Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Overijssel verdeeld zijn.

7 2025
  1. Zeer goed restaurant!!!

2. Zo super lekker gegeten. Voordat wij beginnen met dit spektakel, tellen wij eerst onze vingers, na afloop wederom. komen wij op een gelijk getal dan is het goed.

3. Nederlands Heeten

Jeroen maad

Heel goed gegeten door drukte was de nagerecht kaart vergeten hebben we nog eens voor moeten vragen toen werd het wel direct geregeld

4. Erg lekker gegeten. Sfeervol restaurant, ook boven is er veel aandacht voor detail!
    Punt van aandacht: boven werd er niet vaak gevraagd of we nog iets te drinken wilden. Hebben er zelf ook moeten vragen. Vonden wij geen probleem, maar snap dat anderen het wel hinderlijk vinden.
    Komen hier zeker terug!!

5. Heel vriendelijk personeel!!! Werden hartelijk welkom gegeten en konden gaan zitten waar we wilden. Eten was prima in orde. Wel wonderlijk dat een koffie in zo’n klein kopje zit. Had dit al gelezen en inderdaad. Lijkt me gemakkelijk op te lossen!

6. Lekker gegeten met een uitgebreide kaart en een vriendelijke bediening

7. Prima gegeten , ruime portie nasi rames. Met een beetje frisheid zoals wat atjar, zou het helemaal perfect zijn.

8. Gegeten op 13 augustus 2019 met 2 kleindochters. Waren altijd vol lof over dit restaurant. Maar door wisseling van beheerder holt hij hard achteruit. Slecht aangevulde producten, rommelige organisatie, tijdens de looptijden volop gesleep met meubilair. Leek wel of er geen rekening gehouden was met reserveringen. Beheerder stonden woongedeelte carpaccio klaar te maken als voorbeeld.
    Jammer maar wij denken erover om ergens anders uit eten te gaan

9. Jan Buitenhuis

Weer heerlijk in een ontspannen sfeer -met een lekker Amsterdams biertje erbij- gegeten!

10. Annemarie Scharleman

Gisteravond gegeten,half 6. Het was erg druk. Bediening uitermate vriendelijk. De tomaten soep was lauw en te zout. De sate vond ik niet lekker,zenige kip zonder satesaus. De vleesschotels waren veel te groot.' Van alles wat',allerlei soorten vlees aan een spies. Een portie voor een persoon is voldoende voor 2 of 3 personen. Bij de kok moet toch ook een lampje gaan branden,als hij iedere keer halve borden vlees in de vuilnisbak gooit. En dat in deze tijd,doodzonde voor het milieu en de geslachte dieren.
    Het duurde allemaal lang,we moesten zelf om de kaart vragen. Koffie en dessert niet genomen,vanwege de tijdsduur en de volle borden vlees.
    Boven onze tafel was geen lamp,het was echt te donker. En alles klinkt hol,te veel herrie in het restaurant.
    De sateschotel is volgens mij niet berekend,dat is zeer correct.
    Helaas niet voor herhaling vatbaar.

11. Nederlands Ommen

Heerlijk gegeten, vriendelijk en gastvrij personeel. Heel lief voor hond. Leuke plek om te eten@

12. Eten bij Ons is elke keer weer een feestje.
    Fijne vriendelijke bediening, en lekker eten zorgen ervoor dat je een fijne avond hebt.
    Eten bij Ons is een echte aanrader!

13. Staat goed aangeschreven, maar hier denken wij anders over.
    Calzone niet luchtig en knapperig, wel goed gevuld.
    Pasta, was meer spaghetti met gehakt dan echt een spaghetti bolognese. De smaak was niet goed.
    Zelf gewerkt bij een Italiaan maar dit was niet te vergelijken hiermee.

Wij bestellen hier nooit weer

14. Vandaag gegeten op het terras om 17.45 gevraagd of er plek was na 20 min na 4 x wuifen naar de serveerster die ons op het midden van het terras niet wou zien toch oogcontact kunnen krijgen en een drankje kunne bestellen en eten.na 20 min een broodplankje gekregen en na diverse keren vragen waar onze pizza bleven hebben we om 19.20 aangegeven als we niet snel de pizza s zouden ontvangen zouden we vertrekken na 10 min eindelijk de pizza s helaas half opgegeten omdat het niet lekker was erg nat. Bij het afrekenen ook aangegeven dat dit niet normaal was wat betreft het wachten helaas waren we niet de enigste die moesten wachten. Eens maar nooit weer en een tim voor de jonge blonde serveerster die buiten werkte zoek een andere baan als je geen mensen wil bedienen

