Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Overasselt verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Overasselt

Personeel erg onvriendelijk, vooral de twee oudere dames waren erg ongastvrij. We voelden ons niet welkom.

5,9
  2. Pannenkoekenhuis Overasselt

Bediening goed, snelle service, humor en lekker eten. Lunch voor 4 personen kwam vlot en alles tegelijk. Gezellig druk. Advies om wel te reserveren op zondag.

3. Pannenkoekenhuis Overasselt

Thea Kling

Vertaal van English naar Nederlands

Wij gaan samen regelmatig hapje eten bij St. Walrick; niet alleen de lunch maar ook diner.
    Afgelopen zaterdag hadden we 2 gasten uitgenodigd voor het diner. Het was best druk maar de ontvangst van een medewerkster was heel kortaf; dat zijn we niet gewend.
    Met name de " oudere" medewerksters zijn altijd uiterst vriendelijk én professioneel correct.
    Helaas kan ik dat niet van alle jonge(re) medewerkers zeggen, ook met uitserveren e.d moeten zij nog veel leren, helaas.
    Het eten is altijd prima maar je wilt je ook als klant gewenst voelen!

4. Pannenkoekenhuis Overasselt

Teleurgesteld

Personeel is drukker met elkaar dan dat ze klanten helpen. Prijs voor een fles water vind ik ook nergens op lijken € 7,50 hoe dan! Kunt beter een paar biertjes nemen of zo.

1,7
  5. Pannenkoekenhuis Overasselt

Pascal de Gooyert

Heerlijk asperges gegeten, mooi buiten terras en een humorvolle bediening!

6. Pannenkoekenhuis Overasselt

Jim ,Nanni, Lena en Teun

We hebben pannenkoeken gegeten.
    De sfeer was goed maar wel wat onrustig doordat het erg druk was.
    Je voelde je meer een nummer dan dat je gezelllig uit eten was.
    Van de vier pannenkoeken waren er twee eigenlijk niet te eten. De andere twee waren wel naar tevredenheid.
    De met spek (dubbel) op de pannenkoeken was zo hard gebakken dat je er alleen maar last van had. De spek was ook heel erg donker en deed denken aan een schoenzool.
    Geen aanrader dus.
    Ondanks deze onprettige ervaring zullen we toch wel blijven komen.
    Het is er zeker bij mooi weer heel goed toeven.
    De eerdere bezoeken waren prima en ik denk dat dit incidenteel was.
    Toch will ik het even kwijt. Heb het overigens ook gemeld aan de bediening.

7. Pannenkoekenhuis Overasselt

André van den Dobbelsteen

Restaurant Sint Walrick te Overasselt is gelegen in de mooie natuur van de Haterste en Overasseltse vennen onder de rook van Nijmegen. Zowel de leiding als het personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles wordt in het werk gesteld om het U als gast zeer naar de zin te maken. Het veelkeuze-menu is subliem. Het eten is van topkwaliteit en er wordt zeer hygiënisch gewerkt. Restaurant Sint Walrick is een echte TOPPER. Hier wordt ECHT aan klantenbinding gedaan.

De maaltijden bij St.Walrick in Overasselt
    Kunnen worden genoemd als verrassend.
    Vriendelijk en behulpzame leiding en personeel
    Vormen in dit restaurant een groot geheel.
    Het is daar altijd gie eten en toeven
    Heerlijk om daar steeds lekkere menu’s te proeven.
    Een gezellige plaats oo een fijn terras
    Komt elke kritische gast van pas

8. Pannenkoekenhuis Overasselt
  9. Pannenkoekenhuis Overasselt

W. Leseman

Zondag 2 december j.l restaurant bezocht. Komen er met enige regelmaat, maar er is altijd wel iets dat niet goed gaat. Wij (vriendin en ik) zijn geen klagers, maar deze keer was er veel niet goed. De erwtensoep was erg aangelengd dus waterig, het erbij bestelde roggebrood met spek ontbrak, wat wel was besteld. Op de friet was veel te veel zout gestrooid.
    Het ergste was de bediening. Hoewel het niet druk was stonden 3 vrouwelijke medewerkers bij de toog met elkaar bezig te zijn en stond 1 jongen zeker 10 minuten recht voor zich uit te staren zonder ook maar enige aandacht aan de gasten te besteden. Onze bierglazen stonden al 10 minuten leeg toen ik er genoeg van kreeg en de jongen, die het dichtst bij onze tafel stond maar eens riep. Hem medegedeeld dat de totale desinteresse van de 4 serveerders voor de gasten zeer klantonvriendelijk was en ook niet acceptabel. Op mijn vraag of hij dit kon indenken antwoordde hij positief.
    Hoop dat hij en de overige 3 ervan geleerd hebben en dat de leiding het personeel beter gaan aansturen want dit bezoek was zeer teleurstellend en het geld niet waard.

