St. Walrick in Overasselt

1288199904 71
1335520669 46
1418332010 55
1441992392 74

1. Op een zonnige middag heerlijk relaxed, genoten van een uitgebreide lunch. De bediening was vlot en
    klantvriendelijk.

2. Ton Koen

Heerlijk in de natuur gelegen restaurant met een aangename sfeer (ik zie veel mensen er graag terugkomen)
    met prettige bediening en heerlijke pannenkoeken!

3. Jesca en Glenn

Lekker op een doordeweekse avond in het zonnetje op het terras gegeten. Hardwerkende, ontspannen serveersters en zeker gezellig. Avondje genieten!

4. C Kersten Coenders

Echt super lekker gegeten met collega's op een prachtig plekje in het bos.

5. Rianne van Honk

Heerlijk glutenvrij gegeten! Heerlijk glutenvrij brood! Na navraag hebben ze ook glutenvrije pannekoeken. Jammer dat dit nergens aangegeven staat. Maar ze hebben het dus wel.

6. Koffie uit een microscopisch kopje. Zelf thee kiezen kan eigenlijk niet, maar vooruit dan, uiteindelijk uit een rommeldoos die direct weer met norse blik onder je neus vandaan wordt getrokken. Pannekoeken halfgaar, na een klacht hierover kwamen nieuwe die nog minder gaar waren. Verdediging van de zaak: "dit is ons recept en zo doen we het al 50 jaar".
    We zijn vertrokken.

7. Locatie is top, maar de sfeer, klantgerichtheid en kwaliteit laten te wensen over. Mijn zoontje kreeg warme chocomelk die smaakte naar slootwater. Toen ik er bij het afrekenen iets van zei, kreeg ik te horen dat daar nu niets meer aan te doen was en dat ik dat de volgende keer eerder zou moeten zeggen. En dat op een toon ....

Voor mij nu echt de laatste keer hier, al vaker slechte ervaringen gehad.

1,1
  8. Als wij uit gaan eten, wij samen of met het hele gezin, dan gaan wij altijd naar St. Walrick! Altijd is het erg goed!
    En de bediening is geweldig!
    Het personeel vriendelijk en ook in de keuken, de koks ook! Of is het erg druk, dan nemen ook de aandacht bij het eten!
    Eerste Kerstdag was het geweldig!

Bedankt Rinie & Hennie & Rick
    En het geweldige personeel!

9. Op 24 september 2016 vierden we bij Restaurant St. Walrick ons 50-jarig huwelijksfeest met de hele familie en vrienden. We hadden daar een hele fijne middag en avond in een heel gezellig sfeer en omgeving. Het warm en koud buffet en het dessert zag er prachtig uit en smaakte, zo hoorden we later ook van onze gasten, voortreffelijk.

De bediening, onder leiding van Mevr. Van Hout, verliep geheel naar onze wens. Niemand kwam iets te kort. Geen wanklank gehoord, alleen maar lof. Zelfs onze kleinkinderen kwamen ons bedanken voor al het lekkers dat ze op Opa's en Oma's feest hadden gegeten.

Voor bediening en kwaliteit van de mensen van St. Walrick een dikke tien. Het kon niet beter!!

10. een familie uit overasselt

Vandaag was het 32 graden.
    Daarom twijfelen we nog even of we echt wel buiten de deur een hapje willen gaan eten.
    Maar omdat we weten dat we bij Driek van Hout (St. Walrick) lekker, maar ook snel kunnen eten, gaan we toch.
    Wanneer we daaraan komen, krijgen we van het personeel het advies om in de schaduw van de hoge bomen een plekje te kiezen.
    Het was heerlijk; daar buiten op het terras.
    We hebben dan ook erg veel respect voor het vriendelijke, hardwerkende personeel dat ons zeer snel een prima maaltijd voorzet.
    Dus petje af voor alle medewerkers; de kwaliteit die wij gewend zijn, zelfs onder deze omstandigheden.

