Leuke Broeders in Overloon

Het lekkerste Bourgondische Steakhuys van de regio!

groot (eigen) gratis parkeerterrein

vr vanaf 16:00
za vanaf 16:00
zo vanaf 13:00

Bij Steakhuys Leuke Broeders maakt u kennis met ons idee van Brabantse gezelligheid en het oude Wilde Westen. Zoals het hoort in een steakhuys grillen we voor uw ogen het lekkerste vlees. Daarnaast staan we bekend om onze overheerlijke spareribs en 100% rundvleesburgers.

Naast alle heerlijke vleesgerechten kunt u bij ons ook terecht voor vele andere regionale en Bourgondische gerechten: visgerechten, seizoensgerechten, salades of vegetarisch. Zelfs mensen met een (gluten-)allergie worden bij ons niet vergeten.
Groot of klein, bij ons is voor ieder wat wils.

Kom ontspannen tafelen in het restaurant, op de veranda of in het zonnetje op ons terras en geniet van onze Brabantse gezelligheid!

• All-inclusive

1377482098 84
1391978285 84
1420970660 88
1519544735 76

1. Maandje geleden hier voor het eerst geweest, terwijl wij nooit hadden geweten dat dit er zat. Echt een superleuke tent, hele fijne ambiance en de sfeer was echt super. Het eten is echter belabberd. Voorgekookte spare-ribs die opgewarmd worden in de oven met een sausje erover, schraal gebakken biefstuk en een carpaccio gewoon uit het pakje..

Klaag je erover, komt de heer des huizes even als een echte blaaskaak zeggen dat alles wat hij maakt het beste is. Jammer.. Want de toko leent zich er perfect voor om een echt goed restaurant neer te zetten, en dan ga je concessies doen aan je kwaliteit.

2. Bart Gommans

Enkele weken geleden zijn we met 8 vrienden verbleven in het nieuwe bed & broeders. Dit is het nieuwe concept van steakhouse de leuke broeders. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant en verder onze tijd goed benut met relaxen in de hottub, het nuttigen van biertjes en flink opstoken van de kachels. Het was guur weer maar ondanks dat zijn we vrijwel de hele tijd buiten geweest en hebben we het geen moment koud gehad. De accommodatie van binnen is verder erg ruim met twee grote nette badkamers.

Dat het restaurant top is wisten we al maar ook dit is absoluut een aanrader! Geheel in American/Western stijl.

Meemaken!

3. Gisterenavond voor de eerste keer komen eten, ondanks door alle reserveringen toch nog een plaatsje gekregen door de gastvrouw.
    Het is er superfijn voor kinderen, de service van de gastvrouw is een 10 waard heel hartelijk en vriendelijk.

4. Hou je van vlees? Ga dan naar Steakhouse Leuke Broeders. Kom er niet voor de side dishes.... stelt niks voor!

5. Heerlijk gegeten. Bediening was uiterst vriendelijk en kwam gezellig praatje maken. Kwamen niks tekort.

Fam Kliffen Alkmaar

6. We keken uit naar een gezellige avond met een lekker biefstukkie... een feest diner.

Het begon met de tafel 19. Volle bak zon in mijn gezicht. Eerste reactie: geen oplossing, later werd een vlag opgehangen... prima opgelost

Het biefstukje voor mij en die van mijn dochter hebben we besteld in Medium. Echter het was rauw! Netjes namen ze de borden terug en korte tijd later waren ze terug. Mijn biefstuk je was... net aan medium, maar die van mijn dochter was nog steeds rauw!! Medium behoord enige warmte in het hart van het vlees te hebben, maar was koud.

Een kleine discussie wat medium was, kwam de bord voor mijn dochter terug (nadat wij klaar waren). Te ver voor medium, maar gezonder dan rauw.

Het dessert was een aanfluiting. Zou een ijstaart moeten zijn voor 4 personen. Het werd een stammetje van de supermarkt, gehakt in 4 stukken. Sorry... van enige zorg geen sprake.

