Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ouderkerk aan de Amstel verdeeld zijn.

Gereserveerd om 19.00 en om 19.10 kregen wij de rijsttafel op een iets wat te klein tafeltje geserveerd, dat ging dus bijkans sneller dan bij MacDonalds. Maar het eten was zonder meer erg goed. Elk gerechtje de juiste smaak en kruidenmelange. Het was uiteindelijk niet 'eat it en beat it'. We kregen in ieder geval de kans om onze tweede fles wijn nog op ons gemak op te drinken en een dessert te verorberen. Bediening prima, maar het mag van mij een tandje rustiger gaan.

Waroeng Indomas

Op 29 oktober 2017, hebben wij, 8 personen uw restaurant in Ouderkerk a/d Amstel bezocht. Het menu van Euro 35,00, is zeer matig. Een voorbeeld uw "sajur lodeh" smaakt niet, het lijkt een groente in lichte santen, de petehbonen ontbreken, de nasi goreng proeven aan overdadig "trasi". Een vraagstelling wat "cicipan" betekent is bij het personeel ontbekend. Advies: let op je koks!

Vriendelijk personeel, vooral onze lange "vriend" die ons heeft verrast met perfecte service en een verrassingsmenu. De loempia's waren heerlijk! Eten werd snel gebracht en interieur was mooi. Aan de kritische punten die ik elders hier lees, is volgens mij gewerkt.
    Voor herhaling vatbaar

J.Scholing

Onze ervaring met de pizzaria in Ouderkerk a d Amstel is niet best. De randen van de pizza's zijn verbrand en met het bijpassende bestek niet te snijden. De binnenvulling was goed. De rose wijn kwam uit een karton en was slecht van smaak. Een 2e bezoek aan dit restaurant zullen we niet maken.

Frederik

Lekkere pizza's, ongedwongen Italiaanse sfeer.
    Pizza-oven in het midden van het lokaal! Best gezellig.

wim de vries

Ron Gastrobar Indonesia is van een absolute top. Afgelopen zondagmiddag daar geluncht. Grote verrassing was dat er een mooi terras aan de Amstel was gebouwd. Prima tafel in de zon. Alles was uitstekend behalve dat er permanent muziek aanstond. Te hard en een muziekkeus die het tegengestelde was van de uitstekende rijsttafel. Aan de bediening gevraagd of de muziek wat zachter kon en dat heeft men wel gedaan maar het bleef irritant. Waarom moet die muziek erbij. Zo zonde van de sfeer. Voor de rest een top-tent.

René Bos

Ankie Snel de Groot

Fantastisch restaurant ! Heerlijk eten, vriendelijk personeel.

Tip: bediening kan beter in wijken werken, nu bediende ze alle tafels, waardoor de menu kaart lang wegbleef, de borden lang bleven staan en de thee lang duurde.

Succes en tot snel weer!

Vriendelijke groet, Ankie

Ank Lazonder

We hebben bijzonder genoten. Het eten was voortreffelijk. De bediening vriendelijk en zeer correct.
    We hadden gevraagd om een beetje een rustige plek indien mogelijk i.v.m. een aantal slecht horenden. Daar zijn ze helemaal aan tegemoetgekomen. Al met al... een zeer geslaagde avond in een sfeervolle omgeving!

Daniel Velthuis

Met een groep van 10 personen heerlijk gegeten van verschillende rijsttafels.
    Alles geserveerd door zeer vriendelijk personeel.

W.H. Visser

W.H. Visser

Met een groep van 10 personen op 2 november diverse rijsttafels gegeten.
    Wij allen vonden het erg lekker en de bediening vlot en zeer vriendelijk.

Op woensdagavond 2 november met 10 personen heerlijk gegeten van verschillende rijsttafels, die uiterst vriendelijk werden geserveerd.

Marian Moes

Het team van de Voetangel heeft mijn ouders en hun gezelschap een onvergetelijke avond bezorgd met hun 60-jarig huwelijksfeest. Wat n ambiance, gastvrijheid en gemoedelijkheid. Met daarbij mooi en heerlijk eten. Dank!

Nico gijsbertse

Lekker en gezellig aan het water, leuke, relaxte sfeer, fantastisch eten (wel wat karig met groenten), maar geweldige avond gehad.

SanderP

Al jaren kwamen we hier eens per maand. Hoewel geen topkwaliteit, was de bediening goed en wel zo makkelijk zo vlakbij. We zijn echter erg teleurgesteld in het nieuwe management. Kwaliteit en vooral klantvriendelijkheid zijn te zeer achteruit gegaan. Spijtig maar voorlopig besteden we ons geld liever waar vakmanschap en hart voor de klant nog wel bestaat.

