La Cubanita in Ouderkerk aan de Amstel

1. Al diverse keren lekker gegeten. Heerlijke tapas en lekkere biertjes. Jonge meiden in de bediening, ze doen hun best. De een lukt dat beter dan de ander, maar dat heb je in de supermarkt ook. Mij zien ze er weer regelmatig.

2. Vaak hier gegeten. Lekker eten. Bediening ongeïnteresseerd. Had een keer een akefietje, werd keurig, goed opgelost. Helaas vanavond, weer allemaal ander personeel. De bedrijf leidster was zeer ongeïnteresseerd. Ik sprak haar hierop aan in het bijzijn van het keukenpersoneel. Wij liepen het restaurant uit, en ongeveer 10 min later belt de "eigenaar" (zogenaamde, nepeigenaar, iemand van het keukenpersoneel) dat wij niet meer welkom zijn in het restaurant. Als de werkelijke eigenaar hiervan weet, zal hij niet vrolijk worden.

3. Slechte bediening. Werd ons na drie tapas gevraagd of we bijna klaar waren. Het was rustig en ze wilden naar huis denk ik. Alleen maar jongeren/scholieren als personeel gezien. Wel lekker en gezellig met een vriendin gegeten, maar begin m'n weekend toch lekkerder als ik niet om 21:00 uur al weggekeken word!