Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Overberg verdeeld zijn.

Top restaurant! Goed eten voor eerlijke prijs, leuke spontane bediening!

jan en laura

Eten was lauw, had wel wat beter verwacht. Erg jammer, gemiste kans.

Bas en Kim

Sinds 2008 komen wij jaarlijks eten bij De Holle Boom, nu Bosrestaurant Overberg. Altijd in het eten geweldig! Ietsje duurder dan het gemiddelde eettentje maar veel en veel beter; je proeft dat alles met liefde wordt gemaakt. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!

C. de Cloe

Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Maar toch doe ik het. Wij werden getrakteerd op een diner, en kozen vanaf de oubollige menukaart met drieën voor de biologische biefstuk, de vierde voor een ander gerecht. De biologische biefstukken werden uitgeserveerd, het afwijkende menu was vergeten om 'aan te slaan', en zou weldra volgen.

Met drieën maar vast mondjesmaat begonnen met eten. De biefstuk van volgens de kaart 160 gram oogde goed. Hij lag op een zielig bedje van sperzieboontjes. Erbij werden frietjes geserveerd, met mayonaise. De constatering dat het niet om echte biefstuk ging was unaniem. Idem het feit dat het gerecht nog amper warm was, mogelijk omdat het had staan wachten op het vierde - vergeten menu. Een gratis drankje was te tegemoetkoming. Van een hoofdgerecht van 27 Euro pp mag je toch wel iets verwachten. Een dikke onvoldoende!

Vanavond hier gegeten. Ondanks dat het niet erg druk was een fantastische avond gehad! Heerlijke wijnen en goede gerechten! Komen hier zeker vaker.

Vandaag heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening & gerechten waar erg lekker! Aanrader!

2e kerstdag kerstbuffet gegeten. Logeerden in naastgelegen hotel. Aankomst met vuurkorf en kerstmuziek. Leuk ingericht voor kerst. Hoewel wachtrij voor het buffet begonnen met heerlijjke voorgerechten o.a. Gerookte zalm en eendenborst. Warme gerechten ook lekker met een heerlijk door kok gesneden speenvarken aan de gril.

Met kerst gegeten. Buffet, matig voorgerecht, hoofdbuffet zeer matig, weinig keuze.

We wilden gaan eten, 3 soorten al leeg. Nagevraagd, werd één soort even snel bijgevuld. Smaak zeer matig, witte vis niet lekker, biefstuk alsof ze vanaf de brunch al in de pan zaten, taai.

Ik heb nog nooit zo'n slecht buffet gehad en gaan zeer regelmatig ergens eten. Besloten om op te stappen en de kerstavond waarop we ons verheugd hadden niet langer te verpesten. Wel een prijs bedongen en denk ik nog te veel betaald.

P.s. het dames toilet is niet schoon, prullenbak totaal verroest, en herentoilet niet schoon en zuiver. Tip: laat iemand jullie bedrijf onder de loep nemen, en met andere ogen er naar kijken, want er zijn nog veel meer verbeterpunten. Misschien bedrijfsblind, de locatie is prima.

Kerstdiner buffet. De voorgerechten waren aardig.

We wilden tussen de gerechten door even pauzeren. Toen wij voor het hoofdgerecht naar het buffet gingen was er alleen nog smaakloze vis en speenvarken. Nadat we dit melden waren ze erg verbaasd, maar de gerechten zouden aangevuld worden.

We hebben de gerechten geproefd, maar deze waren echt niet lekker. Zijn toen maar gedesillusioneerd naar huis gegaan.

We hadden ons hier zeker iets anders van voorgesteld.

Marcas MacÁedha

Vertaal van English naar Nederlands

Excellent service, cuisine and choice. We shall be back.

We hebben zeker lekker gegeten; de biefstuk was voortreffelijk alleen de carpaccio iets te koud. Voor mij te (ongepast) formeel voor de locatie/het restaurant, beetje ongemakkelijk. Het zou in mijn ogen wat beter passen als de prijs iets omlaag gaat en de sfeer iets omhoog! Al met al een prettige avond gehad, vriendelijk alleen wat onpersoonlijk.

