Hier zie je hoe de meningen over de 't Zusje verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. kees van oosterhout

Hele leuke avond gehad en super lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden.

2. Al 3 keer geweest. Alle keren heerlijk gegeten. Voor mij als vegetariër volop keus. Als je er naartoe wilt wel op tijd reserveren!

3. A.Vernooij

We hebben gisteren gebeld voor een reservering en konden dezelfde avond terecht. Een bijzondere ervaring met erg lekker en meer dan voldoende eten.
    De sfeer is gemoedelijk en er is voldoende ruimte, zodat er per tafel een persoonlijke sfeer kan ontstaan. Vriendelijke en prettige bediening. Het was vrij donker in onze hoek, zodat we de kaart niet goed konden lezen. Na een verzoekje werd het licht aan onze kant iets hoger gezet.
    Wij gaan zeker nog een keer terug! Dank voor een plezierige avond.

4. Bram Struijs

Het diner was zéér de moeite waard. Dit was de eerste keer dat we hier waren, maar zeker niet de laatste keer. Zowel de ambiance als de kwaliteit van de gerechten is bijna perfect. Het duurde even om een afspraak te kunnen maken, maar nu snappen we waarom. Ook de keuze uit verschillende nagerechten bij de prijs inbegrepen was erg fijn. Het enige jammere vonden wij dat onze serveerster hoewel we nog geen 2 meter van de bar zaten tot 2 keer toe onze bestelling voor drankjes vergat. Iets om wellicht rekening mee tehouden.

5. Eten bij 't Zusje is gezellig, ongedwongen en avondvullend. Je kunt vanwege de vele gerechten voor elk wat wils iets bestellen en combineren. Het is weer eens een andere manier van uit eten gaan. Wij hebben genoten en zullen zeker nog eens vaker reserveren. Dat je hier tijdig moet reserveren is gebleken, gezellig druk! Vriendelijke en behulpzame bediening.

6. Lekker met zijn 4en op zaterdagavond gegeten. Het was wel druk dus soms duurde het even eerdat het eten er was maar wij hadden tijd genoeg. Zeer gevarieerde kaart met lekkere gerechten. Het leuke is dan toch dat je zoveel mag bestellen als je op kan. De inrichting is mooi, stoelen zitten lekker. Drankjes waren wel wat aan de dure kant. Maar zeker een leuk plek om nog eens terug te komen!

7. Laatst gegeten met collega's. We waren met een man of 20. We werden goed ontvangen, restaurant zag er gezellig uit. We moesten wel erg lang wachten op het drinken. Dat ging ook zo heel de avond door. Het was of lang wachten of vergeten.

Het eten was erg lekker en mals! Alleen jammer dat er fouten gemaakt werden door of verkeerd gekeken op het briefje of communicatie bij het personeel. Onze groep was namelijk in een groep a en b gedeeld, alleen ging het wat later op de avond door elkaar heen.

Al met al heb ik lekker gegeten en ben ik enthousiast over het concept! Ik werk zelf in de horeca, dus kijk er ook kritisch naar. Al met al ben ik nog steeds enthousiast en denk ik als je met een kleiner gezelschap gaat, het super goed is! Dus dat wil ik nog wel eens uitproberen.

Dus mijn ervaring met een grote groep was iets minder (met respect) en daar kan waarschijnlijk ook aan gewerkt worden, maar wat betreft concept, sfeer, prijs/kwaliteit wil ik zeker nog eens terug komen!!

8. Ik heb hier pas gegeten met 2 collega's. De bediening was super enthousiast. Eten was perfect, goed mals en erg gevarieerd. Entourage was ook super, je kijkt uit op het plein met de basiliek, wat de goede sfeer maakt.

9. Lian hopstaken

Al een keer lekker gegeten, willen nog een keertje. Jammer dat er pas in mei weer plaats is op zaterdagavond.

10. Ik was al in november geweest met 6 personen. Allemaal heel enthousiast en ik dacht hier ga ik mijn 50e verjaardag vieren. Dus afgelopen zondag daar met 28 personen gegeten, iedereen vond het erg lekker en gezellig. Prima restaurant met lekkere gerechten en prima sfeer. Echt een aanrader en mij zien ze zeker terug.

11. Annette van Kaam-van Buren

Voor het eerst gegeten, echt super goed. En omdat het Valentijnsdag was, stond er voor iedere bezoeker een zakje met lekkers klaar. Alles vers bereid en het vlees smelt op je tong. Ook de toetjes zijn overeerlijk. Mooie hoge plafonds, tafels zijn ruim van elkaar verwijderd, zodat je niet het eten of gesprekken van de buren mee krijgt. Hele aardige bediening en hulpvaardig. Wij raden iedereen aan hier te gaan eten.