15. Spareribs schotel en biefstuk schotel telefonisch besteld. Eten was weer lekker, bezorging snel. MAAR.... er zat een stukje GLAS in het aluminium bakje waar aardappeltjes, biefstuk, groente en de peper room saus in zit. Ik wilde een stukje biefstuk dippen in de saus en beet toen op een stukje glas. Ik heb hierover gebeld maar mevrouw begon te zeggen “oh maar we hebben daar geen glas” ik zei toch maar controleren in de alubakjes in de keuken. Toen zei ze “ oh je had de biefstuk, ja dat is grof zeezout”
    alsof ik het verschil niet weet. En toen was het “ maar in ieder geval excuses en bedankt voor het doorgeven”
    Tja. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, Korting of geld terug hoef ik niet maar serieus genomen worden wel!!

16. Johan Neuman

Wij komen al jaren bij Waanders, minstens 2 maal per jaar, op doortocht naar Drenthe en Groningen.
    Al die tijd is de goede service een constante factor gebleven.

17. Vandaag daar gegeten (21 sept. 2019) soep is voortreffelijk. Hoofd gerecht prima. Over het toetje kan ik geen woorden vinden. Toen ik binnen kwam voelde ik me helemaal thuis. Leuk ingericht als bij je thuis, klein en knus. Vriendelijke bediening. Prijs en belangrijk kwaliteit 100%.

18. Willem Frank

19. Vergane glorie..Het Vliegerhuys blijft helaas een beetje achter qua stijl en eten.
    Zo jammer want het pand is echt fan-tastisch.
    Zonde dat het terras buiten niet eens grondig wordt aangepakt. Het oogt rommelig en ongezellig, echt niet sfeervol terwijl dat er goed van te maken is.

Het duurde erg lang voordat ik mijn lunch kreeg.
    Broodje geitenkaas met noten en honing: klein broodje met een plak geitenkaas.
    Verdere beleg ligt ernaast, paar noten en zaden. Vergeleken met concurrenten echt wel teleurstellend.

Bediening is verder vriendelijk.

20. Echt gezellige pizzeria waar service en kwaliteit boven aanstaan ! Heerlijk eten vooral de toetjes en ruime keuze pizza maar ook vele andere gerechten !! Top gastheer

21. Zeer trage service.
    1 kassa bemand bij aankomst, 3 mensen voor ons dus niks aan de hand. Uiteindelijk 20 minuten gewacht op mijn eten. Bijna de hele burgerking stond vol. Er was geen 1 collega die even bijsprong. Eten was normaal. Nooit meer burger king Zwolle voor mij.

22. Aziatisch Zwolle

Vandaag met collega’s bij wasabi gegeten. Mooi restaurant, met klant vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten 👍

23. Heerlijk eten, leuke sfeer, gewoon goed!

24. Internationaal Hengelo

Het zag er goed uit op de kaart, totdat 't werd geserveerd.. De Thom Kha soep smaakte naar poedersoep zonder groenten. De mini Poke bowl bestond uit een laagje komkommer, tomaat en tonijn en daaronder zat harde ongare witte rijst.. Het mag de naam Poke bowl niet dragen. Aangegeven bij de kok, maar ik betwijfel of er iets aan wordt gedaan. Geen aanrader, er worden geen verse ingrediënten gebruikt.. Veel teveel betaald..

25. Helena Citgez

26. Heel erg jammer van het 2 gerecht wat we bestelden biefstuk was te gaar en het visrolletje had veel graten, verder was het super gezellig hele leuke bediening en leuk sfeervol restaurant.

27. rob sybesma

Heerlijke avond gehad, er was nieuw servies en bestek en je zag dat er veel aandacht aan besteed is.

Zeker wel 4 uur lang gezeten en veel geproefd. Lekker ongedwongen genieten.

Komen zeker terug!

28. Midden-Oosters Enschede

Heerlijk gegeten. Goede service. Een foutje van hen werd perfect opgelost.

De muziekkeuze mocht anders.

Voor herhaling vatbaar.

29. Met een groep van 10 personen gegeten, alhoewel de prijzen er naar zijn smaakte het heerlijk.
    Helaas duurde het erg lang voordat het hoofdgerecht bij ons werd uitgehaald, wij hebben zelfs moeten vragen of zij de borden wilden weghalen. Er is vervolgens niet meer gevraagd of wij een dessertkaart wilden zien en/of wat wilden drinken. Na lang wachten maar weggegaan, we hebben het aangegeven bij het betalen van de rekening maar daar werd niet echt op gereageerd.
    Heel erg jammer en een gemiste kans!

30. Met 13 personen heerlijk en relaxt gegeten. Lekker vlot en betaalbaar.