Jammer dit alles. We zijn echt geen verwende toeristen, maar de kennis van het maken van een lekker biefstukje zou de kok toch moeten hebben.

7. frank jans

Het eten was heel lekker. Eigenlijk te veel. Jammer dat de muziek rond de klok van 21.30 uur harder ging. Daarna konden we elkaar bijna niet meer verstaan.

8. freek van den elsen

Zaterdagavond j.l. hier gegeten en het was heerlijk! Goede bediening erg gastvrij en een goede keuken. We hadden een jarige die erg verwend werd, ik zeg top bezig! Leuke ongedwongen sfeer en komen zeker nog een keer terug.
    Ga zo door en bedankt voor een gezellige avond.

9. CB 142 punten

Eerste keer hier maar we komen zeker terug. Heerlijk eten, we zaten goed vol. Kon bij mij geen dessert meer bij. Gezellig sfeertje, leuk personeel.

10. Leuke spontane bediening! Mooie speciale hoek voor de kinderen. Zeker een aanrader voor iedereen die hier in de buurt komt. Groetjes uut het oosten.

11. F&J 160 punten

Zaterdagavond 30 januari heerlijk met de familie gegeten in dit sfeervolle steakhouse. Zeer vlotte en sympathieke bediening, behoorlijk veel keuze uit diverse gerechten (dus voor een ieder wat wils) en een scherpe prijs-kwaliteit verhouding. Bovendien leuk en sfeervol aangekleed, echt een fijne locatie om heerlijk te kunnen eten. Voor de meesten van ons was het de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer! We komen graag nog eens terug en hopen dan eenzelfde ervaring te mogen beleven. Dank jullie wel voor de gezellige en smakelijke avond!

12. m.nabuurs

Super lekker gegeten. Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht waren heerlijk. Vlotte bediening en gezellige gastvrouw. We komen zeker nog een keer terug.

13. Hebben vandaag 22 november bij Leuke Broeders van de AH actiekaart gegeten. Het was super lekker. Fijne bediening en het dessert was echt een verrassing. We komen beslist nog een keer!

14. Hier al 2x geweest en allebei de keren heel goed gegeten! Genoeg gegeten en ronduit lekker als je van vlees houdt. Het nagerecht ook prima en genoeg! De service was een beetje een chaos omdat ze een nieuw systeem hadden. Verder fijn kunnen eten, niet te druk. Ik kom hier zeker terug.

15. Het eten was erg goed en de bediening erg vriendelijk. We komen hier zeker terug, was ook erg gezellig. Zeker een aanrader!

16. Eten was prima, afrekening ronduit slecht. Wij kwamen als groep, doch geen arrangement of zo. Wordt er gezegd dat je als groep af moest rekenen, zou op de site staan, mooi niet dus. En dan geven ze bij het apart afrekenen niet iedereen een bonnetje en zeggen later dat ze tekort komen onder het "gemoedelijke" gezegde: er zal er een wel niet betaald hebben. Wie voert hier nu de bedrijfsvoering, door niet standaard een bonnetje te geven als je betaald hebt. Of is dat misschien niet "gemoedelijk"... Oh ja, je kunt niet alles met hen regelen dus, want we hebben gewoon bij moeten lappen met zijn allen. Bedankte "leuke" broeders!!

17. R. Farenhorst

Hoewel wij ruim van te voren gereserveerd hadden bleek op de dag van eten toch wat mis te zijn. Dit werd bij aankomst echter perfect opgelost. Het eten was goed van smaak, meer dan voldoende en verdient van ons een dikke 9. Ook de bediening is perfect en wij kunnen het dan ook iedereen aanraden om hier te gaan eten. Wij komen zeker nog een keer terug.

