten.
    Helaas moesten wij nog een lange rit terug, anders hadden we nog een toetje genomen.

Maar we komen zeker terug, met nog andere gasten die door onze verhalen zeer nieuwsgierig zijn geworden.
    En wie weet plakken we er dan wel een paar dagen aan vast, want de huisjes van het park zijn geweldig.
    Het is leuk als je ziet met hoeveel enthousiasme de eigenaren en medewerkers van het restaurant alsmede van het villa/bungalowpark aan het werk zijn.
    Teamwork, niets is teveel. Dit maak je niet vaak mee.

Mensen, ga zo door en tot snel.
    Hartelijke groeten vanuit het Westen.

31. Beetje jammer dat je een voorgerecht besteld, niet krijgt en vervolgens lang moet wachten op het hoofdgerecht. In ieder geval personeel genoeg wat zich meer stond te vervelen, dan stond te werken.