Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Overberg verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten in de gezellige Deel! Sfeer was goed en het personeel was ontzettend vriendelijk!!!

2. Simone

3. Heerlijk gegeten. Kaasfondue was goed geregeld met genoeg verschillende ingrediënten om te fonduen. Personeel super vriendelijk en attent. Zeker nog een keer terug!

4. Petra valkhof

5. Heerlijk gegeten onder het genot van een goed glas wijn, bediening is top en de sfeer super. Ook zomers zeker een aanrader met een mooi terras!

6. We hebben 40 minuten op terras gezeten zonder drankje of dinerkaart. Ondanks reservering. Aan andere tafels zelfde verhaal. Mensen kregen hun bestelde drankjes of maaltijd niet. 4 man personeel dat achter de bar hangt en ruziemaakt maar niets levert. Geen woord van excuus. Schandalig dit! Vervolgens heerlijk gegeten verderop in Veenendaal.

7. Saskia

8. Mooie tent. Lieve serveersters en een top biefstuk van de haas. Prima prijs kwaliteit. Kom hier rustig terug.

9. Het eten was lauw, slecht opgemaakt, de kok had er blijkbaar geen zin in. Geen fijne prijs kwaliteit verhouding

2,7
  10. Jan de hoofd

Heerlijk gegeten. Prachtige ruimte en zeer leuke en vriendelijke bediening, leuk meisje met veel humor!! Komen hier zeker nog een keer terug!

11. Wonderbox (cadeaubon)

Met een wonderbox cadeaubon bij dit restaurant kun je niet kiezen van de menukaart. Je krijgt van de bediening keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten (1 vis en 1 vlees) en 1 soort nagerecht. De meeste gerechten stonden niet op de reguliere menukaart, dus waren een complete verrassing bij binnenkomst. Kerriesoep was erg zout, zat weinig in wat extra smaak gaf. Hoofdgerecht was over het algemeen prima. Toetje was nog half bevroren. Uiteindelijk ruim een half uur gewacht totdat er weer iemand van de bediening kwam. De bediening was drukker om met collega’s in de keuken te praten en om met hun telefoon te spelen. Viel zwaar tegen voor een etentje dat €60 aan cadeaubonnen heeft gekost.

2,7
  12. Vanmiddag geluncht. Duurt vrij lang voor er een menukaart komt. Blijkbaar is dit niet de gewoonte. Wel is het de gewoonte meteen te vragen wat je wilt drinken. Voor mij ligt er altijd een verband met wat je eet. De bestelling opnemen is wat lastig, zeker als je niet op let, geen pen bij je hebt en dan iemand anders stuurt.
    Duidelijk geen ervaring, maar wel aardig.

5,9
  13. Top restaurant! Goed eten voor eerlijke prijs, leuke spontane bediening!

14. jan en laura

Eten was lauw, had wel wat beter verwacht. Erg jammer, gemiste kans.

3,4
  15. Bas en Kim

Sinds 2008 komen wij jaarlijks eten bij De Holle Boom, nu Bosrestaurant Overberg. Altijd in het eten geweldig! Ietsje duurder dan het gemiddelde eettentje maar veel en veel beter; je proeft dat alles met liefde wordt gemaakt. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!

16. C. de Cloe

Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Maar toch doe ik het. Wij werden getrakteerd op een diner, en kozen vanaf de oubollige menukaart met drieën voor de biologische biefstuk, de vierde voor een ander gerecht. De biologische biefstukken werden uitgeserveerd, het afwijkende menu was vergeten om 'aan te slaan', en zou weldra volgen.

Met drieën maar vast mondjesmaat begonnen met eten. De biefstuk van volgens de kaart 160 gram oogde goed. Hij lag op een zielig bedje van sperzieboontjes. Erbij werden frietjes geserveerd, met mayonaise. De constatering dat het niet om echte biefstuk ging was unaniem. Idem het feit dat het gerecht nog amper warm was, mogelijk omdat het had staan wachten op het vierde - vergeten menu. Een gratis drankje was te tegemoetkoming. Van een hoofdgerecht van 27 Euro pp mag je toch wel iets verwachten. Een dikke onvoldoende!

17. Vanavond hier gegeten. Ondanks dat het niet erg druk was een fantastische avond gehad! Heerlijke wijnen en goede gerechten! Komen hier zeker vaker.

18. Vandaag heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening & gerechten waar erg lekker! Aanrader!

19. 2e kerstdag kerstbuffet gegeten. Logeerden in naastgelegen hotel. Aankomst met vuurkorf en kerstmuziek. Leuk ingericht voor kerst. Hoewel wachtrij voor het buffet begonnen met heerlijjke voorgerechten o.a. Gerookte zalm en eendenborst. Warme gerechten ook lekker met een heerlijk door kok gesneden speenvarken aan de gril.

20. Met kerst gegeten. Buffet, matig voorgerecht, hoofdbuffet zeer matig, weinig keuze.

We wilden gaan eten, 3 soorten al leeg. Nagevraagd, werd één soort even snel bijgevuld. Smaak zeer matig, witte vis niet lekker, biefstuk alsof ze vanaf de brunch al in de pan zaten, taai.

Ik heb nog nooit zo'n slecht buffet gehad en gaan zeer regelmatig ergens eten. Besloten om op te stappen en de kerstavond waarop we ons verheugd hadden niet langer te verpesten. Wel een prijs bedongen en denk ik nog te veel betaald.

