Op dit adres zit nu: De Javaan

1195191700 86
1206229597 86
1261419084 89

1. tom diesveld

2. Heerlijk Indisch eten afgehaald echt een aanrader prijs en kwaliteit is prima.
    Het eten was top en heerlijk van smaak.

Echt en aanrader.

3. Maurits

4. T.Kaldijk

Het dorp Oudeschans is altijd een bezoekje waard. Het restaurant past goed bij de sfeer die het dorpje oproept. Knus gezellig interessant en vooral van zeer goede kwaliteit! Zeer aan te bevelen.

5. Gisteren op het terras geluncht. Prima gerechten waaronder een ouderwetse uitsmijter. Onze honden kregen koekjes van de erg vriendelijke bedienende jonge dame. Na afloop de wandelroute over de oude vestingwallen gelopen. Mooi hoor.

6. Gisteren met 16 dames een bezoek gebracht aan dit restaurant. We zaten op het terras, maar er verscheen niemand om een bestelling op te nemen. Toen maar in de deuropening geroepen dat er mensen op het terras zaten.
    We vroegen om water naast de wijn bij het eten. Dat werd hoofdelijk omgerekend bij het afrekenen. Dit kwam neer op 53 cent p.p. Ik vind dit klant-onvriendelijk, maar ook belachelijk. Wat een vertoning werd het bij het afrekenen. Bij mevrouw melden wat je had gebruikt en bij mijnheer afrekenen.

Na al dit commentaar moet ik ook melden dat de gerechten goed waren en heerlijk smaakten. Maar met het eten alleen ben je er niet in de horeca.

7. Ontvangst en service waren rommelig. Bediening haastig, gerechten werden kort na elkaar geserveerd. Binnen een uur stonden we weer buiten!! Hoofdgerecht was lauw en smakeloos. Slechte prijs/kwaliteit, geen restaurant om aan te raden.

3,4
  8. Gisteravond hebben we samen met onze dochter en schoonzoon gegeten in De Piekenier. Het was, zoals we gewend zijn weer uitstekend. Een gezellige ambiance en voortreffelijk eten. Hoewel we een behoorlijk eind moeten rijden om in Oudeschans te komen, hebben we dat er graag voor over. Alle complimenten voor de kok die de heerlijke gerechten met veel creativiteit bereidt. Ook komt hij regelmatig even vragen of alles naar wens is. Hij straalt enthousiasme uit.
    We komen zeker terug ondanks de 150 km die we er voor moeten rijden!
    Jan Jansen

9. Jannie Rijsdam

Heerlijke Groningse tosti gegeten.

10. Jan Kogelman

We hebben er heerlijk gegeten. De kok heeft liefde voor zijn werk en dat proef je. Goede sfeer. Een aanrader.

11. SIebo M.H. Janssen

Ich komme seit ca. vier Jahren regelmaessig in das fantastische Restaurant Piekenier und habe jeden einzelnen Besuch genossen. Service, Essen und Atmosphaere sind aussergewoehnlich! Absolut und uneingeschraenkt empfehlenswert! Afsolute aanrader!

12. Hillie Blok-Helbig

13. Antonia van der Beesen

Heerlijk gegeten vanavond, voorgerecht wildpaté, varkensprocureur als hoofd gerecht en een heerlijke mandarijn en chocolademousse met cointreau dressing als nagerecht. Paté heerlijk van smaak, de varkensprocureur super mals en een heerlijk nagerecht. Dit restaurant is echt iets speciaals zeker mede dank zij de vriendelijke en humoristische bediening. Echt een aanrader voor een speciale gelegenheid.