11. Met een paar goede vrienden geluncht bij Sint Walrick. Pannenkoeken en drankjes besteld. De pannenkoeken werden al vrij snel (na een kwartier) geserveerd. De drankjes lieten op zich wachten. Verschillende keren (zeker 8 keer) aan de bedienden gevraagd naar onze drankjes. Steeds kregen we als antwoord: ja, komt eraan maar het is erg druk. Dat het erg druk was klopt, maar dit is geen excuus om ons zo lang op de drankjes te laten wachten terwijl de mensen om ons heen (lees 3 shifts aan 1 tafel) wel netjes op tijd hun lunch en drankjes kregen uitgeserveerd.

Al met al, kregen we na 8 keer vragen en 1,5 uur(!!) later onze drankjes. Deze hebben we afbesteld. Aangegeven bij de bediende dat we alleen voor de pannenkoeken betalen met als reden 1,5 uur wachten op de drankjes. De eigenaresse kwam vervolgens op "hoge poten" naar buiten om ons te vertellen dat we voor onze drankjes moesten betalen. Dat het erg druk was, en dat we hier begrip voor moesten opbrengen. Bovendien was ze van mening dat we tijd zat hadden en moesten genieten van het lekkere weer. Dit, terwijl wij ook nog onze verplichtingen hadden die dag.

De kwaliteit van de pannenkoek kan er wat mij betreft "mee door", heb ze lekkerder gehad. De sfeer komt op bij zeer oubollig over, vind het restaurant net een bejaardensoos. Prijs versus kwaliteit heb ik het niet over om maar helemaal niet te spreken van de service.

12. D.L. en T.S.

Na een heerlijke wandeling besloten ik en mijn partner om gezellig bij het restaurant wat te drinken, mede vanwege de mooie locatie van het restaurant. Ik heb erg spijt van mijn keuze om de walnotentaart te bestellen ik vond de taart kurkdroog. Ik vond een verdacht stukje in de taart ( het was hard, wit, niet kapot te bijten en het was geen walnoot) maar besloot dit niet te melden omdat ik wilde genieten van de dag en geen zin had in gedoe. Overigens kwam degene die ons bediende niet gastvrij op mij over vanwege de toon in haar stem. Ook vind ik het niet oke als een restaurantmedewerker roept naar de gasten.

13. Hoi hoi, wij hebben een onvergetelijke dag gehad. Theo en Mariet samen 130 jaar en de bediening en het personeel erg vriendelijk. Je komt echt niet te kort! En natuurlijk niet te vergeten de keuken, die hadden ook super goed hun best gedaan! De Familie en kennissen en vrienden hadden het ook erg goed gehad! Dus mensen kom naar St Walrick je kunt ook lekker wandelen en heb je een feest moet je daar naar toe gaan, het is geweldig! Met het 40 jarige huwelijk was het ook zo geweldig. Bedankt Rick en Riny en Hennie en ook het personeel.

14. dc van houten

Gisterenavond gegeten. Ik had de wijnshaas, veel te doorbakken, stug, weinig groente, irish coffee was oke. Zelfs 't eten uit de allerhande box van de AH is beter. Dit restaurant moet 't hebben van de locatie, jammer. En inderdaad koud binnen, sfeer was goed. De kok moet nog veel leren. Was er al eerder geweest, toen had ik de appel spek pannenkoek, ook die had weining smaak. Ga hier niet gauw naar terug, jammer.

15. Wat hebben we lekker gegeten, heerlijke pannenkoeken en de hele kaart ziet er trouwen erg goed uit. Altijd vriendelijk personeel, echt super. En wat is de eigenaresse een geweldige gastvrouw.

