Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Overloon verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Overloon

Een teleurgestelde bezoeker

Helaas, dit was een weg gegooid middagje eten met opa, oma en de kinderen. De kinderen hebben zich prima vermaakt hoor. Gespeeld in het bijbehorende speeltuintje en het speeltuintje op het plein. Vanwege het mooie weer zaten we buiten. Het terras is niet ingericht om met meerder mensen te eten. Er staan enkel kleine ronde tafeltjes. De kinderen waren wel tevreden met de pannekoeken, maar wij hebben gematigd gegeten. De gerechten waren waterig, duidelijk niet vers maar uit de diepvries. De prijs daarentegen vond ik nogal behoorlijk. Bijna 18 euro voor een stukje diepvrieszalm met saaie salade (uit een zak) en een bakje warme groenten (direct uit een diepvrieszak opgewarmd in de magnetron?), vind ik nogal wat. Het toilet is voor mij een afspiegeling van de restauratie. Brrr.... de rillingen lopen nog over mijn rug. Nee, voor ons nooit meer. :( Misschien leuk voor een drankje, maar zeker niet voor een hapje....

1,7
  2. Pannenkoekenhuis Overloon

Wij hebben hier met vijf personen pannenkoeken besteld. Duurde heel erg lang voordat we wat kregen, we wilden dus eigenlijk al vragen waar het bleef. Toen ze er eindelijk waren.

Maar de pannen koeken waren niet lekker en niet gaar. We hebben het gemeld, ja we konden wel nieuwe bestellen. Maar we hadden al zolang op de eerste moeten wachten dat we dat we niet zagen zitten; één van personen moest weer gaan werken.

Ter compensatie kregen we wel een drankje aangeboden. Het lijkt mij iets om heel veel aandacht aan te geven. Maar voor ons nooit meer

3. Eten is redelijk in orde, bediening is erg onrustig dit is storend en niet oké. Erg donker binnen (lag aan onze plaats) en erg veel geluiden/onrustig.

4. Pannenkoekenhuis Overloon

Vandaag dagje naar zoo parc overloon geweest. Daarna gegeten bij pannenkoekenhuis museumzicht. Voor kinderen is er een grote speeltuin, de bestellingen duurde wel lang en het personeel komt onervaren over en het lijkt er op dat ze de gasten niet serieus nemen. De pannenkoeken waren soms wel wat hard maar de smaak is goed. En het eten is goed betaalbaar.

5. Vanwege de Albert Heijn aanbieding zijn we gaan eten in het voor ons nog onbekende restaurant "Leuke Broeders" in Overloon. Alhoewel er door een blikseminslag 'n computer storing was en alle reserveringen niet waren geregistreerd hebben ze toch 'n plaatsje voor ons weten te creëren. Bij het voorgerecht kun je kiezen uit 6 verschillende zowel soep, vis als vlees. Zo ook bij het hoofdgerecht ook hier weer een keuze uit 6. Dit is duidelijk een familie restaurant met veel eten voor je geld. Vooraf kregen we een mandje vers gebakken brood met 'n knoflook en kerrie smeersel. De spiesjes met gamba's waren prima, de uiensoep was 'n enorme hoeveelheid maar geen top kwaliteit. De spareribs die we gekozen hadden waren goed gaar en gelukkig niet gerookt. Ze werden gepresenteerd met twee soorten salade en wat wazige bol staande frietjes. Het nagerecht was wederom kolossaal zowel de Dame Blanche als het bord met diverse toetjes, zoals 'n stuk taart, een bol ijs, veel slagroom en een schaaltje crème brulée. Dit alles, dankzij Albert Heijn, voor slechts 24,50 voor twee personen.

6. Het restaurant heeft een goede en snelle service. Het personeel is erg vriendelijk en toont veel belangstelling. Het restaurant is goed en leuk aangekleed. Het eten is erg goed en er is voldoende van alles. Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker nog een keer langs!

7. Super leuk restaurant! Heel leuk ingericht, je krijgt echt een steakhouse idee!

Het eten is heerlijk. We hadden de spareribs, ze waren heerlijk mals. De frietjes hadden erg lekkere kruiden en we hadden er nog wokgroenten bij die ook erg lekker waren.

Super aardige bediening, erg gezellige mensen.

Ik raad het iedereen aan hier een keer te gaan eten! Het is een super ervaring!

8. Dennis de Bruin

Super lekker gegeten en gedronken deze week bij Broer&Zus. Super gezellig personeel. En leuk om te bowlen! ;)

9. Gisteren hier voor het eerst geweest, wij komen zeker terug. Prijs/kwaliteit goed in orde. Erg nette en vriendelijke bediening. Goede porties en was erg lekker. Kortom een leuke en gezellige tent.

10. Het begon goed, kwamen binnen werden meteen geholpen en binnen een half uur hadden we het voorgerecht dat goed smaakte. Daarna ging het flink bergafwaarts. Ze vroegen of we het hoofdgerecht direct na het voorgerecht wilden hebben, uiteindelijk hebben we 2 uur (!) gewacht op het hoofdgerecht... Na 2 uur kwamen ze het eten serveren, bleek dit van een andere tafel te zijn! Ze wilden het compenseren met een gratis kop koffie (met 30 graden buiten). Uiteindelijk besloten we na 2 uur te vertrekken, de eigenaar had ondertussen al 4 maal gezegd dat het er bijna aan kwam. Toen we gingen excuseerden ze zich wel en hoefden we niet voor het voorgerecht en drankjes te betalen. Al met al was het zeer teleurstellend terwijl het zo veelbelovend begon.