10. Pannenkoekenhuis Overasselt

Aardig personeel, natuur, bos eromheen aangenaam.
    Eten goed in verhouding tot de doelgroep. Verder beetje Basic (waar niets mis mee is). Sommige in en uit wendige uitstraling pand wat gedateerd, niet onverzorgd maar zo zo, en niet super comfortabel zitplekken. Maar dat past ookwel bij setting doorstoom veel klanten en doelstelling, dus moet ik misschien niet vinden.
    Echter mi allergenen en intoleranties minder goede diepgaande kennis. En zeker van de nieuwere wetenschaps vodeimgsontwikkelingen en horeca zaken, zegmaar. En toch wel wat basisfouten, onattente dingen zelf meegemaakt etc etc. Adviseer je bij iets ingewikkeld dieet allergenen het niet te doen. Met alle respect. Glutenvrij jennen ze wel maar bijv fodmap niet etc etc. En twijfelde echt gluten lactose vrij en allergen in bijv gebruik vd frietpan en alle tangen etc etc voor echt alleen friet en niets anders maar kan ook stom toeval geweest zijn. Rn omdat ze van eea net geen kennis haddn wat wat ingewikkelder was zowel. In eten als drinken.
    En bij pure thee en koffie, (en eerder aangegeven alergenen je toch koekje erbij krijgt, en ingrediënten thee niet wisten in speelste instantie en bijv hebben geen lactose vrije melk die ook geen soja en andere allergenen bevat. Bijv. (Pure melk met lactase bijv). Of meel wat past in glute en sojavrije, boekweit vrije etc en fodmap en etc geschikt dieet, geen. Dus bij basis problemen kun je daar wel eten, de iets ingewikkeldere dingen. Zoals hiervoor en hierna aangegeven mijn visie en ervaring.
    Maar voor ieder ander of als je Niet super strikt en niet echt allergisch of geen serieuze intoleranties hebt en of en ingewikkeld zit ik je natje en droogje, dan oké. Maar anders van re voren heel helder en per product overleggen en io anders 100% spullen zelf meenemen of sla t over en zit je gewoon gezellig bij. Maar das mijn ervaring geweest.
    Verdergaand en overall dus wel leuk, gezellig zo even tussendoor zeker in combi met natuuromgeving. Of als je in de betere betaalbare doelgroep even wat wilt happen is daar net wat leuker als afwisseling op opgesloten binnne in stad. En kids buiten wat ravotten. Of tussen wandelen bos door.

11. Pannenkoekenhuis Overasselt

Marga

12. Pannenkoekenhuis Overasselt

Prima restaurant. Goede keuze in maaltijden en vlotte bediening.
    Minpunt de geur bij binnenkomst van het restaurant. Toiletgeur.
    Zowel bij binnenkomst als bij vertrek word je hiermee geconfronteerd.
    Dat maakt wel dat ik hier niet gauw meer ga eten.

13. Pannenkoekenhuis Overasselt

Marieke

Super lekker gegeten!! En fantastische plek om met kinderen te zijn.

14. Pannenkoekenhuis Overasselt

Op een zonnige middag heerlijk relaxed, genoten van een uitgebreide lunch. De bediening was vlot en
    klantvriendelijk.

15. Pannenkoekenhuis Overasselt

Ton Koen

Heerlijk in de natuur gelegen restaurant met een aangename sfeer (ik zie veel mensen er graag terugkomen)
    met prettige bediening en heerlijke pannenkoeken!

16. Pannenkoekenhuis Overasselt

Jesca en Glenn

Lekker op een doordeweekse avond in het zonnetje op het terras gegeten. Hardwerkende, ontspannen serveersters en zeker gezellig. Avondje genieten!