16. van den Heuvel

Wij hebben vanavond een topavond in dit uitermate gastvrije restaurant gehad! Als het waar is dat ze hier toneelstukjes opvoeren, zaten wij in de hoofdrol en wel op een positieve manier!!
    Zowel de eigenaar alsmede het gehele personeel was uiterst gastvrij en het eten was overheerlijk! Wij vind het moeilijk te geloven dat er in deze gelegenheid toneelstukjes opvoeren want het gehele team heeft de benen onder hun k*nt uit moeten lopen, omdat het zo druk was! Onze kinderen hebben zich vermaakt in de kinderkamer met een berg speelgoed terwijl wij bij de open haard een lekker wijntje als afsluiter hebben gedronken!
    Wij komen zeker nog een keer terug, wellicht morgen al als we lekker met de kinderen een boswandeling hebben gemaakt in het mooie bos waarin deze zaak een prominente plek heeft!

17. Gezellig en gemoedelijk restaurant.. goed eten en goede prijs. Eigenaresse ook erg vriendelijk en gezellig. Voor herhaling vatbaar.

18. Heerlijk restaurant midden in de natuur! Uitgebreide menukaart met steeds een wisselend menu. Uitstekende en zeer vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding en goed en lekker eten voor zowel een brunch als diner. Groot buitenterras waar je heerlijk in het zonnetje een drankje kan drinken. Ook een ideaal restaurant voor mensen met kinderen en/of honden. Echt een restaurant waar wij keer op keer naar terugkeren!

19. Conny van Beelen

Ik ben aan het trainen voor de vierdaagse en loop graag richting St. Walrick. Sowieso ligt het prachtig in deze bosrijke omgeving met vennen, fiets en wandelpaden. Heerlijk voor een kopje soep, maar ook een kopje koffie met gebak of een glaasje wijn met heerlijke bitterballen. Het personeel is vriendelijk, laten merken dat ze je zien en de service is vlot. De organisatie van ons teamuitje was super. Ik kan iedereen aanraden om dat hier te laten verzorgen.

20. Onlangs heb ik "bij Sint Walrick" een feestje voor mijn (26) collega's mogen organiseren. In de aanloop naar het daadwerkelijke moment was het al bijzonder prettig samenwerken om alles georganiseerd te krijgen. Er werd door de leiding van "St. Walrick" steeds heel constructief meegedacht, wat je al meteen het gevoel gaf, dat het allemaal wel goed zou komen! Het was geen probleem dat er ook een extern (ondersteunend) bedrijf bij het feest betrokken werd. Ook het contact tussen "St. Walrick" en dit bedrijf verliep uitstekend!
    Ondanks dat er ook erg veel andere gasten waren, was de bediening heel vriendelijk en nam het echt de tijd voor iedereen. Petje af! Met de schitterende locatie en het mooie weer werd het een zeer geslaagd feest. Niets dan lof! Geen wanklank gehoord.

Kortom een aanrader, ook voor ontspannen bedrijfsfeesten!

21. Lars 15 punten

Wij gaan al geruime tijd naar dit gezellige, sfeervolle en smaakvolle restaurant. De bediening is zeer vriendelijk en probeert je een topavond te bezorgen. De locatie is mooi in de natuur. Het eten is zeer goed. Een leuke en uitgebreide kaart. Wat ons betreft zijn de carpaccio als voorgerecht en het ijs als toetje altijd goed. We verheugen ons al op de asperge-periode! Ook dat is weer een feest.

Het ontbijt is goed en Bourgondisch.

Samengevat: je krijgt waar voor je geld (al is het helemaal niet duur) en je hebt geen last van parkeerkosten, zoals je in o.a. Nijmegen steeds meer meemaakt.

22. Al jaren kwam ik regelmatig bij St. Walrick om iets te nuttigen na een wandeling of tijdens een fietstocht. Twee jaar geleden een keer gereserveerd voor een Paasbrunch met de hele familie en dat was een groot succes. Nu kwam mijn moeder van 84 logeren en ik dacht meteen om nu maar eens te dineren. Absoluut geen spijt van gekregen. Gewoon heel goed verzorgd en vooral heerlijk ongedwongen sfeer. Leuke, vrolijke jonge bediening die met je meedenkt. Eerlijk eten en met veel groente voor een eerlijke prijs. Ik kan nu rustig zeggen dat St. Walrick geschikt is voor elke gelegenheid.