18. Vanwege de Albert Heijn aanbieding zijn we gaan eten in het voor ons nog onbekende restaurant "Leuke Broeders" in Overloon. Alhoewel er door een blikseminslag 'n computer storing was en alle reserveringen niet waren geregistreerd hebben ze toch 'n plaatsje voor ons weten te creëren. Bij het voorgerecht kun je kiezen uit 6 verschillende zowel soep, vis als vlees. Zo ook bij het hoofdgerecht ook hier weer een keuze uit 6. Dit is duidelijk een familie restaurant met veel eten voor je geld. Vooraf kregen we een mandje vers gebakken brood met 'n knoflook en kerrie smeersel. De spiesjes met gamba's waren prima, de uiensoep was 'n enorme hoeveelheid maar geen top kwaliteit. De spareribs die we gekozen hadden waren goed gaar en gelukkig niet gerookt. Ze werden gepresenteerd met twee soorten salade en wat wazige bol staande frietjes. Het nagerecht was wederom kolossaal zowel de Dame Blanche als het bord met diverse toetjes, zoals 'n stuk taart, een bol ijs, veel slagroom en een schaaltje crème brulée. Dit alles, dankzij Albert Heijn, voor slechts 24,50 voor twee personen.

19. Het restaurant heeft een goede en snelle service. Het personeel is erg vriendelijk en toont veel belangstelling. Het restaurant is goed en leuk aangekleed. Het eten is erg goed en er is voldoende van alles. Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker nog een keer langs!

20. Super leuk restaurant! Heel leuk ingericht, je krijgt echt een steakhouse idee!

Het eten is heerlijk. We hadden de spareribs, ze waren heerlijk mals. De frietjes hadden erg lekkere kruiden en we hadden er nog wokgroenten bij die ook erg lekker waren.

Super aardige bediening, erg gezellige mensen.

Ik raad het iedereen aan hier een keer te gaan eten! Het is een super ervaring!

21. Gisteren hier voor het eerst geweest, wij komen zeker terug. Prijs/kwaliteit goed in orde. Erg nette en vriendelijke bediening. Goede porties en was erg lekker. Kortom een leuke en gezellige tent.

22. Het begon goed, kwamen binnen werden meteen geholpen en binnen een half uur hadden we het voorgerecht dat goed smaakte. Daarna ging het flink bergafwaarts. Ze vroegen of we het hoofdgerecht direct na het voorgerecht wilden hebben, uiteindelijk hebben we 2 uur (!) gewacht op het hoofdgerecht... Na 2 uur kwamen ze het eten serveren, bleek dit van een andere tafel te zijn! Ze wilden het compenseren met een gratis kop koffie (met 30 graden buiten). Uiteindelijk besloten we na 2 uur te vertrekken, de eigenaar had ondertussen al 4 maal gezegd dat het er bijna aan kwam. Toen we gingen excuseerden ze zich wel en hoefden we niet voor het voorgerecht en drankjes te betalen. Al met al was het zeer teleurstellend terwijl het zo veelbelovend begon.

23. Afke Kaper

Net terug van een week vakantie op Landal De Vers in Overloon. Vlak naast het park bevind zich een voetbalveld waarop zeer grote reclame van "Leuke Broeders" wordt gepresenteerd; deze trok al snel onze aandacht. We hebben de mooie website eens even nader bekeken en besloten een reservering te plaatsen (ook via de website). We hebben voor 'op de dag zelf' een reservering geplaatst, dit bleek geen enkel probleem en werd vrijwel direct aan ons bevestigd met een leuke email!

Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en zelfs de chef was in voor een persoonlijk praatje! Wat wij erg leuk vonden was de menukaart met bijbehorende grote keuze aan tal van gerechten!

De sfeer was super, personeel top & het eten overheerlijk! Wij zijn erg enthousiast en raden dan ook een ieder aan hier een hapje te gaan eten.

Voor al het personeel; ga zo door, jullie doen het echt super!

