Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Overveen verdeeld zijn.

1. Lunchroom Overveen

Leuke lunchplek. Het is wel erg jammer dat het personeel in de keuken geen handschoenen gebruikt. Wij konden zien hoe het eten gemaakt werd door de open keuken. Het is dan niet zo fijn als je ziet dat het personeel zichzelf af en toe krabt en dan weer je eten aanraakt.

Het eten was oke en aan de hoge prijs.

De salade nicoise zou met “verse” tonijn geserveerd worden maar kwam met “blik” tonijn.
    En zonder dressing, dus erg droog.

3. Eetcafé Overveen

Het was weer een klein feestje om daar te eten. Vriendelijke bediening en goed eten. Geen culinair hoogstandje maar heerlijk relaxed. We komen er graag. Aanrader met families.

Wij gingen langs voor de lunch maar bleken van de gehele kaart te kunnen bestellen. Daar maar flink gebruik van gemaakt. Ondertussen genoten van het uitzicht met vrolijke honden en ontspannende wandelaars welke ons reeds verplichte tot een zwoel zomeravond diner in de zomer. Alles was heerlijk en van superniveau. De topsporters in de keuken gezamenlijk met de ontspannen bediening zorgden voor een heerlijk relaxte middag. U ziet ons snel weer terug. Ga zo door jongens en meiden!!

5. Eetcafé Overveen

Gezellige locatie.
    Sfeer was prima maar de kipsaté was droog met een zure rauwkost uit een potje erbij.
    Het dessert vond ik ronduit vies.
    Veel te machtig.
    Fantasieloos geheel nog van mindere kwaliteit dan een snackbar.
    Geen Loetje meer voor mij.

6. Eetcafé Overveen

peter garrelts

Prime gegeten goede kwaliteit bediening een beetje rommelig vooral dat er weinig ruimte was,
    maar wel alles op tijd.

AJ Rossenaar

Fijne plek aan Zee te Bloemendaal. Hoge strandtent en ondanks de drukte relaxt personeel. Patat en miniloempiaatje lekker. Wel is alles aan de prijs.

Janny Hess

Het zat vol en overwegend oude mensen, beetje ballerig, ambiance sfeervol, bediening beetje neerkijkend op je… verder wel o.k., beetje aan de dure kant: alleen hoofdgerecht, 2 glaasjes wijn en 1 koffie 82 euro met zn tweeen…

9. Chinees-Indisch Overveen

Heeremans

Lekker gegeten en goede bediening. Af en toe de verkeerde bestelling, maar die was ook lekker. Ga zo door

10. Eetcafé Overveen

Sylvia Holsken Hulscher

Heerlijk gegeten alles top! Schrok mij dood van de recensies wat een klagers brrrr voral over het personeel ik heb nooit problemen word altijd goed geholpen en ik ben echt niet een van de makkelijkste! Oké klagers hou je altijd zullen wel van die FEBO tiepes zijn! Gr Sylvia.

11. Eetcafé Overveen

Stephanie

Heerlijk gegeten. Groot terras waardoor je soms wat langer moest wachten. Te weinig parkeerplek/vol.

12. Eetcafé Overveen

Cynthia

Je kunt bij Loetje Overveen altijd lekker eten maar de wachttijden lopen soms de spuigaten uit. Tuurlijk kan het een keer zo zijn maar hou je gasten tevreden als ze bijna 2 uur op hun eten moeten wachten en biedt ze ondertussen bijv. een drankje van het huis aan (we waren met z'n vieren) of een stokbroodje kruidenboter.

13. Eetcafé Overveen

Schoutsen

lekker gegeten maar veel te duur voor een simpele biefstuk. Service ook matig. Lege glazen en gevraagd brood bij de biefstuk niet gekregen.

14. Eetcafé Overveen

Edwin Kemink

Eten prima. Bediening is vooral 's avonds goed. Tijdens de lunch wordt er totaal geen aandacht gegeven. Als je je eten hebt, dan wordt er niet gevraagd of alles naar wens is. Of ik nog iets wil drinken etc. Meerdere keren gemeld aan de managers. Maar helaas geen progressie. Dan maar hier melden, wat ik nooit doe.

