vr vanaf 17:00

vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

1. Lens michel

Zijn al jaren klant en vinden dit restaurant prima. David Leni en personeel doen al het mogelijke voor hun klanten zelfs als het glutenvrij moet zijn! Bedankt hiervoor!

2. Karen van Laarhoven

Wij zijn met een Hema lunchbon bij De Iterij geweest. Voorafgaande aan de lunch ging het al moeilijk. Men wilde mijn inlogcode van de Hema hebben om de kaart te activeren. Niet gedaan uiteraard.
    De soep was lekker en dat beloofde veel goeds. Helaas wel zonder een stukje brood met boter.
    De lunch was een veel te hard gebakken stokbrood met een mix van kipsaté uit de frituur met wat groente. Geen boter o.i,d. Het was heel smakeloos en vet en de kip van mijn man was ook niet gaar. Hij heeft het ook laten staan.
    Bij het eerste kopje koffie kregen we er een koekje bij, bij de tweede niet.
    De bediening was veel te amicaal, alsof de dame ons al jaren kent (waren er voor de eerste keer).

De inrichting was op zich gezellig en sfeervol. Jammer was wel de vliegenvanger die bij een tafeltje hing en waar je op uitkeek. Geen smakelijk gezicht.

Misschien leuk voor feesten en partijen, maar wij gaan er niet meer heen.

3. Man o man, wat hebben wij genoten van het eten in de Iterij. Klasse! Tevens is de inrichting gemoedelijk. Wij zijn komen eten na het lezen van een recensie in de Leeuwarder Courant die net als ons het eten en sfeer weten te waarderen.

Wij komen zeer zeker terug

4. Bedankt de Iterij & personeel voor de geweldige avond. Het buffet is een echte aanrader. Wij komen zeker terugl