Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oudorp nh verdeeld zijn.

Verse producten, ter plaatse bereid, hygienisch en lekker.
    Geen probleem voor glutenvrij.

Klaar mee. Na jaren klant te zijn geweest. Gisteren gehaald, werd dusdanig onbeleefd te woord gestaan (afgesnauwd) dat ik er klaar mee ben. Mens moet meer respect opbrengen voor klanten.

Heel slechte service! Wat een nare vrouw aan de lijn. Ik wijs haar op een fout op de website dat de prijs niet klopt maar ze reageert heel gefokt dat ik maar online moet bestellen. Als ik vervolgens reageer met: maar ik bestel nu toch bij u begint deze vrouw te schreeuwen dat ik maar een andere chinees moet zoeken 😳
    Totaal niet proffesioneel en respectloze behandeling.

Slechtste Chinees van Nederland! Ik had net vegetarische nasi, mini loempia's, kroepoek en sate ajam besteld. Nasi was niet vegetarisch en extreem zout. Mini loempia's waren verbrand en de kipsate was gewoon rauw! Dit was echt by far het slechtste Chinees eten wat ik ik mijn hele leven gegeten heb. Ik raad ook iedereen aan om hier aub nooit eten te bestellen.

Bijna 1,5 uur moeten wachten voordat ze kwamen bezorgen en pas na een telefoontje vanuit ons.

Eten koud en de geroosterde kip die er bij zat leek wel gekookt en nog vol met botten.

Idd was de dame niet te genieten. Het eten komt echt wel Een keer.

Eten op zich was beneden de maat.

6. Chinees-Indisch Oudorp nh

M gumus

Indonesische rijstschotel degradeert de Indonesische keuken tot een vettig, hompig en smaakloos niveau. Zou deze naam niet mogen dragen.

Manora

8. Chinees-Indisch Oudorp nh

SLECHTE SERVICE NA MELDING!!

Bestelde regelmatig daar maar dat was gister echt de laatste keer!

Ik belde alleen om een melding te maken dat het eten echt tegenviel.

Had bij t halen al gemerkt, door de sfeer, dat ze t erg druk hadden met de bezorging. Bij afhaal was er maar 1 persoon voor mij.

- nasi was gewoon echt wit met wel de gebruikelijke ingrediënten.
    - bami was niet gaat, binnenste hard.
    - 98. haasbiefstuk scherpe groente, groente was super zout niet kunnen opeten...vlees was nog te doen.

Nr 66 en 13a waren gewoon goed.

Dus wat ik al zei, ik belde alleen om er een melding van te maken en wilde verder niets.

Kreeg alleen maar tegenspraak van leidinggevende.

- zo hoort het (ik haal vaker / ook dat vaker gegeten)
    - u weet niet hoe t moet smaken (ik heb het vaker besteld)
    - u smaak is niet goed (mijn man vondt het ook niet lekker en die heeft t ook vaker gegeten)

Ik dacht eerst dat ze het niet snapte, maar na 3 keer uitleggen en toch dezelfde reactie's. Heb k zelf nog eens gezegd...ik maak er alleen een melding van en hoef verder niets...maar ze bleef hetzelfde zeggen. Toen was k er klaar mee.

MEVROUW ik hoef NIET EENS 1 SORRY meer maar IK kom NOOIT MEER.

9. Chinees-Indisch Oudorp nh

Het eten is prima. Ik kom er alleen niet weer omdat ze nog steeds haaienvinnensoep op het menu hebben staan. Dat kan echt niet meer in deze tijd! !

b.caelers

Lekker eten, leuk ingericht, aardige vrouw. Goede kwaliteit prijs verhouding.

Jasper Draaijer

Eten prima, maar die dame achter de toonbank... Zo Chagrijnig, dat kan gewoon niet. Eerst dachten we dat ze een grapje maakte qua reacties, maar nee, het was serieus...

12. Chinees-Indisch Oudorp nh

iLoveChineseFood

Wij halen regelmatig af bij Po-On, het eten is eigenlijk altijd prima, alleen online bestellen is ten zeerste af te raden, dat duurt -altijd- ruim 1 tot 2 uur, ook op doordeweekse dagen, dat is echt iets waar ze snel aan moeten werken. Doe anders niet aan thuisbezorging ...

Eerder vandaag hebben we bami pangang laten bezorgen. Nadat we hier iets ongepasts in hebben gevonden, hebben we gebeld met de vraag of er een nieuw bakje bezorgd kon worden. Niet heel onredelijk lijkt mij. Mevrouw begint direct hysterisch te gillen dat we leugenaars zijn, dat we te weinig besteld hebben en nu gratis meer willen. Ze haalde er ook nog een aantal ziektes en scheldwoorden bij die ik beslist niet wil herhalen. Al met al een bizarre ervaring, en het moge duidelijk zijn dat dit, toch al veel te duure, "restaurant" ons kwijt is.

Tja, de patat smaakt hier niet. Verschillende keren geweest maar helaas. Vroeger was het hier lekkerder en beter. Helaas ook al een paar keer een oncomplete of verkeerde bestelling mee gehad. Dus ik ga hier niet meer heen.

Anderhalf uur op het eten moeten wachten. Niet ingelicht en na 2 keer bellen kon ik het betaalde bedrag ophalen. Uiteindelijk nog ergens anders eten moeten halen. Nooit meer.