12. A.koevoets

Al meerdere malen hier naar volle tevredenheid wezen eten. Echt een avondje uit, lekker eten en lekker relaxen! Sfeer eten en bediening zeer goed! Volgende week weer, en dat er nog maar veel mogen volgen!

13. esther van den Broek

Pas geweest met vriendinnen. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer, heerlijk gegeten! Dus een heerlijke, gezellige avond gehad!

14. G. de Haan

Op vakantie in de buurt en dan zo'n toptent ontdekken. De lokatie is super sfeervol. Het eten is erg lekker en gevarieerde keuze. Zeker ook voor de kinderen met hun eigen uitgebreide menukaart. Wij waren blij verrast met een echt avondje uit. Op zoek geweest naar een vergelijkbaar restaurant bij ons in de buurt , maar niet gelukt. Dus toch maar weer eens richting Brabant.

15. Amy Spijker

Heerlijk, gezellig en vooral sfeervol restaurant waar je met zowel een grote vriendengroep als met je partner de avond door moet brengen! Super concept al die kleine gerechtjes, en met een uitstekende snelle service maakt dat je avond af. Zou er iedere week wel willen eten!

16. We werden door een vriendelijke gastvrouw opgewacht in de ruime hal van "Het Zusje in Oudenbosch". Wat een bijzondere sfeer hangt er al direct bij het binnen komen. We werden naar onze tafel gebracht en beide keren dat we bij jullie waren, werd duidelijke uitleg gegeven over het zusje en de bestellingen.

Verschillende keren (2x) met een groot gezelschap komen eten. 1x met collega`s en 1x met een familie etentje. Sfeer heeeel gezellig, vriendelijke bediening, lekker eten, prijs prima. Met het familie etentje werd er van alles geprobeerd om toch op een bepaalde datum te reserveren. We hebben een grote familie en er was ruimte gemaakt voor ons. In principe was er geen ruimte genoeg om met een grote groep te komen. Maar toch was er plaats. Het was zeker niet te merken dat het te druk was. Prima geregeld en dank voor jullie gastvrijheid. Het is echt top bij jullie.

Morgen zijn we er weer met ons gezin en hoop dat ook ons gezin kan genieten van de sfeer, gezelligheid en natuurlijk het lekker eten.
    Tot morgen.

17. Henk van Domselaar

Vriendelijk ontvangst bij de ingang door een jongedame die ons eerst begeleide naar de garderobe om daarna onze tafel te wijzen. We hadden een tafel (gelukkig rond) in een zeer warm ingerichte huiselijke kamer. Een vriendelijke ober nam kort daarop onze drankbestelling op, en deed uitleg over de "spelregels" voor het bestellen van de gerechten. We waren met 5 personen aanwezig van 18.00 tot 23.00 uur en hebben de gehele avond genoten van de meest smakelijke gerechten. Complimenten aan de keuken en de bediening voor een zeer geslaagde avond uit. Voldaan gingen we weer huiswaarts. 't Zusje in Oudenbosch krijgt van ons een dikke 9 en we komen zeker nog een keer terug.

18. Onlangs met m'n vriendin hier gegeten. Super kaart! Met allemaal lekkere dingen en heerlijk van smaak. Pand is prachtig, stoelen zitten heerlijk.. en horloge kan je thuislaten. Echt een aanrader! Bediening vriendelijk en prijs-kwaliteit super! Goed concept! Komen zeker terug.

19. Wat een mooie zaak, lekker getafeld, avondvullend. Kleine gerechten bestellen per 2. Geen tijdslimiet, gewoon gezellig een hele avond genieten. Gevestigd in een werkelijk prachtig verbouwd klooster. Lekkere wijn voor schappelijke prijs.

20. nicole braspenning

24 januari met vijf personen geweest. Super leuk concept. Bediening was snel en vriendelijk. De gerechtjes waren heerlijk! Zeker een aanrader!! Gaan snel nog een keer terug.

21. Vorig oktober wezen eten bij 't Zusje in Oudenbosch. De sfeer was heel goed, we hebben het heel gezellig gehad. We waren met een groep van 12 personen, dit vond ik zelf te groot. Heerlijk van alles gegeten, maar er is zoveel te proeven dat lukt niet in een keer.