Gegeten bij de buren Brasserie de Holle Boom. Dit was helaas minder, lang wachten, zaten al 20 minuten voordat we ons 1e drankje kregen. Juffrouw kwam 2 x terug om onze bestelling te controleren, was ze steeds vergeten. Voorgerecht tomatensoep was prima, hoofdgerecht kabeljauw zat geen smaak aan en de varkenshaasjes ook niet geweldig. Verder zeer weing toevoegingen, de sla had een grondsmaak. Helaas, het restaurant doet zich beter voor..

We logeerden in het naastgelegen hotel en een 3 gangen diner hoorde bij ons arrangement. Het was heerlijk. Volgende dag hebben we hier zowel geluncht als gedineerd en het was weer super. Een aanrader voor iedereen.

Cocky Visser

Na een fijne boswandeling, hier neergestreken en super lekker gegeten. Hier wordt verrassend verfijnd gekookt, je proeft dat er zorg en aandacht is besteed aan de gerechten, ook aan de vegetarische gerechten.
    Bediening sluit hier volledig op aan, we voelden ons echt welkom. Kortom een aanrader!
    Cocky

Willemien

Onlangs logeerde ik in Boshotel Overberg. Verrassing! Prachtig gelegen modern hotel met die aangename combinatie waarbij delen van de bouwconstructie (staal en beton) zichtbaar zijn gelaten terwijl de afwerking ‘warm’ is met mooi hout en ‘groen’. Lekker veel licht!
    Vriendelijke ontvangst, comfortabele kamer met opvallende, goed doordachte indeling. Je bad vrijwel naast je bed… dat maak je niet vaak mee. Erg mooi. Diner werd geserveerd
    in naastgelegen restaurant ‘de Holle Boom’. Andere sfeer, zelfde verrassing! Genoten van een ‘Proeverij’ met hoofd-letter P. Zes gangen genieten! Ruim aandacht voor biologische (streek)producten zonder daarover ingewikkeld te doen. En waarom ook; de mooie, creatief verwerkte, producten bewezen zichzelf. De volgende ochtend ben ik, na uitstekend ontbijt -buffet- in het hotel, tevreden naar huis getuft. Resultaat: (de combinatie van) deze twee
    locaties-in-het-bos zijn met stip genoteerd op mijn favorieten-lijstje. Aanrader!

Zo af en toe wordt je heel positief verrast. Bij Boshotel Overberg en De Holle Boom is dat ons overkomen.
    Gastvrije ontvangst in het hotel, hele mooie comfortabele kamers en in het restaurant aandacht en service waar veel bedrijven een puntje aan kunnen zuigen.
    Wij aten 5 gangen en hebben genoten van amuse tot en met dessert. Geen overdreven dingen maar gerechten die mooi op smaak zijn, aantrekkelijk gepresenteerd worden en mooi geportioneerd zijn. Met een mooi wijnadvies was onze avond TOP!

Gisteravond heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.

De combinatie van slapen in het moderne, comfortabele Boshotel en het dineren in het huiselijke restaurant op hetzelfde terrein gaf me het gevoel echt optimaal verwend te worden. Het zes-gangen menu was qua smaken, mondgevoel en keurige presentatie van Michelin sterren niveau. De bediening verwoorde zonder aarzeling elke keer wat de keuken had bereid en ook qua drankvoorziening was de bediening attent zonder opdringerig te zijn.
    Dikke pluim voor de prestatie van zo'n mooi team.

1e kerstdag hier het kerstmenu gegeten.
    Alles tot in de puntjes geregeld. Van ontvangst tot en met het vertrek.
    Heerlijke amuse, smakelijk voorgerecht, verrassend tussengerecht, mooi opgemaakt en smakend hoofdgerecht en een voortreffelijk dessert.
    Bij de koffie na het diner overheerlijke zelfgemaakte bonbons geserveerd!
    Hier komen wij zeker weer terug!
    Echt een aanrader!

Peter en Thea de Gee

Wij hebben heerlijk gegeten tijdens het kerstdiner. Wat wij prettig vonden was het wijnarrangement. Zo kun je de juiste wijn bij het juiste gerecht drinken, heerlijk. Ook serveerde men meerdere voorafjes dan was aangegeven op het menu. Ook deze voorafjes waren zorgvuldig uitgekozen en erg lekker. De bediening was deskundig en erg vriendelijk. Kortom, een aanrader.