14. Heerlijk gegeten. De bloedworst is echt uitmuntend. Dit restaurant is een aanrader.

15. Knut Krabbes

Reservierungen durch Mail werden zwar gelesen, aber nie beantwortet. Die Menues von der grossen Karte lesen sich sehr gut, die Leistungen sind aber unterdurchschnittlich in der Qualitaet! Schwarze (rote) Wurst als Vorspeise nett fuer das Auge auf Teller drapiert - Geschmack unterdurchschnittlich. Huhn gebeizt als Vorspeise: Schmeckt nach rein gar nichts und ist mit Sicherheit den relativ hohen Preis nicht wert!
    Hauptspeisen: Schweinbraten: Das Fleisch war hervorragend, allerdings Gemüse (Lauch mit ein bisschen Kaese ueberbacken) und Kartoffeln war schwach! Dazu landete der eine Teller beim Servieren voll auf Hose und Jacke meiner Frau. Dass man mal ein Schale mit Wasser usw. angeboten haette - Fehlanzeige! Die Reinigung sollte zwar übernommen werden, aber man haette ja als Zeichen z.B. einen Kaffee kostenlos servieren können. Dies erfolgte nicht. Der Gesamtpreis von fast 89,- € war mehr als ueberzogen - für die Qualität und Menge wären höchstens € 55,- angemessen gewesen.
    Fazit: Wir kommen innerhalb Europa ziemlich oft herum und in Restaurants - dieses kann man wirklich nicht empfehlen, auch wenn die Gasststube sehr nett eingerichtet ist, die Küche ist leider unter-mittelmaessig!

Knut Krabbes + Cornelia Huck, Journalisten

3,2
  16. carolien de groot

Een nachtje slapen in de stelmakerij en eten bij de Piekenier.
    Heerlijk eten! Een trio van wildzwijn, ongelooflijk lekker en een vegetarisch voor- en hoofdgerecht.
    Smaakvol, zuiver eten, met zorg bereid en een vriendelijke bediening.

Cees en Carolien

17. Martijn van der Veur

Al sinds mijn vriendin en ik in de omgeving wonen (2009) eten wij af en toe hier.
    Iedere keer worden wij aangenaam getroffen door de vriendelijke en leuke ambiance. "Los" maar toch zodanig gestructureerd dat het nooit chaotisch wordt. Eerlijke producten, creatief en heerlijk klaargemaakt. Qua hoeveelheid precies genoeg, niet te weinig, en niet propvol het restaurant verlaten. Wilma en Bob staan open voor een goed gesprek en suggesties, ze vergeten nooit het belang van de klant.
    Ik heb er lang over zitten nadenken, maar ik zou eigenlijk geen minpunten weten....
    Waar we in de toekomst ook zullen wonen, De Piekenier zal een vaste plek in ons leven blijven houden!

18. Gezellig en sfeervol. Prettige, ongedwongen bediening. Het eten is heerlijk, en voor elk wat wils. Zelfs voor kinderen! En... er is zelfs Wifi aanwezig!
    We zijn er nu 4 keer geweest, maar komen zeker weer terug, voor een heerlijke avond uit.

19. Donderdag 4 oktober 2012 heb ik samen met een vriendin bij de Piekenier gegeten.

Wij mochten alvast wat nieuwe gerechten proeven die op de nieuwe kaart gaan komen. Waaronder, gesauteerde Gamba's op een bedje van Avocado en Tiramisu en mousse van witte Chocolade.

De kok en ik waren het er over eens dat de witte chocolade mousse te zoet was en je de chocolade slecht proefde. Hij gaat dit gerecht nog aanpassen. Maar ik vond het heel leuk dat je menig gevraagd word.

Als hoofdgerecht hadden wij een mooi stuk rundvlees, medium.

Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo lekker heb gegeten. Zeker in deze regio. Ik vond het eten abnormaal lekker. Van mij krijgen zij een ruime 8. En ik kom zo snel mogelijk terug maar nu met mijn man. Beste mensen van de Piekenier bedankt voor het verrukkelijke eten en de fijne avond.

Groeten van Wilma en Anita

20. Bob Beljaars

21. Gerard en Marjanne

Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant, de Piekenier.
    Mochten we nog een keer in de buurt zijn, gaan we beslist hier weer eten.

22. Buitengewoon genoten. Wij hebben er voor de tweede maal gegeten. Alles klopt. Het opdienen is keurig en ontspannen. Alles wordt prachtig gepresenteerd. Heel goed van smaak: kruiden, temperatuur en details.
    Eersteklas ingredienten. Het is omrijden absoluut waard. Wij eten regelmatig in Amsterdam en Antwerpen. Welnu de Piekenier kan ieder vergelijk aan !
    Geen kapsones, maar heel goed eten. En men heeft verstand van wijnen ! Vrij uitzonderlijk in restaurants.

23. kim en Stoffel

Wat een feest. Heerlijke avond gehad. De neiging om de borden af te likken moeten bedwingen.
    Bedankt bob en wilma
    Groet van kim en Stoffel uit Zwolle

24. Dick en klary

Heerlijk gesmuld in de Piekenier, echt klasse. De nieuwe kaart was voortreffelijk evenals de bediening en de kok een pluim.
    Echt een aanrader voor iedereen die heerlijk wil eten in een mooi en gezellig restaurant.
    Trouwens de nieuwe toiletten zien er picobello en strak uit.

