Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Overloon verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Overloon

Erg goed eten, geen lange wachttijd. Sfeer is erg warm en gezellig.

2. Nederlands Overloon

Wat een top tent. Goed eten. Niet duur. En geweldig vriendelijke bediening. Nu 5 maal geweest. Jammer dat het te ver is van ons huis. Anders was ik er wekelijks geweest. Al die soorten bier… 1 een woord… TOPTENT.

Gisterenavond voor de eerste keer komen eten, ondanks door alle reserveringen toch nog een plaatsje gekregen door de gastvrouw.
    Het is er superfijn voor kinderen, de service van de gastvrouw is een 10 waard heel hartelijk en vriendelijk.

Mijn zoon en ik gingen daar even iets drinken en eten.
    Hij had warme chocomelk en ik koude chocomelk.
    Hij had als eten een kaassouflee en een ham/kaas tosti.
    Ik had uiensoep en hardbroodje met kipreepjes.
    Het eten van mijn zoon was oke maar mijn eten niet.
    Er zat een stukje stokbrood in mijn soep daarop hoort kaas te zitten.
    Het broodje was soppig en de kaas lag in de soep.
    Ik pakte het broodje met kipreepjes op om te eten en er lag heel veel vet onder het broodje. Een vette troep.
    Ze moeten Rob de Geus eens hierheen sturen.

5. Pannenkoekenhuis Overloon

Museumzicht

Lenny van der Linden

Uitstekende kwaliteit van eten, meer dan voldoende en alles is vers. Er was 1 persoon met een ei allergie en de kok heeft erg z'n best gedaan om voor hem aparte dingen te maken. De bediening heel vriendelijk. Goede prijs - kwaliteit. Het aanraden waard om er nog eens naar toe te gaan.

7. Nederlands Overloon

Antonius

Wij hebben heerlijk gegeten met 8 personen aan een ronde tafel. Hoewel het druk was tijdens ons bezoek kon iedereen aan tafel elkaar prima verstaan. Prima ongedwongen sfeer met attente bediening. En dat in een mooie omgeving.

Anoniem

Heerlijk eten, ik kom zeker nog eens langs. Mooi ingericht.

Vandaag heerlijk gegeten maar moesten erg lang wachten. Na het eten nog even wat gedronken daar maar als de kok dan buiten gaat zitten met een hond op schoot dan bedenk je je nog wel een keer voor een volgende keer

10. Pannenkoekenhuis Overloon

Verhoeven

Het was weer super lekker.
    Voor herhaling vatbaar.

Hou je van vlees? Ga dan naar Steakhouse Leuke Broeders. Kom er niet voor de side dishes.... stelt niks voor!

12. Nederlands Overloon

Net als bij ons in Groningen. Gezelligheid!! Gastvrijheid en kwaliteit staat bij Broer&Zus hoog in het vaandel!! Wij hebben erg genoten van ons bezoek! Lieve groeten...

13. Nederlands Overloon

Wij zijn er al 2x geweest en gaan dit jaar voor de 3e keer. Sfeervol en gezellig, leuke mensen en gastvrij. We verblijven er in een huisje dus kunnen rollend terug.

14. Nederlands Overloon

vrienden uit Lisse

Super lekker. Wat een gemotiveerd personeel. Komen zeker nog een keer terug.

frans lelivelt wanroij

komen hier al vanaf beginjaren, het is hier gewoon super en is gewoon een aanrader, ook met vriendelijke medewerkers

16. Nederlands Overloon

We hebben erg lekker gegeten. Het personeel was erg vriendelijk. Ruime tafels en erg sfeervol restaurant. We hoeven maar een half uurtje te rijden naar Broer en Zus. Als we uit eten gaan, komen we hier graag terug. Kan het iedereen aanbevelen!

Geweldig lekker gegeten. Leuke lunch. Goed diner. Alles is veel en uitgebreid. Leuk personeel. Er komen leuke en goede ontwikkelingen aan begrepen wij van de eigenaar. Wij komen zeker terug.

18. Pannenkoekenhuis Overloon

D.Schuijren

Samen met dochter op woensdagavond 21-12 -2016 gegeten. Omdat ik maar kleine hoeveelheden kan eten vroeg ik aan de serveerster of ik een kleinere portie kon bestellen. Ze ging met haar baas overleggen, en spontaan vertelde ze, ja dat gaat! De tomatensoep, (die erg waterig en smakeloos was) kreeg ik keurig een halve gevulde soepkop. De Schnitzel, frietjes en salade werden ook in een kleine portie geserveerd. Het toetje leek dezelfde hoeveelheid te hebben als die van mijn dochter(?). Bij het afrekenen zag ik dat ik voor mijn halve porties de volle "mep" heb moeten betalen. Toen ik de serveerster erop aan sprak, zei ze: Mijn baas vond de halve porties goed, maar u moet gewoon betalen voor een vol bord.
    Ik ben zeer teleurgesteld over de gang van zaken bij Eetcafe "Museumzicht''. Toen we het eetcafe verlieten riep de serveester ons nog de volgende woorden toe: Tot ziens, waarop ik antwoorde: Dat dacht ik toch niet!!

