Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oudeschans verdeeld zijn.

1. Bed & Breakfast De Graanrepubliek in Finsterwolde stuurde ons naar de Piekenier. Wij hebben super gegeten! Lekkere verse en pure producten voor een schappelijke prijs. De aankleding van het restaurant deed knus aan. De gastvrouw maakte een gezellig praatje en zelfs de kok kwam aan ons vragen of alles naar wens was. We hebben genoten!

2. Dethmer & Elly

Samen met onze Duitse vrienden weer heeeeeeeerlijk gegeten en een gezellige avond gehad bij jullie.

Kort gezegd : alles was errug lekker.

Tot de volgende keer.

P.S : zet vooral die carpaccio van rode biet met geitenkaas op de kaart!

3. Wendelmoeth en Nico

De Piekenier is echt een aanrader! Ongedwongen, gemoede-lijke sfeer, mooie plek, zorg en aandacht voor de aankleding van binnen- en buitenruimte. De bediening was prima en de kok kookt fantastisch; de gerechten verschijnen als kunstwerkjes op je tafel, smaken heerlijk en zijn betaalbaar. En tot slot wil hij je ook nog het recept van zijn zelfgemaakte notenparfait geven, geweldig toch?

De Piekenier, Doen!

4. Rob en Esther

Wij zijn nu 2 keer gaan eten bij de Piekenier en dat zal nog wel vaker worden.

Voor de vegetariers onder ons: het is geweldig eten bij de Piekenier. Veel creativiteit en ieder gerechtje heeft zijn eigen smaak. Topper!

5. gert en rieky

Wij zijn dus die vrienden, hebben heerlijk gegeten bij u gegeten. Hopen samen nog eens terug te komen.

6. Paul en Annetje / Duitsland

Spontaan besluit in Oudeschans te gaan eten, leidde tot een knusse avond met uitstekend eten en een goed glas wijn. Compliment aan gastvrouw en gastheer!
    Preis/Leistung stimmt!!

7. Adri Dansen

Beste Bob en Wilma,

De 22 "meelopers" hebben een buitengewoon weekend met jullie doorgebracht:voortreffelijk eten (alles vers en zelf gemaakt), uitstekende bediening op een prachtige plek.
    Hartelijk dank en veel succes met jullie initiatief.

8. Harm & Christina

Het is 4 september, onze huwlijksdag. We hebben een heerlijke pompoensoep gehad, met daar na een eveneens heerlijke boeuf bourguignon. Als dessert de tiramisu. Het was lekker, het was gezellig en mede door de vriendelijke bediening een geslaagde avond.

9. Rein en Annemie

Wij hebben de ,waarschijnlijk, laatste zwoele zomeravond van 2008 genoten van een perfect diner in een prachtige ambiance met zeer plezierige bediening door opvolgers die de Piekenier waardig zijn. Bob en Wilma: hartelijk dank

10. Wesley Belkens

Ik ben het absoluut niet eens met de vorige reactie van Jan en Gees. We hebben uitstekend gegeten (salade met blue stilton vooraf, lamsrack met portsaus en ricotta met verse vijgen en honing na). Met de kok/eigenaar heerlijk over eten en recepten gekletst, Vriendelijke bediening in een uitstekende sfeer. Ik ga er zeker weer heen!

11. jan en gees

De sfeer was zodanig dat wij ons niet echt "te gast" voelden in dit restaurant. Onze hooggespannen verwachtingen t.a.v. het eten ( gebaseerd op een tip die waarschijnlijk paste bij de situatie voor de overname door de huidige eigenaar)werden niet bewaarheid. Middelmatige kwaliteit!

4,5
  12. Cees en Reiny Bosdijk

Heerlijk eten in een ontspannen sfeer

13. Zeer goed. Een aanbeveling waard.

14. Edgar Vos

Bijzonder prettige sfeer. Goede bediening! Uitstekend eten, met zorg bereid.

15. Ingrid Knijnenburg

Dit restaurant verdient een aanbeveling! Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Enthousiaste kok die met liefde kookt.

16. J.N.Pijnaker

Gezellig restaurant waar ik maart 2007 heb gedineerd met mijn vrouw.Prettige bediening.Heerlijk eten.Ik kom er zeker terug.