11. Afke Kaper

Net terug van een week vakantie op Landal De Vers in Overloon. Vlak naast het park bevind zich een voetbalveld waarop zeer grote reclame van "Leuke Broeders" wordt gepresenteerd; deze trok al snel onze aandacht. We hebben de mooie website eens even nader bekeken en besloten een reservering te plaatsen (ook via de website). We hebben voor 'op de dag zelf' een reservering geplaatst, dit bleek geen enkel probleem en werd vrijwel direct aan ons bevestigd met een leuke email!

Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en zelfs de chef was in voor een persoonlijk praatje! Wat wij erg leuk vonden was de menukaart met bijbehorende grote keuze aan tal van gerechten!

De sfeer was super, personeel top & het eten overheerlijk! Wij zijn erg enthousiast en raden dan ook een ieder aan hier een hapje te gaan eten.

Voor al het personeel; ga zo door, jullie doen het echt super!

12. Pannenkoekenhuis Overloon

Wij hebben vorige week met 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen) gegeten bij Museumzicht en waren allen erg tevreden. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. Bij voedingsintolerantie/allergieën weten zij raad. Het eten was niet super bijzonder, maar smaakte erg goed. We hebben niet lang hoeven wachten voor we de voorgerechten kregen en ook tussen de gangen door werden we goed geholpen. Er werd regelmatig gevraagd of we nog iets drinken wilden, maar niet zo vaak dat het irritant werd.
    Voor de kinderen is er veel te spelen, dus hier hebben ouders ook weinig omkijken naar. Kortom: wij komen zeker nog eens terug!

13. Pannenkoekenhuis Overloon

Gezellig met mijn moeder wezen High Tea bij mooiste plekje in Overloon. De service was uitstekend en de hapjes waren om te smullen. Echt een aanrader om een keer te proberen.

14. Pannenkoekenhuis Overloon

Fam. Coenen

We hebben met de familie High Tea gehad, en die was voortreffelijk. Ondanks de hittegolf hebben we heerlijk onder de bomen gezeten en was het aangenaam. De bediening was uitstekend.

Een aanrader.

15. Pannenkoekenhuis Overloon

Dirk

16. Prima geluncht! Bediening aardig en goed. Eten was goed voor een schappelijke prijs! Ik kom zeker terug!

17. Via internet nav positieve reacties besloten om de eerste avond van ons weekend verblijf bij Leuke Broeders te gaan eten. Wat een top tent gastvrije gastvrouw, klasse chefkok en snel en kundig personeel. Uiteindelijk alle avonden (3) hier gegeten. Alle gerechten waren top, zonder de andere gerechten te kort te doen wil ik de aspergesoep noemen als een absolute topper. Wij komen (dan met kinderen) hier zeker nog eens terug. Sterker de locatie van het vakantiepark moet zich op redelijk afstand van steakhouse Leuke Broeders bevinden.

Johan, Rianne en medewerkers bedankt.

Hans en Angella Carree uit Leiden.

18. jan

Een goed restaurant, fantastische inrichting, goede bediening, leuke kaart. Het enige minpuntje is de prijs van de nagerechten, een pluspunt is het Bourgondisch rondje.

19. Gister na 8 maanden geleden hier geweest te zijn, hier weer wezen eten, het eten smaakte wederom super, we zijn net als 8 maanden geleden erg tevreden, personeel erg vriendelijk, dit erg gezellige restaurant is zeker een aanwinst voor de omgeving, wij raden dan ook iedereen aan om hier te gaan eten, van ons krijgen jullie een 10.

20. Eetcafé Overloon

Dirk

23. P.H.Drabbe

24. Eetcafé Overloon

Gezellige sfeer, niet opdringerig. Vriendelijk personeel, kom er graag.

25. W.Michels

De Brunch was redelijk goed zeker t.o.v. van de prijs. Bij afrekenen kon ik tot mijn verbazing niet betalen met de Diner- card. Waarom staat dit restaurant dan op de site van eet.nu? Toen ik de eigenaar erop attent maakte werd hij ook nog boos en zei dat ik in het vervolg maar ergens anders moest gaan eten. Hoe zit het nu werkelijk?
    Gr. W.M.

26. Goed, goed en nog eens goed. Grote porties, vriendelijke en flexibele bediening. Ook grote groepen gaat ze goed af!

27. Eetcafé Overloon

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, attente dames in de bediening. Kortom een super avond, voor herhaling vatbaar.

28. Louis Huberts

10-1-2015 hier gegeten met onze 4 kids. Kwamen toevallig vanmorgen dit restaurant op internet tegen. Zeer gastvrije ontvangst, en heerlijk eten voor goede prijs. Mijn Rib-eye was precies bereid zoals ik hem wilde. Kids heerlijke spareribs en mijn vrouw heerlijke spies. Wij komen zeker terug.

29. Eten was heerlijk en goede porties! Goede en vriendelijke service!!

30. We hebben er samen met onze zoon van 1 jaar heerlijk gegeten. Iedereen die er werkte was zeer gastvrij en behulpzaam! ;) De prijs/ kwaliteit verhouding was zeer goed! De aanraders zijn zeer zeker de carpaccio en rib-eye!! Complimenten aan het hele team!