Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Overveen verdeeld zijn.

1. Mariska Lamp

Prima bediening leuke locatie, lekker gegeten🙂

2. Nolita Overveen was voor ons de 1e maar zeker niet de laatste keer.
    We kennen de kaart van Nolita Haarlem.
    Klein en overzichtelijk, heerlijk buiten op het gras gezeten.
    Complimenten voor de dienstdoende meisjes.

3. Eetcafé Overveen

Gisteren een tafel gereserveerd voor de lunch. De tafel die de medewerker aan wees stond midden in de zon, het was 34 graden en we gaven aan graag in de schaduw te willen zitten. Er stonden in een ander gedeelte van het terras tafels vrij onder een parasol. Maar de medewerker gaf aan met een geïrriteerde stem dat het daar niet kon vanwege geen personeel. Uiteindelijk kregen we een ander te klein tafeltje aangeboden onder een parasol. Er stond ook een mannelijke medewerker te schreeuwen over het terras naar andere gasten over een plek op het terras. Deze man zou op de markt geen slecht figuur slaan. We zijn al vaak bij Loetje Overveen geweest, maar dat personeel kan echt niet meer "Arrogant en zeer onvriendelijk". De eigenaar van Loetje zou er goed aan doen om het hele personeel een hospitality training te geven, "de gast centraal"

3,6
  4. Erg lui personeel. Waren er maandag. Wij kwamen aanlopen met een ander gezin die zaten al te eten en wij hadden ons drinken nog niet eens na een paar keer zwaaien kwam hij met drinken. Waren we 25 min verder. Na 45 min vroeg ik waar onze pannenkoek bleef ging hij even informeren, was de bestelling niet doorgekomen. "Ik zei geef mijn de rekening maar, ik ben er klaar mee", kwam hij nog een keer terug, de kok wilde er nog wel even een pannenkoek voor ons bakken. Ik vroeg of hij nu echt zo dom was… ik had de rekening gevraagd. En het was niet druk er waren 4 tafels bezet buiten. Hemelse Pannenkoek neem geen kinderen aan als personeel of zet er begeleiding bij.

5. Eten was heerlijk, prijs/kwaliteit verhouding prima plus gezellige ober!

6. Zo fijn dat je in Overveen weer lekkere pizza’s kunt eten! Ook is Nolita niet alleen lekker maar het personeel is super vriendelijk. Nu hebben ze ook een fijn terras waar het lekker zitten is en je kunt genieten van de zon. De pizza’s zijn erg lekker en er is genoeg keuze! De Quattro Formaggi mag wat mij betreft altijd wel mét tomatensaus 😉

7. michiel

Prima pizza, spontane bediening, leuke sfeer. Aanrader!

8. Jeanette

Wat een aanwinst! Heerlijke pizza, supervers! En wat werden we leuk bediend!
    De pizza was heerlijk en vers. Met n halve pizza heb je toch niet voldoende.
    De bediening was top! Fijne aanwinst voor Overveen.

9. Chinees-Indisch Overveen

Met z'n vieren heerlijk gegeten, volop keuze en voor ieder wat wils.
    Heb je klachten, bedenk dan: "er is nog nooit een kok gevonden die kookt naar alle monden", neem dan alleen de dingen die je kent en laat het avonturieren dan aan anderen over.

10. We moesten een half uur wachten op een zielig stukje focaccia. Na een uur wachten kregen we onze pizza Quattro fromage. Deze was wit aan de onder kant, niet gaar met een paar plakken kaas erop, het leek op een slecht gebakken pannenkoek. De medewerker zei sorry, we maken een nieuwe, en gaf aan straks een kop koffie te willen aanbieden. De nieuwe was niet veel beter, niet krokant, smaakte een beetje naar mozzarella, wederom de kazen door elkaar waardoor je de kazen niet kon onderscheiden. Een andere medw. Gaaf aan de pizza van de rekening te halen. De mensen naast ons waren ook al 11/2 uur aan het wachten op een zielig stukje pizza. De sfeer was rommelig, ze liepen te rennen met dozen afhaal pizza's door de zaak. De prijzen zijn best behoorlijk voor de drankjes en pizza's die aangeboden worden. Zeker als je he idee krijgt dat je ergens bij een slechte afhaal chinees zit. Gaat het wederom niet worden op deze locatie.

2,3
  11. Simpel restaurant, niet groot. Goed eten vlot en vriendelijk.

12. Zoe Stavridis

Goede pizza’s, uitstekende service! De ambiance kan nog iets gezelliger gemaakt worden.