22. judith mensen

Echt een hele fijne en leuke lekkere ervaring. Nu 2 keer gaan eten. Eerst met een groep van 25 . Zelfs dit ging redelijk goed. Het eten was op tijd alleen het drinken liet toen op zich wachten. De laatste keer waren we met 8 en toen was het super! Lekker kunnen kletsen tussendoor. Heerlijk van alles wat gegeten. Jammer dat je op een gegeven moment vol zit. Je zou alles willen proeven. Dus daarom gaan we binnenkort nog een keertje terug.

23. Top restaurant!! Heerlijk eten en gezellige sfeer!! Ondanks dat ik geen vegetariër ben is ook die kaart erg lekker! Wij komen snel weer eten!

24. M. van der Oest

Zeer smaakvol ingericht, zeer ruime keuze in hapjes, goed bereid, vriendelijk personeel. Zeer lekker eten!

Ik kom zeker nog een keer! Een hele leuke avondvullende ervaring.

25. Echt een super ervaring en zeker een aanrader.. zijn er al een aantal keer geweest met collega's en het gezin.. Over een paar weken met een hele groep vrienden gezellig tafellen.. Want dat kun je daar echt. Super personeel en geweldig eten.. een heerlijke sfeer, echt super. Ga zo door!!

26. Afgelopen zondag heerlijk gegeten. Ruime plaatsen. Goed personeel. Ga zo door.

27. Edmee Joosten

Op vrijdag 3 januari jl. ben ik met mijn lieve collega's uiteten geweest in Oudenbosch. Het gebouw en de zaal straalden sfeer uit en dit werd alleen maar versterkt door het overheerlijke eten. Ook de bediening was erg keurig en goed verzorgd en het concept dat je per keer 2 tapas-gerechtjes mocht kiezen, beviel mij goed.
    De hoeveelheid en keuzes van de verschillende tapas was meer dan ik me had kunnen voorstellen: voor ieder zit er wel iets bij wat hij/zij lust. Zelfs aan de vegetarische dinergast is gedacht: meerdere keuzes, waar de meeste restaurants nog van kunnen leren. Welke tapas mij nog het meeste heeft verrast? De kip in colasaus met noodles: heerlijk zoet en mals!!
    Kortom: overheerlijk gegeten voor een zeer betaalbare prijs. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik hier nog meerdere keren terug zal komen voor het heerlijke eten.

28. Al een aantal keer hier geweest, altijd super lekker gegeten en leuk ook dat de kaart soms andere gerechtjes erbij krijgt. Je kunt heerlijk tafelen en alles proeven!! Aanrader, wij zijn verslaafd!!!

29. Elma Bogerd

In 2013 hebben we heerlijk met een groep van 11 mensen gegeten bij 't Zusje in Oudenbosch. Wat hebben we genoten van het geweldige concept, heerlijke eten en fantastische bediening. We zijn zo enthousiast dat we met vrienden nogmaals daar heerlijk gaan eten.....helaas voor ons (maar goed teken voor 't Zusje) kunnen we pas in maart lekker komen eten. We kijken er al helemaal naar uit en ook in maart zal het niet de laatste keer zijn dat we er komen want het is gewoon te lekker daar en geweldig personeel.

30. Was en is altijd super lekker en heel gezellig. Volgende week zijn we er weer met de familie. Die zijn er nog niet geweest, die worden er ook verslaafd aan.

31. P. Dielemans

Super restaurant, zowel het eten, personeel en entourage. Al paar keer geweest en het is avondvullend, ook met kids aanrader!! We komen zeker snel weer terug , alleen jammer dat je zolang van tevoren moet reserveren in weekenden.

32. Als cadeautje van onze vrienden daar gegeten met hun. Voor het eerst kennis gemaakt met het tapas systeem. In 1 woord geweldig. Nog zo lang getafeld omdat we zo genoten van het eten en de sfeer. Het personeel is uiterst vriendelijk en zorgt dat het eten precies op tijd komt. Alleen als je met meerdere wil komen is reserveren een must. Een teken dat het een perfect restaurant is.

33. Ben een paar weken terug voor het eerst bij 't Zusje geweest, en het was echt heerlijk! Lekker eten, leuke sfeer, ik zou zo nog een keertje gaan! En dat ga ik binnenkort ook zeker doen! Zeker een aanrader!

34. We hebben al een aantal keren met vrienden bij 't zusje gegeten, en dat waren gezellige avonden, waarbij we hebben genoten van de gerechtjes en de entourage bij 't zusje Oudenbosch.

Over 4 weken zijn we 30 jaar getrouwd, en dat gaan we met de kinderen en aanhang, en oma vieren bij 't zusje!!