17. Pannenkoekenhuis Overasselt

C Kersten Coenders

Echt super lekker gegeten met collega's op een prachtig plekje in het bos.

18. Pannenkoekenhuis Overasselt

Rianne van Honk

Heerlijk glutenvrij gegeten! Heerlijk glutenvrij brood! Na navraag hebben ze ook glutenvrije pannekoeken. Jammer dat dit nergens aangegeven staat. Maar ze hebben het dus wel.

19. Pannenkoekenhuis Overasselt

Koffie uit een microscopisch kopje. Zelf thee kiezen kan eigenlijk niet, maar vooruit dan, uiteindelijk uit een rommeldoos die direct weer met norse blik onder je neus vandaan wordt getrokken. Pannekoeken halfgaar, na een klacht hierover kwamen nieuwe die nog minder gaar waren. Verdediging van de zaak: "dit is ons recept en zo doen we het al 50 jaar".
    We zijn vertrokken.

1,9
  20. Pannenkoekenhuis Overasselt

Locatie is top, maar de sfeer, klantgerichtheid en kwaliteit laten te wensen over. Mijn zoontje kreeg warme chocomelk die smaakte naar slootwater. Toen ik er bij het afrekenen iets van zei, kreeg ik te horen dat daar nu niets meer aan te doen was en dat ik dat de volgende keer eerder zou moeten zeggen. En dat op een toon ....

Voor mij nu echt de laatste keer hier, al vaker slechte ervaringen gehad.

1,1
  21. Pannenkoekenhuis Overasselt

Als wij uit gaan eten, wij samen of met het hele gezin, dan gaan wij altijd naar St. Walrick! Altijd is het erg goed!
    En de bediening is geweldig!
    Het personeel vriendelijk en ook in de keuken, de koks ook! Of is het erg druk, dan nemen ook de aandacht bij het eten!
    Eerste Kerstdag was het geweldig!

Bedankt Rinie & Hennie & Rick
    En het geweldige personeel!

22. Pannenkoekenhuis Overasselt

Op 24 september 2016 vierden we bij Restaurant St. Walrick ons 50-jarig huwelijksfeest met de hele familie en vrienden. We hadden daar een hele fijne middag en avond in een heel gezellig sfeer en omgeving. Het warm en koud buffet en het dessert zag er prachtig uit en smaakte, zo hoorden we later ook van onze gasten, voortreffelijk.

De bediening, onder leiding van Mevr. Van Hout, verliep geheel naar onze wens. Niemand kwam iets te kort. Geen wanklank gehoord, alleen maar lof. Zelfs onze kleinkinderen kwamen ons bedanken voor al het lekkers dat ze op Opa's en Oma's feest hadden gegeten.

Voor bediening en kwaliteit van de mensen van St. Walrick een dikke tien. Het kon niet beter!!

23. Pannenkoekenhuis Overasselt

een familie uit overasselt

Vandaag was het 32 graden.
    Daarom twijfelen we nog even of we echt wel buiten de deur een hapje willen gaan eten.
    Maar omdat we weten dat we bij Driek van Hout (St. Walrick) lekker, maar ook snel kunnen eten, gaan we toch.
    Wanneer we daaraan komen, krijgen we van het personeel het advies om in de schaduw van de hoge bomen een plekje te kiezen.
    Het was heerlijk; daar buiten op het terras.
    We hebben dan ook erg veel respect voor het vriendelijke, hardwerkende personeel dat ons zeer snel een prima maaltijd voorzet.
    Dus petje af voor alle medewerkers; de kwaliteit die wij gewend zijn, zelfs onder deze omstandigheden.

24. Pannenkoekenhuis Overasselt

Met een paar goede vrienden geluncht bij Sint Walrick. Pannenkoeken en drankjes besteld. De pannenkoeken werden al vrij snel (na een kwartier) geserveerd. De drankjes lieten op zich wachten. Verschillende keren (zeker 8 keer) aan de bedienden gevraagd naar onze drankjes. Steeds kregen we als antwoord: ja, komt eraan maar het is erg druk. Dat het erg druk was klopt, maar dit is geen excuus om ons zo lang op de drankjes te laten wachten terwijl de mensen om ons heen (lees 3 shifts aan 1 tafel) wel netjes op tijd hun lunch en drankjes kregen uitgeserveerd.