23. Prima gegeten, oerbrood met geitenkaas en de kipsandwich zijn zeker aanraders!! Ook de kip-cajuin pannenkoek met sla en saus was heerlijk, kip lekker meegebakken!! Wij komen zeker nog een keer aan!!

24. Als het buiten onder nul is, verga je hier van de kou binnen. Warmtelampen zijn waarschijnlijk te duur om die aan te zetten.

25. Lekker gegeten, goed gevulde visstoofpot en goed gebakken zwijn! Ook de bediening mocht er wezen, vooral die leuke blonde dame!! Ze maken tijd vrij voor de gasten en dat zie je niet zo vaak meer. Ook de koffie was prima.
    Wij komen zeker nog eens terug!!
    Groetjes Henk en Simone

26. Oubollige inrichting. Laatste 5 jaar niks veranderd. Koffie krijgt een 1 voor de moeite. Is gewoon slootwater. Collega had cappuccino heeft hij laten staan. Bediening is drukker met andere zaken bezig dan klanten helpen. Door de toplocatie kunnen ze mijn inziens blijven bestaan.

27. We hebben in de maand september verschillende keren in dit gastvrije restaurant gegeten. Ondanks de drukte werden we toch snel geholpen. Zowel eten met de kleinkinderen als samen na een fijne wandeling was relaxed.
    Een prima verhouding tussen prijs en kwaliteit.
    Ronald en Machteld Baksteen

28. Zondag 14 juli hier geluncht. Zeldzaam smakeloos ciabatta broodje met carpaccio en een pannenkoek spek appel volgens familierecept?! Ook hier weinig smaak. Jammer gemiste kans op zo een mooie locatie. Enige jaren geleden ook hier enkele malen geluncht, er is werkelijk niets veranderd (ook toen smakeloos eten), en dat is geen compliment. De bediening was merendeels jong, maar krijgt van ons toch een voldoende. Of laat Herman de Blijker langskomen of ga eens een dag op stage bij een collega!

29. ED 757 punten

Al vele jaren komen we hier, maar de laatste tijd holt de kwaliteit van het eten en de bediening achteruit. Uitsmijters met bruine randen en sla met bladluizen. De bediening praat liever met elkaar dan met de gasten, totdat de eigenaren weer aanwezig zijn. Tafels worden dan ineens wel afgeruimd. Klanten, die om aandacht vragen, worden niet netjes bejegend: U bent niet de enige klant vandaag en dat tegen oude mensen. In potentie een geweldige plek, maar een modernisering / vernieuwing zal zeker niet misstaan.

30. Piet en Anny van Wezel

21 juni hebben we met 70 personen ons 40 jarig huwelijksfeest gevierd. Het was een beetje nostalgie omdat we daar ook onze bruiloft gevierd hadden. Onze gasten die er toen ook waren konden het wel waarderen dat er niet veel veranderd was!! Leuk dat de fam. van Hout het restaurant blijft voortzetten.
    We konden binnen of buiten op het grasveld terecht. Het was heel mooi weer en zijn dus niet binnen geweest!! We begonnen met de rode wandelroute, aan te bevelen!!! Voor de afgesproken tijd waren er al gasten en konden we al aan de koffie.
    Ze zijn daar zeer flexibel en hele aardige bediening. Het feest maak je zelf maar alles er om heen verliep heel plezierig. We hadden een pannenkoeken menu, vonden het geweldig dat we allemaal tegelijk aan de pannenkoek zaten. Dat was even goed gepland! Lekker gegeten en veel gedronken en iedereen zei dat ze het zo gezellig vonden! Wat willen we nog meer. En .. de afrekening viel ons ook nog eens heel erg mee. Bij deze Rick en de bediening heel erg bedankt voor jullie inzet.

Vriendelijke groet, Piet en Anny van Wezel.

