In de Keulsche Pot in Overloon

1413193639 93
1420453815 92
1522096279 89

1. Tin Dijkstra

Wij hebben genoten in dit gezellig, warm restaurant, we werden ontzettend vriendelijk ontvangen. Eerst een drankje bij de openhaard en later aan tafel. Gekozen voor de steengrill en ook dat was heerlijk en gezellig. Onze avond hebben wij afgesloten bij de openhaard waar we nog gesproken hebben met gezellige brabanders. Dus voor herhaling vatbaar!
    Met vriendelijke groet,
    Jelle & Tiny.

2. Koos Geusebroek

Mijn ervaring met dit restaurant is zeer goed! Ik mag er al vele jaren met plezier komen, mensen zijn zeer gastvrij! Ik denk door de Brabantse gezelligheid. Eigenaresse heeft altijd wel een gezellige babbel en personeel is vriendelijk en belangstellend. Al verschillende mensen meegemaakt. Eten en drinken is voor de prijs die ze vragen zeker niet teveel. Je krijgt genoeg en je kan niet zeggen dat je er met een lege maag vandaan komt. Ik vind het er een huiselijke sfeer hebben. Open haard met zitje is ontzettend gezellig en de tekening van Piggelmee vind ik ook erg sfeervol. Het restaurant is zeker een aanrader.

3. Milan

4. Lenny van der Linden

Uitstekende kwaliteit van eten, meer dan voldoende en alles is vers. Er was 1 persoon met een ei allergie en de kok heeft erg z'n best gedaan om voor hem aparte dingen te maken. De bediening heel vriendelijk. Goede prijs - kwaliteit. Het aanraden waard om er nog eens naar toe te gaan.

5. frans lelivelt wanroij

komen hier al vanaf beginjaren, het is hier gewoon super en is gewoon een aanrader, ook met vriendelijke medewerkers

6. Gewoon lekker gegeten hier, waren hier met tweeën. Voorgerechten waren goed, ook hoofdgerecht was goed, verschillende soorten vlees en verschillende soorten vis. Toetje was stuk minder, slagroom kwam uit een bus en liep al uit eer je een hapje had, sfeer was matig. kwam natuurlijk ook door weinig aantal mensen dat hier nu was 6 personen. Is wel mooie entourage binnen met kabouters en antieke aankleding. Denk dat als het er wat drukker was, het een stuk gezelliger zou zijn, maar misschien waren we niet op het goede moment, gaan hier van de zomer nog zeker keer naar toe.

7. P.G. Bergsma

Heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen. Komen we zeker een keer terug

P.G B Ruurlo

8. Afgelopen zaterdag wederom een super dag gehad bij de Keulsche Pot. Wederom zijn we met onze buurtbus vereniging hier lekker wezen eten.

We werden vriendelijk ontvangen... het lopend buffet was super, heerlijke kroketten en een lekker bakje huisgemaakte soep. Daarna heeft het restaurant hun ruimte uitgeleend voor een spelshow die wij extern ingehuurd hadden. Na deze show keurig op tijd het diner geserveerd. Vriendelijk personeel.. heerlijk eten en gewoon weer een topdag.

We komen zeker terug... dank jullie wel voor de gezellige dag

9. Fam. Van Gent Dronten

We hebben hier nu voor de 3e keer gefondued. Het was ontzettend lekker, goed en volop. Vriendelijk personeel. Daarnaast mochten we onze 2 hondjes meenemen. Een echte aanrader!

10. Ton en jacqueline

Komen hier al 30 jaar bijna elke week. Vaak met vrienden en kennissen. Altijd gezellig zeker in de winter met de open haard. Heerlijk romantisch. Jeanne en John ga zo door op naar jullie 25 jaar jubileum. Groetjes Jacqueline en Ton.

11. W.Michels

De Brunch was redelijk goed zeker t.o.v. van de prijs. Bij afrekenen kon ik tot mijn verbazing niet betalen met de Diner- card. Waarom staat dit restaurant dan op de site van eet.nu? Toen ik de eigenaar erop attent maakte werd hij ook nog boos en zei dat ik in het vervolg maar ergens anders moest gaan eten. Hoe zit het nu werkelijk?
    Gr. W.M.

12. Het was super eten. Alleen mijn broer had een stukje varkensvlees wat het vuur niet gezien heeft, helemaal rauw. Zelf heb ik heerlijk gegeten. En alles was prima, ik kom zeker terug!!

13. van der mierden

Per toeval deze leuke zaak ontdekt.
    Zeer gezellig en knus ingericht. Mooie serre met mooie beplanting en toepasselijk schilderij waar je zo trek van krijgt. Heerlijk gegeten, asperges waren om te smullen en dat allemaal voor een hele aantrekkelijke prijs. Echt een aanrader. Ik kom zeker terug!

14. Jeanne en John, alsnog gefeliciteerd met het bestaan van jullie restaurant 20 jaar. Ga zo door, want nergens is het beter eten dan bij jullie voor deze zeer lage prijzen.
    Hemelvaartsdag waren wij nog bij jullie om te eten en het was weer fantastisch. Ook de brunch was geweldig voor die lage prijs.
    Groetjes van Rinus, Ton en Jacqueline en van Henk en Ans, tot de volgende gelegenheid.

15. J . Glorie

Wij waren een weekend in Overloon en hebben met 22 personen heerlijk gourmet en buffet we hebben zo een heel fijne herinnering aan ons 50 jarighuwelijk

16. Linda Sturme

17. maurice

Zeer goede sfeer, lekker eten, en goede bediening en service.

