Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Overasselt verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Overasselt

Op een zonnige middag heerlijk relaxed, genoten van een uitgebreide lunch. De bediening was vlot en
    klantvriendelijk.

2. Pannenkoekenhuis Overasselt

Ton Koen

Heerlijk in de natuur gelegen restaurant met een aangename sfeer (ik zie veel mensen er graag terugkomen)
    met prettige bediening en heerlijke pannenkoeken!

3. Pannenkoekenhuis Overasselt

Jesca en Glenn

Lekker op een doordeweekse avond in het zonnetje op het terras gegeten. Hardwerkende, ontspannen serveersters en zeker gezellig. Avondje genieten!

4. Pannenkoekenhuis Overasselt

C Kersten Coenders

Echt super lekker gegeten met collega's op een prachtig plekje in het bos.

5. Pannenkoekenhuis Overasselt

Rianne van Honk

Heerlijk glutenvrij gegeten! Heerlijk glutenvrij brood! Na navraag hebben ze ook glutenvrije pannekoeken. Jammer dat dit nergens aangegeven staat. Maar ze hebben het dus wel.

6. Pannenkoekenhuis Overasselt

Koffie uit een microscopisch kopje. Zelf thee kiezen kan eigenlijk niet, maar vooruit dan, uiteindelijk uit een rommeldoos die direct weer met norse blik onder je neus vandaan wordt getrokken. Pannekoeken halfgaar, na een klacht hierover kwamen nieuwe die nog minder gaar waren. Verdediging van de zaak: "dit is ons recept en zo doen we het al 50 jaar".
    We zijn vertrokken.

7. Pannenkoekenhuis Overasselt

Locatie is top, maar de sfeer, klantgerichtheid en kwaliteit laten te wensen over. Mijn zoontje kreeg warme chocomelk die smaakte naar slootwater. Toen ik er bij het afrekenen iets van zei, kreeg ik te horen dat daar nu niets meer aan te doen was en dat ik dat de volgende keer eerder zou moeten zeggen. En dat op een toon ....

Voor mij nu echt de laatste keer hier, al vaker slechte ervaringen gehad.

1,1
  8. Pannenkoekenhuis Overasselt

Als wij uit gaan eten, wij samen of met het hele gezin, dan gaan wij altijd naar St. Walrick! Altijd is het erg goed!
    En de bediening is geweldig!
    Het personeel vriendelijk en ook in de keuken, de koks ook! Of is het erg druk, dan nemen ook de aandacht bij het eten!
    Eerste Kerstdag was het geweldig!

Bedankt Rinie & Hennie & Rick
    En het geweldige personeel!

9. Pannenkoekenhuis Overasselt

Op 24 september 2016 vierden we bij Restaurant St. Walrick ons 50-jarig huwelijksfeest met de hele familie en vrienden. We hadden daar een hele fijne middag en avond in een heel gezellig sfeer en omgeving. Het warm en koud buffet en het dessert zag er prachtig uit en smaakte, zo hoorden we later ook van onze gasten, voortreffelijk.

De bediening, onder leiding van Mevr. Van Hout, verliep geheel naar onze wens. Niemand kwam iets te kort. Geen wanklank gehoord, alleen maar lof. Zelfs onze kleinkinderen kwamen ons bedanken voor al het lekkers dat ze op Opa's en Oma's feest hadden gegeten.

Voor bediening en kwaliteit van de mensen van St. Walrick een dikke tien. Het kon niet beter!!

10. Pannenkoekenhuis Overasselt

een familie uit overasselt

Vandaag was het 32 graden.
    Daarom twijfelen we nog even of we echt wel buiten de deur een hapje willen gaan eten.
    Maar omdat we weten dat we bij Driek van Hout (St. Walrick) lekker, maar ook snel kunnen eten, gaan we toch.
    Wanneer we daaraan komen, krijgen we van het personeel het advies om in de schaduw van de hoge bomen een plekje te kiezen.
    Het was heerlijk; daar buiten op het terras.
    We hebben dan ook erg veel respect voor het vriendelijke, hardwerkende personeel dat ons zeer snel een prima maaltijd voorzet.
    Dus petje af voor alle medewerkers; de kwaliteit die wij gewend zijn, zelfs onder deze omstandigheden.