Natasja58

Sinds er een nieuw management is, is het eten erg slecht. Ook de service is beneden pijl. Nooit meer.

Janssen

Wij keken uit naar onze ontmoeting met de Indonesische gerechten van Ron. Helaas hebben wij vanaf het begin al moeten concluderen dat dit een verloren zaak was. Dit vanwege de trage bediening en het eten is niet pittig, ook al wordt er beweerd dat dit wel het geval is.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar!

Hoge verwachtingen van Ron Blaauw, maar helaas deze keer lukt het hem niet. De voorgerechten zijn nog verrassend, maar de rijsttafel is te gewoon, niet onderscheidend. Smaken zijn niet bijzonder en inderdaad vrij veel vet aan het vlees (kambing en babi). De Gendol was wel apart, maar je moet er van houden. De rijsttafel is qua prijs kwaliteit geen aanrader.
    Dat het personeel nog niet op elkaar ingewerkt is, begrijp ik na 1 week open. Maar eigenlijk verwacht ik dat niet van een sterrenchef die een nieuw restaurant opent. Wel een mooi plekje aan de Amstel.

Anoniem

Hier gedacht een hapje te gaan eten. Helaas schijn bedriegt. Een heel leuk terrasje aan de Amstel. Jammer van de bierbanken die er staan. Wij worden geplaatst aan een grotere tafel. Helaas moesten wij 40 minuten wachten om zelf de aandacht te trekken voor een fles wijn en eenmaal besteld, moest het nog 30 minuten duren voordat wij ons eten konden bestellen. Mooie borden helaas wat er op lag was niet van goede smaak. Veel vet op het vlees en zeer kleine porties.

Misschien zijn dit de kinderziektes die nu nog spelen, maar met zo'n reputatie heb je toch iets dat je hoog zou moeten houden, denk ik. Heel misschien dat ik dit na 6 maanden nog een kans geef, maar voorlopig laat ik dit restaurant even links van mij liggen!

De Voetangel

Jack & Alice de Groot

19 Februari gingen wij met 6 mensen heerlijk dineren bij de Voetangel. Alice werd die dag 80 jaar. Dochter Monique had 40 Gele Rozen laten bezorgen. Samantha heeft ons de hele avond verwend, het begon met champagne en het eten en drankjes was heerlijk. Met het dessert kreeg ik vuurweek. Iedereen vond het een geslaagde avond. En ik heb genoten.

Iedereen hartelijk bedankt en voor de attentie. Het was niet de eerste keer dat wij in de voetangel waren.

Tot ziens Alice & Jack de Groot

Johan Splinter

Heerlijke verse pizza, en ik had een geweldig lekkere shoarmaschotel, echt een aanrader!!! De prijs is goed, wij komen zeker terug👍

Heerlijke pizza's, en de (rode) huiswijn ook erg lekker. Sfeer en bediening prima! Komen zeker terug.

Marinka en Els

Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer, vlotte enthousiaste bediening en echte Italiaanse koks. Komen zeker terug!

Zeer matige kwaliteit. Een grote patat wordt afgerekend als een dubbele patat. Bovendien was het erg zout en vet. Het jasje van de kroket had een vreemde textuur, was niet erg knapperig. Ik kreeg de indruk dat het frituurvet niet erg vers was. Interieur kan ook zeker een opknapbeurt gebruiken.

We wisten al dat Ouderkerk bekend stond om zijn hoogwaardige en veelzijdige horeca. We kwamen vroeger hier vaak speciaal uit Amsterdam dan ook naar toe. Nog niet eerder een recensie geschreven, maar mijn vrouw en ik hebben zelden zo'n heerlijke avond gehad. Prachtig pand, enthousiaste bediening en wat een pizza's! Voor iedereen een aanrader als je hier eens in de buurt bent.

Het lamsvlees was weliswaar mals gebakken, maar er zaten taaie stukken in. Het geheel was wel aardig geserveerd, maar het eindresultaat behoorlijk onvoldoende. Bij het afruimen lagen de stukken lamsvlees nog op het bord, omdat ze te taai waren om door te slikken. De keuken (koks) heeft het bekeken en dat was het dan. Verder geen enkele actie hiervandaan. Bediening was ongeïnteresseerd, op het humeurige af. Opmerkelijk bij de risotto met pasta werd ook frites geserveerd.

Kortom: het enige dat mooi is, is het oude gebouw. Voor de rest prijs/kwaliteits- verhouding ver beneden de maat. Jammer.