Heeft de looks van een oudbollige cafetaria. Exclusief eten, bereiding oké, niet bijzonder!

Gewoon lekker gegeten hier, waren hier met tweeën. Voorgerechten waren goed, ook hoofdgerecht was goed, verschillende soorten vlees en verschillende soorten vis. Toetje was stuk minder, slagroom kwam uit een bus en liep al uit eer je een hapje had, sfeer was matig. kwam natuurlijk ook door weinig aantal mensen dat hier nu was 6 personen. Is wel mooie entourage binnen met kabouters en antieke aankleding. Denk dat als het er wat drukker was, het een stuk gezelliger zou zijn, maar misschien waren we niet op het goede moment, gaan hier van de zomer nog zeker keer naar toe.

21. Nederlands Overloon

Lekker gegeten hier in leuk en gezellig restaurant, vlotte bediening door leuke mensen. Komen zeker nog keer terug.

22. Nederlands Overloon

Geweldige avond, goed eten, leuke sfeer, bediening persoonlijk en gedienstig. Weer zo'n geweldige carpaccio en malse biefstuk gegeten. Voldaan naar huis.

23. Nederlands Overloon

Geweldige avond gehad, eten helemaal uit de kunst, bediening heel persoonlijk en gezellig, veel aandacht voor details. Nog niet eerder zo'n geweldige carpaccio en biefstuk gegeten. Een ervaring apart

24. Pannenkoekenhuis Overloon

Goed en lekker zeker een aanrader er eens te gaan eten ....

Heerlijk gegeten. Bediening was uiterst vriendelijk en kwam gezellig praatje maken. Kwamen niks tekort.

Fam Kliffen Alkmaar

We keken uit naar een gezellige avond met een lekker biefstukkie... een feest diner.

Het begon met de tafel 19. Volle bak zon in mijn gezicht. Eerste reactie: geen oplossing, later werd een vlag opgehangen... prima opgelost

Het biefstukje voor mij en die van mijn dochter hebben we besteld in Medium. Echter het was rauw! Netjes namen ze de borden terug en korte tijd later waren ze terug. Mijn biefstuk je was... net aan medium, maar die van mijn dochter was nog steeds rauw!! Medium behoord enige warmte in het hart van het vlees te hebben, maar was koud.

Een kleine discussie wat medium was, kwam de bord voor mijn dochter terug (nadat wij klaar waren). Te ver voor medium, maar gezonder dan rauw.

Het dessert was een aanfluiting. Zou een ijstaart moeten zijn voor 4 personen. Het werd een stammetje van de supermarkt, gehakt in 4 stukken. Sorry... van enige zorg geen sprake.

Jammer dit alles. We zijn echt geen verwende toeristen, maar de kennis van het maken van een lekker biefstukje zou de kok toch moeten hebben.

P.G. Bergsma

Heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen. Komen we zeker een keer terug

P.G B Ruurlo

Afgelopen zaterdag wederom een super dag gehad bij de Keulsche Pot. Wederom zijn we met onze buurtbus vereniging hier lekker wezen eten.

We werden vriendelijk ontvangen... het lopend buffet was super, heerlijke kroketten en een lekker bakje huisgemaakte soep. Daarna heeft het restaurant hun ruimte uitgeleend voor een spelshow die wij extern ingehuurd hadden. Na deze show keurig op tijd het diner geserveerd. Vriendelijk personeel.. heerlijk eten en gewoon weer een topdag.

We komen zeker terug... dank jullie wel voor de gezellige dag

Het eten was erg lekker, maar het gehakt (suzuki) was veel te pittig, was niet te doen. Mijn vriend en ik hebben het allebei laten staan. De rest was erg lekker! Ze hadden alleen een kinderstoel voor oudere kinderen, niet voor kinderen van 1 jaar. Ze konden geen losse parasol bij onze tafel zetten, dus we zaten allemaal volop in de zon. Van sfeer was niet echt sprake, zowel binnen als buiten niet, echt een eetcafé/snackbar. Personeel wel heel aardig. Waar we een 6 hebben gegeven.

30. Nederlands Overloon

Wij waren na onze brommer tour even uit wezen blazen op het terras. Het was er erg druk maar wij werden allerminst onvriendelijk geholpen. Het is vakantie en dan moet je overal wel even wachten.