Nieuwste foto's in Overloon

Laatste updates in Overloon

1. Kees-Jan Reijnen's profielfoto
    Kees-Jan Reijnen heeft gereageerd op een recensie van Broer & Zus

Dank voor de mooie reactie, we hebben het graag gedaan, mvg Broer&Zus

2. Ruud Franken's profielfoto
    Ruud Franken heeft een recensie geschreven voor Broer & Zus

Ruud Franken

We zijn afgelopen week tijdens ons eerste verblijf op het park verschillende keren bij Broer en Zus gaan eten.
    Erg fijn om te zien dat er nog restaurants bestaan die zo klaarstaan voor hun gasten. Niks is te gek, goede sfeer en leuke vlotte bediening. Prijs kwaliteits verhouding dikke prima.
    Eigenaren en medewerkers dikke pluim voor jullie, we komen volgend jaar graag weer terug.

3. Wim Pluimert's profielfoto
    Wim Pluimert heeft een recensie geschreven voor Broer & Zus

Wim Pluimert

Broer en Zus! Ik weet nog steeds niet wie het zijn! Maar het is niet belangrijk toch.
    Wij met z'n drieen hebben er zes avonden gegeten, en ik kan echt niets negatiefs bedenken.
    Ben ook blij voor die bewuste Broer en Zus? Dat er erg veel hele positieve reviews zijn.
    En dan vraag ik mij af al die enkele andere negatieve reviews, heeft het dan niet aan de cliënten zelf gelegen? Of misschien staan die cliënten uberhaupt niet zo positief in het leven.
    Team van Broer en Zus onze complimenten van koffie tot......... van bitterbal tot.............. alles was perfect.
    Ja en zelfs de bediening en het personeel.
    Dus het is gewoon helemaal top / geweldig.

En ga zo door.

Tot ziens zeggen wij dus.

4. Kees-Jan Reijnen's profielfoto
    Kees-Jan Reijnen heeft gereageerd op een recensie van Broer & Zus

Hallo willem en Tim, bedankt voor jullie reacties. Helaas moet ik constateren dat deze twee recensies van dezelfde personen komt, jammer.
    We hebben jullie niet de deur gewezen, maar hebben alleen verteld dat we op dat moment geen plaats hadden en dat we besloten hadden om buiten niet te eten. Dit omdat we binnen al vol tot zeer vol zaten en dat de temperatuur buiten niet de gehele avond lekker zou zijn, dus dan zouden gasten die buiten zitten niet meer naar binnen kunnen, tevens moet ook het handelbaar zijn voor de keuken om kwaliteit te waarborgen.
    De reactie dat de kwaliteit niet hoog is komt wel heel raar over, jullie zijn verschillende keren geweest en altijd enthousiast over alles en nu blijkt dat de kwaliteit niet hoog is, vreemd want dan was ik allang niet meer teruggekomen. Dus de reactie die jullie geplaatst hebben is vreemd en ik denk de meeste mensen zich afvragen waarom jullie toch elke keer zijn teruggekomen en zullen denken dat dit verhaal twee kanten heeft. We hebben verschillende keren jullie een tafel kunnen aanbieden door iets te schuiven echter deze keer helaas niet. En wat de service betreft hebben we altijd veel extra's voor jullie gedaan, denk aan extra veel sla op de carpaccio, appelmoes voor de kinderen omdat ze niets anders lusten etc en dit altijd zonder extra te berekenen.
    Wij vinden het heel jammer dat jullie zo reageren en dan zelfs twee keer, dus allebei een recensie over hetzelfde voorval, en dan niet eens je echt naam gebruiken. Jammer, maar ik wens jullie veel eetgenot bij andere restaurants.

5. Kees-Jan Reijnen's profielfoto

6. Tim's profielfoto
    Tim heeft een recensie geschreven voor Broer & Zus
    Nederlands Overloon

Na jaren trouwe klant te zijn geweest word je gewoon weggestuurd terwijl je een tafel hebt die niet is gereserveerd en blijkt alle vriendelijkheid een farce. Ook word je niet even gepolst hierover en krijg je het idee dat jij achterlijk bent dat je dat niet wist. Heel teleurstellend. Zo ga je niet met vaste klanten om maar het kan ze blijkbaar niks schelen want de keuken kan het niet aan chronisch. Ze lijken eerder blij als je weggaat. Nou mensen: ik zou zeggen kom hier niet dan heeft het personeel tenminste wat rust!

7. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Broer & Zus
    Nederlands Overloon

Helaas zijn wij tot de conclusie moeten komen dat alle hartelijkheid van Broer en Zus slechts schijn is en dat ze je als gast net zo gemakkelijk opzijschuiven als het hun uitkomt. Ook al ben je al jaren een uitstekende klant en heb je duizenden euro's uitgegeven aan dit bedrijf, ze weigeren je gewoon een tafel, wanneer je daar wat gedronken hebt en and hoc besluit ook wat te eten. Argument: er is gereserveerd door anderen. Een beetje restaurant bedenkt dan voor vaste gasten iets creatiefs en gaat je niet botweg de deur wijzen. Uitermate onverwacht en ongastvrij. Voor ons heeft deze horecazaak afgedaan als gastvrije en vriendelijke gastheer. Alles blijkt slechts hypocriet. Jammer, maar wij en onze hele familie zullen hier niet meer komen omdat wij ons niet meer gast voelen.
    Alles overziend is het ook weer niet zo rampzalig, want de kwaliteit van de maaltijden was zeker niet hoog, hooguit acceptabel. Er zijn nog meer dan genoeg alternatieven.

8. J.'s profielfoto
    J. heeft een recensie geschreven voor Boompjes

J.

Op doorreis richting Limburg hier een lunch genuttigd. Een mooi modern restaurant. De lunch was op zich prima. Voor de kinderen was er een frikandel met 2 plakken brood. Dit stond niet op de kaart maar kon wel gemaakt worden. Naderhand bleek dat dit per frikandel 7 euro koste. Dat vind ik fors aan de prijs voor een broodje frikandel.

9. Siebe's profielfoto
    Siebe heeft een recensie geschreven voor Museumzicht
    Pannenkoekenhuis Overloon

Voor uit eten met kinderen is dit een zeer geschikt restaurant. Ongedwongen sfeer en genoeg te doen voor de kinderen. Je kan daar lekker op het terras zitten met een goed Belgisch biertje. Het eten zelf is matig. Ook de pannenkoeken vind ik matig.
    Kort gezegd uit eten met kinderen top! Kwaliteit eten matig.

10. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor Leuke Broeders

Michael

Gastvrij ontvangen, uiteraard na reservering.
    Met 6 personen eten, kan je verwachten dat niet iedereen hetzelfde wilt. 2 wilden een vooraf, 4
    wilden gelijk aan de hoofdmenu. Dit was volgens de serveerster lastig voor de kok.
    Teleurgesteld hebben die 2 ook een hoofdmenu besteld, wat achteraf belachelijk voor woorden is.
    Moet de klant rekening met de kok houden? Dit is voor ons echt nieuw.
    Het bestelde werd vlot geserveerd met als waarschuwing dat de borden erg heet zijn, maar helaas was dat voor de spareribs die erop lagen niet het geval. Koud!!!
    Tot 3 maal toe is mijn bord terug naar de keuken gegaan. Erg gezellig is het daarna niet meer geweest.
    Wat voor onze zoon een diploma uitje was, is uitgelopen op een fiasco.

11. Koos Geusebroek's profielfoto
    Koos Geusebroek heeft een recensie geschreven voor In de Keulsche Pot

Koos Geusebroek

Mijn ervaring met dit restaurant is zeer goed! Ik mag er al vele jaren met plezier komen, mensen zijn zeer gastvrij! Ik denk door de Brabantse gezelligheid. Eigenaresse heeft altijd wel een gezellige babbel en personeel is vriendelijk en belangstellend. Al verschillende mensen meegemaakt. Eten en drinken is voor de prijs die ze vragen zeker niet teveel. Je krijgt genoeg en je kan niet zeggen dat je er met een lege maag vandaan komt. Ik vind het er een huiselijke sfeer hebben. Open haard met zitje is ontzettend gezellig en de tekening van Piggelmee vind ik ook erg sfeervol. Het restaurant is zeker een aanrader.

12. Hans alderliesten's profielfoto
    Hans alderliesten heeft een recensie geschreven voor Clevers
    IJssalon Overloon

Hans alderliesten

Onbegrijpelijk dat er niet meer recensies zijn,het ijs dat ze daar aanbieden is zo lekker dat ik mij moet beheersen niet dagelijks er heen te gaan.
    Over smaak valt niet te twisten,maar ik zou elke ijs-gourmet willen aanraden om daar eens een paar smaken uit te proberen.

13. Chantal hendrikse's profielfoto
    Chantal hendrikse heeft een recensie geschreven voor Leuke Broeders

Chantal hendrikse

Wij komen hier elk weekend eten, super gezellig en heerlijk eten, gezellige bediening. Ook super voor kinderen, mijn dochter Chanella komt er met veel plezier, zeer kindvriendelijk. Kortom aanrader.

14. inge's profielfoto
    inge heeft een recensie geschreven voor Plaza Overloon

Vanuit ons vakantiehuisje hier frietjes gehaald.
    Bestelling klopte niet, er waren 2 frikandellen met mayo besteld maar er zat een frikandel speciaal bij dit gemeld en ze bakten een nieuwe frikandel. Bij het huisje aangekomen bleek deze van binnen nog koud te zijn en hebben we het verschil niet terug betaald gekregen. Ook was er een grote friet besteld maar had het formaat van een middeltje.