35. Ik ben er nu twee keer geweest en ik vind het heel gezellig, sfeervol en relaxt. Het eten vind ik super, er is genoeg keus. Voor iedereen is er wel wat hij/zij lekker vind. We zijn er met ons team geweest. We hadden gereserveerd voor 12 personen in Oudenbosch maar toen we aankwamen bleek de reservering in Uden terecht gekomen te zijn. Er werd even overlegd en zonder problemen kregen we een tafel aangeboden en ons eerste drankje gratis, als dat geen goede service is! We hebben een hele gezellige avond gehad! En wij zullen hier nog vast vaker komen. Een aantal collega's zijn inmiddels al terug geweest met vrienden of familie.

36. Inge Beekers

Al 2 keer heerlijk gegeten bij het Zusje in Oudenbosch. Beide keren zat het restaurant helemaal vol en was het enige minpuntje dat het serveren van drank iets te langzaam was.

37. Al regelmatig bij t zusje gaan eten!! Super lekker eten en heel vriendelijk personeel! Al wel een paar keer gehad dat als het druk was dat er snel gerechten werden vergeten! Maar voor de rest een prima restaurant waar we zeker nog vaak gaan komen.

38. Wij zijn er al meerdere keren geweest en laatst met ons 12,5 jarig trouwfeest hebben we onze familie meegenomen, die kwamen daar voor de 1e keer en ook hun vonden het allemaal ontzettend lekker en goed! Voor ons staat dit restaurant op de 1e plaats!! Super lekker eten en vooral heel ontspannen. Ontzettende grote nadeel wat wij wel heel erg jammer vinden is dat je tegenwoordig geen plaats meer hebt als je een week van te voren besluit van zullen we daar volgende week gaan eten, vergeet dat maar!! Nu gaan we binnenkort ook met zijn 12-en uiteten maar moesten dit al wel 3 maanden van tevoren reserveren, was de 1e zaterdag dat er plaats was!!
    Maar alsnog...het restaurant is geweldig!!

39. P van de Sande

Zijn er geweest en was heerlijk en gezellig,nu ook gereserveerd met vrienden en familie!

40. Petra Starkenburg

Daar ik een maagverkleining heb is eten niet altijd makkelijk. Vooral buiten de deur. Maar bij "t zusje geen probleem. De verschillende tapas zijn geweldig en veel variatie. De keuze is meer dan genoeg en de smaak voortreffelijk. Zelfs aan de kids is gedacht!!!

41. R van Rijsbergen

1e kerstdag bij 't Zusje in Oudenbosch gegeten, de bediening was zo vriendelijk en de inrichting van 't restaurant is super gezellig, je voelt er je thuis. We kregen top service, er werd uitleg gegeven over de gerechten, het eten was in een woord te zeggen mega lekker. We hebben genoten van de vele gerechten, erg veel keus en ideaal dat je dus kleine gerechtjes eet en dus meerdere dingen kunt proeven, vooral de eendenborstfile is een absolute aanrader. Maar alles is er top, de toetjes ook zo zalig. We komen er graag weer terug.

42. van Beeck

Laatst hier geweest en wat was het super!!! Echt een aanrader, en heb dit al aan velen ook aangeraden! Een supermooi pand, een echte aanwinst voor Oudenbosch. Hele vriendelijke bediening en gerechtjes die er heerlijk uit zien én zo smaken!!

43. Gisteren met m'n vriendin bij 't Zusje geweest. Heerlijk gegeten en wat vooral zo super is -ik kan namelijk nooit kiezen- je kunt alles proberen! Vriendelijke bediening, een fijne gezellige sfeer en ambiance en stoelen waar je idd een hele avond op kunt zitten zonder pijn in je rug te krijgen. Kortom voor 26,50 -ex drankjes- een hele avond eten.. Daar wordt een mens blij van. Ik ga zeker terugkomen. Hulde. Toppie!!

44. Ingrid Bilsen

Echt heerlijk gegeten, alle gerechtjes zagen er verzorgd uit en smaakten goed! Ik kom zeker terug!

45. Echt een aanrader! Super mooi pand waardoor je je als het ware gelijk thuis voelt, vriendelijk ontvangen door het personeel. Eten is een super leuk concept, gerechtjes van coquilles tot patatjes en ook niet geheel onbelangrijk, de hapjes smaakten heerlijk.