31. Slechte service, onervaren bediening, totaal niet behulpzaam, je wordt laat geholpen en nemen halve bestellingen op. Daarnaast hartstikke onvriendelijk personeel. Een echte afrader!

32. We hebben met ongeveer 65 mensen ons 40-jarig huwelijksfeest gevierd in "Walrick". Prachtige omgeving, helaas was het weer minder. We hebben gebruik gemaakt van het lopend buffet. De kwaliteit werd door iedereen als goed beschouwd. Ondanks een overladen feestprogramma en ziekte van een kok liep alles op rolletjes. Geen moment hadden we het idee dat er een gejaagde stemming was onder het personeel. Ook de houding t.o.v. de kinderen was erg positief. Zowel eten als sfeer was deze avond dus voortreffelijk.

33. J. Koeman

De omgeving is mooi, het restaurant zelf is lelijk maar de sfeer is er goed. In de winter vogeltjes kijken door het raam, in de zomer lekker buiten.
    De bediening is onervaren en maakt veel foutjes; lippenstift op het glas, dood bier, geen melk bij de koffie. Maar in de zomer zijn jonge benen zeer welkom en maken ze dan ook vele kilometers. Het terras is behoorlijk groot.
    Menu is erg oud bollig en de kwaliteit van het eten laat te wensen over. Veel te weinig friet, salade en groenten en als je dan bijbesteld moet je daar best wel voor betalen. Maar dan krijg je wél ineens een normale portie. Lijkt me een trucje te zijn om extra omzet te maken.
    Daar zit een tegenstelling. Het geheel doet Brabants aan maar de zuinigheid en kwaliteit zijn dan weer echt Gelders.
    Met een glutenallergie en zin in een pannenkoek heb ik een glutenvrije pannenkoek geprobeerd. Die hebben ze wel glutenvrij wat ik heel prettig vond. De smaak was jammer genoeg heel slecht. Waarschijnlijk een zelfbedacht mengsel van ei, melk en alleen maar boekweitmeel. In ieder geval kon ik er niet meer van maken dan 'boekweitkarton'. Jammer; er is heel makkelijk aan kant en klaar glutenvrij meel te komen wat een hele lekkere pannenkoek maakt.j
    Leuk is dat er een klein speeltuintje voor kinderen is en binnen is er ook een aparte speelkamer voor de kleintjes.
    Groot pluspunt is het Helro ijs dat ze verkochten, weet niet of dat nog steeds zo is.
    Kortom:
    Je komt hier voor de bossen en de sfeer en neemt de rest maar op de koop toe, na een koude boswandeling smaakt alles lekker...

34. Altijd goed. Je moet soms wel even zelf de bediening roepen, maar ze maken tijd voor een praatje en zorgen dat je je welkom voelt. Gewone kost, goed bereid: omeletje, pannenkoek, tomatensoep etc. Buitenomgeving een plaatje, binnen wat gedateerd. Wel gezellig.

35. Fam. Kersten

Tijdens de vierdaagse wandeltocht verblijven wij altijd in de buurt van Nijmegen. Gisteren hebben wij een bezoek gebracht aan Restaurant St Walrick. We gaan vaker uit eten, maar wij hebben de laatste tijd niet zo lekker gegeten.
    Uit het 3 gangen menu hadden we carpaccio en een salade, smaakten prima! Daarna een spies en zalm, heerlijk. Het toetje mocht er ook zijn.
    Het restaurant ligt op een mooie locatie midden in het bos. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
    Wij vinden dit een aanrader. Volgend jaar komen wij zeker nog een keer een eten.

36. Omdat de bediening erg vriendelijk was heb ik bij vertrek op de vraag of het goed was geantwoord met prima. De bediening kan er immers ook niet aan doen. Mijn vrouw bestelde de asperges op Limburgse wijze bereid. De asperges waren stug en niet goed geschild, de krieltjes gekookt en smakeloos en er waren 2 plakjes gekookte schouderham bij geserveerd met een beetje gewelde boter en een klein schaaltje met stukjes gekookt ei. Het geheel was smaakloos en echt broddelwerk. Ik zelf had de St. Walrick spies, 3 stukjes vlees en spare ribs. De frietjes waren half gaar en het stukje varkenshaas was oudbakken van smaak, de 2 sausjes waren duidelijk uit een knijp flacon. Kortom, dit was ook broddelwerk.