13. Eetcafé Overveen

Verheugd op een avondje Loetje. Al vaker bij Loetje gegeten dus er is een bepaalde verwachting. Bij binnenkomst werd ons geen blik waardig gegeven. De gastheer typte druk op zijn computer en sommeerde een personeelslid het tafelnummer. Zonder eenmaal zijn gezicht te laten zien. Twee biefstukken besteld. Een grote, deze was niet overal even gaar. Van rauw aan de ene kant tot doorbakken aan de andere kant. De normale biefstuk was van buiten aangebrand en de binnenkant taaiig. De kippenlevers waren in zulke kleine stukjes dat ze nauwelijks van de uien te onderscheiden waren. Keihard en ook deze waren aangebrand. De zoete aardappel frietjes waren aan de karige kant voor de prijs en de bijgeserveerde aioli vond ik geen prettige combinqtie. Bij de vraag of het gesmaakt had de tip over de aangebrande smaak meegegeven. Het toetje daarom maar overgeslagen.
    Loetje Overveen is niet wat wij ons herinnerde, voor ons de laatste keer geweest.

14. Marcel Lansier

15. Heerlijk en gezellig gegeten!!

16. Mahra Eksi

Hele fijne ervaring! Het eten was heel lekker! En het personeel was ook heel aardig! Voor een volgende keer zou ik er zeker weer heen gaan!

17. Han Thoma

Uitstekende pizza’s en gastvrije en betrokken bediening, aanwinst voor Overveen dat toch al steeds leuker wordt om uiteten te gaan. Komen zeker terug!

18. Marijke kossen

Gisteren gegeten bij Nolita in Overveen, heerlijk buiten op het terras gegeten Een pizza en ontzetttend vriendelijke bediening, kom zeker terug als de anti pasta weer op de kaart staat. Net als in Haarlem.

19. Annelies Nijssen-Snoek

Lekker gegeten op het terrasje, zonnetje erbij, heerlijk!

20. Gertie en Thijs Evers

Mooie accommodatie! Ondanks de 1,5 meter is de sfeer binnen gezellig! Vriendelijk en enthousiast ontvangen door de bediening! Het eten was prima 👌 vers en lekker! Leuk ook de doorkijk naar de keuken en de pizzaoven! Komen zeker nog een keer terug!

21. Eetcafé Overveen

Dirk

22. W van Doorn

Na een leuke fietstocht nog even hier wat gedronken, biertje en glas wijn. Prijs voor een glas wijn (nou ja glas wijn, ik zou me schamen voor mijn gasten om deze hoeveelheid in te schenken, belachelijk weinig in het glas) en hier dan ook nog 5.95 Euro voor durven vragen!
    Hier kom ik dus nooit meer!

23. Eetcafé Overveen

Eten erg slecht, knap als je zelfs een schnitzel kunt verprutsen. Vies en sompig. Het patatje rendang was taai.

2,3
  24. Sanne Terhoeven

Zo fijn, weer een lekkere pizzeria (pizzabar) in de buurt. De bediening is supervriendelijk en de pizza's erg lekker. Kortom, een aanwinst!

25. Sandra Van Den Horn

Vind het een aanwinst voor Overveen! Heerlijke pizza ‘s, lekkere voorgerechten. Leuke bediening! En gezellige sfeer.

26. Super lekkere pizza’s en wijn!

27. Onlangs weer hier wezen lunchen. Wat een feestje elke keer. De gastheer is super vriendelijk en netjes. Hij heeft duidelijk veel plezier in zijn werk. We hebben uitstekend advies gekregen over de verschillende gerechten. De bospaddenstoelensoep was heerlijk een de zwezerik om je vingers bij op te eten. Leuke ongedwongen sfeer. En mooi ingerichte zaak. Zomers is het geweldig vertoeven op het heerlijke terras. Echt een aanrader.

28. Geweldig genoten. Verjaardags lunch met zussen en moeder gevierd. Wat een gezellige gelegenheid, en geweldige service. Aanradertje!

29. Yvonne van Egmond - Reijn

Alweer enkele weken geleden waren wij, mijn zusters, onze moeder en ik voor de lunch bij BrouwersKolkje neergestreken. Wij werden warm onthaald. De bediening was professioneel, persoonlijk en gezellig. Wij hebben lekker gegeten en ook hebben wij (na advies) mogen genieten van een bijzondere witte wijn van Nederlandse bodem.
    Wij hadden een super gezellige middag en zeker voor herhaling vatbaar.