In het dorpscentrum (Kerkstraat) en gratis aan de Achterdijk, Rondehoep Oost en Schoolstraat.

• Biologisch

1620917979 79
1632069986 73
1643221993 74
1698982028 78

1. Vanavond hebben we hier gegeten. Service was prima. Eten was zeer matig. Spareribs waren droog en ze weten niet wat rissoto is. Smakeloos en niet smeuïg. Blijkbaar waren we niet die enige met dezelfde klachten. Prijzen ook behoorlijk hoog voor de kwaliteit van het eten. We raden dit restaurant niet aan.

1,7
  2. Roselyne Heide

Ik ken de Oude Smitse van de periode dat ik zelf in Ouderkerk aan den Amstel woonde. Ik koester dierbare herinneringen. Ook omdat mijn ouders hier begraven liggen. Ook zij waren vaak gast bij dut heerlijk restaurant. Dit keer kwamen mijn zus, zwager en ik uit ons huidige woonplaats Den Bosch. Vergezeld van onze neef die eindelijk na 4 jaar met ons herenigd werd. Een prachtige dag en na ons bezoek aan de begraafplaats waren wij blij een fijn plekje aan het water te krijgen. De service was bijzonder goed. Mijn zwager is slecht ter been en er werd een ander beter bereikbaar tafel voor ons klaargemaakt. Mijn hondje fluffy kreeg zonder dat ik het vroeg een heerlijk bakje vers water voorgeschoteld. En vond direct zijn plekje. Zelfs toen mijn zwager die ook net aan zijn oog was geopereerd en zijn pils omkieperde was men behulpzaam en vrolijk. Geeft niets hoor. Er werd een doekje gehaald en een nieuw koud glas gehaald. Zo lief en dat terwijl de mussen dood van het dak vielen. Een stralende glimlach van alle medewerkers viel ons ten deel. De cappuccino's smaakten voortreffelijk. Mijn zus genoot van haar schol en de lekkere frites erbij. Mijn neef smikkelde zijn kroketten lekker op. Ik had dit keer gekozen voor desemlandbrood met gesmolten brie en champignons en mijn zwager flatbrood met carpacio… Het smaakte voortreffelijk. De liefde voor het vak was terug te vinden in de gerechten. Top en klasse in een woord. Een geslaagde middag en een dierbare herhinnering erbij. Dank daarvoor! Roselyne Heide Den Bosch.

3. Lekker gegeten ik vond het wel vrij prijzig.

4. Gezellig en lekkere temperatuur in restaurant. Prettig personeel en heel klantvriendelijk. In door ons gewenst tempo heerlijk voorgerecht (soep) en zeer smakelijke lunch gegeten. Goede witte wijn en lekker biertje. Voldoende gratis parkeergelegenheid en zeer mooie omgeving. Al eerder hier geweest en zeker weer voor herhaling vatbaar!

5. Jo van den Berg

Het eten was ongecompliceerd en lekker gemaakt. Het smaakte prima. De bediening was precies zoals bediening moet zijn: attent, vriendelijk en op de achtergrond. Het weer was niet zomers, maar ook binnen hebben wij genoten van de locatie.

6. Schiernecker

Matig eten.

7. Hans Uiterwijk

Gezellige locatie, heerlijk eten. Dessert had nog ietsie beter gekund. Aanbevelingswaardig!

8. T.E. Prijzig

Eerlijk is eerlijk, het eten was prima. Goed van smaak, goed op temperatuur, en goede kwaliteit. De prijzen zijn ons inziens eigenlijk wel een procentje of 15 te duur en met name de bijgerechten zoals patat (wat je normaliter gewoon gratis bij je hoofdgerecht krijgt) die je hier als extra moet bestellen is voor de hoeveelheid zo'n 50 % te duur. Vanwege de lokatie zullen er ongetwijfeld altijd wel gewoon mensen blijven komen, en mensen met een overvloedig gevulde portomonnee zullen zich niet aan de prijzen storen, maar de gewone man zoals ik en vele anderen zullen hier alleen nog bij hoge uitzondering heen gaan. Ik denk dat het restaurant minder arrogante prijzen zou rekenen wanneer ze niet op zo'n fijne lokatie zouden zitten.

9. Dit is echt een prachtige plek met een heerlijk terras. Het eten is prima net als de prijs/kwaliteit.
    Wat echt ongelooflijk irritant en niet acceptabel is, is dat je hier vanaf 16-17 uur gewoon geweigerd wordt als je even een drankje wilt drinken, "omdat we ons al voor bereiden op het diner"… echt onbegrijpelijk. Zo jaag je mensen weg.
    En dat terwijl het terras niet eens half vol was. Vraag dan gewoon aan je klanten of ze bv binnen 20-30 min weer weg willen gaan. Maar botweg weigeren… ook heb ik hier een keer te horen gekregen, om 11.50. "Nee ik kan U de menu kaart nog niet geven want de keuken gaat pas om 12 uur open! Graag wat minder militaire instructies voor het personeel… ja vanwege de plek zal iedereen wel blijven komen. Maar het kan met weinig moeite nog zoveel leuker.

6,5
  10. Prijs/kwaliteit niet in verhouding

Vis palet als voorgerecht, opgediend in een diep bord waardoor alles min of meer op een hoop lag met saus onderin en dat voor 18,30 euro
    Lamskoteletten, (blijkt lamsrack), te rood/rauw en dat voor 27,60! Gemeld aan keuken, geen reactie.
    Stukje appeltaart bij ‘koffie compleet’, muf.
    Afijn, t is niet meer wat het geweest is, erg jammer.

11. Prijs kwaliteit volstrekt onvoldoende. Veel te duur en erg beperkte kaart.

3,5
  12. Wendy bruijn

Gezellige sfeer, goed eten en vriendelijke bediening.
    Vooral de vis palet is een aanrader!

