Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ouderkerk aan de Amstel verdeeld zijn.

1. Roger Meijer

Super fijne en lieve bediening , niets is onmogelijk. Alleen al de ontvangst is een feestje waard !
    Het eten is heel erg verfijnd. Ik raad een bezoek aan Tastoeamsterdam een ieder aan !

2. Rustig plekje. Uitstekende smaken en lekkere gerechten. Prima kwaliteit voor een schappelijke prijs. Voor meerdere herhalingen vatbaar!

3. Aike + Sofie

Lekker gegeten en voldaan naar huis.
    Bediening wat traag, maar was een nieuwe jongen. Leren dus. Geen probleem mee.
    Eerlijk gezegd hebben we erom gegrinnikt.

4. Wij hadden via Social Deal een lunch voor 4 personen. Het eten was lekker maar nogal weinig en lauw.. Of dat was omdat wij via social deal waren of dat het altijd zo is weten wij uiteraard niet.
    Het jonge meisje dat ons bediende was super vriendelijk. De wat oudere vrouw mag wel wat vriendelijkheid van haar overnemen. De tjendol is overigens anders maar dat werd van te voren uitgelegd door het vriendelijke jonge meisje maar was om je vingers bij af te likken.
    Er was een fout gemaakt in de rekening (zagen wij thuis pas). Gelijk laten weten en per omgaande antwoord gekregen en ze beloofden dat ze het terug zouden storten. Dus afwachten wanneer dat op onze rekening staat.
    De locatie is leuk.

5. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, kalme, prettige sfeer. Fantastisch!

6. Wat een verassing! Heerlijk gegeten, passende wijn en de service uiterst aangenaam.

De gecombineerde menukaart heeft onze nieuwsgierigheid opgewekt. Voorgenomen om de Schotse biefstuk te nemen en toch gezwicht voor de Indonesische gerechten. En dan word je weer kritisch want moeders keuken is altijd het lekkerst… Ik ben verrast want alles is heel lekker en vers. Complimenten aan de chef! We komen zeker terug om de rest van de kaart te proeven.

7. Selma Klaasen

Heerlijk eten, fijne service niets op aan te merken!

8. Guido Mulders

Superlekker gegeten tegen een ook nog een mooie prijs. Een onverwachte aanrader.

9. Als Indische na aanbevelingen hier gegeten.
    Als "gewone" Hollander vindt men het wellicht heerlijk eten maar komt in de verte niet bij oma's traditionele gerechten. Niet pittig, kleine porties, lauw. Ik zag jonge Nederlandse koks in de keuken, zet er echte Indische ervaren mensen neer! De bediening was erg vriendelijk maar dusdanig gehaast alsof ze achterna gezeten werden, eten stond dan ook zeer snel op tafel, helaas wel lauw.
    Eten mag authentieker, smaakvoller en personeel rustiger.

5,7
  10. Karin Verburg

Heerijk gegeten, aardige bediening en mooie frisse inrichting.

Komen zeker terug.

11. Prima

• Eindcijfer 9,5
  12. Fam. Ebbinkhuijsen.

Wij komen hier regelmatig, het is altijd uitstekend. 👍

13. Wim van Hattem

Met vier personen van een heerlijke lunch genoten. Vriendelijke bediening in een gemoedelijke sfeer. Voor herhaling vatbaar en dus een aanrader.

14. olof vugs

Heerlijk gegeten en zoals altijd prima verzorgd.

15. Een goede lokatie en goede sfeer. Als je echt indonesisch eten wil is dat een goed adres.

16. Mooie locatie, lekker gegeten en hele aardige bediening!

17. BKerkhoven

Heerlijk gegeten weer bij restaurant Tastoe en Oudekerk ad Amstel, je moet wel van Indisch eten houden maar de Hollandse biefstukken zijn ook heerlijk.
    Goed eten voor een betaalbare prijs, zeker een aanrader.

18. Het eten was heerlijk. Alle warme gerechten werden goed warm geserveerd en de smaak was verrukkelijk. Aardige service en prima prijs/kwaliteit verhouding. Ik ga hier vaker eten want ik wil meer proeven van de kaart.

19. Opnieuw heerlijk gegeten bij Tastoe. Ruime keuze. Ook de vega gerechten zijn heerlijk. Wel wat lang op de bestelling moeten wachten.

20. Diana van Bruggen-Bakker

We hebben een heerlijke middag gehad. Warme ontvangst, lekker gegeten zoals altijd, neem de tijd om te genieten. Ik kom hier steeds vaker, fijn, dat vinden mijn familie en vrienden ook.

21. Nico van Wieringen

Goed adres voor een kwalitatief prima diner

22. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening en goede sfeer. Lekker huiskamer gevoel, gemoedelijk en gezellig.

23. We waren er nog nooit geweest, maar het eten was super lekker, goede bediening, echt een aanrader.

24. Buitengewoon verzorgd, gezellig en héérlijk eten… aanrader!

25. Ik kom hier graag. Altijd welkom, goed geholpen, erg smakelijk en authentiek Indonesische gekruid en bereid. Ik ben zelf op Java geboren en weet waarover ik spreek.

26. Heerlijk eten, gezellige sfeer met zachte muziek zodat je lekker kunt praten. Heel aardige mensen, ja, echt aan te raden.

27. Vanavond hebben we hier gegeten. Service was prima. Eten was zeer matig. Spareribs waren droog en ze weten niet wat rissoto is. Smakeloos en niet smeuïg. Blijkbaar waren we niet die enige met dezelfde klachten. Prijzen ook behoorlijk hoog voor de kwaliteit van het eten. We raden dit restaurant niet aan.

1,7
  28. Hele fijne sfeer, mooi ingericht.
    De eigenaar maakt het naar je zin… Eten is herlijk en mooi bedient.
    Mocht je de volgende keer fooi willen geven vergeet geen cash mee te nemen (dat kan niet gepind worden). Top tent!

29. Jorik Abspoel

Een hele leuke verjaardag gevierd op zondagmiddag op het terras. Heerlijke lunch, relaxte sfeer en attente bediening. Ideale plek voor lunch, diner of een feestje op een strand naast zuidoost.

30. Fijne plek om te lunchen, ondanks slecht weer toch gezellig. Vrijdagmiddag een heerlijke verse flatbread ruim belegd met gegilde groenten. Heel smaakvol. Vriendelijke mensen, lief voor de honden die aangelijnd mee naar binnen mogen. Heel fijne plek voor de wandelaars met honden.