46. Van santen

Veel te weinig personeel, moeten verschrikkelijk lang wachten telkens op drinken. Personeel ziet niets, ruimt mondjesmaat de tafel op, zeer amateuristisch! Eten is prima doch er wordt veel niet gebracht of gerechten die je niet besteld hebt. Eten is vaak lauw.
    Personeel reageert niet alert op vragen of verzoeken om wat te bestellen. Erg jammer, we hadden dit beter verwacht en is dus dit voor ons eenmalig.

47. Zelfde ervaring als hieronder. Wilde een reservering maken voor 2 personen voor een week (!!) later. Was niet mogelijk. Maar hoorde later wel dat ze voor groepen wel open stonden. Jammer, want op zo'n manier wordt het alleen maar een vreetschuur voor grote groepen.

48. Tim

49. Op Sinterklaasavond voor de eerste keer geweest. De ontvangst en bediening waren uiterst vriendelijk. Een mooie sfeervolle locatie wat erg gezellig is ingericht. Veel keuze uit de verschillende tapas. Alles met zorg klaargemaakt. De wachttijd tussen de gangen was niet erg lang. Het is tenslotte een avondvullend gebeuren.
    Wij komen hier ongetwijfeld een keer terug.

50. Wat een teleurstelling zeg. Ben er al meerdere keren gaan eten en had eigenlijk alleen als opmerking dat het echt op een kippenhok lijkt als je met 2 personen tussen grote groepen wordt gezet! Maar de laatste keer was echt een grote teleurstelling. We hadden vrienden uitgenodigd om met ons bij het zusje te gaan eten! Personeel was erg onvriendelijk, we kwamen pas om 8 uur en werden om 10 voor elf niet zo vriendelijk verzocht om te vertrekken! Warm eten was koud of lauw... heel wat gerechten werden vergeten en als je dan gemiddeld al een half uur op je gerechten zit te wachten en dan vriendelijk zegt dat de bestelling niet klopt kun je een grote mond terug verwachten! Om 8 uur begin van het eten vroeg ik om brood maar kreeg een grauw en een snauw en het was op! Voor ons nooit geen zusje meer! Kan het relatief goedkoop zijn maar daar heb je dan ook alles mee gezegd! Uit eten moet gezellig zijn en niet dat je bedient wordt door een stel pubers die je een grote mond geven en geen zin hebben om te werken.

1,8
  51. Het zusje zit in een best leuk pand met veel jonge bediening. Voor ons was dit eens maar nooit meer. De kwaliteit was schrikbarend slecht. 27,- euro is niet duur maar helaas wel veel te duur voor wat je krijgt. De tijden tussen de gerechten lijken wel eindeloos omdat we sommige hapjes moesten laten staan vanwege de slechte smaak. Dan was de wachtijd een uur voor een hapje wat uiteindelijk ook niet echt lekker was.

Jammer met meer aandacht en kwaliteit had dit een heel mooi concept kunnen zijn. Mijn tip: Maak de kaart kleiner zodat je meer aandacht kunt besteden aan de kwaliteit van wat je serveert!

Helaas is dit geen plek voor ons.

3,5
  52. Cm guns

53. Leuke formule. Personeel doet erg hun best. Flessen tafelwater worden volgens mij gewoon gevuld met kraanwater en duur verkocht. De doppen zijn namelijk al opengedraaid en beschadigd. De toiletten zijn nogal vies, hopelijk is de keuken niet zo. Voor de rest is het eten wel oke. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar daar is de prijs ook naar. Alleen jammer dat de drankjes en de koffie's zo duur zijn.

5,3
  54. Nick Verstijlen

Gisteren een heerlijke avond gehad bij 'T Zusje in Oudenbosch. Werkelijk super lekker gegeten. Alles smaakte super. Ook goede wijn by the way! Goed concept, gezellig restaurant, vriendelijk personeel, heerlijk eten. We hebben 3,5 tot 4 uur getafeld, was allemaal mooi lang genoeg tijd tussen de gangen door. En je kunt in principe zoveel eten als je wilt.

Aanraders zijn lastig te noemen aangezien vrijwel alles lekker is, maar van de hoofdgerechten vond ik de pikant gegrilde eendenborst top. Die was enorm lekker!! Was ook echt de favoriet aan onze tafel. Hij werdt later op de avond wel een stuk pikanter klaar gemaakt dan aan het begin van de avond, hadden we het idee. Maar who cares! ;-)

Aanraders nagerechten is ook al lastig want die waren ook voortreffelijk, maar hier mijn top 3:

1) Witte chocolademousse met amarene kersen (wel wat massief)

2) Bastogneparfait en een druppie karamelsaus

3) Mars Mousse

Wij gaan ZEKER nog terug naar 'T Zusje!!