Opnieuw weer heerlijk gegeten in dit strandpaviljoen met attente en keurig verzorgde bediening.
    Salades waren mooi opgediend, smakelijk en voldoende. Saté was eveneens geweldig.
    Frites waren uitstekend.

Geweldige broodjes!

Prima plek om met het gezin te komen! Niets op aan te merken.

Wat een ontzettend leuk tentje. Heerlijke salade gegeten...
    En een betrokken eigenaar die precies de goede sfeer weet neer te zetten.

Dennis

Afgelopen zaterdag ontbeten. Leuke toevoeging aan de horeca in Overveen. Hier ga ik vaker komen!

Heerlijk gegeten! Smaakvol ingericht, aardige bediening en verrassende menukaart.

21. Lunchroom Overveen

Voor het eerst gegeten bij Stach in Overveen, wat een heerlijke plek met ontzettend aardige bediening (vrolijk, positief en behulpzaam).
    Het eten was top, prima kwaliteit/prijs verhouding.
    Wij komen zeker nog vaker terug.

Ingrid M.

Prijs/kwaliteit verhouding slecht. Bediening niet vriendelijk. Kwaliteit eten slecht.

Lekker gegeten bij het koffie huisje in Overveen. Goede vriendelijke bediening!

24. Chinees-Indisch Overveen

Goed restaurant, ik kom er al jaren. Vriendelijke en goede service en goed eten natuurlijk.

Pim Huizing

Heerlijk wild in een knusse ambiance met een zeer gastvrije ontvangst zorgen voor een fantastische avond.

26. Lunchroom Overveen

Gisteravond 1 november gegeten bij Stach in Overveen, 1 hamburger, salade en frites en 1 truffel vega burger, ook met frites en salade.
    Hamburger was lauw, mini frites opgediend in iets wat het meest leek op een vingerhoed en salade was wel heel weinig en niet smakelijk. Andere burger was echt koud en onsmakelijk, waardeloos en veel te duur m.b.t. de kwaliteit. Eerste en laatste keer.
    Persoonlijk zou ik het mijn gasten niet durven te serveren en zeker niet voor deze prijs. Schandalig slecht.

27. Eetcafé Overveen

M veerman

Wij hebben hier heerlijk een biefstuk gegeten. Het eten was prima.
    Helaas adverteert Loetje op zijn website met een eigen parkeerplaats. In de praktijk is deze vol en moet je een parkeerplek zoeken in de buurt.
    De nabije omgeving van Loetje is allemaal blauwe zone en voor vergunninghouders. Onze avond is hierdoor geëindigd met een parkeerboete van 99.99 euro.

28. Eetcafé Overveen

Bijzonder slecht geholpen bij dit restaurant. Bij het oplopen van het terras totaal genegeerd door het personeel. Na 20 minuten nog steeds niet geholpen en komt er een nieuw stel het terras op lopen. Dit stel wordt bijna direct geholpen. Wij zijn, na onze beklag te hebben gedaan, snel naar een ander adresje gegaan.

Leuke plek. Prima Eetcafé met dito kaart.

Voor de 3e keer hier nu geweest (21-07-2016), nu samen met de buren, die hier ooit eind jaren '60 geweest waren (toen 't nog geen Michelinrestaurant was).
    De Bokkedoorns kwaliteitstrein dendert maar door, sensationele amuses (waaronder een van Thaise soep, de naam even vergeten), oogverblindende en tongstrelende gerechtjes en uitstekende wijnen, waarbij de rode wijn uit Duitsland (Philip... rest vergeten) nog lang in 't geheugen zal blijven).
    Deze keer de kaaswagen niet links laten liggen, er was nog ruimte voor!
    Samen met de topbediening en (groot)meestergastheer Peter Bruins was 't ((weer) een hattrick van) een topervaring.