25. Rien de Jongste

Wederom fantastisch gegeten bij de Piekenier. Wat een schitterende kaart! Alles was buitengewoon lekker, een kok met visie. En dit alles in een bijzonder prettige ambiance, aardige bediening, gewoon gezellig.
    Graag tot de volgende keer!

26. December een drukke maand, maar nu even een moment voor onszelf om samen met een paar goede kennissen daar aan proberen te ontsnappen. Reserveren bij de Piekenier dus.

Gelukkig, precies de sfeer waarop gehoopt en zoals het hoort: Het ademde er Kerst en rust. Tijd en persoonlijke aandacht voor ons ieder gaf ons het gevoel van gast maar ook van thuis zijn.

Te lui als we waren om zelf wijn en gerechten te kiezen hebben dit bij onze Gastheer en vrouw gelaten, hetgeen later dan ook de juiste keus bleek te zijn.
    Alle gangen tezamen met de toelichting van de chef waren voortreffelijk .

Met ons aller dank en we komen spoedig weer.

27. P. van Leeuwen

Op 17 december 2011 bij de Piekenier in een prachtige ambiance genoten van een heerlijk diner waarbij gastvrijheid en service hoog geschreven stond. Volgens alle aanwezigen een fantastisch diner dat zeker voor herhaling vatbaar is.

Nogmaals onze hartelijke dank,

Familie P.van Leeuwen.

28. Johan & Leendert

Zondag 23 oktober! 1 jaar getrouwd en dat mag gevierd worden. Na een eerdere kennismaking met de Piekenier nu een tweede bezoek. Wij zijn met veel hartelijkheid en aandacht ontvangen door Wilma. Zij weet wat uit eten en ontspannen sfeer verzorgen betekent. Alle gerechten die wij hebben uitgekozen waren met zoveel aandacht en liefde bereid, dat er niets achter bleef op het bord. Daarna nog gezellig gekletst aan de leestafel. Eerlijke keuken met biologisch verantwoorde produkten. Warme en open gasten waar zeer prettig mee te communiceren is. Vrijwillig natuurlijk. Echt een prachtige aanwinst in onze woonomgeving.

29. Zeer mooie omgeving, heerlijk eten op een eerlijke mannier geserveerd. Een echte aanrader. Voor wie op zoek is naar rust en ruimte en een heerlijke ambiance is het landsdeel Westerwolde een gebied die je echt moet ervaren!!!! We komen zeker terug.

30. Jan Jansen

Op zaterdagavond,15 oktober, hebben we met z'n vieren voor het eerst gegeten in De Piekenier in Oude Schans. Het is voor ons een feestavond geworden. We zijn wel vaker in restaurants verwend, maar de wijze waarop we in Oude Schans getrakteerd werden op met veel zorg bereide en met aandacht voor de gast geserveerde gerechten was uniek. De Vegetarische Schotels, in veel restaurants niet altijd als serieuze gerechten gezien, zagen er geweldig uit en smaakten heerlijk. De Stoofpot en de Diamanthaas waren uitstekend bereid. Verrassend was ook dat de kok even langs kwam om te informeren of alles naar wens was. Prachtig te ervaren hoe serieus belangstellend hij was naar onze ervaring met zijn nieuwe nagerecht Semifreddo. We komen zeker terug. !!!!!

31. Tijdens de proeverij avond zijn we van de ene heerlijkheid in de volgende ondergedompeld. Elk gerecht wat op de nieuwe kaart van de Piekenier gaat komen, kunnen wij van ganser harte aanbevelen! Niet alleen bijzonder van samenstelling en heerlijk van smaak, ook mooi opgemaakt!
    Dringende tip ; hou een plekje vrij voor het dessert...

32. Op dinsdagavond 27 september 2011 uitgenodigd door Bob en Wilma van de Piekenier, met nog een aantal andere piekfanaten om de nieuwe kaart te proeven .
    De sfeer was geweldig, echt heel leuk om daar te zitten je welkom te voelen en te genieten van al het lekkers dat Bob met zijn medewerkers tevoorschijn tovert.
    Ik zal niet ingaan op alle bijzondere gerechtjes die we verorberd hebben maar de algemene smaakindruk is een dikke 8.
    Dus voor iedereen die lekker en ontspannen eten wil een dikke aanrader.