11. Pannenkoekenhuis Overasselt

Met een paar goede vrienden geluncht bij Sint Walrick. Pannenkoeken en drankjes besteld. De pannenkoeken werden al vrij snel (na een kwartier) geserveerd. De drankjes lieten op zich wachten. Verschillende keren (zeker 8 keer) aan de bedienden gevraagd naar onze drankjes. Steeds kregen we als antwoord: ja, komt eraan maar het is erg druk. Dat het erg druk was klopt, maar dit is geen excuus om ons zo lang op de drankjes te laten wachten terwijl de mensen om ons heen (lees 3 shifts aan 1 tafel) wel netjes op tijd hun lunch en drankjes kregen uitgeserveerd.

Al met al, kregen we na 8 keer vragen en 1,5 uur(!!) later onze drankjes. Deze hebben we afbesteld. Aangegeven bij de bediende dat we alleen voor de pannenkoeken betalen met als reden 1,5 uur wachten op de drankjes. De eigenaresse kwam vervolgens op "hoge poten" naar buiten om ons te vertellen dat we voor onze drankjes moesten betalen. Dat het erg druk was, en dat we hier begrip voor moesten opbrengen. Bovendien was ze van mening dat we tijd zat hadden en moesten genieten van het lekkere weer. Dit, terwijl wij ook nog onze verplichtingen hadden die dag.

De kwaliteit van de pannenkoek kan er wat mij betreft "mee door", heb ze lekkerder gehad. De sfeer komt op bij zeer oubollig over, vind het restaurant net een bejaardensoos. Prijs versus kwaliteit heb ik het niet over om maar helemaal niet te spreken van de service.

12. Pannenkoekenhuis Overasselt

D.L. en T.S.

Na een heerlijke wandeling besloten ik en mijn partner om gezellig bij het restaurant wat te drinken, mede vanwege de mooie locatie van het restaurant. Ik heb erg spijt van mijn keuze om de walnotentaart te bestellen ik vond de taart kurkdroog. Ik vond een verdacht stukje in de taart ( het was hard, wit, niet kapot te bijten en het was geen walnoot) maar besloot dit niet te melden omdat ik wilde genieten van de dag en geen zin had in gedoe. Overigens kwam degene die ons bediende niet gastvrij op mij over vanwege de toon in haar stem. Ook vind ik het niet oke als een restaurantmedewerker roept naar de gasten.

13. Pannenkoekenhuis Overasselt

Vandaag een lekkere pannenkoek op en mijn man een lekkere erwtensoep met roggebrood en spek. Het was super lekker en ook erg gezellig! Kom gerust ook een kijkje nemen. Het is ook erg druk en niet lang hoeven wachten. En personeel en ook van de keuken blijven altijd ook erg gezellig! Ook een heel gezellig terras.
    Gr Mariet & Theo.

14. Pannenkoekenhuis Overasselt

Hoi hoi, wij hebben een onvergetelijke dag gehad. Theo en Mariet samen 130 jaar en de bediening en het personeel erg vriendelijk. Je komt echt niet te kort! En natuurlijk niet te vergeten de keuken, die hadden ook super goed hun best gedaan! De Familie en kennissen en vrienden hadden het ook erg goed gehad! Dus mensen kom naar St Walrick je kunt ook lekker wandelen en heb je een feest moet je daar naar toe gaan, het is geweldig! Met het 40 jarige huwelijk was het ook zo geweldig. Bedankt Rick en Riny en Hennie en ook het personeel.

