Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Overdinkel verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Overdinkel

Met 8 mensen gegeten van gehaalde menu's en allen tevreden over kwaliteit en prijs.

2. Chinees-Indisch Overdinkel

Wat een drama is het eten geworden na de overname. Het eten is gewoon echt vies!! En heel vet!! En speciale verzoeken wordt niks mee gedaan. Nooit weer

3. Chinees-Indisch Overdinkel

Heb daar gegeten en je kunt er ontzettend goed eten. Service goed en voor de prijs wat je betaald, krijg je zeker genoeg. Gaan we zeker binnenkort weer doen.

4. Chinees-Indisch Overdinkel

Een paar keer hier al wezen eten, sinds de nieuwe eigenaar er op zit, eten is oké alleen je krijgt veel minder dan vroeger, gerechten met gamba's bijvoorbeeld zijn gehalveerd ten opzichte van de vroegere eigenaar, de loempia is ook erg gekrompen, bestel je een loempia van het huis, graag saus apart (anders zoon soepzooi, en de korst word zacht)moet je 50 cent meer betalen voor een bakje extra, ik heb maar bedankt, en opgehangen, want dat vind ik niet klant vriendelijk.

5. Chinees-Indisch Overdinkel

We gaan hier al enkele jaren regelmatig eten omdat het eten zo lekker-, de bediening zo vriendelijk en behulpzaam-, en de prijs OK is. Gisteravond waren we er weer, (vanuit omgeving Osnabrück naar Overdinkel) nu met z'n vieren, om van de "Mandarijn rijsttafel" te gaan genieten. Fenominaal, de kok in de keuken kan er wat van, we kunnen ook dit iederéén aanbevelen. Samen met onze gasten was het oordeel: perfect, steeds voor herhaling vatbaar.
    Kortom, wie van lekker "china" eten houdt en hier nog niet is wezen genieten, die heeft wat gemist.

6. Chinees-Indisch Overdinkel

NG Dalm

7. Chinees-Indisch Overdinkel

Hans Konter

Wij zijn er een keer per toeval gekomen, en nadien nog vaker. De bediening is leuk, het eten buitengewoon goed, en de prijs zeer aantrekkelijk.

Ik zou zeggen: probeer het maar eens, dan komt u er ook weer terug!

8. Chinees-Indisch Overdinkel

Op zondag daar gegeten. Het was niet druk, de weg was opengebroken dat was misschien de oorzaak. Je werd daar vriendelijk geholpen en het eten was prima en het ging zelfs helemaal op. De prijs was ook vriendelijk, als we weer in de buurt zijn komen we weer eten.

9. Chinees-Indisch Overdinkel

Ikzelf vind het een heel goede chinees. Ik woon zelf in overdinkel en ja het is gewoon lekker.

richard schuitert

super goed eten, ze zijn altijd klant vriendelijk.
    prijs kwaliteits verhoudig is goed.

vooral de groentebol is lekker en de curry

groeten van een zeeeer tevreden klant

11. Chinees-Indisch Overdinkel

Lekker, snel klaargemaakt, altijd vers, kortom top, aan iedereen aan te bevelen!

12. Chinees-Indisch Overdinkel

Hey Leute,

Leider ist mein niederländisch nicht so gut, aber ich wollte gerne was los werden: Dieses Restaurant ist vielleicht nicht das allerschönste/gemütlichste, aber die Küche, ist die allerbeste. Nicht unter den Deutschen und nicht unter den Holländern, ist so ein freundliches und zuvorkommendes Personal zu finden. Also jeder der meint dort nicht essen gehn zu müssen, verpaßt was! Ich hab jetzt auf jedenfall hunger, schnapp mir mein Mann und dan gaan we lekker eten..... eure Jacky.

13. Chinees-Indisch Overdinkel

Vandaag een loempia van het huis gehaald omdat ik weer eens alleen thuis zat. Ik moet zeggen: de allerlekkerste loempia die ik sinds jaren heb gegeten. Ook de bediening is altijd super, deze mensen doen echt hun best en serveren prima eten! Ik zag een eerdere beoordeling die nog over de vorige eigenaar gaat en compleet niet meer voor de nieuwe ondernemer geldt. Je kunt met een gerust hart bij deze uitstekende Chinees eten, zowel in het restaurant als afhalen en lekker thuis eten! Waardering!

14. Chinees-Indisch Overdinkel

timbogronau

Heb er 3 weken geleden wat gehaald.

Eindelijk weer een fatsoenlijke Chinees in de buurt gevonden.

Top, niks te klagen.

super vriendelijk
    goed eten voor weining geld,een topper in de snackbar wereld

16. Chinees-Indisch Overdinkel

Nieuwe eigenaar, die in positieve zin verandering heeft doorgevoerd. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. W.L. Staal kan met gerust hart weer komen afhalen!

17. Chinees-Indisch Overdinkel

w.l staal

Gisteren bij U eten gehaald t.w:
    vegetariscche bamie,loempia babipanggang,bamierames en babiepanggang met witte rijst.
    Ik heb nog nooit zo slecht eten bij de chinees gekregen.
    Zal dan ook nooit meer wat bij U afhalen.

W.L.Staal