18. Als we wat te vieren hebben gaan we met de kinderen meestal naar "de Keulse Pot" in Overloon.
    Meestal voor het diner: steengrillen of gourmetten, maar de laatste paar keer ook voor een brunch.
    Wat ze je daar voorzetten is geweldig: goed, lekker, veel.
    In een geweldige prijs/kwaliteit verhouding en met een gezellige bediening. Je kunt het beste van te voren reserveren, anders loop je het risico dat het vol is...
    Eenmaal binnen heb je alle tijd om rustig het menu af te werken in een huiselijke sfeer.

Wij hopen er nog vele feestjes met de kinderen te vieren!
    Jeanne en John: ga zo door!!

19. Lekker op vakantie geweest in Heijen, dagje naar zooparc in Overloon geweest en via deze site op dit restaurant uit gekomen... Werden zeer vriendelijk ontvangen, eten was goed, echt leuk om heen te gaan. Als we weer in deze buurt zijn gaan we er zeker weten weer heen!!!!

Je krijgt echt meer dan voldoende als je dus niet vol zit ligt het echt aan jezelf.

20. Harold, Berdien, Michiel, Willemijn

Oudewets ingericht. Bij binnenkomst is het wel wennen aan de lucht die er hangt (nogal muf). Maar op het eten is helemaal niets aan te merken. Lekker, genoeg en je bereidt het zelf!

Prijs/kwaliteitverhouding is goed.

21. marij

22. Je moet er echt een keer fonduen! Een aanrader en vragen naar de knoflooksaus! Ongelooflijk lekker.

En het is er zeker gezellig, heel ongedwongen!

Wij komen er in ieder geval regelmatig!

Groeten van de Fam Broeders.

23. Gezapig restaurant. We waren er met onze kinderen met aanhang. Het is een oud boerenrestaurant, rook naar een oude boerderij, vochtig en schimmelig, wat de sfeer niet ten goede kwam. Eten was evenzo, niets verrassends, bediening prima.

Al met al oogt het als een bejaardenhuis waar al jaren niet meer met de stofdoek doorheen gegaan is. Zeker geen aanrader.

24. ann timmermans

Ann uit Venlo.

Per toeval zijn we bij de Keulsche Pot terechtgekomen.

Het eten was geweldig, heel goed.

Wij hebben gelijk afgesproken voor de Paasbrunch, deze was in een woord geweldig.

Wij komen zeker nog eens terug.

Groetjes, Ann uit Venlo.

25. We hebben hier op 2e paasdag met z'n 5en heerlijk gegeten, en ondanks dat de hele inhoud van het zoutvat op m'n vaders bord terecht kwam ( door z'n eigen toedoen), werd het met veel humor verholpen.

Al met al een gezellige avond gehad!

26. Marc 296 punten

Via deze site én op aanraden van bekenden naar dit restaurant geweest gisteren. We hadden niet gereserveerd, wat wel een must bleek. We konden nog kiezen tussen een drie- of viergangenmenu. We kozen het driegangenmenu 'De Keulsche Pot'.

We werden in de serre geplaats. Een kleine tegenvaller, omdat deze erg licht en zéér warm was; minder gezellig dan binnenin het restaurant. Het personeel bestond uit de vriendelijke eigenaresse en verder uit sloom, voor-zich-uitslepende studententypes waar geen lachje van af kon.

Het eten was zeer betaalbaar en lekker. Niet verrassend, maar gewoon, lekker.

27. Jose Burman

Zeer goed en gezellig restaurant met betaalbare prijzen.

Ligt op een mooie locatie in Overloon.

Wij zijn er op aanraden van de Fam. Fabert terecht gekomen en hebben er zeker geen spijt van. De bediening is zeer vriendelijk, een aanrader voor vele anderen.

Jose en Ben Burman.

28. We hebben het altijd heel gezellig.

En komen er al 23 jaar.

We rijden er helemaal naar toe van uit Baarle Nassau.

En hopen dit nog jaren te kunnen doen.

Jeanne en John, heel veel dank voor alle leuke gezellige avondjes.

En als we vrij zijn ook op zondagochtend.

Nogmaals dank voor jullie geweldige inzet.

Veel liefs familie Fabert van Rooij.

29. Wij hebben gisteravond met zijn 7-en heerlijk gegeten in de Keulsche Pot. Een gastvrij onthaal, drankje bij de open haard. Meer dan smakelijke gourmetschotel. Uitstekende kwaliteit van het vlees. Genoeg aandacht van de gastvrouw. Heerlijk dessert en koffie met herfstbonbons na. Kortom een top-avond en zeer betaalbaar. Een echte aanrader!

30. Hetty 27 punten

We hebben hier zondag 5 juli 2009 met 6 personen gegeten en ik moet zeggen dat het een succes was.

Gezien het warme weer werden we eerst in de gelegenheid gesteld om buiten nog een drankje te nuttigen.

Na ca. een half uur werden we naar onze tafel gebracht. De bediening was erg vriendelijk.
    En het eten was heel erg goed.

Hier gaan eten is zeker voor herhaling vatbaar.

31. J.G. Wever

Tijdens ons verblijf (met meerdere personen) in Landalpark "De Vers" hebben we " De Keulsche Pot" bezocht. Op aanraden van de eigenaresse haddenen we gekozen voor het "4-gangen Maand Menue" (zie website "In de Keulsche Pot"). Dat bleek een goede suggestie. Het eten was overheerlijk en gezien de kwaliteit-/prijsverhouding (€ 23,50!!! ) van ongekende kwaliteit! Het voortreffelijke eten, de vriendelijke eigenaresse (die graag een praatje maakt), het aardige en vlotte personeel en de sfeervolle ambiance maken een etentje in "De Keulsche Pot" tot een feestje! Een echte aanrader dus!

Familie Wever.

32. Goed eten in een zeer prettige huiselijke sfeer.

33. Eindelijk een restaurant waar echt zonder zout word gekookt.
    Geweldig !!!