24. Via internet nav positieve reacties besloten om de eerste avond van ons weekend verblijf bij Leuke Broeders te gaan eten. Wat een top tent gastvrije gastvrouw, klasse chefkok en snel en kundig personeel. Uiteindelijk alle avonden (3) hier gegeten. Alle gerechten waren top, zonder de andere gerechten te kort te doen wil ik de aspergesoep noemen als een absolute topper. Wij komen (dan met kinderen) hier zeker nog eens terug. Sterker de locatie van het vakantiepark moet zich op redelijk afstand van steakhouse Leuke Broeders bevinden.

Johan, Rianne en medewerkers bedankt.

Hans en Angella Carree uit Leiden.

25. Gister na 8 maanden geleden hier geweest te zijn, hier weer wezen eten, het eten smaakte wederom super, we zijn net als 8 maanden geleden erg tevreden, personeel erg vriendelijk, dit erg gezellige restaurant is zeker een aanwinst voor de omgeving, wij raden dan ook iedereen aan om hier te gaan eten, van ons krijgen jullie een 10.

27. Louis Huberts

10-1-2015 hier gegeten met onze 4 kids. Kwamen toevallig vanmorgen dit restaurant op internet tegen. Zeer gastvrije ontvangst, en heerlijk eten voor goede prijs. Mijn Rib-eye was precies bereid zoals ik hem wilde. Kids heerlijke spareribs en mijn vrouw heerlijke spies. Wij komen zeker terug.

28. We hebben er samen met onze zoon van 1 jaar heerlijk gegeten. Iedereen die er werkte was zeer gastvrij en behulpzaam! ;) De prijs/ kwaliteit verhouding was zeer goed! De aanraders zijn zeer zeker de carpaccio en rib-eye!! Complimenten aan het hele team!

29. 2x geweest. Eerste keer taaie biefstuk, tweede keer heerlijk mals. Salades erg matig, voor frietjes moet je apart bij betalen.

30. In de herfstvakantie 2014 hier tweemaal gegeten. Ik vroeg aan mijn vrouw en dochter wat zij ervan vonden! Ik hoorde twee woorden, super en super! Mijn mening?? Pfff.... ik kon na afloop niets meer zeggen want het buikkie was vol! Nee echt.. goede service en goed eten! Aanrader!

31. Geweldig lekker gegeten op 04 oktober 2014.Vanaf 1e moment voel je je daar "thuis". Zeer attente gastvrouw, aardige bediening. Het eten was ver boven verwachting. Ontzettend lekker en veel en als je wilde kon je nog meer salade of aardappelkroketten erbij krijgen. Niet alleen steaks of hamburgers maar ook regionale menukaart, zoals wildgerechten. Een echte aanrader voor eenieder die heerlijk wil eten en niet te duur uit wil zijn. Het steakhouse is geheel in Westernstijl.

32. Op zaterdag 20 september zijn wij lekker met zijn 3en bij de Leuke Broeders wezen eten. Bij binnenkomst was het er al gezellig druk, zowel jonge als oude gasten. We werden gastvrij onthaald en naar onze tafels begeleid door de eigenaresse, die overigens een erg gezellige en leuke babbel heeft. Na de uitleg over het menu hadden wij de keuze gemaakt voor onbeperkt spareribs, rib-eye en een normale biefstuk. Het vlees was van een geweldige kwaliteit en perfect bereid. Ik had mijn rib-eye medium rare besteld en voor het eerst in tijden kreeg ik mijn rib-eye precies zoals ik hem had besteld. De prijs kwaliteit lag helemaal in balans. Mooie grote porties voor een zeer betaalbare prijs en ook de witte wijn die we erbij besteld hadden was erg lekker en betaalbaar. De uitstraling van het restaurant maakten alles compleet. Werkelijk waar overal aan gedacht. Wij keren zeker terug naar de Leuke Broeders. Ga zo door!