R Romkema

33. Op aanraden van een vriendin uit Amsterdam bij De Piekenier gaan eten. Ze had niets teveel gezegd: het eten was heerlijk. Zeer gevarieerde kaart, originele recepten, ook heerlijke vegetarische gerechten. Het werd tijdens onze vakantie niet een keer, maar drie keer dat we bij ze gingen eten. Tot een volgende keer!

34. We hebben met 6 personen (weer) een fantastische avond gehad!

Eerst lekker buiten op het terras in het 'centrum' van het mooie rustieke Oudeschans een drankje, onderwijl de menukaart doorneuzen. Kiezen is altijd moeilijk. Al die verse producten van het Groningerland, heeeeerlijk.

We hebben een topavond gehad.

p.s. Rudie bedankt voor de uitnodiging!

35. Jan Steenweg

Zaterdag 2 juli, heerlijk gegeten met 6 pers, allemaal waren we zeer tevreden over het eten, drank en bediening.

36. Een gezellig knus restaurant waar met liefde wordt gekookt. Gastvrijheid en gezelligheid staan voorop bij deze mensen. Voor een goed bereide maaltijd van hoge kwaliteit als ook voor dat lekkere broodje moet je bij de piekenier zijn.

37. Sfeer, gezelligheid, ontspanning, gastvrij, knus, vriendelijk, rustgevend...ingrediënten voor een heerlijk dagje uit op een gezellig terras of in een sfeervol gezellig ingericht restaurantje.

Heerlijk eten, aangename bediening en een kok die weet wat het woord smaak betekent.

Bob en Wilma, enthousiaste vriendelijke mensen!

En vooraf reserveren is inderdaad aan te raden.

We kwamen uit Tilburg, maar de rit was het meer dan waard en komen ook zeker nog eens terug.

38. Sinds de Piekenier er is om ons te verwennen maakt het niet meer uit dat er weinig tot geen restaurants zijn in Oost-Groningen waar je heerlijk èn heel gezellig kan eten (en goede wijn drinken) voor een prima prijs. Gezellige bediening en een zeer enthousiaste kok.

Bedankt voor alles, ga zo door, wij komen weer snel.

39. Een prima plek waar eindelijk ook eens een vegetariër aan zijn trekken kan komen.

Jammer genoeg zijn dit soort kwaliteitskeukens dun gezaaid in Oost Groningen.

We komen zeker terug, H.U.L.D.E. Aan de kok!

40. Verrassend leuk gegeten met vriendelijke bediening, buiten op het terras. Het is zoals ze zelf zeggen eerlijk eten voor een eerlijke prijs, maar dat is wat bescheiden, ik zou zeggen heerlijk eten voor een meer dan eerlijke prijs! Laat je gerust verrassen door het 3 of 4 gangen weekmenu.

41. Geweldig lekker eten.

Michelin-ster-niveau.

Echt heerlijk gegeten en zouden graag alle gerechten eens willen proberen, ware het niet dat we uit Eindhoven hier naar toe zouden moeten rijden. Maar dat we terug komen is zeker.

Het lekkerste restaurant uit het Noorden van Nederland. Een grote omweg waard!

42. Huib en Hannie Dubbelman

Heerlijk gegeten! Verrassende gerechten, met liefde bereid, dat was te proeven!

We komen graag terug!

43. Een geweldig adres om smaakvol te eten. De Piekenier is terecht uitgeroepen tot leukste restaurant van Groningen 2011. We komen er graag. Samen, met vrienden of collega's genieten van verrassende gerechten in een gezellige ambiance.

44. Het einde van de wereld en dan een verrassing, De Piekenier, Oudeschans in het verre Noorden :).

Geweldig ambiance. Geen gehaast. Voortreffelijk gegeten, verrassende spijzen en erg gezellig.

Kwaliteit ten top. Huiswijn voor een meer dan redelijke prijs.

Ribeye nog nergens zo lekker gegeten. Kortom prijs verhouding t.o.v van kwaliteit verdient een dikke 10.

We komen zeker terug!

45. Han Diderich

De ontvangst (Wilma) is warm, de temperatuur ook. De huiskamersfeer geeft direct een goed gevoel. Ale vier in ons gezelschap beamen dat het eten uitstekend is. Het is geen doorsnee kaart. Bob's gerechten verrassen ons.