15. Pannenkoekenhuis Overasselt

dc van houten

Gisterenavond gegeten. Ik had de wijnshaas, veel te doorbakken, stug, weinig groente, irish coffee was oke. Zelfs 't eten uit de allerhande box van de AH is beter. Dit restaurant moet 't hebben van de locatie, jammer. En inderdaad koud binnen, sfeer was goed. De kok moet nog veel leren. Was er al eerder geweest, toen had ik de appel spek pannenkoek, ook die had weining smaak. Ga hier niet gauw naar terug, jammer.

16. Pannenkoekenhuis Overasselt

Wat hebben we lekker gegeten, heerlijke pannenkoeken en de hele kaart ziet er trouwen erg goed uit. Altijd vriendelijk personeel, echt super. En wat is de eigenaresse een geweldige gastvrouw.

17. Pannenkoekenhuis Overasselt

Het is gewoon geweldig, de sfeer en het eten! Het is iedereen aan te raden om gewoon lekker te eten en drinken. Loop gerust gezellig binnen. Voor feestjes, maar ook zomaar even genieten. Wij gaan graag daar eten, omdat het altijd erg goed is! En ook altijd tevreden mensen, daarom hebben ze het ook erg druk.
    Gr Theo & Mariet

18. Pannenkoekenhuis Overasselt

van den Heuvel

Wij hebben vanavond een topavond in dit uitermate gastvrije restaurant gehad! Als het waar is dat ze hier toneelstukjes opvoeren, zaten wij in de hoofdrol en wel op een positieve manier!!
    Zowel de eigenaar alsmede het gehele personeel was uiterst gastvrij en het eten was overheerlijk! Wij vind het moeilijk te geloven dat er in deze gelegenheid toneelstukjes opvoeren want het gehele team heeft de benen onder hun k*nt uit moeten lopen, omdat het zo druk was! Onze kinderen hebben zich vermaakt in de kinderkamer met een berg speelgoed terwijl wij bij de open haard een lekker wijntje als afsluiter hebben gedronken!
    Wij komen zeker nog een keer terug, wellicht morgen al als we lekker met de kinderen een boswandeling hebben gemaakt in het mooie bos waarin deze zaak een prominente plek heeft!

19. Pannenkoekenhuis Overasselt

Gezellig en gemoedelijk restaurant.. goed eten en goede prijs. Eigenaresse ook erg vriendelijk en gezellig. Voor herhaling vatbaar.

20. Pannenkoekenhuis Overasselt

Heerlijk restaurant midden in de natuur! Uitgebreide menukaart met steeds een wisselend menu. Uitstekende en zeer vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding en goed en lekker eten voor zowel een brunch als diner. Groot buitenterras waar je heerlijk in het zonnetje een drankje kan drinken. Ook een ideaal restaurant voor mensen met kinderen en/of honden. Echt een restaurant waar wij keer op keer naar terugkeren!

21. Pannenkoekenhuis Overasselt

Conny van Beelen

Ik ben aan het trainen voor de vierdaagse en loop graag richting St. Walrick. Sowieso ligt het prachtig in deze bosrijke omgeving met vennen, fiets en wandelpaden. Heerlijk voor een kopje soep, maar ook een kopje koffie met gebak of een glaasje wijn met heerlijke bitterballen. Het personeel is vriendelijk, laten merken dat ze je zien en de service is vlot. De organisatie van ons teamuitje was super. Ik kan iedereen aanraden om dat hier te laten verzorgen.

22. Pannenkoekenhuis Overasselt

Onlangs heb ik "bij Sint Walrick" een feestje voor mijn (26) collega's mogen organiseren. In de aanloop naar het daadwerkelijke moment was het al bijzonder prettig samenwerken om alles georganiseerd te krijgen. Er werd door de leiding van "St. Walrick" steeds heel constructief meegedacht, wat je al meteen het gevoel gaf, dat het allemaal wel goed zou komen! Het was geen probleem dat er ook een extern (ondersteunend) bedrijf bij het feest betrokken werd. Ook het contact tussen "St. Walrick" en dit bedrijf verliep uitstekend!
    Ondanks dat er ook erg veel andere gasten waren, was de bediening heel vriendelijk en nam het echt de tijd voor iedereen. Petje af! Met de schitterende locatie en het mooie weer werd het een zeer geslaagd feest. Niets dan lof! Geen wanklank gehoord.