33. Toon 18 punten

Zomaar eens in een andere sfeer. Wanneer je de foto's op de website bekijkt ben je bevreesd voor lallende grote groepen. Maar die vrees wordt niet bewaarheid. Door de indeling en misschien wel toeval lekker rustig kunnen eten. Misschien wel iets te rustig, want pas na 20 minuten kregen we de kaart. Maar toen ging het snel. Even opletten bij het bestellen, want voor de extra's die je normaal verwacht moet je apart (bij)betalen. De maïskolf was echt prima en het hoofdgerecht was voor het overige precies wat je ervan mocht verwachten. Vriendelijk personeel en geen al te gekke prijzen.

34. Meerdere keren hier heerlijk gegeten afgelopen week. De spareribs en steaks zijn een aanrader. Ruime porties. Zeer vriendelijk personeel, ook voor kinderen. De kok hier weet nog het verschil tussen rare, medium rare en medium! Dat kom je niet vaak tegen.

35. Gisteren gegeten daar. In een woord geweldig, voorgerecht paling op toast en Mexicaans potje. Beide gerechten zeer smaakvol en het zag er leuk uit. Hoofdgerechten steak van het angus rund, voortreffelijk en zelden zo'n mals stuk vlees gegeten. En €11,95
    voor 200gram is een spotprijs! Haasbiefstuk met champignonroomsaus was ook super mals en overheerlijk!
    Kortom, goed, goed, goed en ons zul je zeker vaker terug zien.

36. onsdenis

Als je aan komt rijden ziet dit steakhouse er geweldig uit. Helemaal in stijl. Dat belooft wat, zeker als je hier naar de cijfers kijkt. Met negen personen hadden we een leuke plek gekregen en de menu kaarten waren xxl. Bij de vraag wat voor saus ik op mijn steak wilde vroeg ik om ketchup. Ze moest even gaan navragen of dat kon!? Steakhouse zonder ketchup, raar. Gelukkig bleek dat ze toch ketchup in huis hadden. 30 minuten later kwam mijn bord met 400gr vlees, jammer genoeg niet 1 stuk maar 2 kleintjes. Eerste hap... koud. Andere stuk eens proeven... ook koud. Dan maar om een nieuwe vragen, geen probleem, meteen een nieuw bord met 2 stukken vlees. Poging nummer 2, lekker warm maar taai! Zo zeg, nog nooit zo'n taai stuk vlees zitten wegkouwen. Helaas was de kip van mijn vrouw niets beter. Hoe komt deze tent aan deze hoge cijfers? Mij zien ze hier in iedergeval niet meer terug.

37. Frank 13 punten

Geweldig, Dit was mijn eerste gedachten toen ik klaar was met eten. Wij waren hier eten met enkele echte vlees eters en een vegetariër. De vlees eters zijn op hun wenken bediend. De spare ribs waren subliem en de steaks waren super. Zelfs in een steakhuys restaurant als dit wordt er geluisterd naar de vegetariër. De porties waren groot, maar goed het is zo lekker dat je ervan blijft eten.

De sfeer is goed. Het lijkt net alsof je terug bent in het wilde westen, zelfs het personeel was in kledij.

Zeker voor herhaling vatbaar!

38. ron en jolanda de bruijne

Donderdag 27 februari 2014 hebben wij lekker gegeten bij Leuke Broeders. Wij werden hartelijk verwelkomd door Rianne, de gastvrouw. Het eten was voortreffelijk en er was een prettige en vriendelijke bediening. Het is voor herhaling vatbaar. De inrichting was ook super. Heel leuk in western stijl.

Groetjes van Ron en Jolanda de Bruijne uit Almere

39. Fantastisch gegeten hier.
    Heerlijk gegeten hier.
    De smaak van het eten was echt goed, super kok!
    Verder is alles perfect in stijl gebracht (zelfs het personeel)
    Porties waren ruim voldoende.
    Niet echt iets iets gevonden wat wat minder was maar als er dan wat zou moeten zijn zou het de prijs zijn.
    Echt goedkoop was het niet, maar daar krijg je dan ook wel echt super kwaliteit voor.
    Zeker een aanrader voor mensen die een keer echt lekker willen eten!