Eetgelegenheid gesloten

Op dit adres zit nu: Ron Gastrobar Indonesia

46 positieve stemmen1 negatieve stem

Aan het begin van de Amstelzijde vindt u de parkeerplaats. Wanneer u bij de brug rechts of linksaf bent geslagen en voordat u het restaurant ziet, maakt u een U-bocht en slaat u daarna linksaf. 50 meter verder bevindt zich het parkeerterrein. De kosten zijn € 8,00 per auto.

• All-inclusive

1613205319 84
1620719411 84

1. W.H. Visser

2. Ferry van Honschoten

Eten uitmuntend, bediening en de oplettendheid van bedienend personeel zeer goed.

3. Nel Huttenga.

Wij hebben zondagavond heerlijk gegeten aan een tafeltje in de serre. Ook het wijnarrangement bij het 3-gangenmenu was prima, heerlijke wijnen en goed gevulde glazen, iets waar het bij sommige restaurants aan schort. De enige opmerking die we zouden willen maken is dat de "oudere" dame in de bediening de gasten (meer) moet aankijken. Zowel op het terras als in het restaurant is ons allebei opgevallen dat dit niet het geval is. Naast het onpersoonlijke geeft dit ook een heel gehaaste indruk.

4. Marjolijn

Heerlijk gegeten. Ik kom al heel wat jaren bij 't Deurtje, blijft leuk. Wij heen deze keer gekozen voor het 5 gangen menu en het was fantastisch. Mooi opgemaakte borden, vis en vlees van goede kwaliteit en een super bediening. Wij komen graag weer.

5. J. Vinke

't Deurtje is een heel aangenaam adres om met vrienden lekker te eten en weer eens in een gezellige sfeer samen te komen.

7. Klaas Brongers

Menu van de dag was top. Bediening vriendelijk. En een plezierige informele sfeer om toch een goed zakelijk gesprek te kunnen voeren

8. L.Giesberts-Klepper

Met een vriendin gebruik gemaakt van de aanbieding voor de lunch dus 2 voor de prijs van één. Het eten was prima en zeker de bediening was een prettige man. Buiten stond met grote letters dat de lunch 25eu kost maar wij moesten 29eu betalen! Waarom?? De nieuwe eigenaresse die haar moeder op heeft gevolgd was een dame die niet prettig overkwam. Er kon geen lachje of en vriendelijk woord vanaf en dat is niet goed en niet positief!!! Misschien was het niet haar dag maar dan nog!! Komen niet meer terug, sorry.

Hoogachtend,
    L. Giesberts-Klepper

9. Heerlijk gegeten. Leuke kaart. Wij namen het menu van de chef. Gewoon helemaal top. Zeker niet de laatste keer dat ze ons hier gezien hebben. Gewoon doen.

10. Stefanie

Wij hebben weer fantastisch gegeten in mijn favoriete restaurant 't Deurtje! De chef had een heerlijk menu voor ons samengesteld en we hebben ons gewoon laten verrassen! Er wordt met heel normale ingrediënten gewerkt, maar deze worden op een zeer unieke en aparte manier bereid waardoor de gerechten een hele andere dimensie krijgen. Leuke combinaties van smaken die elke keer weer goed uitpakken. Een ware prikkel voor de zintuigen, want alles ziet er ook nog eens hartstikke mooi uit! De bediening was top en erg attent, de glazen waren net leeg en er wordt gevraagd of je nog wat te drinken wilt. Heerlijk buiten op het terras gezeten en genoten van de laatste zonnestralen. Wederom waar voor ons geld!

11. rob eylander

De vernieuwde keukenploeg brengt qua presentatie en fantasie het niveau van deze restaurantbeleving terug naar "gewoon". Wij betreuren de achteruitgang. Een luidruchtig publiek heeft ook nadelige invloeden voor de sfeer, waarvoor te weinig aandacht.