37. Tja.... Laat ik positief beginnen: mooie ligging en bij mooi weer heerljjk in de zon zitten. Ook leuke speelgelegenheid voor de kinderen. De rest is droevig: gedateerde inrichting en dito kaart. Helaas is dan de bereiding van deze kaart dan ook teleurstellend. Veel instantsauzen, niet goed klaargemaakt, zeer fantasieloos. Hier echt eten is afrader! De drukte in dit restaurant wordt enkel veroorzaakt door mooie ligging, kan t niet anders verklaren.

38. B.g.v. ons 50 jarig huwelijk hebben we gekozen voor restaurant St. Walrick, uniek gelegen in de bossen. Bij de voorbereiding voor deze dag werden we zeer goed begeleid en geadviseerd. We hebben gekozen voor een 3 gangen buffet (koud-warm en dessert) voor 40 personen. Dit buffet was voortreffelijk. We konden in alle rust ervan genieten. De bediening was zeer goed. Ze hielden volledig rekening met de wensen van de gasten. Vanaf de binnenkomst tot het einde van het feest stonden ze voor je klaar. We willen de gastvrouw, mevr.R. Van Hout, bedanken voor de goede begeleiding en service.

Familie Aelen.

39. Thuis gekomen van een onverwacht bezoek aan 't restaurant voel ik toch de drang om een recensie te plaatsen. Ik baalde ervan dat ik in 't restaurant niets had gezegd. Je kent 't wel, snel even wat eten en je wilt niet vervelend zijn. Het was maar 31,00€, (Ik had een biefstuk met champignons en de jongste had een pannenkoek en de oudste een tostie ham/kaas en een tomatensoep) maar als iets slecht is is dat ook te veel! De pannenkoek was héél hard, je kon hem bijna niet oprollen, de tostie die minimaal belegd was, was koud en mijn biefstuk was 3/4 doorbakken en 1/4 rauw en smaakloos. Ik denk dat ie vanuit de vriezer de pan is ingegaan. (een vers stukje vlees goed gebakken heeft zonder kruiden al een lekkere smaak)Buiten dit alles was het personeel niet "klant"vriendelijk! Geen v.d 3 had een vriendelijke uitstraling (alsof het werk niet leuk was). B.v Als mensen vriendelijk goedendag zeiden bij het uitlopen van de zaak werd dat niet beantwoord. Ik vroeg om een schaaltje mayonaise wat erg lang duurde. Toen ik het nog eens aan iemand anders vroeg die bij 't eerste meisje stond zei ze, we zijn ermee bezig (het was niet druk). Ik zei dat ik het anders al op had...waarop er werd geantwoord met (waarna ze op mijn bord keek) nou nou. Nou... dit kun je niet maken, zo ga je niet met gasten om. Het komt eraan mevr. was beter geweest. Het zijn in ieder geval geen vlotte, vriendelijke dames. Wat erop neer komt, al is het eten nog zo slecht dan kan de bediening dat een heel eind goed maken. Zelfs mijn kinderen werden er niet vrolijk van.

40. We hebben hier heerlijk op het terras gegeten. Waar vind je dat nog, zo midden in de bossen! Heerlijk gegeten, mooi terras en vriendelijke bediening! Wij gaan snel weer!

41. W. Veegher

Kan veel slechter, maar kan ook beter.
    Mooie plaats om na een wandelijk lekker te rusten en gezellig samen te zijn.
    Op mooie winterdragen veel te druk, bediening is gemiddeld. Eten ook. Ambiance is gemiddeld, men kan merken dat de drukte niet motiveert om alles op alles te zetten.