Herhaling is zeker.

46. Jannie Tuin

Super lekker gegeten: verrukkelijke bieten carpaccio en een heerlijk lamsgerecht met allerhande kleine aardappel en groente gerechtjes. Gezellige ambiance en aardige mensen.

Een aanrader!

47. J. Velema

Eindelijk een kok, die weet hoe je fantastisch en verrassend vegetarisch moet koken!

Met heerlijke groenten als pastinaak en pompoen.

Dank voor het heerlijke eten!

48. Beste Wilma en Bob.

Het eten was heerlijk, de sfeer gezellig.

Ook de zus en zwager van Coby vonden het voor herhaling vatbaar. Groeten uit Tiel en Best.
    Groeten uit Tiel en KapelAvezaath.

W.
    K.

49. De Piekenier organiseerde voor het eerst een dorpsmaaltijd voor de inwoners en eventuele gasten in de buitenlucht. Een heerlijke heldere soep, drie soorten pasta en een vers-fruit toetje. Een heerlijk maal, aangevuld met een goed glas wijn. Volgend jaar weer?!

Bob is top!

50. Wij hebben genoten van de ambachtelijk bereide verse pasta met Spinazie en Coppa di Parma.

Het was werkelijk waar overheerlijk met een heerlijke verse volle smaak, een absolute aanrader.

51. René en Lien

We hebben heerlijk gegeten. Super mals vlees. Allemaal lekkere bijzondere bijgerechten. Het was een heerlijke en ontspannen avond. Als u er naar toe gaat vergeet dan niet om te reserveren!

52. Hadden hier vorig jaar ook al een keer gegeten; was erg lekker!

De kunst is om de kwaliteit hetzelfde te houden en we werden niet teleurgesteld!

Erg lekkere Groningse mosterdsoep en een heerlijk vegetarisch hoofdgerecht.

Prijs/ kwaliteit goed.

Zeker een aanrader voor iedereen om er te gaan eten; gaan wij een volgende keer zeker weer doen als we in Groningen zijn.

Aangezien het voor ons 235km rijden is kunnen we helaas niet meer dan 2x per jaar; zouden anders er wel vaker gaan eten.

53. Marcel & Alice

Prima eten, met veel zorg bereid. Veel bijgerechten, die vormen bijna een maaltijd op zich. Er wordt ook geëxperimenteerd met nieuwe recepten. Bij het nieuwe vegetarische gerecht kwam de kok vragen hoe het smaakte en of we een toepasselijke naam wisten.

Probeer vooral de zelfgemaakte parfait. Laat je verrassen door de keuze aan smaken (noten vonden we bijzonder).

Hartelijke bediening en huiselijke sfeer. Groningen op zijn best.

54. Heb hier gegeten met smaak. Sfeervolle lokatie en restaurant. Kok gebruikt krachtige, maar uitgebalanceerde smaken.

Net even anders en de prijs kwaliteit is goed.

Een prima restaurant, waar je in Oost Groningen een tekort aan hebt, want daar zij ze al snel blij met een snitzel, friet en mayo. En dan hebben ze heerlijk gegegeten.
    Hoop dat de Piekenier hiermee het goede voorbeeld geeft aan de culinaire opvoeding in Groningen.

55. Uniek restaurant, gezellig en vriendelijke bediening: uitstekend eten: goede prijs/kwaliteit in sfeervol dorpje; een ongekende aanrader in een verre uithoek van Nederland.

56. Berry & Ellen

Ze zeggen vaak wat je ver haalt is lekker, maar wat je bij De Piekenier eet is echt verrukkelijk! Wij komen uit Nieuwegein bij Utrecht, maar wij zeggen altijd tegen mensen die naar Groningen gaan: "moet je gaan eten bij De Piekenier in Oudeschans. Daar krijg je geen spijt van. De Kok Bob kan heerlijk koken. Het restaurant is huiskamergezellig.

57. Gezien de vele positieve reacties zal de gastvrouw de avond dat wij uit waren bij de Piekenier d'r dag niet gehad hebben. Nog nooit zo'n onbeleefde gastvrouw meegemaakt. Heel jammer, dat verpest toch je avond!

Het eten was prima.

58. Sfeervol plaatsje, gezellig restaurant, aardige en vriendelijke bediening, heerlijk eten, redelijke prijs.

Gewoon een gezellig avondje uit in een ontspannen sfeer.

Genieten dus!