12. jane

13. Excellent service, excellent food, great night, highly recommended.

14. R.Raadsheer

Prima service en heerlijk gegeten!

15. 't Deurtje heeft een ongedwongen sfeer en een vriendelijke bekwame bediening. Het eten is zeer goed. Gisteren heb ik het de "4-gangen-suggestie-van-de-Chef" genomen. Vanaf de amuse tot en met het dessert fantastisch! Kom met enige regelmaat bij 't Deurtje en ben nooit teleurgesteld. Kortom... een ware aanrader!

16. Bij binnenkomst drankje, heel klein, toen werden wij zowat gedwongen een menu te bestellen, wat door de ober tot 3 maal toe moest worden voorgelezen, daar deze beste jongen niet te verstaan was, waarom is mij een raadsel. Dan de gerechten op de kaart, voorgerechten zeven, hoofdgerechten zeven, dus geen paniek met zeker zes koks in de keuken. Zijn gaan bestellen, een bordje met een eetgat (ja daar is het weer) met wat geslagen saus waar een Ierse paling door heeft gezwommen, was gratis. Toen voor mij, kreeft met salade, een stuk kreeft taai, zonder enige herkenbare dressing, wat enorm grote croutons met wat vissige namaak kaviaar, (kuit), slecht, smaakloos. Toen geconfijte eend, een hele eend, volledig doorgekookt als zijnde kip in het pannetje, volstrekt smaakloos, zacht, zeg maar tegen smerig aan, door vier personen besteld, alle hebben deze culinaire misser verwezen naar de vuilisbak. Viet van ons roodbaars besteld, klein stukje vis uiteraard op huid, volledig doorgeslagen, met een smakeloos onderbedje van verkeerd gemaakt korreltjes. Groenten, niet kunnen ontdekken, wel een paar stenen puntzakken met wat diepvriesfrites, hoe origineel. Verder veel servies met holletjes, groot bord klein holletje, heren dit is passé, geweest, voorbij, het hele eten op deze manier is voorbij, begin nu eens aan redelijk gewoon lekker eten, eerlijk vlees en vis en niet al die onzin die in de afgelopen tijd te gek was, of cool, weet U wat zeker niet cool was, de tarte gratin van Paul Bocoese. Hoe durf je dit zo te noemen, bord met gat, appel van de groothandel erin, wat room en twee stukjes slappe bladerdeeg onderin de kuil. Geen verstand, geen kunde, of de gasten willen dit want dit is gaaf, en wij koken gaaf. Oordeel jullie koken ondanks de grote hoeveelheid koks. Niet gaaf, niet cool
    en zeker niet te gek. Probeer te verbeteren, zodat jullie weer op het peil komen of nog hoger waar jullie op zaten, deze keer was het slecht.

Johannes meerdam.

17. Pam Stolvis

18. Heerlijk geluncht. Prima 3-gangen menu met grouponbon.De drankjes zijn verrassend betaalbaar voor dit niveau restaurant. Voor de prijs die ik betaald heb geweldig! Normaal 70 euro voor 2 personen excl. drankjes. Dat vind ik voor mij persoonlijk te veel.Een aanrader om een keer te gaan eten. Zag ook geweldige broodjes voorbij komen.

19. Jeannette Kruijt

Voor de 2e keer gegeten. Bij binnenkomst word je jas aangenomen en je tafel toegewezen. Vriendelijk personeel en een gezellige ambiance! Alle gangen worden geserveerd op een mooi bord en op een mooie manier! Het personeel houdt alles prima in de gaten ondanks alle drukte.
    Na afloop worden de jassen weer gehaald en de deur open gehouden,kortom ; SUPER!
    Zeker een aanrader.

20. Heb maandagavond jl van een vijf gangen verrassings menu genoten. De diversiteit was groot en elke gang was een genot voor de smaakpapillen.

Een echte aanrader.