Wat een leuke onverwachte ervaring. Wij waren aan het fietsen op de Utrechtse heuvelrug en wilden op een terrasje wat drinken. De Holle Boom heeft een leuk en gezellig terras.
    We bleven 'plakken' en hebben er ook gedineerd. Hier hebben we geen spijt van. Alles klopte, van omgeving tot aan de rekening. Vlotte bediening, goede keuken en alles zag er verzorgd uit. Kortom wij komen hier zeker, en dan met vrienden, nog een keer terug.
    De fietstocht is een ontdekkingstocht geworden.

Fam van de Beek

Met ons gezin met 3 kinderen konden wij hier lekker genieten. De kinderen spelen in de speeltuin en wij kunnen lekker genieten van de mooie omgeving en de goede bediening. Na de lunch nog even lekker het bos in gewandeld. Een aanrader voor gezinnen met kinderen. Ook tijdens een fietstochtje kun je hier prima een tussenstop maken.

Zaterdag hier met 4 personen een diner gehad. In 1 woord voortreffelijk!! Schitterende ambiance, zeer goed (biologisch) eten en een vriendelijk, gastvrije en vooral professionele bediening. Leuk 3 verschillende amuses vooraf met huisgemaakte broodjes. Gaan hier zeker vaker dineren.

Topmiddag gehad met de familie. Heerlijk gegeten!

Vrijdag avond in dit mooie restaurant gegeten. Waren het tegen gekomen toen wij vorige week een fietstocht hadden gemaakt.

Hebben beide een 4 gangen menu op. Echt een aanrader. Heerlijke gerechten. Bediening ook uiterst vriendelijk en attent.

Komen zeker terug hier en raden het iedereen aan!

We hebben met onze familie voor de 6e keer een familiedag gehad bij Brasserie De Holle Boom. Het was wederom fantastisch.

Een heerlijk buffet en leuke bediening. Volgend jaar weer!

Afgelopen donderdag heerlijk gegeten op het terras. Ze hebben een 6-gangen proeverij menu op de kaart staan dat is echt een aanrader!

De vriendelijke bediening heeft ons goed geholpen.

Het kopje koffie in de lounge maakte het helemaal compleet!

Vandaag lekker gefietst en tussendoor bij De Holle Boom wat gedronken en gegeten. Dat was wel eens beter. Na een kopje koffie bitterballen en tapas besteld. De tapas werd geserveerd zonder stokjes of bestek ook een servet moest ik apart om vragen. De tapas garnalen en mosselen waren prima, de gekookte ham was smakeloos en flauw, achteraf denk ik dat het helemaal zoutloos was. Verder rauwe ham en gerookte zalm. Dat alles in grote brokken zodat ik voor de derde keer op stap moest voor bestek. Mijn opmerking dat ik lastig was werd beantwoord met "dat geeft niet hoor"

Vandaag "High tea" gehad. Er was alleen weinig "high" aan en absoluut niet hetgeen ik van een high tea verwacht. Een schaal met sandwiches, vis, vlees en kaas door elkaar. Daar bestaan nou etagères voor.... Voor de rest een schaal met plakjes cake door midden gesneden. Je hebt niet de indruk dat dat dan zelf gemaakt is. Een klein schaaltje met vers fruit. Dat was het enige wat ik erg lekker vond, maar veel te weinig voor 5 personen, met een ieniemini schaaltje clotted cream en 1 schaaltje jam. Ook de scones waren door midden gesneden. We hebben om meer gevraagd en dat dan wel gekregen. Thermoskan koffie en thee met keuze uit Pickwick zakjes. Laat een Engelsman dit nooit zien! € 21,50 was echt te veel betaald voor hetgeen we gekregen hebben. Daarbij was de bediening ook nog eens matig.

Bas10

Erg lang moeten wachten op eten, bijna 2 uur. Biefstuk is gegaard in een soort oven, in ieder geval niet van de grill. Kleine voorgerechten voor grote prijzen. Personeel is best vriendelijk, maar niet echt kundig. Weinig keus in de hoofdgerechten.