13. Lies Boelrijk

Vertrouwd en altijd goed. Fijne plek om zowel zakelijk als privé af te spreken. Ontspannen sfeer en alle tijd om na te tafelen.

14. Jaap en Ida van Mourik

Zaten gezellig op jullie mooie terras, lekker gegeten en een prettige bediening.

15. Prima eten, fijn terras, leuke plek bij de het water en bruggetje. Prima eten en goede service.

16. Sonia van Soolingen

17. Sonia van Soolingen

18. Bediening goed.
    We hadden agnus biefstuk besteld was heel erg taai hoort zacht te zijn echt niet te eten met veel kauwen weggekregen gemeld bij het personeel werd niet op gereageerd!
    Wel gratis kopje koffie gekregen.
    Voor ons nooit meer hier!

2,1

23. Theo

24. Martin

25. Pim Naafs

26. Peet 23 punten

Zoals altijd weer een feest om daar te vertoeven. Alles prima voor elkaar. Fam van der lans.

27. Martine Keur

28. Daniel Velthuis

29. Het lamsvlees was weliswaar mals gebakken, maar er zaten taaie stukken in. Het geheel was wel aardig geserveerd, maar het eindresultaat behoorlijk onvoldoende. Bij het afruimen lagen de stukken lamsvlees nog op het bord, omdat ze te taai waren om door te slikken. De keuken (koks) heeft het bekeken en dat was het dan. Verder geen enkele actie hiervandaan. Bediening was ongeïnteresseerd, op het humeurige af. Opmerkelijk bij de risotto met pasta werd ook frites geserveerd.

Kortom: het enige dat mooi is, is het oude gebouw. Voor de rest prijs/kwaliteits- verhouding ver beneden de maat. Jammer.

30. Amien Ho

31. Tuan Lê 1213 punten

Wij waren met 6 personen, gisteravond bij dit restaurant. De gerechten waren prachtig opgemaakt. Smaak iets minder. Internet beveiligd met een wachtwoord, dat is raar in deze tijd.

6,7

33. jane

34. Fam. Popelier

Hebben met ons 9-en erg genoten, de entourage met de open haard, de bijna volledige bezetting van het restaurant en het heerlijke eten waren TOP.

35. Afgelopen donderdag hier heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

36. Zaterdag 12 januari genoten van een warme lunch ter gelegenheid van mijn moeders 85 ste verjaardag.
    Met dertig man in de Waagenmakerij. We werden hartelijk ontvangen met een drankje. Tot grote vreugde van alle aanwezigen mocht de hond ook mee! De sfeer was ongedwongen, de bediening attent en het eten was heerlijk. De luchkaart was speciaal vormgegeven met tekst ter ere van de jarige. Een aanrader voor grote groepen zeker ook gezien de prijs- kwaliteit verhouding. Goed gratis parkeervoorziening.

37. Lekker eten, uitgebreide menukaart waarop voor iedereen wel iets te kiezen is. Ook voor de kinderen voldoende keuze met kinderkaart. Bediening was vriendelijk, zeker een aanrader.

38. Perfect plek om met de familie of vrienden een gezellig etentje te doen. Eten was fantastisch en service gewoon perfect

39. Al 32 jaar een zeer tevreden klant!

Prijs/kwaliteit altijd zeer goed!

Prettige bediening!

Steeds vernieuwende menukaart/ seizoensgebonden!

Het proeverij'tje voor 2 personen is aan te bevelen als starter en is tot hoofdmenu om te vormen!

Heeft een mooi terras aan de Angstel!

Straalt een zeer goede sfeer uit en vernieuwt steeds!

40. Prima/welkome ontvangst.

Terwijl er een feestje bleek te zijn met zeker 40 gasten!

We kregen een intiem hoekje aangewezen voor ons tweetjes, met prachtig uitzicht op het water.

De proeverij van de Chef is zeker een aanrader, vooral als je met zijn tweetjes bent. Het is topklasse eten en gezellig opgemaakt. Het hoofdgerecht was ook zeer prima van smaak en met groente gecombineerd. Voor € 80,00 hebben wij zulk eten nog nergens gehad. Echt een top avond voor ons.

41. Sandra

42. jac bols

Wij komen regelmatig terug vanwege leuke sfeer en lekker eten, zoals gisteren met twee vrienden wederom ondervonden!

43. Hebben op zaterdag 07-11-09 met een familiegezelschap van 15 mensen geluncht.

Bediening zeer stug, op het onvriendelijke af, alles leek teveel.

Jammer, eten en ambiance goed.

44. Jakob Vlietstra

Vriendelijke sfeer. Goede ambiance. Zeer plezierige bediening door personeel die ons als Amerikaanse gasten echt thuis (weer terug van weg geweest) deed voelen. Fraai uitzicht over het overweldigende landschap en omgeving. Smaakvol eten en de wijn werd royaal geserveerd.

45. Sascha Korner

Erg lekker zitten eten in een sfeervol restaurant, we hebben de chef-kok zijn gang laten gaan en kregen een 6 gangen menu wat mooi in balans was, ook de wijnkeuze van die oudere grijze man was goed. Zeker aan-te-bevelen!

46. Opvallend onvriendelijke werkschuwe medewerkers. Hier is de eigenaar duidelijk niet aanwezig en zijn de medewerkers liever lui dan moe. Niets is er mogelijk en matige keuken met toch forse prijzen. Bestel een glaasje wijn en je krijgt echt een heel klein glas half gevuld. wegblijven!

2,1
  47. Vriendelijke bediening, goed eten en gezellige sfeer.

48. jennis uitewaal

goed eten met creatieve kaart
    bediening gevarieerd van vakundig tot matig
    mooi bedrijf