59. De bietencarpaccio is echt een aanrader. Heerlijk gegeten en gedronken met zijn viertjes. De vis was goed gebakken en de wijn smaakte er goed bij. De Piekenier geeft zelfs korting op de taxirit.

60. Bed & Breakfast De Graanrepubliek in Finsterwolde stuurde ons naar de Piekenier. Wij hebben super gegeten! Lekkere verse en pure producten voor een schappelijke prijs. De aankleding van het restaurant deed knus aan. De gastvrouw maakte een gezellig praatje en zelfs de kok kwam aan ons vragen of alles naar wens was. We hebben genoten!

61. Dethmer & Elly

Samen met onze Duitse vrienden weer heeeeeeeerlijk gegeten en een gezellige avond gehad bij jullie.

Kort gezegd : alles was errug lekker.

Tot de volgende keer.

P.S : zet vooral die carpaccio van rode biet met geitenkaas op de kaart!

62. Wendelmoeth en Nico

De Piekenier is echt een aanrader! Ongedwongen, gemoede-lijke sfeer, mooie plek, zorg en aandacht voor de aankleding van binnen- en buitenruimte. De bediening was prima en de kok kookt fantastisch; de gerechten verschijnen als kunstwerkjes op je tafel, smaken heerlijk en zijn betaalbaar. En tot slot wil hij je ook nog het recept van zijn zelfgemaakte notenparfait geven, geweldig toch?

De Piekenier, Doen!

63. Rob en Esther

Wij zijn nu 2 keer gaan eten bij de Piekenier en dat zal nog wel vaker worden.

Voor de vegetariers onder ons: het is geweldig eten bij de Piekenier. Veel creativiteit en ieder gerechtje heeft zijn eigen smaak. Topper!

64. gert en rieky

Wij zijn dus die vrienden, hebben heerlijk gegeten bij u gegeten. Hopen samen nog eens terug te komen.

65. Paul en Annetje / Duitsland

Spontaan besluit in Oudeschans te gaan eten, leidde tot een knusse avond met uitstekend eten en een goed glas wijn. Compliment aan gastvrouw en gastheer!
    Preis/Leistung stimmt!!

66. Adri Dansen

Beste Bob en Wilma,

De 22 "meelopers" hebben een buitengewoon weekend met jullie doorgebracht:voortreffelijk eten (alles vers en zelf gemaakt), uitstekende bediening op een prachtige plek.
    Hartelijk dank en veel succes met jullie initiatief.

67. Harm & Christina

Het is 4 september, onze huwlijksdag. We hebben een heerlijke pompoensoep gehad, met daar na een eveneens heerlijke boeuf bourguignon. Als dessert de tiramisu. Het was lekker, het was gezellig en mede door de vriendelijke bediening een geslaagde avond.

68. Rein en Annemie

Wij hebben de ,waarschijnlijk, laatste zwoele zomeravond van 2008 genoten van een perfect diner in een prachtige ambiance met zeer plezierige bediening door opvolgers die de Piekenier waardig zijn. Bob en Wilma: hartelijk dank

69. Wesley Belkens

Ik ben het absoluut niet eens met de vorige reactie van Jan en Gees. We hebben uitstekend gegeten (salade met blue stilton vooraf, lamsrack met portsaus en ricotta met verse vijgen en honing na). Met de kok/eigenaar heerlijk over eten en recepten gekletst, Vriendelijke bediening in een uitstekende sfeer. Ik ga er zeker weer heen!

70. jan en gees

De sfeer was zodanig dat wij ons niet echt "te gast" voelden in dit restaurant. Onze hooggespannen verwachtingen t.a.v. het eten ( gebaseerd op een tip die waarschijnlijk paste bij de situatie voor de overname door de huidige eigenaar)werden niet bewaarheid. Middelmatige kwaliteit!

4,5
  71. Cees en Reiny Bosdijk

Heerlijk eten in een ontspannen sfeer

72. Zeer goed. Een aanbeveling waard.

73. Edgar Vos

Bijzonder prettige sfeer. Goede bediening! Uitstekend eten, met zorg bereid.

74. Ingrid Knijnenburg

Dit restaurant verdient een aanbeveling! Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Enthousiaste kok die met liefde kookt.

75. J.N.Pijnaker

Gezellig restaurant waar ik maart 2007 heb gedineerd met mijn vrouw.Prettige bediening.Heerlijk eten.Ik kom er zeker terug.