55. We hebben met 6 dames een gezellige avond gehad. Personeel was vriendelijk. Het eten was echter niet geweldig. Het was namelijk veel te zout. Toen we daar een opmerking over maakten werd er gezegd dat dat inderdaad wel vaker was verteld, maar dat de kok na een opmerking van het personeel had gezegd dat dit nu eenmaal in het recept stond. Jammer. Ik denk ook niet dat we nog vaak terug zullen gaan, want zoveel zout is niet goed voor de gezondheid. Ik zou zeggen doe iets met de opmerkingen!

4,5
  56. Een hele geslaagde avond gehad met 14 dames ! Het is even wennen aan het concept; briefjes invullen met gewenste gerechtjes en zodra deze opgehaald zijn, kun je ong. 20-30 minuten later je eten verwachten. Een enkele keer werd het briefje niet gelijk meegenomen, dus dan duurde het langer, maar na een opmerking hierover werd er gelijk opgelet dus complimenten. Het eten was heel erg lekker, volop gevarieerde keuze en zeer smakelijk. De drankjes zijn inderdaad niet goedkoop, maar al met al viel de rekening ons zeker mee. Ik zou absoluut nog een keertje teruggaan; bedankt voor een gezellige avond !

57. Henk knoop

Na de menu kaart te hebben gezien met veel verwachting een tafel geboekt. De sfeer en de bediening waren op orde. Tot dat ik na de wc liep en er in de gang allemaal kleine dode vliegjes lagen.. Onbegrijpelijk.
    Het eten duurde erg lang, dit met als reden veel drankjes proberen te verkopen. Kwaliteit van het eten was zeer wisselend. Het meeste was smaakloos en flauw. Het heeft niet veel met tapas te maken. De smaak van andere tapas bars zijn veel smaakvoller en beter gekruid en aangemaakt. Zal hier niet meer terug heen gaan. Natuurlijk kan je niet veel verwachten voor deze prijs, maar er zijn vergelijkbare restaurants voor deze prijs die kwalitatief vele malen beter zijn.
    Jammer, toch een tegenvaller.

58. Hele leuke avond met een groep vriendinnen gehad! Lekker eten, steeds vers gemaakt en zeker het wachten waard. 14 Verschillende gerechten op waarvan je natuurlijk de een lekkerder vindt dan de ander, maar dat is in ieder restaurant toch zo?
    Drankjes zijn niet goedkoop, maar bediening was bij ons zeer vriendelijk en behulpzaam!
    Komen zeker nog een keer terug!

59. M. Engelen

Zeker geen hoogstandjes en bovendien alles koud of op z'n minst lauw. Bediening komt ongeinterreseerd over en om exact 23.00 uur wilde wij nog een dessert bestellen en krgen als antwoord: te laat dat is dan vette pech! Wel tussen de bestellingen door soms tot een half uur moeten wachten. Voor ons ( 8 pers.) eens maar nooit meer naar 't Zusje.

60. F.Jansen

Geweldige avond gehad, niks op af te dingen, bedankt

61. rrrobb

't Zusje is erg commercieel. Het was de eerste (en laatste !) keer dat ik mijn e-mail adres heb opgegeven om te reserveren. En nou maar hopen dat ik geen ongewenste reclame krijg. De locatie in Oudenbosch was ons erg bekend. Tivoli was een favoriet. Het zusje heeft een hele andere uitstraling. Veel meer op jongeren en grote groepen gericht en geen piano meer wat ik altijd erg waardeerde in Tivoli. (Bij de brasserie ben ik nog niet geweest). De kaart is wel erg interessant. Voor 26.80 kun je onbeperkt tapas eten en die zijn over het algemeen erg lekker. Maar je moet geen haast hebben bij 't zusje. Soms moest je wel een half uur wachten totdat je weer een klein hapje te eten kreeg. En dat lange wachten ging mij op een gegeven moment wel irriteren. Ik kreeg ook sterk de indruk dat het een heel bewust beleid van het restaurant is. Ze noemen het zelf avondvullend bourgondisch genieten, maar het gaat ze er vooral om dat je veel drankjes bestelt. En in tegenstelling tot het eten zijn de drankjes niet zo goedkoop, dus al met al verdienen ze toch een hoop aan de vele mensen die uit verveling maar weer een drankje bestellen. De bediening bestond vooral uit jonge meiden. Vriendelijk en verder OK, maar het had ook geen meerwaarde aan de restaurant beleving. Deze meiden willen vooral geld verdienen en of je het dan naar je zin hebt, zal ze verder een worst wezen. Om elf uur gingen we pas weer naar huis. Toen hadden we uiteindelijk wel genoeg gegeten (en gedronken) en was de rekening een kleine 40 euro per persoon. Voor dat geld kan je toch lekkerder en vooral gezelliger eten. Al met al is dit restaurant zeker niet voor herhaling vatbaar, en al helemaal niet als je maar met zijn tweeën bent.