Al met al, kregen we na 8 keer vragen en 1,5 uur(!!) later onze drankjes. Deze hebben we afbesteld. Aangegeven bij de bediende dat we alleen voor de pannenkoeken betalen met als reden 1,5 uur wachten op de drankjes. De eigenaresse kwam vervolgens op "hoge poten" naar buiten om ons te vertellen dat we voor onze drankjes moesten betalen. Dat het erg druk was, en dat we hier begrip voor moesten opbrengen. Bovendien was ze van mening dat we tijd zat hadden en moesten genieten van het lekkere weer. Dit, terwijl wij ook nog onze verplichtingen hadden die dag.

De kwaliteit van de pannenkoek kan er wat mij betreft "mee door", heb ze lekkerder gehad. De sfeer komt op bij zeer oubollig over, vind het restaurant net een bejaardensoos. Prijs versus kwaliteit heb ik het niet over om maar helemaal niet te spreken van de service.

3,3
  25. Pannenkoekenhuis Overasselt

D.L. en T.S.

Na een heerlijke wandeling besloten ik en mijn partner om gezellig bij het restaurant wat te drinken, mede vanwege de mooie locatie van het restaurant. Ik heb erg spijt van mijn keuze om de walnotentaart te bestellen ik vond de taart kurkdroog. Ik vond een verdacht stukje in de taart ( het was hard, wit, niet kapot te bijten en het was geen walnoot) maar besloot dit niet te melden omdat ik wilde genieten van de dag en geen zin had in gedoe. Overigens kwam degene die ons bediende niet gastvrij op mij over vanwege de toon in haar stem. Ook vind ik het niet oke als een restaurantmedewerker roept naar de gasten.

1,8
  26. Pannenkoekenhuis Overasselt

Vandaag een lekkere pannenkoek op en mijn man een lekkere erwtensoep met roggebrood en spek. Het was super lekker en ook erg gezellig! Kom gerust ook een kijkje nemen. Het is ook erg druk en niet lang hoeven wachten. En personeel en ook van de keuken blijven altijd ook erg gezellig! Ook een heel gezellig terras.
    Gr Mariet & Theo.

27. Pannenkoekenhuis Overasselt

Thea en Mariet

Hoi hoi, wij hebben een onvergetelijke dag gehad. Theo en Mariet samen 130 jaar en de bediening en het personeel erg vriendelijk. Je komt echt niet te kort! En natuurlijk niet te vergeten de keuken, die hadden ook super goed hun best gedaan! De Familie en kennissen en vrienden hadden het ook erg goed gehad! Dus mensen kom naar St Walrick je kunt ook lekker wandelen en heb je een feest moet je daar naar toe gaan, het is geweldig! Met het 40 jarige huwelijk was het ook zo geweldig. Bedankt Rick en Riny en Hennie en ook het personeel.

28. Pannenkoekenhuis Overasselt

dc van houten

Gisterenavond gegeten. Ik had de wijnshaas, veel te doorbakken, stug, weinig groente, irish coffee was oke. Zelfs 't eten uit de allerhande box van de AH is beter. Dit restaurant moet 't hebben van de locatie, jammer. En inderdaad koud binnen, sfeer was goed. De kok moet nog veel leren. Was er al eerder geweest, toen had ik de appel spek pannenkoek, ook die had weining smaak. Ga hier niet gauw naar terug, jammer.

29. Pannenkoekenhuis Overasselt

Wat hebben we lekker gegeten, heerlijke pannenkoeken en de hele kaart ziet er trouwen erg goed uit. Altijd vriendelijk personeel, echt super. En wat is de eigenaresse een geweldige gastvrouw.

30. Pannenkoekenhuis Overasselt

Het is gewoon geweldig, de sfeer en het eten! Het is iedereen aan te raden om gewoon lekker te eten en drinken. Loop gerust gezellig binnen. Voor feestjes, maar ook zomaar even genieten. Wij gaan graag daar eten, omdat het altijd erg goed is! En ook altijd tevreden mensen, daarom hebben ze het ook erg druk.
    Gr Theo & Mariet