21. Gister met groupon bon hier geluncht met z'n vieren. Een 3-gangen verrassingsmenu zou het worden. We konden aangeven wat we niet lusten. Op tafel heerlijke olijfolie een grof zout en boter. Warme broodjes werden uitgeserveerd!
    We hebben gekozen voor de huiswijn sauvignon uit Spanje en die was heerlijk. Ook de rode wijn van hetzelfde huis was prima.
    Karaf kraanwater geen enkel probleem, dat verdient een pluim!
    Voorgerecht: een brochetta met runder steaktartaar klein ingelegd uitje wat groen een gepocheerd eidooiertje ( helaas iets te hard) en volgens mij een streepje truffelmayonaise , erg lekker en mooi opgediend.
    Hoofd: Tamme eendenborst met diverse paddenstoeltjes stoof peertje, stamp potje van andijvie en wat beet gare spruitjes en nog een heerlijke saus, smullen was het.
    Nagerecht: huis gemaakte brownie met bolletje caramelijs viel ook in de smaak. Nog een pluim is op z'n plaats want het zoete nagerecht kon zo omgewisseld worden voor een kaasbordje.
    Na nog koffie met home made snoeperijtjes.
    Prima ervaring wat het eten betreft en een heel hartelijke en ter zake kundige bediening.
    Gegeten op: 18 januari 2013.

22. Diverse keren gedineerd gewoon goed,opmaak borden een schilderij, ook met de groupon geen onderscheid geweldig menu, samen met wijn arrangement , goede bediening vriendelijk en verstand van zaken.
    Zeker een aanrader
    m.vr.gr.
    Hans Mulder

23. Ron Rijkenberg

Iedere keer als we daar komen is het werkelijk een feestje! we hebben wederom gekozen voor het chef's menu in combinatie met een wijn arrangement.

De gerechten samen met de wijnen is geweldig! Dan daarbij de bediening en de sfeer, wat wil je nog meer?

helemaal top

24. Yvon hollander-koetsier

Wat een geweldig restaurant! Heerlijk eten, van elke gang was een kunstwerk gemaakt! De service was uit de kunst! Kortom.. een aanrader!

25. bob wijnschenk

Met 4 personen het vijf gangen menu van de chef gegeten, alle gerechten zeer smaakvol en goed op elkaar afgestemd. Ik kom hier al jaren, veelal zakelijk of voor een concert dan wel wedstrijd in de arena en ga altijd voldaan en tevreden weg.
    Wij kunnen het Deurtje dan ook van harte aanbevelen en komen spoedig weer.

26. Het was een hernieuwde kennismaking, we waren lang niet bij het Deurtje geweest. We hebben het 5 gangen menu van de Chef via Groupon gegeten. Ik was aangenaam verrast, alle gerechten waren met zorg, verse producten en fraaie combinaties gemaakt. De bediening was top, we voelden ons echt te gast en we komen zeker terug. Dank brigade voor een gezellige en tongstrelende avond.

27. Ruud de vink

Gezellig en intiem restaurant. Goede kaart en verassende gerechten. Bediening zeer goed, gerechten worden toegelicht en men is goed op de hoogte. Kom hier graag.

28. Ria Dessers

Na een lange wachttijd i.v.m. een voetbalwedstrijd in de
    Arena, waarvoor ons excuses werden aangeboden (wat
    wij erg op prijs stelden) heb ik met mijn broer en schoonzus
    uit Florida genoten van een culinair diner! Het was in alle
    opzichten verrukkelijk en ook de sfeer was erg gezellig.
    Kortom: we hebben een heerlijke avond gehad.
    Zeker voor herhaling vatbaar....

Hartelijke groet van

mevrouw M.A. Dessers

29. Gerrit van Doorn

Met een paar vrienden uitstekend gegeten in een gezellige ambiance. Dit alles opgeluisterd met een bediening die exact weet hoe met gasten om te gaan. Open en met dat persoonlijke tintje.
    Een aanrader om eens door 't Deurtje te gaan!! Ga zo door. Wij komen in ieder geval terug.