62. Vanavond een leuke avond gehad bij Zusje. Om 18.30 aan tafel en achteraf wel handig, want na later op de avond duurde het vrij lang voor we de volgende gang kregen.
    Lekkere gerechtjes op, maar zeker geen hoogstandjes, waardoor prijs toch vrij hoog is. Sfeer en locatie zijn zeker goed. Ik ga zeker nog wel eens terug, wanneer we met een groep zijn of wat moeilijkere eters, want er is veel keuze, dus ook voor kinderen.

63. Heerlijk gegeten, heel leuk concept en simpele maar lekkere gerechten. Je kan niet kiezen. De service was super, leuke meiden. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!

64. Martijn

Het concept is erg leuk, het is een leuke manier om meerdere gerechten te proberen. Het eten was oke, niet hooggstaand maar prima een voldoende dus. De sfeer,locatie is het oude Tivoli en was al mooi maar met een likje verf smoelt het toch wat beter.
    De service daarentegen was ronduit slecht. We kregen het idee dat men opzettelijk laat met het eten kwam bij iedere gang ( zodat je minder kon bestellen). Meerdere malen was onze bestelling kwijt geraakt, het drinken kwam vaak te laat. Toen wij het personeel hiermee confronteerde werd er ook niet echt iets aan gedaan. Overall gezien ga ik niet snel meer terug naar dit restaurant, voor deze prijs heb je in de omgeving prima alternatieven!

65. Het eten was prima, bediening was goed! Gaan er zeker nog een keer eten.

66. Heerlijk gegeten bij 't Zusje. Leuke sfeer en leuk concept. Eten was heerlijk en vooral het butterscotch ijs vond ik een groot succes! Bediening verliep nog niet helemaal lekker. 2x kwamen ze met een verkeerd gerechtje. Dit werd overigens snel hersteld. Ik kom hier zeker weer terug.

67. In begin waren we nog enthousiast, maar het duurde veel te lang, zeker met kinderen, je kan beter om 17.00 uur starten dan 19.00, het eten is redelijk, wel goede prijs kwaliteit, verwacht niet te veel :) erg luidruchtige groep, is jammer. Ik zou de kaart halveren, te veel keus waardoor het te lang duurt!

68. jac en marianne

Even wennen aan de formule maar het is goed bevallen Je moet het zeker eens proberen!

69. Heerlijk gegeten vanavond met een vriendin, het is avondvullend en lekker de tijd gehad om bij te kletsen!Het eten was heerlijk en veel keus en omdat het tapas is krijg je kleine gerechtjes en kun je veel proberen. Bediening is heel vriendelijk en alert op lege glazen en de briefjes die je in het houdertje moet stoppen als je je keuze gemaakt hebt welke gerechtjes dat je wil eten.

70. 26,80 voor een hele avond eten is niet veel geld. De gerechtjes zijn over het algemeen erg lekker, alleen zit er soms iets bij wat tegenvalt voor een restaurant. Toch heb ik genoten.

Wat wel erg jammer was is de wachttijd tussen de rondes dat je het eten krijg. Zo hebben wij vaak dik een half uur moeten wachten! Ook de bestellingen waren niet altijd compleet waardoor we soms niet eens met zn alle tegelijk konden eten. Erg jammer, verbeterpuntje dit!

Gelukkig schonken ze wel goed door, ik had eigenlijk altijd wel een glas drinken voor me neus staan. Later op de avond ging dit alleen wat minder hard en heb ik een dik kwartier moeten wachten op mijn drankje.

Over het algemeen een leuk restaurant maar heeft nog wel zn verbeterpunten! Ik geef het zusje echter nog een kans en zal er nog een tweede keer naar toe gaan.

71. Sabrine

Heerlijke avond gehad, lekker gegeten, veel kleine beetjes is ook genoeg.
    Bediening vriendelijk en hulpvaardig bij uitleg over de gerechtjes.
    Je kunt veel uitproberen en genoeg keus, voor ieder wat wils, zelfs voor kinderen is er een uitgebreide menukaart.