Kortom een aanrader, ook voor ontspannen bedrijfsfeesten!

23. Pannenkoekenhuis Overasselt

Lars

Wij gaan al geruime tijd naar dit gezellige, sfeervolle en smaakvolle restaurant. De bediening is zeer vriendelijk en probeert je een topavond te bezorgen. De locatie is mooi in de natuur. Het eten is zeer goed. Een leuke en uitgebreide kaart. Wat ons betreft zijn de carpaccio als voorgerecht en het ijs als toetje altijd goed. We verheugen ons al op de asperge-periode! Ook dat is weer een feest.

Het ontbijt is goed en Bourgondisch.

Samengevat: je krijgt waar voor je geld (al is het helemaal niet duur) en je hebt geen last van parkeerkosten, zoals je in o.a. Nijmegen steeds meer meemaakt.

24. Pannenkoekenhuis Overasselt

Al jaren kwam ik regelmatig bij St. Walrick om iets te nuttigen na een wandeling of tijdens een fietstocht. Twee jaar geleden een keer gereserveerd voor een Paasbrunch met de hele familie en dat was een groot succes. Nu kwam mijn moeder van 84 logeren en ik dacht meteen om nu maar eens te dineren. Absoluut geen spijt van gekregen. Gewoon heel goed verzorgd en vooral heerlijk ongedwongen sfeer. Leuke, vrolijke jonge bediening die met je meedenkt. Eerlijk eten en met veel groente voor een eerlijke prijs. Ik kan nu rustig zeggen dat St. Walrick geschikt is voor elke gelegenheid.

25. Pannenkoekenhuis Overasselt

Prima gegeten, oerbrood met geitenkaas en de kipsandwich zijn zeker aanraders!! Ook de kip-cajuin pannenkoek met sla en saus was heerlijk, kip lekker meegebakken!! Wij komen zeker nog een keer aan!!

26. Pannenkoekenhuis Overasselt

Als het buiten onder nul is, verga je hier van de kou binnen. Warmtelampen zijn waarschijnlijk te duur om die aan te zetten.

27. Pannenkoekenhuis Overasselt

Lekker gegeten, goed gevulde visstoofpot en goed gebakken zwijn! Ook de bediening mocht er wezen, vooral die leuke blonde dame!! Ze maken tijd vrij voor de gasten en dat zie je niet zo vaak meer. Ook de koffie was prima.
    Wij komen zeker nog eens terug!!
    Groetjes Henk en Simone

28. Pannenkoekenhuis Overasselt

Oubollige inrichting. Laatste 5 jaar niks veranderd. Koffie krijgt een 1 voor de moeite. Is gewoon slootwater. Collega had cappuccino heeft hij laten staan. Bediening is drukker met andere zaken bezig dan klanten helpen. Door de toplocatie kunnen ze mijn inziens blijven bestaan.

29. Pannenkoekenhuis Overasselt

We hebben in de maand september verschillende keren in dit gastvrije restaurant gegeten. Ondanks de drukte werden we toch snel geholpen. Zowel eten met de kleinkinderen als samen na een fijne wandeling was relaxed.
    Een prima verhouding tussen prijs en kwaliteit.
    Ronald en Machteld Baksteen

30. Pannenkoekenhuis Overasselt

Zondag 14 juli hier geluncht. Zeldzaam smakeloos ciabatta broodje met carpaccio en een pannenkoek spek appel volgens familierecept?! Ook hier weinig smaak. Jammer gemiste kans op zo een mooie locatie. Enige jaren geleden ook hier enkele malen geluncht, er is werkelijk niets veranderd (ook toen smakeloos eten), en dat is geen compliment. De bediening was merendeels jong, maar krijgt van ons toch een voldoende. Of laat Herman de Blijker langskomen of ga eens een dag op stage bij een collega!