15. Paolo's profielfoto
    Paolo heeft een recensie geschreven voor Leuke Broeders

Maandje geleden hier voor het eerst geweest, terwijl wij nooit hadden geweten dat dit er zat. Echt een superleuke tent, hele fijne ambiance en de sfeer was echt super. Het eten is echter belabberd. Voorgekookte spare-ribs die opgewarmd worden in de oven met een sausje erover, schraal gebakken biefstuk en een carpaccio gewoon uit het pakje..

Klaag je erover, komt de heer des huizes even als een echte blaaskaak zeggen dat alles wat hij maakt het beste is. Jammer.. Want de toko leent zich er perfect voor om een echt goed restaurant neer te zetten, en dan ga je concessies doen aan je kwaliteit.

16. Kim Romario's profielfoto
    Kim Romario heeft een recensie geschreven voor Brasserie Effe

Bediening is wel snel maar niet echt met sfeer zit je hier. Bestelde een mandje stokbrood om eigenlijk mee te beginnen maar er was een hapje uit en t was oud brood.

17. Bart Gommans's profielfoto
    Bart Gommans heeft een recensie geschreven voor Leuke Broeders

Bart Gommans

Enkele weken geleden zijn we met 8 vrienden verbleven in het nieuwe bed & broeders. Dit is het nieuwe concept van steakhouse de leuke broeders. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant en verder onze tijd goed benut met relaxen in de hottub, het nuttigen van biertjes en flink opstoken van de kachels. Het was guur weer maar ondanks dat zijn we vrijwel de hele tijd buiten geweest en hebben we het geen moment koud gehad. De accommodatie van binnen is verder erg ruim met twee grote nette badkamers.

Dat het restaurant top is wisten we al maar ook dit is absoluut een aanrader! Geheel in American/Western stijl.

Meemaken!

18. John Tillieu's profielfoto
  19. John Tillieu's profielfoto
  20. John Tillieu's profielfoto
  21. Teddy van Hest's profielfoto
    Teddy van Hest heeft een recensie geschreven voor Museumzicht
    Pannenkoekenhuis Overloon

Erg goed eten, geen lange wachttijd. Sfeer is erg warm en gezellig.

22. Boermans's profielfoto
    Boermans heeft een recensie geschreven voor Broer & Zus
    Nederlands Overloon

Wat een top tent. Goed eten. Niet duur. En geweldig vriendelijke bediening. Nu 5 maal geweest. Jammer dat het te ver is van ons huis. Anders was ik er wekelijks geweest. Al die soorten bier… 1 een woord… TOPTENT.

23. Anke's profielfoto
    Anke heeft een recensie geschreven voor Leuke Broeders

Gisterenavond voor de eerste keer komen eten, ondanks door alle reserveringen toch nog een plaatsje gekregen door de gastvrouw.
    Het is er superfijn voor kinderen, de service van de gastvrouw is een 10 waard heel hartelijk en vriendelijk.

24. Heidy Varkevisser's profielfoto
    Heidy Varkevisser heeft een recensie geschreven voor Museumcafé

Mijn zoon en ik gingen daar even iets drinken en eten.
    Hij had warme chocomelk en ik koude chocomelk.
    Hij had als eten een kaassouflee en een ham/kaas tosti.
    Ik had uiensoep en hardbroodje met kipreepjes.
    Het eten van mijn zoon was oke maar mijn eten niet.
    Er zat een stukje stokbrood in mijn soep daarop hoort kaas te zitten.
    Het broodje was soppig en de kaas lag in de soep.
    Ik pakte het broodje met kipreepjes op om te eten en er lag heel veel vet onder het broodje. Een vette troep.
    Ze moeten Rob de Geus eens hierheen sturen.

25. Museumzicht heeft een nieuwe foto
  26. Museumzicht heeft een nieuwe foto
  27. Museumzicht heeft een nieuwe foto
  28. Museumzicht heeft een nieuwe foto
  29. Museumzicht's profielfoto
    Museumzicht heeft Museumzicht toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Pannenkoekenhuis
    • Nederlands
    • Lunchroom
    Museumpark 5a Overloon
  30. Lenny van der Linden's profielfoto
    Lenny van der Linden heeft een recensie geschreven voor In de Keulsche Pot

Lenny van der Linden

Uitstekende kwaliteit van eten, meer dan voldoende en alles is vers. Er was 1 persoon met een ei allergie en de kok heeft erg z'n best gedaan om voor hem aparte dingen te maken. De bediening heel vriendelijk. Goede prijs - kwaliteit. Het aanraden waard om er nog eens naar toe te gaan.