72. Miranda

Op 17 mei met onze dochter gegeten bij 't Zusje Oudenbosch. Zeer vriendelijke ontvangst. Sfeervol restaurant en prima bediening. Omdat eerdere recensies spraken over lang wachten tussen de gerechten, waren we benieuwd of dit echt zo zou zijn, maar dit was zeker niet het geval. De bediening was vlot en vriendelijk. Al met al een leuke avond gehad en prima gegeten en gedronken. Wij gaan zeker terug naar 't Zusje.

73. Heerlijk, gezellig avondje gehad!
    Eten was goed, veel keus, niet lang hoeven wachten!

Het ziet er prima uit, gezellige sfeer!
    Zeker voor herhaling vatbaar!!

74. Leuk concept en prima gerechten. Echter vinden wij de wachttijd van een half uur tussen de diverse rondes ook te lang. Zeker met kinderen.
    Maar mogelijk is dit een bewuste keuze omdat het een avond tafelen is. Is natuurlijk voor de drankverkoop wel prima!
    Wij hebben een leuke avond gehad. De tafel naasf ons heeft gratis gegeten omdat zij de 10de reservering waren....elke 10de reservering mag het restaurant verlaten zonder te betalen.

75. Christa

Wij hebben ontzettend genoten deze avond.
    Eten: Super! Veel variatie en ontzettend lekker allemaal.
    Sfeer: Wat een ontzettend mooi restaurant. En wat een uitstraling
    Service: spontaan en zeer vriendelijk personeel. Team vol enthousiaste jonge mensen.
    Prijs/kwaliteit: Goede prijs voor een heerlijke avond uit.

Voor ons zeker een ultieme avond uit! Tot snel 't Zusje Oudenbosch!

76. fred

Gezellige sfeer. Wachttijden te lang, ruim een half uur, de manager stond zeker ruim 20 minuten te praten aan een tafel terwijl alles niet echt liep, bediening kwam niet zelfverzekerd over. Ik schudde nee met mijn hoofd richting de manager, kwam gelijk naar onze tafel, waarop ik zei je kan beter niet naar je werk kijken. Vertelde hem dat we al een ruim een half uur wachten op de 2de ronde, en haastte zich naar de keuken.

Het eten:
    We kregen een mini kapsalon, dat is shoarma vlees met patat en sla en daar behoord eigenlijk gesmolten kaas op.
    Er zaten 3 koude frietjes in, met zeer vet shoarma vlees en daar overheen wat knoflooksaus gegooid en wat sla er overheen. Op sommige schoteltjes zat verdroogt sla, wat zelfs aan het bordje kleefde... stond dus al geruime tijd
    klaar?

Voor de rest was het eten prima, vlees goed klaar gemaakt. De crème brûlée kan beter er zat geen bruin knapperig karamel laagje op maar een meer een hard suikerlaagje. Misschien zijn het de kinderziektes nog... maar doe je best t'Zusje !

Cijfer 6,5

77. Mooie locatie, smaakvol ingericht en heerlijke stoelen. De formule is gekopieerd van menig sushi restaurant, maar is succesvol. De gerechtjes waren lekker en er is genoeg keuze. Bediening is redelijk onervaren, maar dat gaat goed komen. Enige grote minpunt is de wachttijd tussen de bestellingen. Ik hoef niet na 1 uur weer buiten te staan, maar met een gemiddelde wachttijd van ruim een half uur tussen de bestellingen, vond ik het toch heel lang duren. Vanwege eerder genoemde positieve punten en de begrijpelijke opstartproblemen, ga ik wel weer terug.

78. Dit zusje moet nog erg indraaien. Bedienend personeel is erg leuk maar schaaltjes en soepkommen met je duim aan de binnenkant neerzetten is niet fris. Gerechtjes zijn erg wisselend. In ieder geval weinig tot geen verse groenten, fruit of salade en veel kant en klaar wat alleen wordt opgewarmd. En dan nog lauw wordt geserveerd (asperge soep, pasteitje). Leuk idee, aanwinst voor Oudenbosch maar hard werken aan kwaliteit!

4,9
  79. Irene

Sfeervol restaurant en we hebben heerlijk gegeten.
    Wij gaan zeker terug en hopelijk is er dan ook Sangria.

80. M.Hofstede

Prachtig restaurant met met een verrassende kaart, top bediening je zit er heerlijk op je gemak.Echt een aanrader. Wij gaan zeker terug.

81. jvleeuwen

Heerlijk wezen proefeten in sfeervolle ambiance, zijn prima ontvangen dit belooft veel goeds voor de toekomst. Het is een leuk nieuw concept met veel variatie.

Vorige pagina