Ellen Koppelaar

Wat een walgelijke vertoning, de vrouw achter de balie en aan de telefoon. Ik belde hoe lang het nog duurde; werd ze meteen pissig omdat we een "rare" bestelling via thuisbezorgd.nl hadden gedaan!! Eeh huh? Ik zei dat kan toch gewoon via jullie website? Jaa maar je bestelt alleen maar loempia's en rijst isse raar!! Kom maar geld terugbrengen! Ik zei ff overleggen. Wij geld ophalen en verhaal halen. Ik rustig; wat deed je nou lelijk. Jullie hebben een website waar je via thuisbezorgd.nl besteld. Schreeuwen meteen: jaaa isse rare bestelling!! Duurt 1.5 uur hoor! Áltijd!! Eeh huh? Nee is niet raar en je reageert ook niet normaal. 'jij bent dikke vrouw!' Is niet ok... ga weg... doei!!

Nooit meer daarheen dus... gegroet.

17. Chinees-Indisch Oudorp nh

J.Trubendorffer

Helaas, we dachten we proberen het nog een keer, maar het eten was smakeloos. En was zeker geen 40 euro waard!

Ed en Ineke

19. Chinees-Indisch Oudorp nh

Slecht!!! Meer dan 2 uur moeten wachten voordat het eten werd bezorgd! Gemaild en getelefoneerd voortijds: het eten is onderweg. Duurde toen nog 3 kwartier. Toen het eten er uiteindelijk was, was het lauw en ontzettend taai. Nee, Po-om mag inpakken; echt ontzettend slecht!!!

Oma Riska

Op 4 oktober gingen wij even snacken bij Lobo. We waren er reeds lange tijd niet meer geweest maar wisten nog wel dat Lobo een zeer goede naam heeft in de provincie.

Even voor 20.00 uur bestelden we een patatje oorlog, een kalfskroket en een frikandel speciaal, met de bedoeling deze bij jullie te nuttigen. We kregen het eten in een tasje en werden de zaak uitgewerkt op zeer klantonvriendelijke wijze. We werden er niet op gewezen dat Lobo om 20.00u sluiten ging.

Thuisgekomen was het eten aardig afgekoeld, de kalfskroket bleek een goulashkroket en de frikandel was van inferieure kwaliteit.

Beetje jammer voor een cafetaria die haar naam toch hoog moet houden.

Het was koud, weinig kip en niet gaar. Laatste keer voor ons. Roti kip -1

S.Van Den Bosch

Altijd heerlijke friet. Vandaag ook de hamburger genomen, ook heerlijk. Geen standaard schijfje maar ook lekker gekruid. En een top service. Kortom kwaliteitssnackbar.

24. Chinees-Indisch Oudorp nh

m. maghawri

Na tijden weer eens eten bestelt. Het kwam te laat, was lauw en smakeloos, heb het in de vuilnisbak gegooid. Toen ik belde hierover, bleek er een nieuwe eigenaar te zijn, dat verklaarde voor mij heel veel. Smakeloze soep, taaie miniloempia's en slappe niet gare kipvleugels met een onbestemde saus. Echt smerig eten. Er zijn geweldige restaurants die bezorgen in Alkmaar, maar daar hoort Po on zeker niet bij. Schande!!

25. Chinees-Indisch Oudorp nh

Eerste kerstdag besteld voor 5 personen, dus best veel. Het kwam keurig op tijd, maar de babi pangang zat er niet bij. Dus meteen gebeld. Het zou direct bezorgt worden als het klaar was en de bezorger er was. 3 kwartier later hadden we nog niets (5 minuten rijden). Ik weer bellen. Nee het was nog niet bezorgd, maar een kleine bestelling kwam altijd later, was het antwoord. Toen werd ik wel een beetje boos. Kleine bestelling, nee een fout van jullie.

Uiteindelijk na dik een uur werd de bestelling gebracht met een zakje kroepoek als excuus. Het eten was toen koud. Voor ons is het nu klaar.

Was super lekker en vooral de kok/eigenaar was zo enthousiast, hij legde alles uit wat het was, zodat je zelf al meteen wou beginnnen. Wij kregen het kado en dit was een top idee! Wij gaan zeker vaker heen of bestellen. Bedankt hoor!

Claudia Lampis

Voor het eerst hier besteld en dat is ook duidelijk de laatste keer!!
    Op hun website wofong.nl gekeken wat ze hadden en aan de hand daarvan besteld, toen het werd bezorgd zat er geen saté bij. Meteen gebeld dat er iets niet klopte en ik kreeg meteen een heel onvriendelijke dame aan de telefoon, die bij hoog en laag volhield dat ze geen website hebben en ik het zelf verkeerd had besteld en vervolgens de telefoon op de haak gooide!!

Nee, hier bestel ik nooit meer!!!

streicher

Een hele goede chinees, halen nooit ergens anders meer.
    De surinaamse bami of nasi is echt een aanrader!!!!
    En de babi ketjap is zo lekker!!!

Marga Lourens

Zeer slechte klantonvriendelijke bediening. Altijd loopt ze te mopperen over klanten waar andere klanten bijzijn. Loempia's die te vaak op zijn. Eten is wel erg lekker. Maar de laatste keer ging ze zo tekeer. Dat was de laatste keer dat ik daar geweest ben. Zo ga je niet met je klanten om!