30. Wat is het toch jammer, dat we in onze woonplaats geen restaurants hebben, waar je zo verwend wordt met lekker eten, als bij 't Deurtje.
    Iedere gang van ons 5 gangen Groupondiner was er een vol verwachting. Geen enkele keer werden we teleurgesteld.

31. C. Dibbets

Wij hebben met 4 personen genoten van een een heerlijk 5-gangen diner. Ook de wijn was uitstekend. Bediening aardig en attent. Ambiance gezellig. Het duurde alleen wat lang voordat het eerste gerecht op tafel kwam.

32. Het 5 gangen diner was super! Het eten was overheerlijk en werd echt super geserveerd. De opmaak van de gerechten was uniek en speciaal. De steak tartaar met truffel was heerlijk! Wat wel jammer is dat de interieur oubollig was dat maakt de samenhang niet optimaal. De service begon niet super maar na aankomst van de eigenaar was dit stukken verbeterd. Zeker de moeite waard om terug te komen al is dit niet een van de makkelijkst bereikbare restaurants.

33. Met groupon een 5-gangendiner gegeten met ons gezin. Het eten en de bediening was goed, maar het duurde steeds net iets te lang voor het volgende gerecht eraan kwam. Het was ook jammer dat na de derde gang, een visgerecht, weer een visgerecht geserveerd werd. Dan zou je toch eerder vlees verwachten. Het dessert was erg goed, de wijn ook. Het restaurant zat bijna helemaal vol, best wel lastig om je goed verstaanbaar te maken.

34. Top restaurantje. Het 5 gangen verrassingsmenu is mijn tip voor een ontspannen dinertje. De zeer goede timing van de bediening in het uit serveren van smaakvol opgemaakte gerechtjes, een prachtig afgestemd smaakpallet door de chefs. De gezellige en knusse sfeer maakt 't Deurtje voor zowel zakelijke als familiedinertjes een mooie plek om te genieten.
    Tevens goed ingesteld op digitale communicatie (e-mail of sms), je krijgt snel en duidelijk antwoord over bijv dieetwensen.
    De 10 voor prijs/ kwaliteit vanwege de groupon actie van 50% korting.

35. luc schamhart

Was top, mooie is dat ze altijd een lekkere lunch menu hebben, dat niet teveel is, zodat je opgepropt van tafel komt. Ambiance is uitstekend, aanradertje!

36. Hier met een groupon-bon gegeten en wat een feestje. De ontvangst was goed en rest van de avond was de service door de dames erg goed. Behalve het eten/ drinken gaven ze ook nog advies over de wijnglazen die we mooi vonden. Het diner was erg lekker. De porties zijn niet groot maar wel groots en af en toe verrassend van smaak. Een flesje huiswijn voor 20,- kan je je ook geen buil aan vallen. Al met al een zeer geslaagde avond en gaan hier zeker (met of zonder tegoedbon) nog een keertje terug. Bedankt.

37. G. op 't Hoog

Vriendelijke ontvangst en bediening, prima verzorgd eten en drinken. Alleen wat veel rumoer als het vol zit.....

38. Prettig restaurant met uitstekende keuken en uitstekende aardige bediening.
    Een aanrader.

39. Gisteravond erg genoten van een 5-gangen verrassingsdiner met onze 4 kids. Met dieetwensen werd goed rekening gehouden. Goede en zeer vriendelijke gastvrije bediening, heerlijke verrassende gerechten. Complimenten aan de keuken!! Komen zeker terug!

40. Gisteravond met een vriendin bij het Deurtje gegeten met een Groupon aanbieding.
    Van het begin tot het einde zitten genieten en smullen! Veel persoonlijke aandacht.
    Het eten zag er niet alleen prachtig uit, alle gangen waren echt heerlijk. We komen zeker nog een keer terug!

