Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oudwoude verdeeld zijn.

1. Nederlands Oudwoude

Alie

Na een hele slechte ervaring in de Iterij werden we hier heel vriendelijk ontvangen met een heerlijk kopje cappuccino van de zaak om het leed te verzachten, heel lief! Heerlijk geluncht en zeker de moeite waard om terug te komen. Zag er netjes en verzorgd uit, zowel het eten als het restaurant. Personeel erg vriendelijk! Top!

2. Nederlands Oudwoude

3. Nederlands Oudwoude

Lekker geluncht op eerste paasdag vriendelijk geholpen cappucino gekregen compliment voor de kok en de bediening top aanrader.

4. Nederlands Oudwoude

Alie

Helaas een zeer slechte ervaring. Heb een Gift for you bon gekregen, netjes 20 maart gebeld om 11.30 Uur (met een man) voor een reservering. Ik kreeg te horen om na 15.00 Uur terug te bellen (want dan was de vrouw aanwezig die deze reserveringen doet), zo gedaan. Afspraak gemaakt voor 1 april 12.30 Uur. We hadden nog gesproken over het tijdstip maar dat was geen probleem. Reserveringscode doorgegeven. Ze had me nog uitgelegd hoe het werkte met deze bon, kwam helemaal goed. Ik mijn vriendin uitgenodigd om samen van een zondagsbrunch te genieten. Helaas… bij aankomst was het donker en het stonk er naar rook. De eigenaar zat aan tafel te eten en nam niet de moeite om van zijn stoel af te komen. Ik zei goedemorgen, we hebben gereserveerd. Hij wist nergens van, keek ook niets na. De kok is er nog niet, heeft u een uurtje? Ik zei vriendelijk "eigenlijk niet ", waarop de eigenaar direct in de verdediging schoot en onaangenaam werd. " Als jullie op je strepen staan doe ik het ook ". Bulderde hij. Voor ons was het klaar en we vertrokken. Buiten kwamen we de vrouw tegen die ik waarschijnlijk aan de telefoon had gehad. Ze beweerde van niets te weten en er niets aan te kunnen doen. Al met al… we komen er nooit weer!

5. Nederlands Oudwoude

Dit was ooit een drukbezocht restaurant met een ruime kaart en goede prijzen. De prijzen zijn omhoog gegaan, de kaart verkleind, de gasten blijven weg en het is sfeerloos. Bij ons bezoek werden we opgejaagd want het personeel wilde weg. De kinderen mochten niet meer in de speelhoek want die was al opgeruimd. Het eten was redelijk, maar de saus kwam uit een flesje. We komen niet weer terug.

6. Nederlands Oudwoude

Weijsenfeld

Slibtong gegeten.
    De vis zag er niet mooi uit en bleek ook niet allemaal goed gegaard
    Garnituur matig
    Geen aanrader

7. Nederlands Oudwoude

Lens michel

Zijn al jaren klant en vinden dit restaurant prima. David Leni en personeel doen al het mogelijke voor hun klanten zelfs als het glutenvrij moet zijn! Bedankt hiervoor!

8. Nederlands Oudwoude

Heerlijk geluncht! Mooie locatie!

9. Nederlands Oudwoude

Fijne sfeer. Snelle bediening en lekker eten. Je krijgt altijd genoeg en waar voor je geld. Zeker een aanrader. Het personeel is vriendelijk en je hoeft niet lang op je eten te wachten.

10. Nederlands Oudwoude

Karen van Laarhoven

Wij zijn met een Hema lunchbon bij De Iterij geweest. Voorafgaande aan de lunch ging het al moeilijk. Men wilde mijn inlogcode van de Hema hebben om de kaart te activeren. Niet gedaan uiteraard.
    De soep was lekker en dat beloofde veel goeds. Helaas wel zonder een stukje brood met boter.
    De lunch was een veel te hard gebakken stokbrood met een mix van kipsaté uit de frituur met wat groente. Geen boter o.i,d. Het was heel smakeloos en vet en de kip van mijn man was ook niet gaar. Hij heeft het ook laten staan.
    Bij het eerste kopje koffie kregen we er een koekje bij, bij de tweede niet.
    De bediening was veel te amicaal, alsof de dame ons al jaren kent (waren er voor de eerste keer).

De inrichting was op zich gezellig en sfeervol. Jammer was wel de vliegenvanger die bij een tafeltje hing en waar je op uitkeek. Geen smakelijk gezicht.

Misschien leuk voor feesten en partijen, maar wij gaan er niet meer heen.

11. Nederlands Oudwoude

De bediening is vriendelijk. Het eten is redelijk, maar niet uitzonderlijk. De prijzen zijn te hoog voor de geboden kwaliteit.

12. Nederlands Oudwoude

Man o man, wat hebben wij genoten van het eten in de Iterij. Klasse! Tevens is de inrichting gemoedelijk. Wij zijn komen eten na het lezen van een recensie in de Leeuwarder Courant die net als ons het eten en sfeer weten te waarderen.

Wij komen zeer zeker terug

13. Nederlands Oudwoude

Bedankt de Iterij & personeel voor de geweldige avond. Het buffet is een echte aanrader. Wij komen zeker terugl

14. Nederlands Oudwoude

Een prachtige locatie en vriendelijk personeel. Een ideale plek voor een kop koffie maar het eten hier is beneden peil. En prijstechnisch aan de hoge kant.

15. Nederlands Oudwoude

Afgelopen zomer hebben wij hier tijdens onze vakantie meerdere malen gegeten. Een geweldige sfeer en het eten was iedere keer subliem.

16. Nederlands Oudwoude

Zeer heerlijk gegeten en ondanks dat het druk was was het personeel zeer vriendelijk.

17. Nederlands Oudwoude

Personeel en bediening is goed, alleen de porties zijn kleiner geworden en er worden dingen bij weggelaten zoals voorheen wel de appelmoes erbij. Dit waarschijnlijk om de prijs te drukken. De prijzen zijn dit jaar ook al omhoog gegaan.

De kwaliteit is verder goed. Jammer dat erop sommige dingen wordt beknibbeld.

18. Nederlands Oudwoude

Heerlijk a la carte gegeten, sfeervol, zeer kindvriendelijk.

Attente bediening.

Kortom een aanrader.