P.s. het dames toilet is niet schoon, prullenbak totaal verroest, en herentoilet niet schoon en zuiver. Tip: laat iemand jullie bedrijf onder de loep nemen, en met andere ogen er naar kijken, want er zijn nog veel meer verbeterpunten. Misschien bedrijfsblind, de locatie is prima.

3,1
  21. Kerstdiner buffet. De voorgerechten waren aardig.

We wilden tussen de gerechten door even pauzeren. Toen wij voor het hoofdgerecht naar het buffet gingen was er alleen nog smaakloze vis en speenvarken. Nadat we dit melden waren ze erg verbaasd, maar de gerechten zouden aangevuld worden.

We hebben de gerechten geproefd, maar deze waren echt niet lekker. Zijn toen maar gedesillusioneerd naar huis gegaan.

We hadden ons hier zeker iets anders van voorgesteld.

22. Marcas MacÁedha

Vertaal van English naar Nederlands

Excellent service, cuisine and choice. We shall be back.

23. We hebben zeker lekker gegeten; de biefstuk was voortreffelijk alleen de carpaccio iets te koud. Voor mij te (ongepast) formeel voor de locatie/het restaurant, beetje ongemakkelijk. Het zou in mijn ogen wat beter passen als de prijs iets omlaag gaat en de sfeer iets omhoog! Al met al een prettige avond gehad, vriendelijk alleen wat onpersoonlijk.

24. Gegeten bij de buren Brasserie de Holle Boom. Dit was helaas minder, lang wachten, zaten al 20 minuten voordat we ons 1e drankje kregen. Juffrouw kwam 2 x terug om onze bestelling te controleren, was ze steeds vergeten. Voorgerecht tomatensoep was prima, hoofdgerecht kabeljauw zat geen smaak aan en de varkenshaasjes ook niet geweldig. Verder zeer weing toevoegingen, de sla had een grondsmaak. Helaas, het restaurant doet zich beter voor..

25. We logeerden in het naastgelegen hotel en een 3 gangen diner hoorde bij ons arrangement. Het was heerlijk. Volgende dag hebben we hier zowel geluncht als gedineerd en het was weer super. Een aanrader voor iedereen.

26. Cocky Visser

Na een fijne boswandeling, hier neergestreken en super lekker gegeten. Hier wordt verrassend verfijnd gekookt, je proeft dat er zorg en aandacht is besteed aan de gerechten, ook aan de vegetarische gerechten.
    Bediening sluit hier volledig op aan, we voelden ons echt welkom. Kortom een aanrader!
    Cocky

27. Willemien

Onlangs logeerde ik in Boshotel Overberg. Verrassing! Prachtig gelegen modern hotel met die aangename combinatie waarbij delen van de bouwconstructie (staal en beton) zichtbaar zijn gelaten terwijl de afwerking ‘warm’ is met mooi hout en ‘groen’. Lekker veel licht!
    Vriendelijke ontvangst, comfortabele kamer met opvallende, goed doordachte indeling. Je bad vrijwel naast je bed… dat maak je niet vaak mee. Erg mooi. Diner werd geserveerd
    in naastgelegen restaurant ‘de Holle Boom’. Andere sfeer, zelfde verrassing! Genoten van een ‘Proeverij’ met hoofd-letter P. Zes gangen genieten! Ruim aandacht voor biologische (streek)producten zonder daarover ingewikkeld te doen. En waarom ook; de mooie, creatief verwerkte, producten bewezen zichzelf. De volgende ochtend ben ik, na uitstekend ontbijt -buffet- in het hotel, tevreden naar huis getuft. Resultaat: (de combinatie van) deze twee
    locaties-in-het-bos zijn met stip genoteerd op mijn favorieten-lijstje. Aanrader!

28. Zo af en toe wordt je heel positief verrast. Bij Boshotel Overberg en De Holle Boom is dat ons overkomen.
    Gastvrije ontvangst in het hotel, hele mooie comfortabele kamers en in het restaurant aandacht en service waar veel bedrijven een puntje aan kunnen zuigen.
    Wij aten 5 gangen en hebben genoten van amuse tot en met dessert. Geen overdreven dingen maar gerechten die mooi op smaak zijn, aantrekkelijk gepresenteerd worden en mooi geportioneerd zijn. Met een mooi wijnadvies was onze avond TOP!

29. Gisteravond heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.

De combinatie van slapen in het moderne, comfortabele Boshotel en het dineren in het huiselijke restaurant op hetzelfde terrein gaf me het gevoel echt optimaal verwend te worden. Het zes-gangen menu was qua smaken, mondgevoel en keurige presentatie van Michelin sterren niveau. De bediening verwoorde zonder aarzeling elke keer wat de keuken had bereid en ook qua drankvoorziening was de bediening attent zonder opdringerig te zijn.
    Dikke pluim voor de prestatie van zo'n mooi team.

30. 1e kerstdag hier het kerstmenu gegeten.
    Alles tot in de puntjes geregeld. Van ontvangst tot en met het vertrek.
    Heerlijke amuse, smakelijk voorgerecht, verrassend tussengerecht, mooi opgemaakt en smakend hoofdgerecht en een voortreffelijk dessert.
    Bij de koffie na het diner overheerlijke zelfgemaakte bonbons geserveerd!
    Hier komen wij zeker weer terug!
    Echt een aanrader!