41. Ik heb gisterenavond meer dan uitstekend gegeten. De gerechten zijn heerlijk, de presentatie goed en kundig personeel. Sfeer is goed. Ga niet zoeken op de kaart, neem een 3 of 4 gangen diner en je zit goed. 't Deurtje lijkt een beetje mijn vaste uitvalsbasis te worden voor afspraken in de buurt van Amsterdam. Ik kom zelf uit Waalwijk.

Grappig was dat de reservering via internet niet goed was gegaan ondanks een bevestigingsmail. Dit komt alleen voor als je onder een bedrijfsnaam reserveert. De eigenaar kwam dit melden nadat de fout gevonden was. Ik vind het correct dat dit aan ons werd gemeld.

42. Rob de Visser

Dinsdag 9 oktober heerlijk gegeten bij Restaurant 't Deurtje. Een verfijnd 5-gangenmenu met een amuse vooraf was heerlijk. Via Groupon kwamen we bij dit restaurant terecht maar er was niet te merken dat er op het eten was bezuinigd. Heerlijke kleine hapjes met verfijnde smaken en mooie opmaak. Hiernaast hebben wij ook nog een erg lekkere Pinot Gris uit de Elzas gedronken voor maar €30,-.

Bediening was vrolijk en lekker vlot en had goede vakkennis paraat.

Bedankt voor de uitstekende avond!

43. Vanavond wezen eten via groupon een 5 gangen menu geboekt voor 2 personen echter onze kinderen meegenomen dus met 4 personen. Wij hadden gedacht dat 2 personen volledig moesten betalen maar nee restaurant hield lagere prijs aan dit was echt heel correct en netjes.
    Wij waren hier jaren niet meer geweest maar via groupon weer op gedachten gebracht om hier te eten. Wat een positieve ervaring, culinair een 10! Bediening een 10! We hadden in jaren niet zo lekker gegeten als vanavond en dessert was absolute culinaire hoogtepunt en wat een correcte bediening een heerlijk verrassingsmenu met zeer goede uitleg van bedieningen kan merken dat bediening weet wat er serveert wordt echt het deurtje is een restaurant op eenzame hoogte! Chapeau! Wat een kookkunst met verse producten, echt compliment.

44. Yvette van Doorn

Leuke, vrolijke bediening. Ondanks dat enkele gerechten niet meer verkrijgbaar waren kwam de medewerkster met een prima alternatief. Juiste aandacht voor de vegetarische gast. Kleurrijke, creatieve combinaties. Met name de 'pompoen' amuse.

Een aanrader, hartelijke groet Yvette van Doorn

45. D. Adriaanse

46. Jeroen Ellermeijer

47. Ontzettend leuke zaak, top sfeer, leuke vlotte bediening. Eten boven verwachting. Amuse was cappuccino van paddenstoelen met schuim van chorizo. Daarna voorgerecht gehad met ossenstaart, hoofdgerecht prachtig stuk hert en dessert een sensatie, bread and butter taart met heerlijk ijs. Koffie was zeker net zo goed als eten. Voortreffelijke wijnen bij het menu. Al met al top avond gehad bij 't Deurtje, rekening viel mee voor kwaliteit. Waren ca. € 55,- p.p. kwijt voor 3 gangen met wijnarrangement en koffie.

48. Op zich een redelijke kaart. Het publiek is "nieuw geld" met weinig innerlijke beschaving. Het is redelijk vreemd als een groep bij de keuken "Hazes" gaat zitten zingen. Ook als één van de tafelgenoten zijn nieuwe rug tattoo laat zien, doet de bediening vrolijk mee.

Leuk als je fout Amsterdam wilt bekijken.

Eten prima, de koks zijn echt goed. Misschien eens ergens anders proberen?

49. Leuk restaurant, niet bijzonder en prijs kwaliteit niet in balans.